Graag een voorspelling voor de UK Openquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Getuige mijn juiste voorspelling voor FEY-AZ is het niet gek dat hij met me meeleest.
Van Gerwen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag een voorspelling voor de UK Open
Ja dat weten we natuurlijk allemaal wel. Wie gaat de verrassing zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen.
Hier zal je vast raar van opkijken.
Gewaagdquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen.
Hier zal je vast raar van opkijken.
Mr. Coatquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat weten we natuurlijk allemaal wel. Wie gaat de verrassing zijn?
Voor een snackkraam jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:44 schreef Szura het volgende:
Heeft Smith weleens voor gestaan in de PL?
Dat valt lastig te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik call Whitlockquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje vers bloed is niet verkeerd, of in het geval van Webster een terugkeer. De toptien is schitterend om naar te kijken, maar op een gegeven moment wil ik ook weer andere spelers in actie zienquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt lastig te zeggen natuurlijk.
Ik vertrouw op mijn held Suljovic en ik hoop dat Webster en Norris hun vloervorm doortrekken naar de tv.
Die quote ik even voor als hij er na zijn eerste wedstrijd weer uit ligtquote:
Er zijn inderdaad wat veel invitatietoernooien voor top-16quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje vers bloed is niet verkeerd, of in het geval van Webster een terugkeer. De toptien is schitterend om naar te kijken, maar op een gegeven moment wil ik ook weer andere spelers in actie zien
Als hij Van Gerwen loot, vind ik dit niet eerlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die quote ik even voor als hij er na zijn eerste wedstrijd weer uit ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |