Breder publiek aantrekken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch item. Inhoudelijk bijzonder hoogstaand.
Ik krijg steeds meer het idee dat het staatsjournaal zijn doelgroep heeft aangepast naar mijn leerlingen.
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, de streek waar een varken opgroeit heeft echt wel invloed op hoe het varken zich ontwikkelt en dus op de smaak van de hammen. Allereerst zal het dieet verschillen. Ten tweede zijn er klimaatsverschillen die invloed hebben op het varken zelf. En ten derde zal het varken in de ene streek makkelijker aan eten kunnen komen dan in de andere streek. En dan is er ook nog een groot verschil tussen wild en tam.
Iberisch varken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.
Roept D66 al sinds altijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)isten-vrij~a4251840/
Constitutioneel Hof. Moeten wij ook hebben. Halsema had gelijk.
Hehe, idd. Kowloon met z'n gekke aannames.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.
6,8 of 10?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.
Wij hebben weer persvrijheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)isten-vrij~a4251840/
Constitutioneel Hof. Moeten wij ook hebben. Halsema had gelijk.
De kroonjuwelen van D66.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Feta, roquefort, champagne, mozzarella, camembert, ouzo, kriek lambic, gorgonzola, pecorino, parma, prosciutto, pomodoro etc. etc. etc.
Ik vind het eigenlijk maar onzin dat al die namen beschermd zijn en je dankzij regelgeving en goede marketing geografische monopolies krijgt. Je kan al die dingen overal in de wereld maken en ik geloof niet dat het dan aldoor slechter zal zijn. Geef het gewoon vrij, is goed voor de consument. Of is het een mooi stukje cultuur? Weet het nog niet helemaal zeker.
Het is in elk geval een dingetje in de TTIP-onderhandelingen.
Ik betwijfel het, dat proef je écht wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tussen de oren vooral wellichtquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dat proef je écht wel.
Aha, u is roker zonder smaakpapillen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |