Over het algemeen is de regie echt met sprongen vooruit gegaan. Meer gevechten in beeld, ongeacht waar in het veld ze zijn. Toch waren er afgelopen jaar 2 of 3 races waar ze compleet de plank mis sloegen, dat viel echt op. Misschien een ander team mensen in de regiekamer of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dan heb je afgelopen jaar geen F1 gekeken.. Erg fijne regie moet ik zeggen van afgelopen jaar.. veel meer middenveld enz gezien dan voorgaande jaren
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
Pirelli komt met betere banden in 2017
[..]
Veranderingen die ik opzich wel toejuich. Toch klinkt het weer als brandjes blussen en de zoveelste verandering om de sport weer te krijgen zoals ze denken dat ze het willen. Ik mis de laatste 5-ish jaar echt de langdurige visie om de sport interessant en relevant te houden. Ik ben helemaal voor het dingen veranderen; niets doen is altijd fout. Maar laat ze in godsnaam eens verder kijken dan de afgelopen x races of het afgelopen seizoen en veranderingen baseren op wat de sport nodig heeft en niet op wat <seizoen X> of <race Y> of <team Z> of <fabrikant lutjekut> op dat moment wel kan gebruiken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:10 schreef sasquatsch het volgende:
Banden voor 2016 zonder cliff
[..]
Lijkt erop dat motorsport.com het niet doet.quote:
niet bekend met de nieuwe banden regels dusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als elk team/rijder gewoon zelf weer kan kiezen welke banden er gekozen worden voor een race. Vier compounds aanbieden
behalve dit danquote:en voor mijn part elk wiel een andere compound als ze dat willen.
Ja nu moeten ze in december al kiezen welke banden ze in maart gaan racen.... lekker handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet bekend met de nieuwe banden regels dus...
[..]
behalve dit dan
Nee die regels zijn niet uitgesteld. Het is alleen de vraag wanneer dit wordt geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ik me afvraag, die kwalificatieregels, zijn die ook uitgesteld tot 30 april? Want dat gaat leuk worden, gaan we dan na de eerste paar races ineens midden in het seizoen veranderen?
quote:The FIA said: "The new system is being evaluated for introduction, potentially as soon as the beginning of the 2016 season."
wat verwacht je dan? Dat Pirelli voor elk team 4 type banden gaat meenemen, en dat in 4-voud per type? Logistiek een nachtmerrie. Nog niet te spreken over productie voor Pirelli.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja nu moeten ze in december al kiezen welke banden ze in maart gaan racen.... lekker handig.
Geef dat gewoon helemaal vrij, als ze een half uur voor de start van de GP nog een andere band willen monteren: prima. Niks verplichten dat je elke race beide compounds moet racen, zoveel mogelijk keus geven waardoor teams weer gokjes willen wagen met de banden. Maar goed, terug naar de old days gaan we toch niet meer, zoveel is me wel duidelijk.
Het is vooral een nachtmerrie omdat elk team zijn eigen type en kleur velg heeft. Je zou het dan gewoon stock moeten leveren, losse banden zonder velgen, leg ze er maar zelf overheen, succes ermee. Dan zou het evt wel kunnen om 1 week van te voren pas te beslissen wat je wil gebruiken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, Michelin maakte aparte banden voor Audi, Porsche, Toyota en Nissan in 2015 voor WEC en had daar ook geen problemen mee. En dat is alleen de P1 klasse, ze maakten daarnaast ook nog banden voor LMP2 en de GTs. Al met al vele malen meer banden dan Pirelli per seizoen maakt.
Dus dat kan best. Het zit hem gewoon in de regelgeving. Net als alle andere problemen.
Ik kan hier geen chocola van maken, sorry. Iemand?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het is vooral een nachtmerrie omdat elk team zijn eigen type en kleur velg heeft. Je zou het dan gewoon stock moeten leveren, losse banden zonder velgen, leg ze er maar zelf overheen, succes ermee. Dan zou het evt wel kunnen om 1 week van te voren pas te beslissen wat je wil gebruiken.
Ok. Heeft niets te maken met wat ik zei dus ik vond het zo raar dat je mij quote.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef Meike26 het volgende:
Pirelli krijgt de velgen van teams los aangeleverd, legt de gewenste banden per gp eroverheen en transporteerd deze. Als pirelli nu alleen banden zou leveren, zonder gedoe van de velgen, scheelt dat behoorlijk in het logistieke proces.
Dit hele systeem wordt gewoon weer helemaal niks. Net zoals in de periode 2003-2005 het 'one lap qualifying' ook elk half jaar op de schop ging omdat het gewoon niet werkte. Ik voorzie ook geen lang leven voor hetgeen ze nu weer willen introduceren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Het nieuwe kwalificatiesysteem gaat waarschijnlijk pas vanaf de race in Barcelona geïntroduceerd worden omdat de timing techniek niet op tijd klaar is.
Heerlijk weer lekker alles gedurende het seizoen veranderen
Hopelijk draaien ze het snel terug zoals in 2005.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit hele systeem wordt gewoon weer helemaal niks. Net zoals in de periode 2003-2005 het 'one lap qualifying' ook elk half jaar op de schop ging omdat het gewoon niet werkte. Ik voorzie ook geen lang leven voor hetgeen ze nu weer willen introduceren.
De gewone man die af en toe kijkt interesseert toch niet voor de hoeveelheid rubber of hoe de kwalificatie verloopt. Die kijkt gewoon de race en zolang de eerste als eerste wordt afgevlagd kan hij het volgen. Ik kijk ook wel eens de Superbowl maar snap ook niet alles. Boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:59 schreef Beach het volgende:
Hardcore fans zoals ik snappen er weinig van. Kan je nagaan hoe verwarrend het is voor de gewone man die af en toe kijkt.
94-97?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik vraag me af wat voor een kwalificaties we zouden zien met het systeem uit ca '94 / '97. Maar met 1 extra regel dat een rijder elk kwartier minimaal 1 tijd heeft moeten zetten. Gewoon 12 of 14 getimede rondjes in totaal en voor de rest, zoek het lekker uit
Voor mijn gevoel is het ook altijd nog die "nieuwe" manier van kwalificeren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:56 schreef Bluurgh het volgende:
Tot 1996 was het 2x een uur, vrijdag en zaterdag, en hadden de coureurs ook 2x12 rondjes. Van 1997 tot 2002 was het een enkel kwalificatieuurtje, 12 rondjes.
Daarna begon de ellendetot sinds 2006 het huidige systeem in werking is. En ik dacht eigenlijk niet dat we deze kwalificatie al 10 jaar hebben
Baku.quote:
ik heb toevallig vanmiddag het promo filmpje gezienquote:
Glock toch ook?quote:Op zondag 28 februari 2016 08:32 schreef Sinister-D- het volgende:
In ander F1 nieuws: oud-F1 rijder Alguersuari is uit de kast gekomen. Eerste keer dat ik ervan hoor dat een coureur homo is.
https://www.instagram.com/p/BCTS38Akqlx/
Dit was een grap, hij is geen homo.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:32 schreef Sinister-D- het volgende:
In ander F1 nieuws: oud-F1 rijder Alguersuari is uit de kast gekomen. Eerste keer dat ik ervan hoor dat een coureur homo is.
https://www.instagram.com/p/BCTS38Akqlx/
Mja.. dat dat anno 2016 nog een issue is, beetje jammer.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:32 schreef Sinister-D- het volgende:
In ander F1 nieuws: oud-F1 rijder Alguersuari is uit de kast gekomen. Eerste keer dat ik ervan hoor dat een coureur homo is.
https://www.instagram.com/p/BCTS38Akqlx/
Gelukkig hebben spreekkoren tijdens een (F1-)race weinig zinquote:Op zondag 28 februari 2016 14:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mja.. dat dat anno 2016 nog een issue is, beetje jammer.![]()
Er moeten er wel meer geweest zijn natuurlijk, net als in voetbal en andere topsporten waar het ook angstvallig stilgehouden wordt (want stel je voor zeg).
Gezien de racekalender anno 2016 zou je bijna zeggen dat er steeds meer reden is om niet uit de kast te durven komen..quote:Op zondag 28 februari 2016 14:27 schreef twiFight het volgende:
Dat dit anno 2016 nog nieuws is betekent dat we nog een lange weg te gaan hebben.
Eens. Het is overgereguleerd. Vandaag de dag kunnen inventieve breinen niet meer met dit komen:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:04 schreef Geralt het volgende:
Buiten de spelregels keer op keer aanpassen zijn er ook gewoon veel te veel regeltjes.
Zoals al eerder gezegd in dit topic met de banden; laat de teams gewoon vrij in hun keuze en niks allebei de compounds verplicht moeten gebruiken.
En als iemand denkt dat een V10 sneller/beter is, laat er een V10 in hangen.
De enige regel zou imo moeten zijn een maximum gewicht van de auto en verplicht alle crashtesten doorstaan. Laat het voor de rest compleet vrij.
Dat zou pas mooi zijn.
En ook niet meer met dit:quote:Op zondag 28 februari 2016 17:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Eens. Het is overgereguleerd. Vandaag de dag kunnen inventieve breinen niet meer met dit komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen niet voor zwichten, stel Vettel, Hamilton of Alonso zeggen dat ze homo zijn. Kijken wat Ecclestone dan doet om hun veiligheid te garanderen in Rusland of enkele oliestaten. Volgens mij kan je van Ecclestone veel zeggen, maar veiligheid van de courreurs staat er bij hem vaak wel hoog op.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gezien de racekalender anno 2016 zou je bijna zeggen dat er steeds meer reden is om niet uit de kast te durven komen..
Misschien biedt ie 1 van z'n dochters wel als test aanquote:Op zondag 28 februari 2016 17:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen niet voor zwichten, stel Vettel, Hamilton of Alonso zeggen dat ze homo zijn. Kijken wat Ecclestone dan doet om hun veiligheid te garanderen in Rusland of enkele oliestaten. Volgens mij kan je van Ecclestone veel zeggen, maar veiligheid van de courreurs staat er bij hem vaak wel hoog op.
Eindelijk beginnen de constructeurs ook in te zien hoe slecht de regels zijn.quote:Formula 1 risks turning itself in to a fuel-saving 'mess' in 2017 if the current 100kg allowance is not increased for the arrival of faster and heavier cars, warns Renault tech chief Nick Chester.
The move to the new turbo hybrid regulations in 2014 was aimed at helping F1 deliver an environmentally-friendly message – with cars running around 40% less fuel than they did in the V8 era.
However, plans for higher-downforce cars next year, which will also be heavier, has prompted concerns that F1 is going to need to rethink the 100kg limit that has been in place.
Estimates that teams have put together suggest fuel demands could increase by around 10 percent with the new cars – which could lead to most of the grid needing to conduct a massive amount of fuel saving.
Although teams bosses have not yet agreed on changing the rules, Renault technical director Nick Chester thinks it important change is made – otherwise the racing spectacle could suffer dramatically.
When asked by Motorsport.com what would happen if the 100kg limit stayed, Chester said: "I think it will be a mess.
"At the [recent] tech regulations meeting, we voted to get rid of the race fuel limit.
"We still have the flow limit, so you have a green message that the cars cannot consume too much, but abolishing the fuel limit will get rid of lift and coast and having to manage fuel, which seems like a good thing for racing.
"If we stay at 100kg and go to the 2017 regulations then there will be a lot of fuel saving, and I think people will start complaining about it."
More throttle
As well as the 2017 cars being heavier, because of the addition of the closed cockpit Halo device, the increase in downforce will likely mean drivers will be pushing their engines harder.
Chester says calculations prepared by teams shows a decent amount more fuel will be needed.
"The team consensus is around 10kg, because the percentage of full throttle goes up enormously with the 2017 regs," he said. "So you will burn up more fuel.
"[Mercedes] didn't have to run 100kg all the time [last year]. Anybody can manage it, but I think even they would have to get fuel saving."
April 30
Following discussions about the matter at the Strategy Group earlier this month, there is no indication yet that all teams will agree to the plan.
For while those manufacturers like Honda and Renault that are less efficient are hugely in favour of the change, the pace-setting Mercedes outfit is wary about the impact of giving its rival freedom on fuel limits.
Talks will carry on between now and an April 30 deadline to try to find agreement.
Chester thinks that allowing more freedom on fuel limit would be a good way of helping close up the performance of the manufacturers.
"There is a big push to help power unit convergence and there is one way that could help a lot, which is getting rid of the race fuel allowance," he said.
En dat zorgt voor het geweldige racen dat we zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
10kg scheelt 0.3 seconde per rondje, dus ik denk dat er genoeg teams zullen zijn die slechts 100kg (of minder) meenemen en blijven liften en coasten omdat ze denken daarmee sneller te zijn.
Deden ze eind jaren tachtig begin jaren negentig ook gewoon hoor. En toen waren er nog veel meer teams dan 11. En hadden ze ook nog speciale kwalificatiebanden (werden eind '91 afgeschaft)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? Dat Pirelli voor elk team 4 type banden gaat meenemen, en dat in 4-voud per type? Logistiek een nachtmerrie. Nog niet te spreken over productie voor Pirelli.
Dat die 2 compounds gedurende een race belachelijk zijn ben ik het volledig mee eens.
Iedereen is alleen als de regels na 1 maart (voor het jaar erop) worden goedgekeurd.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat iedereen instemming moet geven met de verandering van die regels.
Mercedes is dominant en is logischerwijs op alles tegen wat hun dominantie kan verminderen, zou ik zelf ook zijn in hun positie.
Waarom niet gewoon meeste stemmen gelden en klaar.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat zorgt voor het geweldige racen dat we zien.
Dat is het punt ook helemaal niet. Het gaat er om dat wat jij zegt juist alleen maar erger wordt.
Renault wil dus van de maximum af. Nu de rest nog.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart Ferrari: Raikkonen Vettel Raikkonen Vettel Force India: Hulkenberg Perez Hulkenberg Perez Haas: Gutierrez Gutierrez Grosjean Grosjean Manor: Haryanto TBA TBA TBA McLaren: Alonso Button Alonso Button Mercedes: Ros/Ham Ham/Ros Ros/Ham Ham/Ros Red Bull: Kvyat Ricciardo Kvyat Ricciardo Renault: Magnussen Magnussen Palmer Palmer Sauber: Nasr Ericsson Nasr Ericsson Toro Rosso: Verstappen Sainz Verstappen Sainz Williams: Bottas Bottas Massa Massa |
Paffet zou ook een superlicentie moeten krijgen, (11 jaar ervaring in F1 (als testrijder) ben je er dan niet voor gekwalificeerd ?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef sasquatsch het volgende:
Alex Lynn blijft testrijder bij Williams en is de enige van de testrijders met genoeg punten voor een superlicentie. De overige testrijders zijn Lance Stroll en Gary Paffett.
Waarom kiezen sommige teams ervoor om om en om te doen en anderen twee dagen achter elkaar?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
Testline-up voor de komende dagen:
[ code verwijderd ]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
Testline-up voor de komende dagen:
[ code verwijderd ]
Of zijn ze benieuwd hoe Haryanto zich ontwikkelt na zijn dubbele crash vorige week.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....
Afwachten of er nog een auto is om mee te rijden na Haryantoquote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....
je kan toch de link embedden of gaat dat niet via de mobiele?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij zag ik wat op hun Twitter voorbij komen dat ze het per dag gaan bekijken welke weer- en baan condities er zijn en dan beslissen wie er gaat rijden. Zit mobiel, Twitter quoten is echt naadje dan.. Sorry.
Ik ben er ook geen voorstander van. Net als dat ik geen voorstander ben van smalle hoge achtervleugels. Die moeten imo laag en breed zijn. Toch valt het amper meer op tegenwoordig.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:56 schreef Fopje het volgende:
Morgen STR livery![]()
Wacht daar al zo lang op...
Ik denk dat ze om en om doen om te kijken wat de ene coureur zegt qua afstelling of aanvoelen van de auto en dat dan vergelijken met of die 2de coureur een beetje in dezelfde richting voelt/vindt zodat ze dat dan voor dag 3 aan kunnen passen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom kiezen sommige teams ervoor om om en om te doen en anderen twee dagen achter elkaar?
Bij Mercedes willen ze op dezelfde dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze om en om doen om te kijken wat de ene coureur zegt qua afstelling of aanvoelen van de auto en dat dan vergelijken met of die 2de coureur een beetje in dezelfde richting voelt/vindt zodat ze dat dan voor dag 3 aan kunnen passen.
Als ze 2 dagen achter elkaar doen dan passen ze misschien op dag 2 iets aan en coureur 2 op dag 3 wil dan een heel andere kant op qua afstelling.
Ofzo. Geen idee. Ik ben geen teambaas. Misschien vinden de coureurs het wel gewoon fijn om 2 dagen achter elkaar te rijden en andere liever een rustdagje tussendoor en steekt er verder niks achter.
Misschien een leuke vraag om eens te droppen bij Olav
officieel omdat ze werkdruk op een dag willen verdelen, vanwege de vele kilometers dat die wagen maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij Mercedes willen ze op dezelfde dag.
Alhoewel ik gok dat daarachter een kinderachtige reden zit (zodat de ander in ieder geval niet in andere "omstandigheden" rijdt)
De eerste tot nu toe, zal wel met een iphone genomen zijn en wellicht te veel schemer nog?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:28 schreef Meike26 het volgende:
https://twitter.com/ScarbsF1/status/704565964197765120?s=09
Vooral mooi detail is dat achterste deel waar de sidepods samenknijpen en de engine cover er nog wat overheen hangt. Plus de goed zichtbare ophanging, erg clean en minimalistisch ontwerp denk ik zo. Dikke dikke primaquote:
Kan je mooi vergelijkenquote:
Wel apart dat je bij de kale versie minder details ziet, dan bij livery, je zou andersom verwachten. Zo lijken de achterste wishbones achter wat lichter van kleur te zijn (is misschien ook zo) en dus die overhangende engine cover.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:35 schreef nils7 het volgende:
Iets beter dan:
[ afbeelding ]
[edit]
[..]
Kan je mooi vergelijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:03 schreef Meike26 het volgende:
Deze foto tweet van Craig is ook wel een linkje waard
https://twitter.com/ScarbsF1/status/704568090894442497?s=09Zwevende versnellingsbak
[ afbeelding ]quote:
Is het ook, die Craig Scarborough (@ScarbsF1) of zoiets net zelf gezegd op twitter, zei iets over upper en lower floor en ook in antwoord op iemand anders dat die gaatjes zorgen voor meer lucht naar de lagere vloer voor meer downforce. Als ik dit zo zie en geloof, zal STR wel eens het beste aerodynamische pakket kunnen hebben, naast dat van Mercedes.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit, dat tijdens de wintertests van vorige week niemand opgevallen of is dat nieuw?
Soort van dubbele diffuser lijkt het wel.
Die twee ontwikkelen hun pakket los van elkaar, ik geloof niet dat dat het geval is. In dat geval zal TR zomaar het derde of vierde team op de grid kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:18 schreef nils7 het volgende:
Wellicht dat RB dit heeft geweten en het wel gedurfd heeft om op de STR te gooien en wat conservatiever met de RB is geweest (maar wellicht al wel voorbereid heeft mocht t werken).
Deels wel natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat ze er niks van af weten en van oudsher werden wel dingen echt uitgeprobeerd bij STR zelfs de coureurs.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee ontwikkelen hun pakket los van elkaar, ik geloof niet dat dat het geval is. In dat geval zal TR zomaar het derde of vierde team op de grid kunnen worden.
Als het werkt, vraag ik me af hoelang James Key nog bij STR blijft...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:30 schreef Meike26 het volgende:
Als STR zo slim en ingenieus is om dit te bedenken, ga ik er vanuit dag ze ook een plan B hebben als dit illegaal word bevonden. Ergens denk ik dat ze bij STR ook wel wisten dat ze in eerste helft van seizoen moeten toeslaan, als dit al gekopiieerd word, dan pas later in het jaar en punten pakken in de eerste helft.
Jammer dat ik geen Sport1 heb. Misschien eens kijken of ik Ted Kravitz kan bereikenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien een leuke vraag om eens te droppen bij Olav
Marketing voor RB. Iedereen ging er toch even voor zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:35 schreef Fopje het volgende:
Oke. Dat valt tegen.![]()
Waarom de neuk zolang wachten om je livery te showen als hij toch zo goed als hetzelfde is als het vorige jaar.
Die verhuisd mee met Max naar RBR denk ik danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Als het werkt, vraag ik me af hoelang James Key nog bij STR blijft...
Ik ben eerder benieuwd wanneer de F1 manager online komtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb trouwens op FB een lijst gemaakt met 2016 coureurs en teams zodat je de boel daar kunt volgen in één oogopslag zonder al die pagina's te moeten volgen op je tijdlijn. DM bij interesse.
Ik denk dat ik de meeste wel heb, zelfs Haryanto (die zelfs een blauw vinkje heeft, Alonso bijvoorbeeld niet hahaha).quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb trouwens op FB een lijst gemaakt met 2016 coureurs en teams (die een FB pagina hebben, sommigen hebben die niet) zodat je de boel daar kunt volgen in één oogopslag zonder al die pagina's te moeten volgen op je tijdlijn. DM bij interesse.
Wing end plate?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:41 schreef opreis het volgende:
Niemand die mij even kan vertellen hoe dat gedeelte op de auto heet waar nu in blauw wit rood cola op staat?
Ja, Haryanto heb ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de meeste wel heb, zelfs Haryanto (die zelfs een blauw vinkje heeft, Alonso bijvoorbeeld niet hahaha).
Vettel heeft er geen maar je kan wel Fans of Sebastian Vettel volgen die wel veel foto's en info hebben.
Heb ook wel alle teams en een hoop circuits.
DM het me maar kan ik ff kijken of ik nog aanvullingen heb.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die verhuisd mee met Max naar RBR denk ik dan
Zijn we mee bezig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wanneer de F1 manager online komt
Dat bericht is een jaar oud?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:49 schreef RingBewoner het volgende:
Rijdt Mercedes overigens deze test wel met een nieuwe motor?
http://www.skysports.com/(...)g-pre-season-testing
+1!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben meer een fan van Twitter. Schande dat het steeds minder wordt gebruikt
Ah lekker scherpquote:
Hier net zo, Twitter is sneller, leuker en minder geslijm met likes enzo. Bovendien met bepaalde dingen, zoals Alonso in de ligstoel, ook stukken leukerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben meer een fan van Twitter. Schande dat het steeds minder wordt gebruikt
Voor tijdens de race wel, maar voor gedurende de week als ik wat minder tijd heb om heel twitter door te spitten vind ik FB een fijn overzicht bieden. Zolang je de reacties niet leest iigquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hier net zo, Twitter is sneller, leuker en minder geslijm met likes enzo. Bovendien met bepaalde dingen, zoals Alonso in de ligstoel, ook stukken leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |