En dat zorgt voor het geweldige racen dat we zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
10kg scheelt 0.3 seconde per rondje, dus ik denk dat er genoeg teams zullen zijn die slechts 100kg (of minder) meenemen en blijven liften en coasten omdat ze denken daarmee sneller te zijn.
Deden ze eind jaren tachtig begin jaren negentig ook gewoon hoor. En toen waren er nog veel meer teams dan 11. En hadden ze ook nog speciale kwalificatiebanden (werden eind '91 afgeschaft)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? Dat Pirelli voor elk team 4 type banden gaat meenemen, en dat in 4-voud per type? Logistiek een nachtmerrie. Nog niet te spreken over productie voor Pirelli.
Dat die 2 compounds gedurende een race belachelijk zijn ben ik het volledig mee eens.
Iedereen is alleen als de regels na 1 maart (voor het jaar erop) worden goedgekeurd.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat iedereen instemming moet geven met de verandering van die regels.
Mercedes is dominant en is logischerwijs op alles tegen wat hun dominantie kan verminderen, zou ik zelf ook zijn in hun positie.
Waarom niet gewoon meeste stemmen gelden en klaar.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat zorgt voor het geweldige racen dat we zien.
Dat is het punt ook helemaal niet. Het gaat er om dat wat jij zegt juist alleen maar erger wordt.
Renault wil dus van de maximum af. Nu de rest nog.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart Ferrari: Raikkonen Vettel Raikkonen Vettel Force India: Hulkenberg Perez Hulkenberg Perez Haas: Gutierrez Gutierrez Grosjean Grosjean Manor: Haryanto TBA TBA TBA McLaren: Alonso Button Alonso Button Mercedes: Ros/Ham Ham/Ros Ros/Ham Ham/Ros Red Bull: Kvyat Ricciardo Kvyat Ricciardo Renault: Magnussen Magnussen Palmer Palmer Sauber: Nasr Ericsson Nasr Ericsson Toro Rosso: Verstappen Sainz Verstappen Sainz Williams: Bottas Bottas Massa Massa |
Paffet zou ook een superlicentie moeten krijgen, (11 jaar ervaring in F1 (als testrijder) ben je er dan niet voor gekwalificeerd ?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef sasquatsch het volgende:
Alex Lynn blijft testrijder bij Williams en is de enige van de testrijders met genoeg punten voor een superlicentie. De overige testrijders zijn Lance Stroll en Gary Paffett.
Waarom kiezen sommige teams ervoor om om en om te doen en anderen twee dagen achter elkaar?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
Testline-up voor de komende dagen:
[ code verwijderd ]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
Testline-up voor de komende dagen:
[ code verwijderd ]
Of zijn ze benieuwd hoe Haryanto zich ontwikkelt na zijn dubbele crash vorige week.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....
Afwachten of er nog een auto is om mee te rijden na Haryantoquote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....
je kan toch de link embedden of gaat dat niet via de mobiele?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij zag ik wat op hun Twitter voorbij komen dat ze het per dag gaan bekijken welke weer- en baan condities er zijn en dan beslissen wie er gaat rijden. Zit mobiel, Twitter quoten is echt naadje dan.. Sorry.
Ik ben er ook geen voorstander van. Net als dat ik geen voorstander ben van smalle hoge achtervleugels. Die moeten imo laag en breed zijn. Toch valt het amper meer op tegenwoordig.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:56 schreef Fopje het volgende:
Morgen STR livery![]()
Wacht daar al zo lang op...
Ik denk dat ze om en om doen om te kijken wat de ene coureur zegt qua afstelling of aanvoelen van de auto en dat dan vergelijken met of die 2de coureur een beetje in dezelfde richting voelt/vindt zodat ze dat dan voor dag 3 aan kunnen passen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom kiezen sommige teams ervoor om om en om te doen en anderen twee dagen achter elkaar?
Bij Mercedes willen ze op dezelfde dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze om en om doen om te kijken wat de ene coureur zegt qua afstelling of aanvoelen van de auto en dat dan vergelijken met of die 2de coureur een beetje in dezelfde richting voelt/vindt zodat ze dat dan voor dag 3 aan kunnen passen.
Als ze 2 dagen achter elkaar doen dan passen ze misschien op dag 2 iets aan en coureur 2 op dag 3 wil dan een heel andere kant op qua afstelling.
Ofzo. Geen idee. Ik ben geen teambaas. Misschien vinden de coureurs het wel gewoon fijn om 2 dagen achter elkaar te rijden en andere liever een rustdagje tussendoor en steekt er verder niks achter.
Misschien een leuke vraag om eens te droppen bij Olav
officieel omdat ze werkdruk op een dag willen verdelen, vanwege de vele kilometers dat die wagen maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij Mercedes willen ze op dezelfde dag.
Alhoewel ik gok dat daarachter een kinderachtige reden zit (zodat de ander in ieder geval niet in andere "omstandigheden" rijdt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |