En dat zorgt voor het geweldige racen dat we zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
10kg scheelt 0.3 seconde per rondje, dus ik denk dat er genoeg teams zullen zijn die slechts 100kg (of minder) meenemen en blijven liften en coasten omdat ze denken daarmee sneller te zijn.
Deden ze eind jaren tachtig begin jaren negentig ook gewoon hoor. En toen waren er nog veel meer teams dan 11. En hadden ze ook nog speciale kwalificatiebanden (werden eind '91 afgeschaft)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? Dat Pirelli voor elk team 4 type banden gaat meenemen, en dat in 4-voud per type? Logistiek een nachtmerrie. Nog niet te spreken over productie voor Pirelli.
Dat die 2 compounds gedurende een race belachelijk zijn ben ik het volledig mee eens.
Iedereen is alleen als de regels na 1 maart (voor het jaar erop) worden goedgekeurd.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat iedereen instemming moet geven met de verandering van die regels.
Mercedes is dominant en is logischerwijs op alles tegen wat hun dominantie kan verminderen, zou ik zelf ook zijn in hun positie.
Waarom niet gewoon meeste stemmen gelden en klaar.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat zorgt voor het geweldige racen dat we zien.
Dat is het punt ook helemaal niet. Het gaat er om dat wat jij zegt juist alleen maar erger wordt.
Renault wil dus van de maximum af. Nu de rest nog.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart Ferrari: Raikkonen Vettel Raikkonen Vettel Force India: Hulkenberg Perez Hulkenberg Perez Haas: Gutierrez Gutierrez Grosjean Grosjean Manor: Haryanto TBA TBA TBA McLaren: Alonso Button Alonso Button Mercedes: Ros/Ham Ham/Ros Ros/Ham Ham/Ros Red Bull: Kvyat Ricciardo Kvyat Ricciardo Renault: Magnussen Magnussen Palmer Palmer Sauber: Nasr Ericsson Nasr Ericsson Toro Rosso: Verstappen Sainz Verstappen Sainz Williams: Bottas Bottas Massa Massa |
Paffet zou ook een superlicentie moeten krijgen, (11 jaar ervaring in F1 (als testrijder) ben je er dan niet voor gekwalificeerd ?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef sasquatsch het volgende:
Alex Lynn blijft testrijder bij Williams en is de enige van de testrijders met genoeg punten voor een superlicentie. De overige testrijders zijn Lance Stroll en Gary Paffett.
Waarom kiezen sommige teams ervoor om om en om te doen en anderen twee dagen achter elkaar?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
Testline-up voor de komende dagen:
[ code verwijderd ]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....quote:Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
Testline-up voor de komende dagen:
[ code verwijderd ]
Of zijn ze benieuwd hoe Haryanto zich ontwikkelt na zijn dubbele crash vorige week.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....
Afwachten of er nog een auto is om mee te rijden na Haryantoquote:Op maandag 29 februari 2016 21:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zo te zien is Manor aan het wachten op de hoogste bieders voor woens- donder- en vrijdag.....
je kan toch de link embedden of gaat dat niet via de mobiele?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij zag ik wat op hun Twitter voorbij komen dat ze het per dag gaan bekijken welke weer- en baan condities er zijn en dan beslissen wie er gaat rijden. Zit mobiel, Twitter quoten is echt naadje dan.. Sorry.
Ik ben er ook geen voorstander van. Net als dat ik geen voorstander ben van smalle hoge achtervleugels. Die moeten imo laag en breed zijn. Toch valt het amper meer op tegenwoordig.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:56 schreef Fopje het volgende:
Morgen STR livery![]()
Wacht daar al zo lang op...
Ik denk dat ze om en om doen om te kijken wat de ene coureur zegt qua afstelling of aanvoelen van de auto en dat dan vergelijken met of die 2de coureur een beetje in dezelfde richting voelt/vindt zodat ze dat dan voor dag 3 aan kunnen passen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom kiezen sommige teams ervoor om om en om te doen en anderen twee dagen achter elkaar?
Bij Mercedes willen ze op dezelfde dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze om en om doen om te kijken wat de ene coureur zegt qua afstelling of aanvoelen van de auto en dat dan vergelijken met of die 2de coureur een beetje in dezelfde richting voelt/vindt zodat ze dat dan voor dag 3 aan kunnen passen.
Als ze 2 dagen achter elkaar doen dan passen ze misschien op dag 2 iets aan en coureur 2 op dag 3 wil dan een heel andere kant op qua afstelling.
Ofzo. Geen idee. Ik ben geen teambaas. Misschien vinden de coureurs het wel gewoon fijn om 2 dagen achter elkaar te rijden en andere liever een rustdagje tussendoor en steekt er verder niks achter.
Misschien een leuke vraag om eens te droppen bij Olav
officieel omdat ze werkdruk op een dag willen verdelen, vanwege de vele kilometers dat die wagen maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij Mercedes willen ze op dezelfde dag.
Alhoewel ik gok dat daarachter een kinderachtige reden zit (zodat de ander in ieder geval niet in andere "omstandigheden" rijdt)
De eerste tot nu toe, zal wel met een iphone genomen zijn en wellicht te veel schemer nog?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:28 schreef Meike26 het volgende:
https://twitter.com/ScarbsF1/status/704565964197765120?s=09
Vooral mooi detail is dat achterste deel waar de sidepods samenknijpen en de engine cover er nog wat overheen hangt. Plus de goed zichtbare ophanging, erg clean en minimalistisch ontwerp denk ik zo. Dikke dikke primaquote:
Kan je mooi vergelijkenquote:
Wel apart dat je bij de kale versie minder details ziet, dan bij livery, je zou andersom verwachten. Zo lijken de achterste wishbones achter wat lichter van kleur te zijn (is misschien ook zo) en dus die overhangende engine cover.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:35 schreef nils7 het volgende:
Iets beter dan:
[ afbeelding ]
[edit]
[..]
Kan je mooi vergelijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:03 schreef Meike26 het volgende:
Deze foto tweet van Craig is ook wel een linkje waard
https://twitter.com/ScarbsF1/status/704568090894442497?s=09Zwevende versnellingsbak
[ afbeelding ]quote:
Is het ook, die Craig Scarborough (@ScarbsF1) of zoiets net zelf gezegd op twitter, zei iets over upper en lower floor en ook in antwoord op iemand anders dat die gaatjes zorgen voor meer lucht naar de lagere vloer voor meer downforce. Als ik dit zo zie en geloof, zal STR wel eens het beste aerodynamische pakket kunnen hebben, naast dat van Mercedes.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit, dat tijdens de wintertests van vorige week niemand opgevallen of is dat nieuw?
Soort van dubbele diffuser lijkt het wel.
Die twee ontwikkelen hun pakket los van elkaar, ik geloof niet dat dat het geval is. In dat geval zal TR zomaar het derde of vierde team op de grid kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:18 schreef nils7 het volgende:
Wellicht dat RB dit heeft geweten en het wel gedurfd heeft om op de STR te gooien en wat conservatiever met de RB is geweest (maar wellicht al wel voorbereid heeft mocht t werken).
Deels wel natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat ze er niks van af weten en van oudsher werden wel dingen echt uitgeprobeerd bij STR zelfs de coureurs.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee ontwikkelen hun pakket los van elkaar, ik geloof niet dat dat het geval is. In dat geval zal TR zomaar het derde of vierde team op de grid kunnen worden.
Als het werkt, vraag ik me af hoelang James Key nog bij STR blijft...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:30 schreef Meike26 het volgende:
Als STR zo slim en ingenieus is om dit te bedenken, ga ik er vanuit dag ze ook een plan B hebben als dit illegaal word bevonden. Ergens denk ik dat ze bij STR ook wel wisten dat ze in eerste helft van seizoen moeten toeslaan, als dit al gekopiieerd word, dan pas later in het jaar en punten pakken in de eerste helft.
Jammer dat ik geen Sport1 heb. Misschien eens kijken of ik Ted Kravitz kan bereikenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien een leuke vraag om eens te droppen bij Olav
Marketing voor RB. Iedereen ging er toch even voor zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:35 schreef Fopje het volgende:
Oke. Dat valt tegen.![]()
Waarom de neuk zolang wachten om je livery te showen als hij toch zo goed als hetzelfde is als het vorige jaar.
Die verhuisd mee met Max naar RBR denk ik danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Als het werkt, vraag ik me af hoelang James Key nog bij STR blijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |