Je zegt het goed: op z'n smalst.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:12 schreef Bluurgh het volgende:
Ach Baku is op z'n smalst 7.6 meter dus who cares
Inderdaad, gewoon lekker DTM, Masters etc daar houden. Mocht er al ooit een F1-race komen in Nederland dan moet dit echt op een compleet nieuw circuit, op een plek redelijk ver van bewoonde wereld, want anders geklaag en liefst niet in de buurt van natuurgebied, want anders nog meer geklaagquote:Op maandag 29 februari 2016 13:13 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Je zegt het goed: op z'n smalst.
Zandvoort ademt nostalgie, maar kom op jongens, ga eens op een middag langs en je ziet dat het niet meer geschikt is voor F1 of WEC.
En dan heb ik het nog niet eens over de infrastructuur.
Gewoon groot circuit in omgeving Slochteren neerleggen, de mensen daar willen maar al te lief uitgekocht worden met al die aardbevingen. Geeft meteen een extra dimensie aan de racesquote:Op maandag 29 februari 2016 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker DTM, Masters etc daar houden. Mocht er al ooit een F1-race komen in Nederland dan moet dit echt op een compleet nieuw circuit, op een plek redelijk ver van bewoonde wereld, want anders geklaag en liefst niet in de buurt van natuurgebied, want anders nog meer geklaag
nou eh hahahah om even bij de auto te blijven lijkt ie niet veel anders.. een rechtere neus thats it.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, hoe zou dat nou komen?
Ik denk ook niet dat er erg veel doorontwikkeling in de aerodynamica zit eigenlijk en die was vorig jaar al niet zo best.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
nou eh hahahah om even bij de auto te blijven lijkt ie niet veel anders.. een rechtere neus thats it.
Dit ja. Het team verdient beter dan snel af te glijden onder Monishaquote:Op maandag 29 februari 2016 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er erg veel doorontwikkeling in de aerodynamica zit eigenlijk en die was vorig jaar al niet zo best.
Ik hoop dat ze dit jaar hopeloos achteraan bungelen en Monisha de zak krijgt. Daarna mag het team weer langzaam opkrabbelen omdat het vroeger wel een mooi team was en niet moet verdwijnen
Blijkt te werken dus.. anders doen zij (MGP) het er niet op zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:08 schreef Meike26 het volgende:
Indd..Ben benieuwd hoeveel meer teams het wel/niet hebben. Als MGP en STR de enige zijn... Oh boy
Hoe veel denk je dat de huidige Ferrari verschilt met die van eind vorig jaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Had STR nu maar gewoon een 2016 Ferrarimotor... Dan hadden ze als dit zo revolutionair is echt voor de knikkers mee kunnen doen. Nu is het afwachten in hoeverre de oude motor ze parten gaat spelen.
Jup zit er goed bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen meteen lekker onderweg met de nieuwe Toro Rosso
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen meteen lekker onderweg met de nieuwe Toro Rosso
Ik alle races het via een stream van Ziggo, kost een paar euro. Maar wel Olavquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:46 schreef Re het volgende:
Is er ergens een overzicht welke race waar live te zien is op TV en of achter een betaalde muur (en welke dan het beste is daarvoor)
http://sport.infonu.nl/ra(...)live-op-tv-zien.htmlquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:46 schreef Re het volgende:
Is er ergens een overzicht welke race waar live te zien is op TV en of achter een betaalde muur (en welke dan het beste is daarvoor)
Weet iemand of squirrelstreams dit jaar ook weer alle races gaat streamen? Daar heb ik er vorig jaar een enkele via gekeken en die kwaliteit was prima te noemenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik alle races het via een stream van Ziggo, kost een paar euro. Maar wel Olav.
Hennoquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:46 schreef Re het volgende:
neuh. Daarvoor zijn de gains te klein en het veld te competitief.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:58 schreef Geralt het volgende:
Maar die versnellingsbak en dat gat van Max en Sainz; gaat dat echt heel erg veel opleveren denken jullie?
Ik hoop het wel. Voor hetzelfde geld is het een beetje dat BrawnGP verhaal; wie zal het zeggen![]()
#wishfullthinking
Waarschijnlijk wel ja. Maar het zou natuurlijk wel gaaf zijn als dat snoterkuuk ineens elke race op het podium zou staanquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Daarvoor zijn de gains te klein en het veld te competitief.
Als het niets zou opleveren zouden ze het er niet onder zetten, maar of het nou een 1 seconde of 0.01 seconde is kunnen wij niet weten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:58 schreef Geralt het volgende:
Maar die versnellingsbak en dat gat van Max en Sainz; gaat dat echt heel erg veel opleveren denken jullie?
Ik hoop het wel. Voor hetzelfde geld is het een beetje dat BrawnGP verhaal; wie zal het zeggen![]()
#wishfullthinking
Daarom vroeg ik ook:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Als het niets zou opleveren zouden ze het er niet onder zetten, maar of het nou een 1 seconde of 0.01 seconde is kunnen wij niet weten natuurlijk
quote:
In dat kader kwam ik net wel een artikeltje tegen;quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:58 schreef Geralt het volgende:
#wishfullthinking
er zit een grijze vlek door het beeld heen zodat ik het artikel niet kan lezenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In dat kader kwam ik net wel een artikeltje tegen;
planetf1.com/news/toro-rosso-chasing-realistic-podium/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |