Goed plan! Kan ik op je stemmen komende verkiezingen?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kom, laten we nog minder geld steken in politie op straat, leerkrachten en de zorg [ afbeelding ]
Kunnen wij tenminste een nationale GP kijken
Of het in de polder nou zo gezellig wordt....wat dat betreft is een circuit aan zee natuurlijk wel mooier.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Zandvoort moet je inderdaad niet willen. Ruimte is gewoon te krap en de infrastructuur is gewoon niet goed.
Maar een circuit bijvoorbeeld in de flevopolder waarom niet. En het hoeft niet alleen om F1 te draaien alleen. Een multifunctionele auto/motorsport complex waar er door de weeks ook van alles gedaan kan worden dan zit er goed verdien model aan.
Onzin. Het Mercedes van toen was een echt fabrieksteam opgericht en bestuurd door mensen van Mercedes. Meer nog dan nu, waar ze een raceteam gekocht hebben en er een naam opgeplakt hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:10 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Naar mijn idee zeer zeker niet ! Je kocht en (race) auto en ging daarmee racen. Dat er coureurs in die tijd met een Mercedes wonnen is leuk, maar het had net zo goed een Alfa, Ferrari of één of ander Engelse auto kunnen zijn. Mercedes nu is een erg grote organisatie, terwijl dat toen een paar brave lui uit Stuttgart waren misschien die de auto prepareerde voor de races. De hele sportmentaliteit in de F1 is van de 50er/60er jaren tot nu enorm veranderd. Commercie etc is er begin jaren 80 bij gekomen toen de eerste auto's van stickers werden voorzien.
Het Mercedes toen en nu is een enorm groot verschil al je het naast het Ferrari van toen en nu legt.
Wat zou je doordeweeks willen organiseren wat zo lucratief is dat je er een investering van een paar honderd miljoen mee kan terug verdienen?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Zandvoort moet je inderdaad niet willen. Ruimte is gewoon te krap en de infrastructuur is gewoon niet goed.
Maar een circuit bijvoorbeeld in de flevopolder waarom niet. En het hoeft niet alleen om F1 te draaien alleen. Een multifunctionele auto/motorsport complex waar er door de weeks ook van alles gedaan kan worden dan zit er goed verdien model aan.
Ik las niet zo lang geleden nog een interview met hem waarin hij aangaf dat de vraag of ze Hamilton en Rosberg vrij tegen elkaar zouden laten racen, met verschillende strategien dus, op tafel lag. Mercedes is immers liever de grote kampioen van een vermakelijk seizoen dan van een oersaai seizoen, maar is liever kampioen van een saai seizoen dan verliezer van een boeiend seizoen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:24 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Toto is daar vorig jaar vrij duidelijk over geweest, de coureurs worden in de eerste plaats ingehuurd om het Team Championship binnen te halen. Dat is het allerbelangrijkste voor het team Mercedes. Rosberg en Hamilton willen racen tegen elkaar voor het Driver championship, en dat zal niet mogen totdat het Team Championship binnen is, tot die tijd wordt er geen enkel risico genomen.
Dat brengt ook veel van de spanning, want de belangen staan lijnrecht tegenover elkaar, de coureurs tegenover Toto.
Niki Lauda is de intermediair in het hele verhaal, die tracht te communiceren tussen beide groepen over elkaars belangen.
Moet je wat dat betreft ook niet willen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef twiFight het volgende:
@F1 in Nederland-discussie:
Zolang Ecclestone nog tientallen miljoenen ponden vraagt om een race te 'mogen' hosten en (zandbak)landen tegen elkaar op laat bieden moet je er niet eens naar kijken. Dan laat je de Nederlandse burger krom liggen om zijn kas (en van de aandeelhouders die hij vertegenwoordigt) te spekken.
Precies, dat zei ik dus ook alquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef twiFight het volgende:
@F1 in Nederland-discussie:
Zolang Ecclestone nog tientallen miljoenen ponden vraagt om een race te 'mogen' hosten en (zandbak)landen tegen elkaar op laat bieden moet je er niet eens naar kijken. Dan laat je de Nederlandse burger krom liggen om zijn kas (en van de aandeelhouders die hij vertegenwoordigt) te spekken.
En een circuit waar Zandvoort niet tegen op kan.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet je wat dat betreft ook niet willen.
En; Spa is toch een prima alternatief nu het nog op de kalender staat
Buiten het nieuwe pitscomplex is het wel behoorlijk vervallen.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:40 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
En een circuit waar Zandvoort niet tegen op kan.
Dan kun je bijvoorbeeld een test/rijvaardigheid centrum. Denk dat je er iets meer bij moet denken dan alleen een circuit.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:43 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wat zou je doordeweeks willen organiseren wat zo lucratief is dat je er een investering van een paar honderd miljoen mee kan terug verdienen?
Ander idee.. Vakantiepark behouden en circuit alsnog aanleggen.. Grot/hobbitwoningen onder het circuitquote:Op maandag 29 februari 2016 09:51 schreef Bluurgh het volgende:
Gewoon dat vakantiepark opkopen en het oude circuit weer aanleggen
Ik heb circuits op FB maar je ziet zat voorbij komen wat ze doen (ook zandvoort btw)quote:Op maandag 29 februari 2016 09:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan kun je bijvoorbeeld een test/rijvaardigheid centrum. Denk dat je er iets meer bij moet denken dan alleen een circuit.
24 uur van Zandvoort prima plan. alleen is het circuit te klein/smal voor WECquote:Op maandag 29 februari 2016 09:44 schreef Meike26 het volgende:
Layout zou sowieso aangepast moeten worden, willen ze het F1 waardig maken. Eerste sectie van Tarzalbocht > Gerlach > Hugenholtz is gewoon te krap en hebben ze ook meer ruimte nodig in de paddock. Daar zit dan het eerste probleem. 3 iconische bochten van het circuit in de 1e sectie. Toch moeten er 1 of meerdere wijken willen ze het doen.
En dat moeten ze dus al niet willen. Veel beter is om Zandvoort een echte (WEC of VLN achtige) 24 uurs race te geven. Daar zijn minder regels aan verbonden en kan de lay-out blijven. Upgraden zonder te snijden in de layoutPlus een ultra gaaf evenement erbij !
Daarom ook, circuit wel een upgrade geven, breedte van de baan is nu net 15 meter, dat moet wel een metertje of 18 worden gok ik? Alleen Hugenholtz is dan denk ik een probleem om die nog steeds uitdagend te houden en er geen parkeerplaats van te maken met een uitgezette linkerbocht. Ze kunnen daar alleen maar naar de binnenbocht gaan, bocht aan de buitenkant kan niet uitgebreid worden of anders hele sectie daar aanpassen en van Gerlach en Hugenholtz meer een één-combinatie maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:02 schreef WEST het volgende:
[..]
24 uur van Zandvoort prima plan. alleen is het circuit te klein/smal voor WEC
Zal wel meevallen. Monaco is ook niet heel breedquote:Op maandag 29 februari 2016 10:13 schreef Meike26 het volgende:
Heb je ook gelijk in ja.. Dacht er gister nog aan, maar daar komen nog vangrails etc bij.. Dat word een ravage..![]()
Nurbergring (Rock am Ring) doet dat natuurlijk al vele jaren succesvol en ook de Hungaroring heeft een muziekfestival.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:04 schreef nils7 het volgende:
Als je de ruimte goed indeelt (nieuw circuit) kan je er ook een multi functioneel evenementen locatie van maken zie COTA bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolder ook tijdens de de 24 uurs....quote:Op maandag 29 februari 2016 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nurbergring (Rock am Ring) doet dat natuurlijk al vele jaren succesvol en ook de Hungaroring heeft een muziekfestival.
Dat gaan de omwonenden niet goed vinden, kan ik alvast verklappen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:02 schreef WEST het volgende:
[..]
24 uur van Zandvoort prima plan. alleen is het circuit te klein/smal voor WEC
Je zegt het goed: op z'n smalst.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:12 schreef Bluurgh het volgende:
Ach Baku is op z'n smalst 7.6 meter dus who cares
Inderdaad, gewoon lekker DTM, Masters etc daar houden. Mocht er al ooit een F1-race komen in Nederland dan moet dit echt op een compleet nieuw circuit, op een plek redelijk ver van bewoonde wereld, want anders geklaag en liefst niet in de buurt van natuurgebied, want anders nog meer geklaagquote:Op maandag 29 februari 2016 13:13 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Je zegt het goed: op z'n smalst.
Zandvoort ademt nostalgie, maar kom op jongens, ga eens op een middag langs en je ziet dat het niet meer geschikt is voor F1 of WEC.
En dan heb ik het nog niet eens over de infrastructuur.
Gewoon groot circuit in omgeving Slochteren neerleggen, de mensen daar willen maar al te lief uitgekocht worden met al die aardbevingen. Geeft meteen een extra dimensie aan de racesquote:Op maandag 29 februari 2016 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker DTM, Masters etc daar houden. Mocht er al ooit een F1-race komen in Nederland dan moet dit echt op een compleet nieuw circuit, op een plek redelijk ver van bewoonde wereld, want anders geklaag en liefst niet in de buurt van natuurgebied, want anders nog meer geklaag
nou eh hahahah om even bij de auto te blijven lijkt ie niet veel anders.. een rechtere neus thats it.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, hoe zou dat nou komen?
Ik denk ook niet dat er erg veel doorontwikkeling in de aerodynamica zit eigenlijk en die was vorig jaar al niet zo best.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
nou eh hahahah om even bij de auto te blijven lijkt ie niet veel anders.. een rechtere neus thats it.
Dit ja. Het team verdient beter dan snel af te glijden onder Monishaquote:Op maandag 29 februari 2016 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er erg veel doorontwikkeling in de aerodynamica zit eigenlijk en die was vorig jaar al niet zo best.
Ik hoop dat ze dit jaar hopeloos achteraan bungelen en Monisha de zak krijgt. Daarna mag het team weer langzaam opkrabbelen omdat het vroeger wel een mooi team was en niet moet verdwijnen
Blijkt te werken dus.. anders doen zij (MGP) het er niet op zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:08 schreef Meike26 het volgende:
Indd..Ben benieuwd hoeveel meer teams het wel/niet hebben. Als MGP en STR de enige zijn... Oh boy
Hoe veel denk je dat de huidige Ferrari verschilt met die van eind vorig jaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Had STR nu maar gewoon een 2016 Ferrarimotor... Dan hadden ze als dit zo revolutionair is echt voor de knikkers mee kunnen doen. Nu is het afwachten in hoeverre de oude motor ze parten gaat spelen.
Jup zit er goed bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen meteen lekker onderweg met de nieuwe Toro Rosso
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen meteen lekker onderweg met de nieuwe Toro Rosso
Ik alle races het via een stream van Ziggo, kost een paar euro. Maar wel Olavquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:46 schreef Re het volgende:
Is er ergens een overzicht welke race waar live te zien is op TV en of achter een betaalde muur (en welke dan het beste is daarvoor)
http://sport.infonu.nl/ra(...)live-op-tv-zien.htmlquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:46 schreef Re het volgende:
Is er ergens een overzicht welke race waar live te zien is op TV en of achter een betaalde muur (en welke dan het beste is daarvoor)
Weet iemand of squirrelstreams dit jaar ook weer alle races gaat streamen? Daar heb ik er vorig jaar een enkele via gekeken en die kwaliteit was prima te noemenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik alle races het via een stream van Ziggo, kost een paar euro. Maar wel Olav.
Hennoquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:46 schreef Re het volgende:
Is er ergens een overzicht welke race waar live te zien is op TV en of achter een betaalde muur (en welke dan het beste is daarvoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |