abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160225393
Hier lijstje met een gok indien gecorrigeerd voor banden en fuel.

Waarschijnlijk toch weer een saai jaar. Nu maar hopen op STR.

http://m.bbc.co.uk/sport/formula1/35663546
pi_160225671
TR gedeeld 4de zou mooi zijn natuurlijk, maar ik verwacht eerder een p6~8 aan het eind van het seizoen
  vrijdag 26 februari 2016 @ 11:56:34 #53
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160227151
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het interesseert me persoonlijk echt geen reet, maar als jij er trots op bent en ze graag wil showen ga dan vooral je gang!

Ik ben sowieso wel fan van het enthousiasme :D
dit dus. Ik scroll gretig door iig als die autootjes langskomen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:45:39 #54
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_160231912
autosport twitterde op donderdag 25-02-2016 om 23:50:26 Total distance covered in first #F1 test, by driver, team and engine. We've given Renault the 'Tag Heuer' laps... https://t.co/8d4j1bctzy reageer retweet


Afgelopen 4 dagen, samengevat. :)

Zo wordt ook in één oog opslag duidelijk hoe weinig data Honda kan verzamelen tov Mercedes en Ferrari (ook al reden 2 Ferrari teams met de 2015 spec rond).

[ Bericht 6% gewijzigd door Kleffe_Dop op 26-02-2016 14:53:08 ]
pi_160256401
Gewoon meer dan de helft meer rondes gereden dan de nr 2 :X

De Mercs gaan gewoon weer de titel pakken :(!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160258562
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
autosport twitterde op donderdag 25-02-2016 om 23:50:26 Total distance covered in first #F1 test, by driver, team and engine. We've given Renault the 'Tag Heuer' laps... https://t.co/8d4j1bctzy reageer retweet
[ afbeelding ]

Afgelopen 4 dagen, samengevat. :)

Zo wordt ook in één oog opslag duidelijk hoe weinig data Honda kan verzamelen tov Mercedes en Ferrari (ook al reden 2 Ferrari teams met de 2015 spec rond).
Jamaar ze hebben zelf exclusiviteit belooft aan McLaren de eerste tijd.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:03:35 #57
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_160258755
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:52 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Jamaar ze hebben zelf exclusiviteit belooft aan McLaren de eerste tijd.
Dat is maar de helft van het verhaal. Het is niet zonder meer makkelijk om de infrastructuur en het personeel op haar plek te hebben voor meer klanten, al helemaal niet voor een nieuw team. Exclusiviteit kan net zo goed een noodzaak zijn geweest voor Honda.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_160261142
Ik betrapte me erop direct te kijken of Max meer rondjes had gereden als Sainz (en natuurlijk) :+
pi_160262465
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:01 schreef Bluurgh het volgende:
Ik betrapte me erop direct te kijken of Max meer rondjes had gereden als Sainz (en natuurlijk) :+
als Sainz wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160262620
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:59 schreef Beach het volgende:

[..]

als Sainz wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga toch een kuil graven!
pi_160263897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef JopJuh het volgende:
Hier lijstje met een gok indien gecorrigeerd voor banden en fuel.

Waarschijnlijk toch weer een saai jaar. Nu maar hopen op STR.

http://m.bbc.co.uk/sport/formula1/35663546
Ik weet niet hoor, ik las maandag de BBC over de testdag en toen waren ze heel enthousiast dat Hamilton het niet over zijn kant liet gaan en een snellere tijd neerzette dan Vettel, toen Vettel daarna weer sneller was en later ook Raikkonen werden de tijden steeds minder belangrijk en en het aantal rondjes steeds belangrijker. Ze zitten daar nou eenmaal een beetje in een denkraam waarbji Hamilton altijd de beste is.

Als ik aan mijn eigen wishful thinking doe dan zou ik zeggen dat veel kilometers maken wel belangrijk is, maar juist om problemen tegen te komen, en dat de meerwaarde van heel veel kilometers ten opzichte van veel kilometers gering is. Als je niet zoveel aan een betrouwbare auto hebt veranderd dan is het ook logisch dat je weinig problemen tegenkomt. Daarnaast geloof ik niet dat Ferrari wel het achterste van zijn tong heeft laten zien, en Raikkonen zette ook goede tijden neer, terwijl we inmiddels toch allemaal wel door moeten hebben dat Vettel daar nog eens 3 tienden vanaf krijgen. Dit terwijl het meest logische is dat Mercedes minder steile progressie maakt dan de achtervolgers in zowel de testdagen als gedurende het seizoen.

Mijn inschatting is dan ook dat Vettel, los van de geschiktheid van de auto voor een specifieke baan, er aan het begin van het seizoen 3 tienden achter zit, en dat gedurende het seizoen gaat verkleinen. En dat is dan als Mercedes de nieuwe neus goedgekeurd krijgt. Dus ik verwacht voorlopig niet dat Toto bekendmakend dat zijn rijders zelf hun strategie mogen kiezen en dus vrij met elkaar kunnen strijden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_160264476
Vanuit het oogpunt van Toto en het Team Mercedes zijn Hamilton en Rosberg ingehuurd om het kampioenschap voor Teams binnen te slepen. Dat is de hoofdzaak en zolang dat niet binnen is mogen de coureurs helemaal niet vrij rijden. Degene die voor ligt na een paar bochten krijgt de a-status die race, de nummer 2 dient zich daar maar aan te schikken, en ze moeten als 1 en 2 over de finish komen.
Het Driver Championship kan Toto gestolen worden. Daarom is de rol van Niki Lauda ook zo belangrijk, want hij vormt een belangrijke buffer tussen de belangen van Toto en die van de coureurs.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_160266083
Man man man die reclame van de Oh, Verstappen! weken... Elke keer als ik die op de radio hoor :') Ik hoop maar dat hij daar heel veel geld voor gekregen heeft
pi_160266194
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:27 schreef Benoves het volgende:
Man man man die reclame van de Oh, Verstappen! weken... Elke keer als ik die op de radio hoor :') Ik hoop maar dat hij daar heel veel geld voor gekregen heeft
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:27 schreef Benoves het volgende:
Man man man die reclame van de Oh, Verstappen! weken... Elke keer als ik die op de radio hoor :') Ik hoop maar dat hij daar heel veel geld voor gekregen heeft
En dan is het ook nog eens op TV :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160266862
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:33 schreef Dauthi het volgende:
Vanuit het oogpunt van Toto en het Team Mercedes zijn Hamilton en Rosberg ingehuurd om het kampioenschap voor Teams binnen te slepen. Dat is de hoofdzaak en zolang dat niet binnen is mogen de coureurs helemaal niet vrij rijden. Degene die voor ligt na een paar bochten krijgt de a-status die race, de nummer 2 dient zich daar maar aan te schikken, en ze moeten als 1 en 2 over de finish komen.
Het Driver Championship kan Toto gestolen worden. Daarom is de rol van Niki Lauda ook zo belangrijk, want hij vormt een belangrijke buffer tussen de belangen van Toto en die van de coureurs.
Het coureurs kampioenschap kan Toto helemaal niet gestolen worden. Die man wil alles winnen. Als met constructeurs pakt en Vettel de rijders titel is Toto niet tevreden.
pi_160270759
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Het coureurs kampioenschap kan Toto helemaal niet gestolen worden. Die man wil alles winnen. Als met constructeurs pakt en Vettel de rijders titel is Toto niet tevreden.
Ja, maar het kan hem gestolen worden of het Hamilton is of Rosberg.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_160271169
Rosberg zijn contract loopt trouwens af dit jaar. Zelf zegt hij dat hij nog heel lang bij mercedes gaat blijven maar dat lijkt me geen zekerheidje. En nee, niet alleen door Max.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 februari 2016 @ 22:46:09 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_160271209
Laten we allemaal hopen dat Max nooit zijn opvolger wordt...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_160274497
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Ja, maar het kan hem gestolen worden of het Hamilton is of Rosberg.
Oh dat denk ik zeker. Hij zal weinig voorkeur hebben inderdaad.
pi_160274524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Laten we allemaal hopen dat Max nooit zijn opvolger wordt...
Nou, van mij mag het. Ik kan geen reden bedenken waarom ik zou moeten hopen van niet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 00:40:17 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_160274628
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:35 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Nou, van mij mag het. Ik kan geen reden bedenken waarom ik zou moeten hopen van niet.
Ik zie hem liever in een Ferrari of Red Bull stappen. En tegen de tijd dat dat gebeurt, voert Mercedes waarschijnlijk niet meer de boventoon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 28 februari 2016 @ 00:46:36 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160274774
Mercedes is nu het team to beat, maar zal dat niet jarenlang meer blijven natuurlijk. Even afwachten wat voor motordeal Red Bull volgend jaar kan fixen. Wellicht gaan ze dan weer als de bliksem.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_160277192
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zie hem liever in een Ferrari of Red Bull stappen. En tegen de tijd dat dat gebeurt, voert Mercedes waarschijnlijk niet meer de boventoon.
Maar Red Bull of Ferrari wel? Bij Red Bull zou ik eerst willen weten welke motor daar in gaat de komende jaren en Ferrari is de traditionele underachiever. Voor mij is Merc de komende tien jaar een topkandidaat voor nog veel titels.

Natuurlijk veranderen de regels straks en dat is gunstig voor de anderen maar er is m.i. geen enkele reden om aan te nemen dat Merc dan ver weg zal gaan zakken. Mochten ze komen voor Max zou ik blind tekenen. Veel liever dan bij Ferrari.

Maar goed, Merc heeft Wehrlein en Ocon niet voor niets onder contract lijkt me.
pi_160277424
We vergeten hierbij dat Mercedes geen raceteam is, maar puur een commercieel merk is om de merknaam Mercedes te promoten. Als Mercedes de dominantie verliest, gaan ze aan gezichtsverlies lijden en dan kan Stuttgart met al zijn aandeelhouders heel snel de stekker uit het project trekken. Misschien nog wel als leverancier, maar geen works team meer. Zodra Hamilton aankondigt te stoppen (wat ook binnen een paar jaar gebeurt kan zijn) en Max niet naar het team lijkt te gaan, is er weer reden in Stutgart om te twijfelen aan de levensvatbaarheid.
pi_160277434
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:16 schreef Meike26 het volgende:
We vergeten hierbij dat Mercedes geen raceteam is, maar puur een commercieel merk is om de merknaam Mercedes te promoten. Als Mercedes de dominantie verliest, gaan ze aan gezichtsverlies lijden en dan kan Stuttgart met al zijn aandeelhouders heel snel de stekker uit het project trekken. Misschien nog wel als leverancier, maar geen works team meer. Zodra Hamilton aankondigt te stoppen (wat ook binnen een paar jaar gebeurt kan zijn) en Max niet naar het team lijkt te gaan, is er weer reden in Stutgart om te twijfelen aan de levensvatbaarheid.
Maar Red Bull is geen team dat voor de commercie mee doet?
pi_160277443
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:18 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Maar Red Bull is geen team dat voor de commercie mee doet?
Zo gezien kun je je afvragen welk team dan wel 'echt' is. Ferrari, Williams, Sauber en...?
pi_160277467
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:18 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Maar Red Bull is geen team dat voor de commercie mee doet?
Klopt, heb je gelijk in alleen heeft RedBull op sportief gebied, met allerlei andere sporten wel iets meer bewezen ook wel een sportief hart te hebben. Ja wel een commercieel team, maar er is wel racebloed aanwezig. Ferrari al helemaal. Sauber ook en Williams geen twijfels over. Honda niet, McLaren weer wel. Zo kijk ik er naar tenminste. Maar bij Mercedes is heg allemaal zo klinisch, perfect en gesmeerd, daar lijkt geen emotie in te zitten. En ik zou het dan echt jammer vinden als Max ooit naar dat team gaat. -O-
pi_160277471
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo gezien kun je je afvragen welk team dan wel 'echt' is. Ferrari, Williams, Sauber en...?
Haas ! In iets mindere mate ook wel McLaren.
pi_160277472
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:27 schreef Meike26 het volgende:

Maar bij Mercedes is heg allemaal zo klinisch, perfect en gesmeerd,
Ja, dat imago hebben ze graag.
  zondag 28 februari 2016 @ 08:29:12 #80
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160277474
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo gezien kun je je afvragen welk team dan wel 'echt' is. Ferrari, Williams, Sauber en...?
Mclaren vergeten :N
Manor (onder leiding van Booth en Lowden).
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 28 februari 2016 @ 08:29:43 #81
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160277478
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:28 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Haas ! In iets mindere mate ook wel McLaren.
Haas niet, die promoot hun machines. Zelfde marketing verhaal als Red Bull.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_160277479
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:28 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Haas ! In iets mindere mate ook wel McLaren.
Hoewel Sauber eigenlijk inmiddels wel uit dat rijtje geschrapt kan worden. Mag Manor die plaats innemen.
pi_160277491
Maar om even cynisch te doen: je kunt je afvragen of de F1 nog wel een raceklasse is voor 'echte' teams.
  zondag 28 februari 2016 @ 08:34:30 #84
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160277502
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:32 schreef Jigzoz het volgende:
Maar om even cynisch te doen: je kunt je afvragen of de F1 nog wel een raceklasse is voor 'echte' teams.
als je enkel teams (bedrijven eigenlijk) wilt hebben die bestaan om te racen zondrr randactiviteiten zul je naar F3 moeten kijken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_160277509
Als Max kampioen wordt à la Hamilton vorig jaar, dan vind ik dat maximaal een jaar leuk.
pi_160277510
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:29 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Haas niet, die promoot hun machines. Zelfde marketing verhaal als Red Bull.
Ja klopt, maar die Gene Haas is wel helemaal leip van racen, hij maakt en pakt het wel zakelijk aan, maar onderhuids is denk ik de Michel Bleekemolen van de VS :)
pi_160277513
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:34 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

als je enkel teams (bedrijven eigenlijk) wilt hebben die bestaan om te racen zondrr randactiviteiten zul je naar F3 moeten kijken.
Of LMP2, GT, etc.
pi_160277520
Manthey Racing vind ik ook wel zo'n echt race team, wel actief geweest in meerdere klasses, maar erg leuke vent en sympathiek team is dat..

Edit, ik zie nu dat ze nog steeds actief zijn *) ^O^
pi_160277593
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:27 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Klopt, heb je gelijk in alleen heeft RedBull op sportief gebied, met allerlei andere sporten wel iets meer bewezen ook wel een sportief hart te hebben. Ja wel een commercieel team, maar er is wel racebloed aanwezig. Ferrari al helemaal. Sauber ook en Williams geen twijfels over. Honda niet, McLaren weer wel. Zo kijk ik er naar tenminste. Maar bij Mercedes is heg allemaal zo klinisch, perfect en gesmeerd, daar lijkt geen emotie in te zitten. En ik zou het dan echt jammer vinden als Max ooit naar dat team gaat. -O-
Dat laatste dat kan natuurlijk. Maar je kan moeilijk ontkennen dat Mercedes geen racehart heeft. Die waren er al bij in de jaren van Caracciola en hebben zo vreselijk veel autosport historie, zij het onderbroken door het grootste racedrama ooit. Racegrootheid Mercedes ademt meer autosport dan Red Bull ooit zal doen in mijn ogen.
pi_160277609
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:52 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Dat laatste dat kan natuurlijk. Maar je kan moeilijk ontkennen dat Mercedes geen racehart heeft. Die waren er al bij in de jaren van Caracciola en hebben zo vreselijk veel autosport historie, zij het onderbroken door het grootste racedrama ooit. Racegrootheid Mercedes ademt meer autosport dan Red Bull ooit zal doen in mijn ogen.
Is de F1-Mercedes hetzelfde Mercedes als de autofabrikant (zoals de F1-Ferrari hetzelfde Ferrari is als de autofabrikant)?
pi_160277635
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Is de F1-Mercedes hetzelfde Mercedes als de autofabrikant (zoals de F1-Ferrari hetzelfde Ferrari is als de autofabrikant)?
Ja. Worden door dezelfde organisatie betaald.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 februari 2016 @ 09:00:59 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_160277639
Weg met Raikkonen bij Ferrari en dan Vettel & Verstappen als duo. Dat moet prachtig worden :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_160277643
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:00 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Ja. Worden door dezelfde organisatie betaald.
Bij Ferrari gaat dat wel iets verder dan bij Mercedes.
pi_160277708
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Is de F1-Mercedes hetzelfde Mercedes als de autofabrikant (zoals de F1-Ferrari hetzelfde Ferrari is als de autofabrikant)?
Naar mijn idee zeer zeker niet ! Je kocht en (race) auto en ging daarmee racen. Dat er coureurs in die tijd met een Mercedes wonnen is leuk, maar het had net zo goed een Alfa, Ferrari of één of ander Engelse auto kunnen zijn. Mercedes nu is een erg grote organisatie, terwijl dat toen een paar brave lui uit Stuttgart waren misschien die de auto prepareerde voor de races. De hele sportmentaliteit in de F1 is van de 50er/60er jaren tot nu enorm veranderd. Commercie etc is er begin jaren 80 bij gekomen toen de eerste auto's van stickers werden voorzien.

Het Mercedes toen en nu is een enorm groot verschil al je het naast het Ferrari van toen en nu legt.
pi_160277898
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Bij Ferrari gaat dat wel iets verder dan bij Mercedes.
Qua organisatie en filosofie wel, qua eigendom niet. Beide bezitten zowel het raceteam als de autoverkoop.

Maar verder is Ferrari een puur raceteam en Mercedes niet. Ik beweer nergens iets anders. Maar Ferrari is ook geen Red Bull.
pi_160277918
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:30 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Qua organisatie en filosofie wel, qua eigendom niet. Beide bezitten zowel het raceteam als de autoverkoop.

Maar verder is Ferrari een puur raceteam en Mercedes niet. Ik beweer nergens iets anders. Maar Ferrari is ook geen Red Bull.
Wat ik vooral bedoel: bij mijn weten wordt de F1-wagen echt bij Ferrari door Ferrari gemaakt, terwijl Mercedes een bestaand raceteam heeft overgenomen dat nu onder de noemer 'Mercedes' verdergaat.
pi_160277940
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:10 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Naar mijn idee zeer zeker niet ! Je kocht en (race) auto en ging daarmee racen. Dat er coureurs in die tijd met een Mercedes wonnen is leuk, maar het had net zo goed een Alfa, Ferrari of één of ander Engelse auto kunnen zijn. Mercedes nu is een erg grote organisatie, terwijl dat toen een paar brave lui uit Stuttgart waren misschien die de auto prepareerde voor de races. De hele sportmentaliteit in de F1 is van de 50er/60er jaren tot nu enorm veranderd. Commercie etc is er begin jaren 80 bij gekomen toen de eerste auto's van stickers werden voorzien.

Het Mercedes toen en nu is een enorm groot verschil al je het naast het Ferrari van toen en nu legt.
Maar daarin is Ferrari de uitzondering en niet Mercedes. Hier lijkt het alsof het andersom is. Alsof Renault en voorheen al die andere fabrikanten (Toyota BMW honda etc) niet net zoals Mercedes waren en waarschijnlijk nog veel en veel minder een racehart hadden. Merc is daarin imo nog redelijk een echt raceteam met een enorme historie alleen vergelijkbaar met Renault.
pi_160277951
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat ik vooral bedoel: bij mijn weten wordt de F1-wagen echt bij Ferrari door Ferrari gemaakt, terwijl Mercedes een bestaand raceteam heeft overgenomen dat nu onder de noemer 'Mercedes' verdergaat.
Jamaar ik zie daar verder niet echt een relevant punt in.
pi_160277959
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:33 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Maar daarin is Ferrari de uitzondering en niet Mercedes. Hier lijkt het alsof het andersom is. Alsof Renault en voorheen al die andere fabrikanten (Toyota BMW honda etc) niet net zoals Mercedes waren en waarschijnlijk nog veel en veel minder een racehart hadden. Merc is daarin imo nog redelijk een echt raceteam met een enorme historie alleen vergelijkbaar met Renault.
De motorsportgeschiedenis van Mercedes gaat ver terug, maar is die nou echt zo enorm?
pi_160277964
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:34 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Jamaar ik zie daar verder niet echt een relevant punt in.
Nou ja, dat kan natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')