wacht wat? #exposedquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit doe je omdat ik zwart ben he?
Racist!!
Ja dat vind ik ook wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV weet zich soms verrassend goed onder de druk uit te voetballen.
Locadia komt zoals verwacht zwaar te kort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hey ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust een broodje smeren.
Ik ben net een beer wat dat betreft.
Ik ga denk ik met je meedoen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Propper had het kunnen doenquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef Bolasie het volgende:
een goaltje voor rust zou ik erg waarderen
Waar ga je het dan mee insmeren?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik met je meedoen.
Al heb ik alleen brood.
Griezy ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper had het kunnen doen
van Ginkel had de grootste kans tot nu toe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper had het kunnen doen
Ik heb geen honger maar wel zin om te eten. Strugglesquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dat had je kunnen verwachten.quote:
Alleen mensen met overgewicht hebben daar last van.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb geen honger maar wel zin om te eten. Struggles
sun5ise of zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Rara van wie is deze post?
volgens mij heb jij hier niets mee te maken en ken je de inhoudt van de DM's niet
inhoudtquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
volgens mij heb jij hier niets mee te maken en ken je de inhoudt van de DM's niet
sunri5equote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Stijn heeft graag dat je ontopic blijftquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Hahahaha jij zegt dat hij dik isquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen mensen met overgewicht hebben daar last van.
GGMM, die heeft vaker moeite met -d en -dt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Fout.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
GGMM, die heeft vaker moeite met -d en -dt.
Dan niet joh, vuile klootzak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ga je het dan mee insmeren?
Nee laat maar, ik hoef het ook niet te weten.
Daar word je een dikzak vanquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb geen honger maar wel zin om te eten. Struggles
Van je moeder?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Ginkel verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Ginkel weer met een mooie poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zal ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Echt balen van Pröpper. (De twee wereldkansen voor Atletico vergeten we voor het gemak)
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHA DIE ROLSTOEL IS GEWOON LEEG EN ZE ZEIDEN DAT HET UITVERKOCHT WAS
JE GAAT ME TOCH NIET VERTELLEN DAT HIJ NAAR DE WC IS GELOPEN HE
Heel vriendelijke, zachtaardige jongensquote:
Nu moet je kappen want anders kom ik even bij je langs vieze laffe hagenees.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu moet je kappen want anders kom ik even bij je langs vieze laffe hagenees.
Hij mist wat snelheid voor de passeerbewegingen die hij doet.quote:
daar stond iets heel andersquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 24-02-2016 21:30 ].quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dubbele wijziging?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 24-02-2016 21:30 ].
rare postquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 24-02-2016 21:30 ].
Wat heb je Pereeerow ingefluisterd?quote:
Nu mij een teringlul maar geen hagenees.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
'Doe het vandaag wat minder aan.'quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb je Pereeerow ingefluisterd?
Waarschijnlijk verwijderde KingRoland en Stijn je post tegelijkertijd. Waardoor hij er weer kwam te staan.quote:
Hallo, ben jij nieuw? Stel je even voor aan ons.quote:
Maar PSV had kunnen scoren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Sked het volgende:
PSV mag zich het meest gelukkig prijzen met deze stand
Ze hebben een mooiere studio dan die van de NOS.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Waar wij allemaal naar Das Heutejournal kijken
Maakt niet uit waar die staat, kan er toch he-le-maal niks vanquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Rabieluh het volgende:
Bij balbezit van Atleti staat Locadia gewoon volaan linksachter.
Iddquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben een mooiere studio dan die van de NOS.
geniet ervanquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor de eerste sigaret van de dag.
jij balenquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Sked het volgende:
PSV mag zich het meest gelukkig prijzen met deze stand
Je kan om meerdere redenen beter Brenet opstellen dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Rabieluh het volgende:
Bij balbezit van Atleti staat Locadia gewoon volaan linksachter.
Toch de beste kansen gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atletico doet het rustig aan.
Ties en ik vinden dit heel erg smerig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor de eerste sigaret van de dag.
Das Heutejournalquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:34 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wou dat mijn Duits wat beter was, nou moet ik naar JJ van Gangelen en Watergiant luisteren.
Volgens BadderHaring speelt PSV juist géén reactievoetbal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Twee die teams die het liefst reactievoetbal spelen.
1-3 inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toch de beste kansen gehad.
2x 6,5 minuten reclame, en 2 minuten tussenbeschouwing.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:35 schreef n00b13 het volgende:
Wat zenden ze in de rust uit op SBS dan?
In een spoiler graag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, tijd voor boterhammen met pindakaas.
Graag zie ik pics van Caland zijn brood straks.
Vreselijk is van toepassing op Narsinghquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Aan de bal echt vreselijk.
Dat is voor ons een gevoelig onderwerp. Laten we het eens hebben over onze strijd tegen de Belgen?quote:
Maar wel constant daarin.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vreselijk is van toepassing op Narsingh
Hij is beperkt. Zowel mentaal als fysiek.quote:
Die gast zit nu nog dagelijks zo, aangezien die ruzie heeft over inkomsten met die clown en die acrobaatquote:
Propper.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pereiro had die kans wel echt moeten maken.
Vertel Geo, jij bent als een van de weinige zeer objectiefquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is beperkt. Zowel mentaal s fysiek.
Faalt altijd in grote wedstrijden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pereiro had die kans wel echt moeten maken.
Tot na de wedstrijd dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga de tweede helft beneden bekijken.
Jullie zullen het dus zonder mijn boeiende inbreng moeten doen.
lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga even wat broodjes met ossenworst smeren
Dan vrees ik dat hij langs Hans moet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens BadderHaring speelt PSV juist géén reactievoetbal.
Doei!quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga de tweede helft beneden bekijken.
Jullie zullen het dus zonder mijn boeiende inbreng moeten doen.
Waarom trap je weer in zijn bait.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja want ajax speelt mooi voetbal
FC Ossenworstquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga even wat broodjes met ossenworst smeren
Wat heeft Ajax hiermee te maken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaan er mensen om half 10 's avonds nog broodjes smeren. Wat is dit voor iets barbaars.
Dit jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaan er mensen om half 10 's avonds nog broodjes smeren. Wat is dit voor iets barbaars.
Maar goed, het is een Nederlandstalige oplossing. Of bij anders de Vlaamse zender 2BE proberen te ontvangen, zij hebben de Vlaamse open CL-rechten.quote:
Zal ik je vertellen dat ik rond middernacht ook wel eens broodjes neem?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap het ook niet, Mani89quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Dat zijn de dikmakers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik rond middernacht ook wel eens broodjes neem?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Andersomquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pereiro schoot toch? En Propper gaf die assist? Of was het andersom
Soms maak ik na middernacht lekkere panini's met kip, mozzarella, tomaten en pesto.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Extra sausje erover, niks mis mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen aan die SBS intro's voor hun kutprogramma's.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Maar goed, het is een Nederlandstalige oplossing. Of bij anders de Vlaamse zender 2BE proberen te ontvangen, zij hebben de Vlaamse open CL-rechten.
Middernacht tosti time.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag American Pie voor me, met die appeltaart.quote:
Ja, wat een goor varken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kopsterk eet dat met stukjes noot.
Op de NPO en RTL Z na heb ik sowieso een teringhekel aan de Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen aan die SBS intro's voor hun kutprogramma's.
haha WATquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef PSVCL het volgende:
Ajacied de Boer weer lekker negatief hahaha , morgen mag ajax!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Al sla je me dood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Roland, weet jij wie Peter Lustig is?
Luuuuststaaagggquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Roland, weet jij wie Peter Lustig is?
Ja wat zal ik zeggen. Het is niet mooi maar dat hoeft ook niet. Maar daardoor ook wat saai.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertel Geo, jij bent als een van de weinige zeer objectief
Kwaliteit wisselt zo van het huismerk, af en toe zit er een gortdroge pot bij die het hele brood kapot trekt bij het smeren.quote:
Kom op man PSV draait lekker mee tegen de nummer 2 tegen van Spanje en hij heeft helemaal niks positiefs te melden.quote:
Dat jij niet fatsoenlijk een boterham kan smeren is toch niet de schuld van de pindakaas?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwaliteit wisselt zo van het huismerk, af en toe zit er een gortdroge pot bij die het hele brood kapot trekt bij het smeren.
Piep piep.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom op man PSV draait lekker mee tegen de nummer 2 tegen van Spanje en hij heeft helemaal niks positiefs te melden.
Laat em lekker voor ajax tv gaan analyseren !!
Misschien ligt het wel aan de kwaliteit van het brood, ik ben zeer bedreven in smeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk een boterham kan smeren is toch niet de schuld van de pindakaas?
Soms is huismerk wel beter dan merk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwaliteit wisselt zo van het huismerk, af en toe zit er een gortdroge pot bij die het hele brood kapot trekt bij het smeren.
Daar kan zijn begeleider toch wel bij helpen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk een boterham kan smeren is toch niet de schuld van de pindakaas?
Deze had er wel in gemogenquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen. Het is niet mooi maar dat hoeft ook niet. Maar daardoor ook wat saai.
Psv achterin kwetsbaar door het mkdden
Locadia prutst weer. Niet genleg de zijkanten opzoeken. Dat helpt Atlectico omdat vze compact staan.
Hopen op 0-0 naar zal wel zo 0-2 staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Trolls zijn leuker als het er niet kilometers dik bovenop ligtquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom op man PSV draait lekker mee tegen de nummer 2 tegen van Spanje en hij heeft helemaal niks positiefs te melden.
Laat em lekker voor ajax tv gaan analyseren !!
Waarom zou je hem een cadeau geven?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Als GGMM jarig is gewoon pindakaas met stukjes noot cadeau geven.
Een huismerk is toch ook een merk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Soms is huismerk wel beter dan merk.
Zeg dan heel hard foei, nerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Die pipo van PSV tv loopt constant op mijn vriendin te geilen, ook haar allemaal creepen op Facebook
Klopt, goede vraag... ehh het is woensdag dus ik ben mezelf niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je hem een cadeau geven?
picsquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Die pipo van PSV tv loopt constant op mijn vriendin te geilen, ook haar allemaal creepen op Facebook
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je hem een cadeau geven?
verkapte 'ik heb een vriendin en ze is knap'-postquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb een vriendin en ze is knap'-post
Doe linkje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben serieus .quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Trolls zijn leuker als het er niet kilometers dik bovenop ligt
Geen idee waar die gast woont of wat dan ook, we zijn verhuisd van het westland naar Dordt, dus kans is groot dat ik hem nooit meer ziequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Sla hem dan de tyfus in, nerd.
Wist je dat in pindakaas met stukjes noot minder pinda zit dan in pindakaas zonder stukjes noot?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze had er wel in gemogenMwa was lastig voor Propper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wn Locadia schiet gewoon weer tegen een speler aan zoals altijd
AZC?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast woont of wat dan ook, we zijn verhuisd van het westland naar Dordt, dus kans is groot dat ik hem nooit meer zie
En dan niet erbij vermelden dat ze 12 isquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb een vriendin en ze is knap'-post
Hoe heet die vent van psvtv, dan zoek ik hem op fb, kan ik meteen je vriendin vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast woont of wat dan ook, we zijn verhuisd van het westland naar Dordt, dus kans is groot dat ik hem nooit meer zie
Zonder noot > met nootquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wist je dat in pindakaas met stukjes noot minder pinda zit dan in pindakaas zonder stukjes noot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |