Wel een goeie. Had een beter lot verdiend.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2e is een schwalbe, duidelijk met dat beeld.
Geen tegengoal is al een half puntquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit nog lang zo doorgaat kan het 0-0 blijven.
Nee, dan gaat hij huilen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter heeft Pereiro wat ingesproken.
Of moeten we hem Cavaliers noemen?
Kovieliers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Caviaplanterquote:
Noem hem maar Varejaoquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domineergenotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Waarom haal je zo vaak Ajax erbij?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
BalbezitÉén groot eerbetoon aan Ajax dit.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:02 schreef Abed het volgende:
Tussenstand ander veldOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval deed ik dat om ze belachelijk te maken. Het enige vorige geval was een plaagstootje richting PSV.quote:
speelde?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, die speelde gisteren spelen morgen zondag
die morgen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, die speelde gisteren spelen morgen zondag
Waarom hoop je datquote:
Hey, deze schizofreen weer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:03 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Idd, weg met het Nederlandse voetbal
leukquote:
Jammer dat Narsingh verkeerd loopt.quote:
goed? Jij kijkt zeker nooit voetbal?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eerste 20 minuten speelt PSV goed, maar toch twee grote kansen tegen en nul gecreëerd.
Mijn vraag is dan: hoe kan je goed spelen als je geen kans gecreëerd hebt?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eerste 20 minuten speelt PSV goed, maar toch twee grote kansen tegen en nul gecreëerd.
We kijken ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo werkt dat als je tegen Atletico speelt. Alleen snappen een hoop Nederlanders dat niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje de giroud van psv, altijd verkeerd staan.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef tdrone het volgende:
"Torres die nooit aangifte heeft gedaan nadat hij bestolen is van zijn scorend vermogen"
Wat een ultiem triest commentaar dit.
Ze staan goed in de organisatiequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: hoe kan je goed spelen als je geen kans gecreëerd hebt?
Die schaar ik in de categorie Arnoquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je tegen Atletico speelt. Alleen snappen een hoop Nederlanders dat niet.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijgt PSV een onterecht vrije trap tegen of een kaart dus dit compenseert.
Dan krijgen we dus ook nog een penalty mee? of een zuivere atletico penalty weggewuift?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijgt PSV een onterecht vrije trap tegen of een kaart dus dit compenseert.
Geen idee, maar alles voor is mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus ook nog een penalty mee? of een zuivere atletico penalty weggewuift?
Ik mag Ajax er niet meer bij halen van Skedquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: hoe kan je goed spelen als je geen kans gecreëerd hebt?
Dat gaat totaal tegen het "de laatste wedstrijd ooit" principe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Atletico dat een wedstrijd als tussendoortje beschouwt
en het binnen 25 minuten niet beslissen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Atletico dat een wedstrijd als tussendoortje beschouwt
Exact. Bij dezen valt de perschef van ADO in de categorie "Arno"quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat gaat totaal tegen het "de laatste wedstrijd ooit" principe.
Dat is niet Atleti-stijlquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en het binnen 25 minuten niet beslissen.
okequote:
Deed psv net ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atletico tikt PSV toch wel enigszins weg als ze er echt voor gaan.
Kennisoverdrachtquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Exact. Bij dezen valt de perschef van ADO in de categorie "Arno"
Die stagiair is nu ook gewoon bondscoach daar, mooi manquote:
Kennisoverdrachtquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die stagiair is nu ook gewoon bondscoach daar, mooi man
Bij jongens als Pereiro en Willems zie je goed dat dit niveau momenteel nog iets te hoog is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Pereerow nog weinig goeds zien doen.
Welnee joh, Europese topquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij jongens als Pereiro en Willems zie je goed dat dit niveau momenteel nog iets te hoog is.
watquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Heeft niet veel met PSV te maken hé?
Al die kennis die hij bij ADO heeft opgepikt wordt nu in het nationaal elftal gestoken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die stagiair is nu ook gewoon bondscoach daar, mooi man
Oke.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar krijg je een kleine banaan van.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar krijg je een kleine banaan van.
tering wat makkelijkquote:
Bijnaquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
PSV heeft de volledige controle.
sowquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doorgaan, straks heb ik weer een huilie in m'n dm.
Toch mad dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doorgaan, straks heb ik weer een huilie in m'n dm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat laat Atletico toe hequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
PSV heeft de volledige controle.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Die mag in de PSV OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie zo'n situatie altijd als een kans. Maar ik begrijp je denkwijzequote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Waarom doe je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje positiviteitquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie zo'n situatie altijd als een kans. Maar ik begrijp je denkwijze
Diep in mijn hart hoop ik dat jij het bent met een meestertrollquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is onze grote vriend Sunri5e eigenlijk zo mad?
Haha.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
Scheidsrechter fluit echt enorm in het nadeel van PSV
En dan passt ie m in de voeten bij de enige van PSVquote:
niet waarquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
Mwah, niet in het voordeel of nadeel als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
godzijdank.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan passt ie m in de voeten bij de enige van PSV
ZE ZIJN AL UITGESCHAKELD IN HET KNVB BEKERTOERNOOI JOHquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:16 schreef Mani89 het volgende:
PSV NAAR DE HALVE FINALE DAT KAN NIET MEER FOUT
Dit is een contaminatie. Hij is traag, of hij heeft een lage handelingssnelheid.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:17 schreef Kuiver het volgende:
Wat heeft die Locadia een trage handelingssnelheid zeg
okquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zullen wij dat onze favoriete speler maken?
Heb ik totaal geen last van.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een wedstrijd zeg, de adrenaline giert echt door je heen.
Dat wij dit mee mogen maken zeg, man manquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die moet gewoon weer lekker ritme krijgen en dan komt dat wel goedquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook op korte termijn
Zit jij een andere wedstrijd te kijken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Even serieus, ja allang al. Hij heeft potentie, maar hij heeft een domme fout gemaakt(Chelsea)quote:
Goede sigquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet gewoon weer lekker ritme krijgen en dan komt dat wel goed
Nou pfoe. Echt ongezond.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
En een blessure erbijquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even serieus, ja allang al. Hij heeft potentie, maar hij heeft een domme fout gemaakt(Chelsea)
Eens, Kiev-City is echt genotquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |