Zo werkt dat als je tegen Atletico speelt. Alleen snappen een hoop Nederlanders dat niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eerste 20 minuten speelt PSV goed, maar toch twee grote kansen tegen en nul gecreëerd.
Beetje de giroud van psv, altijd verkeerd staan.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef tdrone het volgende:
"Torres die nooit aangifte heeft gedaan nadat hij bestolen is van zijn scorend vermogen"
Wat een ultiem triest commentaar dit.
Ze staan goed in de organisatiequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: hoe kan je goed spelen als je geen kans gecreëerd hebt?
Die schaar ik in de categorie Arnoquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je tegen Atletico speelt. Alleen snappen een hoop Nederlanders dat niet.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijgt PSV een onterecht vrije trap tegen of een kaart dus dit compenseert.
Dan krijgen we dus ook nog een penalty mee? of een zuivere atletico penalty weggewuift?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Straks krijgt PSV een onterecht vrije trap tegen of een kaart dus dit compenseert.
Geen idee, maar alles voor is mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus ook nog een penalty mee? of een zuivere atletico penalty weggewuift?
Ik mag Ajax er niet meer bij halen van Skedquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: hoe kan je goed spelen als je geen kans gecreëerd hebt?
Dat gaat totaal tegen het "de laatste wedstrijd ooit" principe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Atletico dat een wedstrijd als tussendoortje beschouwt
en het binnen 25 minuten niet beslissen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Atletico dat een wedstrijd als tussendoortje beschouwt
Exact. Bij dezen valt de perschef van ADO in de categorie "Arno"quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat gaat totaal tegen het "de laatste wedstrijd ooit" principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |