Middernacht tosti time.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik rond middernacht ook wel eens broodjes neem?
Ik zag American Pie voor me, met die appeltaart.quote:
Ja, wat een goor varken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kopsterk eet dat met stukjes noot.
Op de NPO en RTL Z na heb ik sowieso een teringhekel aan de Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen aan die SBS intro's voor hun kutprogramma's.
haha WATquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef PSVCL het volgende:
Ajacied de Boer weer lekker negatief hahaha , morgen mag ajax!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kopsterk eet dat met stukjes noot.
quote:
Al sla je me dood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Roland, weet jij wie Peter Lustig is?
Luuuuststaaagggquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Roland, weet jij wie Peter Lustig is?
Ja wat zal ik zeggen. Het is niet mooi maar dat hoeft ook niet. Maar daardoor ook wat saai.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertel Geo, jij bent als een van de weinige zeer objectief
Kwaliteit wisselt zo van het huismerk, af en toe zit er een gortdroge pot bij die het hele brood kapot trekt bij het smeren.quote:
Kom op man PSV draait lekker mee tegen de nummer 2 tegen van Spanje en hij heeft helemaal niks positiefs te melden.quote:
Dat jij niet fatsoenlijk een boterham kan smeren is toch niet de schuld van de pindakaas?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwaliteit wisselt zo van het huismerk, af en toe zit er een gortdroge pot bij die het hele brood kapot trekt bij het smeren.
Piep piep.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom op man PSV draait lekker mee tegen de nummer 2 tegen van Spanje en hij heeft helemaal niks positiefs te melden.
Laat em lekker voor ajax tv gaan analyseren !!
Misschien ligt het wel aan de kwaliteit van het brood, ik ben zeer bedreven in smeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk een boterham kan smeren is toch niet de schuld van de pindakaas?
Soms is huismerk wel beter dan merk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwaliteit wisselt zo van het huismerk, af en toe zit er een gortdroge pot bij die het hele brood kapot trekt bij het smeren.
Daar kan zijn begeleider toch wel bij helpen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat jij niet fatsoenlijk een boterham kan smeren is toch niet de schuld van de pindakaas?
Deze had er wel in gemogenquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen. Het is niet mooi maar dat hoeft ook niet. Maar daardoor ook wat saai.
Psv achterin kwetsbaar door het mkdden
Locadia prutst weer. Niet genleg de zijkanten opzoeken. Dat helpt Atlectico omdat vze compact staan.
Hopen op 0-0 naar zal wel zo 0-2 staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Trolls zijn leuker als het er niet kilometers dik bovenop ligtquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom op man PSV draait lekker mee tegen de nummer 2 tegen van Spanje en hij heeft helemaal niks positiefs te melden.
Laat em lekker voor ajax tv gaan analyseren !!
Waarom zou je hem een cadeau geven?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Als GGMM jarig is gewoon pindakaas met stukjes noot cadeau geven.
Een huismerk is toch ook een merk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Soms is huismerk wel beter dan merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |