Waarom zou je hem een cadeau geven?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Als GGMM jarig is gewoon pindakaas met stukjes noot cadeau geven.
Een huismerk is toch ook een merk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Soms is huismerk wel beter dan merk.
Zeg dan heel hard foei, nerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Die pipo van PSV tv loopt constant op mijn vriendin te geilen, ook haar allemaal creepen op Facebook
Klopt, goede vraag... ehh het is woensdag dus ik ben mezelf niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je hem een cadeau geven?
picsquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Die pipo van PSV tv loopt constant op mijn vriendin te geilen, ook haar allemaal creepen op Facebook
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je hem een cadeau geven?
verkapte 'ik heb een vriendin en ze is knap'-postquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb een vriendin en ze is knap'-post
Doe linkje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben serieus .quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Trolls zijn leuker als het er niet kilometers dik bovenop ligt
Geen idee waar die gast woont of wat dan ook, we zijn verhuisd van het westland naar Dordt, dus kans is groot dat ik hem nooit meer ziequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Sla hem dan de tyfus in, nerd.
Wist je dat in pindakaas met stukjes noot minder pinda zit dan in pindakaas zonder stukjes noot?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kopsterk eet dat met stukjes noot.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze had er wel in gemogenMwa was lastig voor Propper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wn Locadia schiet gewoon weer tegen een speler aan zoals altijd
AZC?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast woont of wat dan ook, we zijn verhuisd van het westland naar Dordt, dus kans is groot dat ik hem nooit meer zie
En dan niet erbij vermelden dat ze 12 isquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb een vriendin en ze is knap'-post
Hoe heet die vent van psvtv, dan zoek ik hem op fb, kan ik meteen je vriendin vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast woont of wat dan ook, we zijn verhuisd van het westland naar Dordt, dus kans is groot dat ik hem nooit meer zie
Zonder noot > met nootquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wist je dat in pindakaas met stukjes noot minder pinda zit dan in pindakaas zonder stukjes noot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |