wacht wat? #exposedquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit doe je omdat ik zwart ben he?
Racist!!
Ja dat vind ik ook wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV weet zich soms verrassend goed onder de druk uit te voetballen.
Locadia komt zoals verwacht zwaar te kort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hey ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust een broodje smeren.
Ik ben net een beer wat dat betreft.
Ik ga denk ik met je meedoen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Propper had het kunnen doenquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef Bolasie het volgende:
een goaltje voor rust zou ik erg waarderen
Waar ga je het dan mee insmeren?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik met je meedoen.
Al heb ik alleen brood.
Griezy ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper had het kunnen doen
van Ginkel had de grootste kans tot nu toe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper had het kunnen doen
Ik heb geen honger maar wel zin om te eten. Strugglesquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dat had je kunnen verwachten.quote:
Alleen mensen met overgewicht hebben daar last van.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb geen honger maar wel zin om te eten. Struggles
sun5ise of zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Rara van wie is deze post?
volgens mij heb jij hier niets mee te maken en ken je de inhoudt van de DM's niet
inhoudtquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
volgens mij heb jij hier niets mee te maken en ken je de inhoudt van de DM's niet
sunri5equote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Stijn heeft graag dat je ontopic blijftquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Hahahaha jij zegt dat hij dik isquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen mensen met overgewicht hebben daar last van.
GGMM, die heeft vaker moeite met -d en -dt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Fout.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
GGMM, die heeft vaker moeite met -d en -dt.
Dan niet joh, vuile klootzak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ga je het dan mee insmeren?
Nee laat maar, ik hoef het ook niet te weten.
Daar word je een dikzak vanquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb geen honger maar wel zin om te eten. Struggles
Van je moeder?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Ginkel verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Ginkel weer met een mooie poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zal ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Echt balen van Pröpper. (De twee wereldkansen voor Atletico vergeten we voor het gemak)
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHA DIE ROLSTOEL IS GEWOON LEEG EN ZE ZEIDEN DAT HET UITVERKOCHT WAS
JE GAAT ME TOCH NIET VERTELLEN DAT HIJ NAAR DE WC IS GELOPEN HE
Heel vriendelijke, zachtaardige jongensquote:
Nu moet je kappen want anders kom ik even bij je langs vieze laffe hagenees.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu moet je kappen want anders kom ik even bij je langs vieze laffe hagenees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |