quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Without further ado....fijne vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!lekker faxen heel de dag echt genot
oh sorryquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eerst Maanvis een verplaatsing gunnen he.
Maanvis, je mag, en bier voor A-Iquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gratis bier als je hem vanavond ten oosten van tilburg neerlegt!
Thanks voor de quote alert !quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maanvis, je mag, en bier voor A-I
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spuit 11In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ongeacht waar Maanvis hem heeft gelegd ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Ruikt naar een claim om hem later vandaag op te halen
Nee, dat Maanvis hem claimt om later vandaag op te halen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ongeacht waar Maanvis hem heeft gelegd ?
Ah jij denkt dat Maanvis de stok nog niet heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat Maanvis hem claimt om later vandaag op te halen.
Bedankt voor de suggestie! Wist niet dat dat mochtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat Maanvis hem claimt om later vandaag op te halen.
Of wel heeft en nog steeds heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ah jij denkt dat Maanvis de stok nog niet heeft
Mag nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie! Wist niet dat dat mocht
Zie DM.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef Prowl het volgende:
Wat is de huidige code van het zoveelste slot? (als de stok in de buurt blijft....)
Code gestuurd!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef Prowl het volgende:
Wat is de huidige code van het zoveelste slot? (als de stok in de buurt blijft....)
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
* Arch-Indar wacht nog in Oostenrijk op de excuses.
Aan mijn woord gehouden.
Ruim binnen de 24 uur.
Verplaatsing naar nieuwe gemeente.
Reisverslagje erbij.
Live tracking.
* Arch-Indar drumt vingers op de tafel.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Aan mijn woord gehouden.
Ruim binnen de 24 uur.
Reisverslagje erbij.
Live tracking.
+ naar brabantquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Aan mijn woord gehouden.
Ruim binnen de 24 uur.
Reisverslagje erbij.
Live tracking.
vooruit dan maarquote:
Hoedewatte?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ naar brabant. Welk waanbeeld nattekat heeft waarin ik de stok 2x kan verplaatsen zonder dat iemand het doorheeft is mij een raadsel!
doe nou es rustig joh, die aannames zijn niet nodigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoedewatte?
Hij blijft dus weer een week lang op dezelfde plek wegrotten?
Ga hem halen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoedewatte?
Er zijn toch nog geen nieuwe foto's? Of kijk ik zo scheelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:12 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ga hem halen!
Of heeft iemand het nummer van fien?
Neuh, Maanvis plaatst hem ergens, misschien dat hij wat Brabanders achter de hand heeft, anders schudden we de STA-topics in de buurt wakker. Vorige keer was het carnaval, nu niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoedewatte?
Nope, we wachten nog op de nieuwe locatie van Maanvisquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Er zijn toch nog geen nieuwe foto's? Of kijk ik zo scheel
Ik heb meer stokkilometers gemaakt dan Fien afgelopen maand, dat kan natuurlijk niet. Fien's beurt dusquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:12 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ga hem halen!
Of heeft iemand het nummer van fien?
Wacht nou maar tot we weten waartie ligt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:21 schreef Vijzel het volgende:
Wie lokt fien met een quote?
Of helpt roepen? FIEN!!!
Hoi Fiengod alles chillquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:24 schreef Fien1989 het volgende:
Deze (http://fokstok.maringo.nl/) loopt al een stuk of 10 verplaatsingen achter, volgens mij
omfg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Fiengod alles chill
Gr wolfje
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Fien gunt anderen nog een kans om de meeste verplaatsingen van 2016 te hebben volgens mij.
aanname op aannamequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoedewatte?
En daarom doe jij nu de aanname dat het weer gaat gebeuren, niet doen johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen aanname, dat is wat er de vorige twee keer is gebeurd
Dat is jouw schuld niet de mijne.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
cat22quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht.
Wie woont er in die uithoek?
wie?quote:
-Cat22-, blijkbaar een haarquote:
maar jij was toch prof. quote lokker?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
-Cat22-, blijkbaar een haar
Mijn schuld? Ik was zo aardig om hem daar te laten liggen voor de localsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is jouw schuld niet de mijne.
hoezo blijkbaar.. ze heeft gewoon lekkere tietne hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
-Cat22-, blijkbaar een haar
Dankzij jouw gezeik constant wil niemand meer ene verplaatsing doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn schuld? Ik was zo aardig om hem daar te laten liggen voor de locals
Ik zeik nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dankzij jouw gezeik constant wil niemand meer ene verplaatsing doen
Ik geloof je, maar ik heb die nooit mogen aanschouwen. Mea culpa, maar ik moet afgaan op alleen een nicknamequote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo blijkbaar.. ze heeft gewoon lekkere tietne hoor.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeik niet
Ik lever constructief commentaar.
Jij leest maar gezellig meequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan iemand lokquoten als het ding weer in het noorden is?
Dat is stok-eigen. Zelfs voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k heb wel genoeg van de soap :/
*plan smeed*quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is stok-eigen. Zelfs voor mijn tijd.
Heej roomiequote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo blijkbaar.. ze heeft gewoon lekkere tietne hoor.
Waitwhut? Jij vindt mijn username mannelijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik heb die nooit mogen aanschouwen. Mea culpa, maar ik moet afgaan op alleen een nickname
Die komen nog.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut? Jij vindt mijn username mannelijk?![]()
Moet ik trouwens al ergens naar foto's zoeken of komen die nog?
Ik voel me buitengeslotenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Die komen nog.
Maar toch denkt iedereen al te weten waar tie precies ligt.
Details zijn in aantocht! Even geduld!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit zijn de meest recente foto's, maar volgens mij zijn die alweer achterhaald.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van constructief ff kijken wat er staat bij de videoquote:
FOK!Stok gehele verplaatsing vanaf Boxmeer!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat dacht je van constructief ff kijken wat er staat bij de video.
En op de pagina zelf:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK!Stok gehele verplaatsing vanaf Boxmeer!
Ik kijk gewoon vanaf FOK!, en daar staat het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En op de pagina zelf:
"Deze video wordt verwerkt. Probeer het later opnieuw. "
Nee, daar staat: Details komen hier te staan. Circa 25 minuten resterend aan uploadtijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon vanaf FOK!, en daar staat het niet.
Die toevoeging stond er nog niet toen ik dat schreefquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, daar staat: Details komen hier te staan. Circa 25 minuten resterend aan uploadtijd.
ja ga er nog effe bij liegen ookquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die toevoeging stond er nog niet toen ik dat schreef
Gaan we nou alweer rellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ga er nog effe bij liegen ook
Ja, doe eens niet, dat liegenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ga er nog effe bij liegen ook
nattekat met olie op het vuur hequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gaan we nou alweer rellen.
Er zijn er die daar om vragen en er bij staan te juichen trouwens...hypocriete lui lopen hier rond.
Hij/zij niet alleen hoor. Je wordt als onschuldige van alle kanten aangemoedigd hier.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nattekat met olie op het vuur he
Iedereen. Fittiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |