quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
* Arch-Indar wacht nog in Oostenrijk op de excuses.
Aan mijn woord gehouden.
Ruim binnen de 24 uur.
Verplaatsing naar nieuwe gemeente.
Reisverslagje erbij.
Live tracking.
* Arch-Indar drumt vingers op de tafel.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Aan mijn woord gehouden.
Ruim binnen de 24 uur.
Reisverslagje erbij.
Live tracking.
+ naar brabantquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Aan mijn woord gehouden.
Ruim binnen de 24 uur.
Reisverslagje erbij.
Live tracking.
vooruit dan maarquote:
Hoedewatte?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ naar brabant. Welk waanbeeld nattekat heeft waarin ik de stok 2x kan verplaatsen zonder dat iemand het doorheeft is mij een raadsel!
doe nou es rustig joh, die aannames zijn niet nodigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoedewatte?
Hij blijft dus weer een week lang op dezelfde plek wegrotten?
Ga hem halen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoedewatte?
Er zijn toch nog geen nieuwe foto's? Of kijk ik zo scheelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:12 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ga hem halen!
Of heeft iemand het nummer van fien?
Neuh, Maanvis plaatst hem ergens, misschien dat hij wat Brabanders achter de hand heeft, anders schudden we de STA-topics in de buurt wakker. Vorige keer was het carnaval, nu niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoedewatte?
Nope, we wachten nog op de nieuwe locatie van Maanvisquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Er zijn toch nog geen nieuwe foto's? Of kijk ik zo scheel
Ik heb meer stokkilometers gemaakt dan Fien afgelopen maand, dat kan natuurlijk niet. Fien's beurt dusquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:12 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ga hem halen!
Of heeft iemand het nummer van fien?
Wacht nou maar tot we weten waartie ligt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:21 schreef Vijzel het volgende:
Wie lokt fien met een quote?
Of helpt roepen? FIEN!!!
Hoi Fiengod alles chillquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:24 schreef Fien1989 het volgende:
Deze (http://fokstok.maringo.nl/) loopt al een stuk of 10 verplaatsingen achter, volgens mij
omfg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Fiengod alles chill
Gr wolfje
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Fien gunt anderen nog een kans om de meeste verplaatsingen van 2016 te hebben volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |