Zelfs bij Barcelona kan het ontbreken van Busquets (een cruciale positie) dodelijk zijn. Doe eens niet alsof het onzin is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn eentje zeker.
Schei toch uit man.
Is er weer een boot de haven binnengevaren?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Vjenne én Elan. Ik ga weer aan het werk.
Heeft vast niks te maken met het feit dat er geen spelers zijn die de lijnen uit (kunnen) zetten inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn eentje zeker.
Schei toch uit man.
Dit ligt puur aan de trainer. Spelers lopen als verdwaalde mongooltjes op random posities zonder enige vorm van tactisch strijdplan.
Was het maar zo simpel Stijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs bij Barcelona kan het ontbreken van Busquets (een cruciale positie) dodelijk zijn. Doe eens niet alsof het onzin is.
Ik zeg dat je Clasie overschat, en dat ze met hem net zo slecht zijn als nu.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn in het elftal als je zesde eindigt?
Die zijn er gewoon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met het feit dat er geen spelers zijn die de lijnen uit (kunnen) zetten inderdaad.
Als je tenminste wist welke spelers op het middenveld een belangrijke factor zijn, zou je daar je elftal omheen kunnen bouwen. Is maar een idee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel Stijn.
Er zit überhaupt geen systeem in . Dat ligt niet aan 1 cruciale positie.
Je vraagt je serieus af waar je naar zit te kijken.
Waarom overschat ik hem dan? In elke topwedstrijd vorig seizoen heeft hij een zeer goede wedstrijd gespeeld. In Europa sneeuwde hij niet onder. I don't see it.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zeg dat je Clasie overschat, en dat ze met hem net zo slecht zijn als nu.
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je tenminste wist welke spelers op het middenveld een belangrijke factor zijn, zou je daar je elftal omheen kunnen bouwen. Is maar een idee.
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn er gewoon.
Trouwens zonder Clasie ook prima wedstrijden gespeeld vorig seizoen.
Dat zijn beiden geen constante factoren dit seizoen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.
Hij heeft 1 pot gemist vorig jaar.
Ik merk het inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.
Het probleem ligt veel meer aanvallend. Bilal en Elia nauwelijks doelpunten. Kramer zullen we het maar niet weer over hebben. Achahbar scoort alleen bij de lokale Turk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom overschat ik hem dan? In elke topwedstrijd vorig seizoen heeft hij een zeer goede wedstrijd gespeeld. In Europa sneeuwde hij niet onder. I don't see it.
Omdat ze verkeerd gebruikt worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn beiden geen constante factoren dit seizoen?
Misschien moet de trainer eerst eens beginnen met de lijnen uit te zetten. Alsof Clasie niet gewoon in deze aids zou meedelen. Hoe naïef.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.
Hij heeft 1 pot gemist vorig jaar.
Vertel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.
Het probleem ligt aanvallend inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem ligt veel meer aanvallend. Bilal en Elia nauwelijks doelpunten. Kramer zullen we het maar niet weer over hebben. Achahbar scoort alleen bij de lokale Turk.
En van Beek die totaal de weg kwijt is.
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.quote:
Je zei net dat Feyenoord vorig seizoen prima wedstrijden speelde zonder Clasie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel?Concrete voorbeelden graag.
Ik zou er maar mee ophouden, valt geen land te bezeilen met die jongen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.
Dat is grotendeels mentaal. En bovendien als je wekelijks in een andere opstelling speelt krijg je ook geen automatismen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem ligt aanvallend inderdaad.
Feyenoord lachwekkend simpel weggecounterd door AZ en PEC om maar kort te beginnen en jij begint over het aanvallende aspect.
Constant, paar wedstrijden. Sterk verhaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.
Backs zonder kwaliteit, veel ruimte tussen de linies.quote:
Mentaal?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is grotendeels mentaal. En bovendien als je wekelijks in een andere opstelling speelt krijg je ook geen automatismen.
En Van Beek speelt kut zeg ik. Al die eigen doelpunten zijn hem duidelijk niet in de koude kleren gaan zitten.
Natuurlijk mis je Clasie. Maar laten we nou niet doen alsof dit waardeloze spel ook maar enigsinds rechtvaardigt.
Kun je woordgrapjes gaan maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Backs zonder kwaliteit, veel ruimte tussen de linies.
Dat noemen we een mentaal probleem. Ik noteer het even.
De balans is weg door het vertrek van Clasie en dan ga jij er een heel zwamverhaal van maken. Moet jij weten. Verder moet je me ook nog even vertellen waar ik woordgrapjes maak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je woordgrapjes gaan maken.
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie.
Deels, het collectief faalt maar met 1 topspits als Pelle of een Guidetti in vroegere vorm kun je het naar de subtop tillen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie maar door een keihard falende trainer.
Karsdorp was voor de komst van Gio een prima back.
Gelul.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De balans is weg door het vertrek van Clasie.
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie maar door een keihard falende trainer.
Vindt jij Willems een prima back?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.
Je constante ''het is de schuld van Gio'' gedoe wordt doodvermoeiend. Hier valt onmogelijk mee te praten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelul.
De balans is weg doordat er een incapabele idioot aan het roer staat die geen idee heeft wat hij doet en constant mutaties aanbrengt die alleen maar zorgen voor nog meer onrust in plaats van verbetering .
Als ik sec naar de taken van een back kijk niet nee. Maar voor de Eredivisie is blijkbaar het verdedigende aspect niet het belangrijkst. Ik vind bijvoorbeeld Dani Alves ook geen goede back.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vindt jij Willems een prima back?
Dat is het risico van zijn speelstijl. Als het wel draait gaat heb je daar ook voordeel van. Maakt hem toch niet per definitie waardeloze back?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.
Barney.gifquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jouw teksten hebben inhoudelijk nooit een punt.
Kas deed het toch prima 1e seizoenshelft?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik sec naar de taken van een back kijk niet nee. Maar voor de Eredivisie is blijkbaar het verdedigende aspect niet het belangrijkst. Ik vind bijvoorbeeld Dani Alves ook geen goede back.
Het is inderdaad allemaal de schuld van Clasie. Die had nooit weg moeten gaan. El Ahmadi of Vilhena zijn gewoon ZO slecht dat het deze resultaten compleet rechtvaardigt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je constante ''het is de schuld van Gio'' gedoe wordt doodvermoeiend. Hier valt onmogelijk mee te praten.
Ik staak.
Verdedigend niet, het was gewoon opvallend hoe vaak hij er naast zit. Ik rekende het tot jeugdig enthousiasme, net zoals bij die geseponeerde rode kaart bijvoorbeeld. Maar er zit nu na zoveel maanden als back geen verbetering in. Hij begon met dezelfde fouten (Reijka), die hij nu nog maakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kas deed het toch prima 1e seizoenshelft?
lekker boeie tegen Dordtquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
Vorig seizoen Fey Dordrecht 2 0 speelde Vilhena toch alleraardigst op de plek van Clasie?
Op het middenveld dan maar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdedigend niet, het was gewoon opvallend hoe vaak hij er naast zit. Ik rekende het tot jeugdig enthousiasme, net zoals bij die geseponeerde rode kaart bijvoorbeeld. Maar er zit nu na zoveel maanden als back geen verbetering in. Hij begon met dezelfde fouten (Reijka), die hij nu nog maakt.
Feitelijk is hier weinig aan gelogen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je constante ''het is de schuld van Gio'' gedoe wordt doodvermoeiend
Zeker, maar dat is maar 1 van de vele problemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk is hier weinig aan gelogen.
Gio bakt er geen tyfus weinig van. Dat mag benoemd worden.
Dat ontken ik nergens, maar hij durft niet toe te geven dat Clasie heel belangrijk was vorig jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk is hier weinig aan gelogen.
Gio bakt er geen tyfus weinig van. Dat mag benoemd worden.
Hij mag toch zeggen dat Clasie het verschil niet maakt? Ook met Clasie hebben ze er helemaal niks van gebakken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens, maar hij durft niet toe te geven dat Clasie heel belangrijk was vorig jaar.
Dat zeg ik net letterlijk, pannenkoek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens, maar hij durft niet toe te geven dat Clasie heel belangrijk was vorig jaar.
Veruit onze belangrijkste speler. En dat zie je meteen terug in het spel. Iedereen met meer dan één hersencel kon op zijn vingers natellen dat het wegvallen van Clasie een giga impact heeft op ons middenveld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De scheen maandag bij de beloften dra-ma-tisch te spelen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veruit onze belangrijkste speler. En dat zie je meteen terug in het spel. Iedereen met meer dan één hersencel kon op zijn vingers natellen dat het wegvallen van Clasie een giga impact heeft op ons middenveld.
Wat ik eerder al tegen GGMM zei, met het aantrekken van Vejinovic kon dat gat (deels) gedicht worden. Maar nu hij niet presteert, een KEA die ik gewoon zwak vind, en een Vilhena die wegens gedonder straks gratis de Kuip uit loopt en allerminst de indruk maakt een goed visitekaartje voor zichzelf af te willen geven, kan je niet anders dan concluderen dat ons middenveld (net als de rest) onthutsend slecht is.
Waar de Staaf opeens is gebleven, nobody knows
Die wedstrijd tegen de nummer 18, die pas gewonnen kon worden nadat Dordrecht met 10 man kwam te spelen? Toen speelde niemand van Feyenoord "alleraardigst".quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
Vorig seizoen Fey Dordrecht 2 0 speelde Vilhena toch alleraardigst op de plek van Clasie?
Ok dat zal dan wel zo zijn. Al werd er tenminste wel gewonnen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen de nummer 18, die pas gewonnen kon worden nadat Dordrecht met 10 man kwam te spelen? Toen speelde niemand van Feyenoord "alleraardigst".
Alsjeblieft zeg, dit is echt het domste wat je vandaag hebt uitgekraamd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen Clasie er nog gewoon bij was leek het in de PO's ook al nergens op qua veldspel. En dan kom je toch weer bij Gio uit.
Als je daadwerkelijk geen enkel causaal verband ziet ben je nog achterlijker dan je je voor doet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, dit is echt het domste wat je vandaag hebt uitgekraamd.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, dat Gio er niks van bakt is voor iedereen met meer dan 2 hersencellen ook wel duidelijk, maar je overdrijft nu een beetje.
Wat ik me afvraag is wanneer er nou wordt ingegrepen, Gio gaat niet zelf opstappen en Van Geel durft hem denk ik ook niet weg te sturenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, dat Gio er niks van bakt is voor iedereen met meer dan 2 hersencellen ook wel duidelijk, maar je overdrijft nu een beetje.
No shit, een beginnende trainer na een half jaar ontslaan zou dan ook het meest belachelijke plan ooit zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:15 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is wanneer er nou wordt ingegrepen, Gio gaat niet zelf opstappen en Van Geel durft hem denk ik ook niet weg te sturen
Ja dit komt vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit, een beginnende trainer na een half jaar ontslaan zou dan ook het meest belachelijke plan ooit zijn.
Weet ik niet, weet jij ook niet.quote:
26 punten uit de eerste 12 wedstrijden na de winterstop. Waaronder een gelijkspel uit bij Ajax, een overwinning uit bij AZ en winst thuis tegen PSV. Als je dat een heel seizoen doet kom je uit op 74 punten, dus dat was verre van dramatisch. Het ging de laatste 5 wedstrijden pas echt mis, na de wedstrijd tegen AZ op 5 april.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Hele 2e seizoenshelft vorig seizoen was dramatisch.
Dan degraderen we komend seizoen op deze manier. Geen grap.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet jij ook niet.
Feit is dat Van Geel ervoor koos om hem in het diepe te gooien, dan moet je hem ook gewoon 2 seizoenen de kans geven om alle beginnersfouten te maken die er zijn. Simple as that. Of de selectie moet massaal gaan muiten, maar dat zit er volgens mij nog niet echt in.
De hele staf functioneert voor geen klote. Waarvoor is Wouters er uberhaupt bijgehaald? Ik dacht vanwege een stukje ervaring.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet jij ook niet.
Feit is dat Van Geel ervoor koos om hem in het diepe te gooien, dan moet je hem ook gewoon 2 seizoenen de kans geven om alle beginnersfouten te maken die er zijn. Simple as that. Of de selectie moet massaal gaan muiten, maar dat zit er volgens mij nog niet echt in.
Ik zag Van Bronckhorst daarover een vraag beantwoorden vorige week, was wel een redelijke burrrrn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
De hele staf functioneert voor geen klote. Waarvoor is Wouters er uberhaupt bijgehaald? Ik dacht vanwege een stukje ervaring.
Ja, vind wel dat je overdrijft. Maar tegelijkertijd vind ik Gio een slechte trainer. Weet ook zeker dat als dit iemand was overkomen die niet zo'n clubman als Gio was dat hij nu ontslagen was.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Als je verder wil, en dat wil je als Feyenoordsupporter moet je eerst afscheid nemen van die tactische onbenul.
Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat dit niet het geval is.
Wat een kritische vragen ook weer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag Van Bronckhorst daarover een vraag beantwoorden vorige week, was wel een redelijke burrrrn.Zal het eens opzoeken...
Vanaf 3:08
Je hoort hem gewoon zijn woorden inslikken. Eigenlijk wou hij zeggen de ervaring die Dick heeft die heeft Wouters niet.
Als het echt niet meer goed komt dit seizoen en we eindigen ergens in de middenmoot zonder beker moet je als beoogd topclub ook de ballen hebben om de trainer eruit te gooien. We hebben geen geweldige selectie, maar zo'n dramatische prestatie is onverkoopbaar aan de supporters, ook al gaat het om een beginnende trainer met heel veel krediet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan degraderen we komend seizoen op deze manier. Geen grap.
Je moet Gio ook niet ontslaan, gewoon weer (terug) degraderen naar assistent of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:15 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is wanneer er nou wordt ingegrepen, Gio gaat niet zelf opstappen en Van Geel durft hem denk ik ook niet weg te sturen
Dat is nog kleinerendequote:Op woensdag 24 februari 2016 17:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet Gio ook niet ontslaan, gewoon weer (terug) degraderen naar assistent of zo.
Het gaat ook niet alleen om het resultaat maar als je kijkt naar dat het hele seizoen voetballend gewoon erg ondermaats is. Met oa Kuyt, Elia, El Ahmadi en Vermeer kun je niet zeggen dat het aan kwaliteit ligt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het echt niet meer goed komt dit seizoen en we eindigen ergens in de middenmoot zonder beker moet je als beoogd topclub ook de ballen hebben om de trainer eruit te gooien. We hebben geen geweldige selectie, maar zo'n dramatische prestatie is onverkoopbaar aan de supporters, ook al gaat het om een beginnende trainer met heel veel krediet.
Als je hem dan nog een seizoen laat zitten accepteer je gewoon dat je niets meer voorstelt als club. Dan is het einde zoek. Een seizoen is toch lang genoeg om jezelf als trainer te profileren en te laten zien wat je in huis hebt aan trainerstalent?
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om het resultaat maar als je kijkt naar dat het hele seizoen voetballend gewoon erg ondermaats is. Met oa Kuyt, Elia, El Ahmadi en Vermeer kun je niet zeggen dat het aan kwaliteit ligt.
Net als die pannenkoek bij AZ zeker...quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet Gio ook niet ontslaan, gewoon weer (terug) degraderen naar assistent of zo.
Ik doelde op het voetballende gedeelte. Dat was dramatisch na PSV uit vlak voor de winterstop.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
26 punten uit de eerste 12 wedstrijden na de winterstop. Waaronder een gelijkspel uit bij Ajax, een overwinning uit bij AZ en winst thuis tegen PSV. Als je dat een heel seizoen doet kom je uit op 74 punten, dus dat was verre van dramatisch. Het ging de laatste 5 wedstrijden pas echt mis, na de wedstrijd tegen AZ op 5 april.
De enige reden waarom het in elkaar stortte was omdat de spelers niet fit genoeg meer waren om het tactische plan uit te voeren, wat altijd gebeurt bij Rutten. Nu is er überhaupt geen tactisch plan en gaat het in januari al mis. Benieuwd aan wie dat nou ligt...
Gelukkig zeg jij dit, en niet een user die ik respecteer om zijn inhoudelijke meningenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk geen enkel causaal verband ziet ben je nog achterlijker dan je je voor doet.
Het werd wat opportunistischer en je zou kunnen zeggen dat die lijn is doorgezet dit seizoen. Maar alsnog waren er nog bepaalde automatismen en structuren te herkennen. Bovendien stond de ploeg gewoon goed met een vaste kern aan spelers in de as die altijd speelden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doelde op het voetballende gedeelte. Dat was dramatisch na PSV uit vlak voor de winterstop.
Dit geloof ik dus niet. Ik denk gewoon dat ploegen zich steeds beter instellen op het tactisch plan van Rutten. De spelers werden vanaf minuut 1 in die wedstrijden afgestraft, dat ligt niet aan fitheid maar aan een gebrek aan een (ja, lach maar) plan B als de Rutten-tactiek niet (meer) blijkt te werken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
26 punten uit de eerste 12 wedstrijden na de winterstop. Waaronder een gelijkspel uit bij Ajax, een overwinning uit bij AZ en winst thuis tegen PSV. Als je dat een heel seizoen doet kom je uit op 74 punten, dus dat was verre van dramatisch. Het ging de laatste 5 wedstrijden pas echt mis, na de wedstrijd tegen AZ op 5 april.
De enige reden waarom het in elkaar stortte was omdat de spelers niet fit genoeg meer waren om het tactische plan uit te voeren, wat altijd gebeurt bij Rutten. Nu is er überhaupt geen tactisch plan en gaat het in januari al mis. Benieuwd aan wie dat nou ligt...
Voetbal waar je naar kijkt is echt onacceptabel net als de resultaten . Verbaas me er ook oprecht over dat de helft het nog wel ziet zitten in hem.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vind wel dat je overdrijft. Maar tegelijkertijd vind ik Gio een slechte trainer. Weet ook zeker dat als dit iemand was overkomen die niet zo'n clubman als Gio was dat hij nu ontslagen was.
Die had tenminste de zelfkennis om e.e.a. aan tekortkomingen zelf in te zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net als die pannenkoek bij AZ zeker...
Verschillende internetmensen zeggen dat ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij dit, en niet een user die ik respecteer om zijn inhoudelijke meningen.
Fitheid uit zich niet alleen maar in het 90 minuten vol kunnen gaan. Als je overwerkt bent kan je vanaf het eerste fluitsignaal al minder snel herstellen na een sprintje of heb je een slechtere coördinatie van bewegingen bij vermoeidheid. Dat werkte waarschijnlijk ook mentaal door omdat de spelers wisten dat ze niet 90 minuten alles konden geven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet. Ik denk gewoon dat ploegen zich steeds beter instellen op het tactisch plan van Rutten. De spelers werden vanaf minuut 1 in die wedstrijden afgestraft, dat ligt niet aan fitheid maar aan een gebrek aan een (ja, lach maar) plan B als de Rutten-tactiek niet (meer) blijkt te werken.
Ik geloof dat jij een andere tweede seizoenshelft gezien hebt als ik, want het werd niet opportunistischer maar het werd gewoon slechter. Ik herken het ook absoluut niet dat het goed stond, ondanks dat het dezelfde spelers waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het werd wat opportunistischer en je zou kunnen zeggen dat die lijn is doorgezet dit seizoen. Maar alsnog waren er nog bepaalde automatismen en structuren te herkennen. Bovendien stond de ploeg gewoon goed met een vaste kern aan spelers in de as die altijd speelden.
Al die dingen zijn nu ook helemaal weg. Aan het begin van het seizoen kom je er nog mee weg dat er een hoop nieuwe spelers moesten worden ingepast, maar toen ging het juist beter dan nu. Dat is wat mij betreft een reden om niet door te gaan met Gio.
Dat bedoel ik, ze werden niet afgestraft op fitheid, maar op een gebrek aan creativiteit. De bal ging maar rond zonder enig idee. Meeste wedstrijden hadden we 'gewoon' het meeste balbezit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fitheid uit zich niet alleen maar in het 90 minuten vol kunnen gaan. Als je overwerkt bent kan je vanaf het eerste fluitsignaal al minder snel herstellen na een sprintje of heb je een slechtere coördinatie van bewegingen bij vermoeidheid. Dat werkte waarschijnlijk ook mentaal door omdat de spelers wisten dat ze niet 90 minuten alles konden geven.
Ik ben geen fysioloog, maar mindere fitheid doet meer dan alleen vermoeidheid na de 70e minuut.
Gisteren Barca gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fitheid uit zich niet alleen maar in het 90 minuten vol kunnen gaan. Als je overwerkt bent kan je vanaf het eerste fluitsignaal al minder snel herstellen na een sprintje of heb je een slechtere coördinatie van bewegingen bij vermoeidheid. Dat werkte waarschijnlijk ook mentaal door omdat de spelers wisten dat ze niet 90 minuten alles konden geven.
Ik ben geen fysioloog, maar mindere fitheid doet meer dan alleen vermoeidheid na de 70e minuut.
Iedere optie behalve ontslaan/wegjagen etc, anders ben je je geloofwaardigheid (voor zover..) compleet kwijt en ken ge net zo goed opstappen. Het pluche zit lekker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja pech dan, had je hem maar niet moeten aanstellen.
Ach ja, stiekem geniet ik wel van de onrust bij Feyenoord.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere optie behalve ontslaan/wegjagen etc, anders ben je je geloofwaardigheid (voor zover..) compleet kwijt en ken ge net zo goed opstappen. Het pluche zit lekker.
Wiens kloon ben jij dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ach ja, stiekem geniet ik wel van de onrust bij Feyenoord.
Nee, dat is tegen de regels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rickman toch ofso?
Kloon je vanwege een ban?
Karsdorp was en is een hype.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
Waarheid.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van vak KK de gracht in pleurt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef groteknakworst het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat AZ de beker wint. Wij hebben geen fuck in Europa te zoeken.
Klopt, alweer niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef groteknakworst het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat AZ de beker wint. Wij hebben geen fuck in Europa te zoeken.
Wat een rare post dit opeens als de competitie je geen fuck boeide, maar ik heb vertrouwen in jequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef groteknakworst het volgende:
ALdus de fan van Karsdorp, de domste voetballer ooit in ons shirt als het gaat om meters maken die nergens op slaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:03 schreef Elan het volgende:
El Ahmadi en Vilhena zijn daar een goed voorbeeld van. Lopen zich kapot maar vrijwel alleen domme meters. Kuyt idem.
Oké man. Stoerquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van vak KK de gracht in pleurt.
Het is niet zozeer echt 'hopen', maar het zou teveel verbloemen als Feyenoord de beker wint.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een rare post dit opeens als de competitie je geen fuck boeide, maar ik heb vertrouwen in je.
Binnenkort maar eens een fok!abootje aanschaffen denk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef groteknakworst het volgende:
Nee maar. Tuurlijk hoop ik dat niet. Maar Gudde rot niet op als wij die beker winnen. Daar kan je donder op zeggen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een fok!abootje aanschaffen denk.
Gudde z'n positie staat echt niet op het spel van een beker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:02 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Moet je doen, beetje Danny spekken.
Nee maar. Tuurlijk hoop ik dat niet. Maar Gudde rot niet op als wij die beker winnen. Daar kan je donder op zeggen.
Gudde rot pas op als de huidige RVC plaats heeft gemaakt. Dat is het misselijkmakende er van. Vieze incestueuze bende is het, iedereen dekt elkaar. RVC dekt Gudde, Gudde dekt van Geel. Eerst de RVC weg (maar hoe in godsnaam), nieuwe RVC kiepert Gudde weg, nieuwe AD kiepert van Geel weg (al kan van Geel al eerder wieberen als de druk te hoog word).quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:02 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Moet je doen, beetje Danny spekken.
Nee maar. Tuurlijk hoop ik dat niet. Maar Gudde rot niet op als wij die beker winnen. Daar kan je donder op zeggen.
GUdde zijn positie staat überhaupt niet op het spel. Beker halen ==> "ja we hebben de doelstelling behaald jadejadejade".quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gudde z'n positie staat echt niet op het spel van een beker.
Klopt. Weg met die inteeltkoppenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gudde rot pas op als de huidige RVC plaats heeft gemaakt. Dat is het misselijkmakende er van. Vieze incestueuze bende is het, iedereen dekt elkaar. RVC dekt Gudde, Gudde dekt van Geel. Eerst de RVC weg (maar hoe in godsnaam), nieuwe RVC kiepert Gudde weg, nieuwe AD kiepert van Geel weg (al kan van Geel al eerder wieberen als de druk te hoog word).
Denk je dat Gudde nog opstapt binnenkort of heeft hij daar een te rubberen rug voor?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het is niet zozeer echt 'hopen', maar het zou teveel verbloemen als Feyenoord de beker wint.
De chaos moet volgens mij echt compleet zijn bij Feyenoord. Koppen van bestuurders moeten rollen. Geen prijs, veertiende eindigen en schoon schip maken is de enige manier hoe deze terminale club er ooit nog bovenop kan komen.
Kunnen ze z'n smoelwerk dan een keer richting de camera trekken bij een spelerspresentatie?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:12 schreef Caland het volgende:
Gudde is gewoon de ideale trekpop voor de VVF. Niet voor niets werd de komst van Eenhoorn tegengehouden. Er gaat dus niets veranderen.
Tegengehouden ja? Dat heb ik totaal niet mee gekregen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:12 schreef Caland het volgende:
Gudde is gewoon de ideale trekpop voor de VVF. Niet voor niets werd de komst van Eenhoorn tegengehouden. Er gaat dus niets veranderen.
Zie dat ook bijzonder somber in. Bij geweldloze protesten blijven die lui lekker zitten, bij protesten die escaleren hebben ze juist weer een nieuwe zondebok om het eigen falen te maskeren. En hopend op een beweging van binnen in de club zelf: wie gaat dat in godsnaam doen?quote:
Nou, hij bood zich nog net niet aan maar men (vooral de VVF) was toen wel tevreden met Gudde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tegengehouden ja? Dat heb ik totaal niet mee gekregen.
Precies.. enige optie die ik zie is dat onvrede binnen de VVF groeit waardoor zijn positie onhoudbaar word, al blijf je dan nog zitten met de RVC. Daar moet een ruzie binnen ontstaan ofzo, waardoor het balletje gaat rollen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zie dat ook bijzonder somber in. Bij geweldloze protesten blijven die lui lekker zitten, bij protesten die escaleren hebben ze juist weer een nieuwe zondebok om het eigen falen te maskeren. En hopend op een beweging van binnen in de club zelf: wie gaat dat in godsnaam doen?
Oh zo. Ja, Eenhoorn was voor dat ie bij AZ zat vaste bezoeker ja, maar had altijd de indruk dat dat meer kwam omdat ie gewoon supporter is dan dat ie op een functie zat te azen. Hoe dan ook; was het maar gebeurt..quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, hij bood zich nog net niet aan maar men (vooral de VVF) was toen wel tevreden met Gudde.
Eenhoorn was gewoon elke wedstrijd aanwezig in de Kuip.
Laat zien wat voor kneus je bent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef groteknakworst het volgende:
Ik heb het gevoel dat het geld alweer op is. Doelstelling zal niet behaald worden, dus ook geen extra inkomsten uit Europees voetbal. Laten we hopen dat ze volgend seizoen wel eindelijk op elkaar ingespeeld zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef Ciscus het volgende:
Verwachten jullie een grote renovatie voor volgend seizoen? Ik vond het prima spelers voordat het seizoen begon (behalve dat ik de aankopen vd Heijden en Botteghin niet heel sterk vond)
Deze vraag komt ieder jaar terug.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef Ciscus het volgende:
Verwachten jullie een grote renovatie voor volgend seizoen? Ik vond het prima spelers voordat het seizoen begon (behalve dat ik de aankopen vd Heijden en Botteghin niet heel sterk vond)
Je hebt het over een renovatie en vervolgens begin je over spelers. Je gaat door op verkeerde personen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef Ciscus het volgende:
HNS!!1!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Caland het volgende:
Renovatie? Gewoon een nieuw stadion.
Ik zie het somber in. Die zooi wat er nu is gaat niet verkocht worden (of voor heel weinig geld).quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef Ciscus het volgende:
Het maakt toch allemaal geen zak uit zolang dat hele old boys network bij Feyenoord blijft zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie het somber in. Die zooi wat er nu is gaat niet verkocht worden (of voor heel weinig geld).
Dat betekend dat van Geel weer gaat shoppen op transfervrije middelmaat.
Nee, geld is bijna op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef Ciscus het volgende:
Maar we schrijven zwarte cijfers!!11!quote:
Dat is juist het enige wat hij wel kan: met weinig geld zijn werk doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:09 schreef eight het volgende:
Dat betekend dat van Geel weer gaat shoppen op transfervrije middelmaat.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, Dick heeft het ook wel gezien en wil gewoon met deze bende niet geassocieerd worden. Nee nee, ik kom niet meer op t veld. Ja 1x per week koffie drinken is wel genoeg, maar mij niet meer in een adem noemen met Feyenoord.
De RVC/Gudde hebben natuurlijk geen directe invloed op de prestaties op het veld. Ook met die mensen nog in de club kunnen gewoon acceptabele resultaten worden gehaald, kijk maar naar de afgelopen 4 seizoenen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het maakt toch allemaal geen zak uit zolang dat hele old boys network bij Feyenoord blijft zitten.
Je moet de bron aan pakken. Gio eruit gooien, wat imo moet, is slechts symptoombestrijding.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De RVC/Gudde hebben natuurlijk geen directe invloed op de prestaties op het veld. Ook met die mensen nog in de club kunnen gewoon acceptabele resultaten worden gehaald, kijk maar naar de afgelopen 4 seizoenen.
Alleen er moet wel veel gebeuren om volgend jaar weer voor de bovenste 3 plaatsen mee te doen, waarbij een nieuwe trainer imo prioriteit nummer 1 is. Natuurlijk moeten ook de hoge heren eruit gewerkt worden, maar daarmee worden volgend jaar de resultaten niet ineens beter van.
Nee joh, we schrijven zwarte cijfers (club verkocht aan investeerders die geld verdienen over de rug van de club) en we spelen halve finale beker. Niets aan de Hans. Allemaal de schuld van de trainers. Alles.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef onlogisch het volgende:
De tijd van gelatenheid moet plaats gaan maken voor boosheid.
Hoe kan het dat onze club zo ver af is gezakt de laatste jaren?
Hoe kan het dat we dit jaar wéér geen Europees spelen?
Hoe kan het dat er 5 of 6stadionplannen zijn gesneuveld in amper 10 jaar?
Hoe kan het dat er structureel geen verbetering zit in de merchandising van Feyenoord?
Hoe kan het dat potentiële topspelers niet langer voor Feyenoord kiezen maar uitwijken naar clubs als Az/Twente.
Het zijn allemaal vragen waar een algemeen directeur antwoord op zou moeten hebben. Of, in ieder geval de verantwoording te moeten voelen daar tekst en uitleg over te geven richting haar achterban. Maar het blijft doodstil vanuit het Maasgebouw. Het enige, onbegrijpelijke, wat we horen is dat er binnen de club nog een breed draagvlak is voor die pino.
Ik mag toch hopen dat er binnenkort meer (geweldloze) acties gepland staan tegen Gudde. Bij ieder normaal bedrijf (en ja, ik weet dat Feyenoord geen normaal bedrijf is maar dat maakt het niet minder erg) had zijn kop allang gerold. Het is toch een schande als je in 8 jaar tijd geen noemenswaardig succes kan toeschrijven aan je algemeen directeur.
Die vent heeft geen plaat voor zijn harses, maar een complete houtzagerij.
Man man man. Wat kots ik van die vent
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De RVC/Gudde hebben natuurlijk geen directe invloed op de prestaties op het veld. Ook met die mensen nog in de club kunnen gewoon acceptabele resultaten worden gehaald, kijk maar naar de afgelopen 4 seizoenen.
Alleen er moet wel veel gebeuren om volgend jaar weer voor de bovenste 3 plaatsen mee te doen, waarbij een nieuwe trainer imo prioriteit nummer 1 is. Natuurlijk moeten ook de hoge heren eruit gewerkt worden, maar daarmee worden volgend jaar de resultaten niet ineens beter van.
Om het stokpaardje van zanger Rinus maar van stal te halen ;quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee joh, we schrijven zwarte cijfers (club verkocht aan investeerders die geld verdienen over de rug van de club) en we spelen halve finale beker. Niets aan de Hans. Allemaal de schuld van de trainers. Alles..
Ligt aan de trainers.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om het stokpaardje van zanger Rinus maar van stal te halen ;
3 keer kampioen in 41 jaar. Ronduit een SCHANDE!
Tuurlijk wordt dat geweldige 'topsportklimaat' gecreëerd door de functies van de TD en hoger, maar als dat er wel zou zijn wordt deze selectie met deze trainer niet ineens kampioen. Ik durf zelfs te zeggen dat ze volgend jaar in deze samenstelling sowieso geen top 3 gaan eindigen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet de bron aan pakken. Gio eruit gooien, wat imo moet, is slechts symptoombestrijding.
Lees je mijn laatste zin wel? Ik weet heel goed dat dit structureel is, maar als fan iedere keer maar weer aan de lange termijn te moeten denken omdat het met een nieuw stadion en/of nieuwe directie beter zal gaan is behoorlijk frustrerend. Je wil ook gewoon op de korte termijn resultaat zien. En DAAROM moet de trainer eruit en nieuwe spelers komen als het kan. Ik heb geen zin om 3 seizoenen op rij 10e te worden omdat we maar moeten wachten tot er een competente directie wordt aangesteld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]!!!!
Waarom ziet men toch niet in dat het structureel is? Dat nog 6 andere trainers aanstellen geen verschil maakt? Zijn jullie zo blind? Zo dom? Zo onwetend?
Gio kan er geen zak van. Klopt. Het maakt alleen geen zak uit wie je er neer zet, het is structureel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dat geweldige 'topsportklimaat' gecreëerd door de functies van de TD en hoger, maar als dat er wel zou zijn wordt deze selectie met deze trainer niet ineens kampioen. Ik durf zelfs te zeggen dat ze volgend jaar in deze samenstelling sowieso geen top 3 gaan eindigen.
Dan is 'renovatie' van de eerste selectie inclusief trainer gewoon eerste prioriteit.
This sounds like 2010 all over againquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lees je mijn laatste zin wel? Ik weet heel goed dat dit structureel is, maar als fan iedere keer maar weer aan de lange termijn te moeten denken omdat het met een nieuw stadion en/of nieuwe directie is behoorlijk frustrerend. Je wil ook gewoon op de korte termijn resultaat zien. En DAAROM moet de trainer eruit en nieuwe spelers komen als het kan. Ik heb geen zin om 3 seizoenen op rij 10e te worden omdat we maar moeten wachten tot er een competente directie wordt aangesteld.
Het liefst worden gewoon beide fronten tegelijk aangepakt, maar een oplossing voor de lange termijn gaat de korte termijn problemen in ieder geval niet oplossen.
Waarom doe je alsof ik voor het aanblijven van de RVC/Gudde ben? Dat ben ik niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
This sounds like 2010 all over again
Gast, doe je zelf een plezier en log uit.
Omdat de door jouw aangedragen visie zichzelf allang heeft bewezen niet te helpen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ik voor het aanblijven van de RVC/Gudde ben? Dat ben ik niet.
Kan jij ze gedag zeggen bij 't UWVquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij ze gedag zeggen bij 't UWV.
Bek houden, pleurisnicht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kramerfan alertquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef Ciscus het volgende:
Weer een nieuw, overtreffend gênant hoofdstuk aan het amateurisme waar deze hele club van doordrenkt is. Gio maakt tijdens de hele advocaat-soap ook bepaald geen goede indruk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:21 schreef Sloggi het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)este-is-ook-voor-gio
Topsportklimaat.
OHOHOquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die heeft hij eigenlijk nooit gemaakt. In het begin dacht je, als hij werd geïnterviewd of een perspraatje hield: 'zo, verfrissend na het geslis van Rutten' Maar inmiddels kan je wel de conclusie trekken dat Gio iedere keer als hij een microfoon onder zijn neus krijgt geduwd maar wat loopt te lullen.. het slaat vaak helemaal nergens op wat hij uitkraamtquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weer een nieuw, overtreffend gênant hoofdstuk aan het amateurisme waar deze hele club van doordrenkt is. Gio maakt tijdens de hele advocaat-soap ook bepaald geen goede indruk.
Wat iemand bij zo'n perspraatje zegt vind ik over het algemeen eigenlijk niet zo relevant.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die heeft hij eigenlijk nooit gemaakt. In het begin dacht je, als hij werd geïnterviewd of een perspraatje hield: 'zo, verfrissend na het geslis van Rutten' Maar inmiddels kan je wel de conclusie trekken dat Gio iedere keer als hij een microfoon onder zijn neus krijgt geduwd maar wat loopt te lullen.. het slaat vaak helemaal nergens op wat hij uitkraamt
Precies. Gio zegt nooit ene kut. Valt soms echt geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die heeft hij eigenlijk nooit gemaakt. In het begin dacht je, als hij werd geïnterviewd of een perspraatje hield: 'zo, verfrissend na het geslis van Rutten' Maar inmiddels kan je wel de conclusie trekken dat Gio iedere keer als hij een microfoon onder zijn neus krijgt geduwd maar wat loopt te lullen.. het slaat vaak helemaal nergens op wat hij uitkraamt
Oh. Apart. Ik juist wel. Het geeft een goede afspiegeling weer van wat zo'n persoon nou echt weet. In Gio's geval kom je namelijk heel snel tot de conclusie dat ie er geen snars van begrijpt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat iemand bij zo'n perspraatje zegt vind ik over het algemeen eigenlijk niet zo relevant.
Want De Boer is altijd zo'n geweldige prater.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Oh. Apart. Ik juist wel. Het geeft een goede afspiegeling weer van wat zo'n persoon nou echt weet. In Gio's geval kom je namelijk heel snel tot de conclusie dat ie er geen snars van begrijpt.
Barney.gifquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef onlogisch het volgende:
De tijd van gelatenheid moet plaats gaan maken voor boosheid.
Hoe kan het dat onze club zo ver af is gezakt de laatste jaren?
Hoe kan het dat we dit jaar wéér geen Europees spelen?
Hoe kan het dat er 5 of 6stadionplannen zijn gesneuveld in amper 10 jaar?
Hoe kan het dat er structureel geen verbetering zit in de merchandising van Feyenoord?
Hoe kan het dat potentiële topspelers niet langer voor Feyenoord kiezen maar uitwijken naar clubs als Az/Twente.
Het zijn allemaal vragen waar een algemeen directeur antwoord op zou moeten hebben. Of, in ieder geval de verantwoording te moeten voelen daar tekst en uitleg over te geven richting haar achterban. Maar het blijft doodstil vanuit het Maasgebouw. Het enige, onbegrijpelijke, wat we horen is dat er binnen de club nog een breed draagvlak is voor die pino.
Ik mag toch hopen dat er binnenkort meer (geweldloze) acties gepland staan tegen Gudde. Bij ieder normaal bedrijf (en ja, ik weet dat Feyenoord geen normaal bedrijf is maar dat maakt het niet minder erg) had zijn kop allang gerold. Het is toch een schande als je in 8 jaar tijd geen noemenswaardig succes kan toeschrijven aan je algemeen directeur.
Die vent heeft geen plaat voor zijn harses, maar een complete houtzagerij.
Man man man. Wat kots ik van die vent
Utrecht - Feyenoord 2007-2008... er zijn dagen dat ik niet over die wedstrijd nadenk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie herinnert zich deze wedstrijd nog? Was de eerste wedstrijd van het seizoen, hierna dacht volgens mij iedereen dat we fluitend kampioen zouden worden.
In aanloop naar zondagquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Utrecht - Feyenoord 2007-2008... er zijn dagen dat ik niet over die wedstrijd nadenk.
Ik speel dit youtubefilmpje nog dagelijks af.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie herinnert zich deze wedstrijd nog? Was de eerste wedstrijd van het seizoen, hierna dacht volgens mij iedereen dat we fluitend kampioen zouden worden.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik speel dit youtubefilmpje nog dagelijks af.
[..]
PFFFF KOEKOEK!!!quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heerlijk die 1 op 1s met de keeper.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een dom gelul. Niemand dacht dat met een selectie bestaand uit spelers als Hofs en Slory.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oprechte interesse. Sorry dat je de vraag niet snapt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt het over een renovatie en vervolgens begin je over spelers. Je gaat door op verkeerde personen.
Goeden grap...denk ik.quote:
Ik snap de vraag wel, ik geef alleen aan dat de vraag verkeerd geformuleerd is. Een renovatie in de spelersgroep zal geen verschil maken, dat gebeurt ieder jaar namelijk al.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Oprechte interesse. Sorry dat je de vraag niet snapt.
Wat een gelul van Ruud. Als het ergens de laatste jaren rustig was, was het wel bij ons. En nu er eindelijk wat druk op de ketel komt, is het te negatief. Pleur op zeg.quote:Ruud Gullit ziet Feyenoord steeds verder afglijden. De voormalig speler en trainer van de Rotterdammers ziet dat de druk door een negatieve kijk veel te hoog wordt. Gullit vindt ook het weer ‘stadionvrees’ verschrikkelijk. “Noem me nou eens één andere club waar ze het fenomeen 'stadionvrees' kennen?”
''Als ik zie hoe vaak voetballers nog steeds verkrampen in de Kuip, of een heel elftal soms zelfs, dan denk ik wel: dat is niet gezond'', aldus Gullit in het Algemeen Dagblad. ''Bij Feyenoord overheerst te vaak de frustratie, de ergernis, de haat, het fatalisme. Het is nooit goed - en het wordt zogezegd nooit wat. Die voortdurende negatieve druk op trainers, op spelers, op bestuurders. Dat is volgens mij echt een ongezond grote factor geworden - en ik denk dat bijna iedereen die er heeft gewerkt, wel snapt wat ik bedoel.''
De vraag die Gullit voor gelegd krijgt, hoe doorbreek je dat? ''Ik geloof dat een heel nieuw stadion goed zou zijn. Dat geeft in elk geval nieuw elan, net als een nieuw trainingscomplex, waar de trainer in alle rust kan werken als dat nodig is. Dat zou tenminste een begin zijn. Ik hou van dingen als rivaliteit en emotie, dat hoort bij voetbal. Maar als het allemaal zó overheersend wordt dat het prestaties in de weg zit, dan is dat gewoon niet goed.''
Als iemand zijn muil moet houden over Feyenoord dan is Ruud het wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een gelul van Ruud. Als het ergens de laatste jaren rustig was, was het wel bij ons. En nu er eindelijk wat druk op de ketel komt, is het te negatief. Pleur op zeg.
Ook dat nog ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als iemand zijn muil moet houden over Feyenoord dan is Ruud het wel.
Erg raar dat hij wat zegt als er iets gevraagd wordt aan hem inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als iemand zijn muil moet houden over Feyenoord dan is Ruud het wel.
Precies. Als ie een echte vent was had ie gezegd :quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erg raar dat hij wat zegt als er iets gevraagd wordt aan hem inderdaad.Hoe durft ie?
quote:Sorry, maar in mijn tijd bij Feyenoord heb ik er een dusdanige teringzooi van gemaakt dat ik mij onthoud van elk soort commentaar.
Maar toch klopt zijn verhaal niet helemaal, bij iedere club zou het hommeles zijn na zoveel verloren wedstrijden op rij, zelfs bij Cambuur.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erg raar dat hij wat zegt als er iets gevraagd wordt aan hem inderdaad.Hoe durft ie?
Dit is wel een beetje waar, wij beginnen volgens mij een stuk later te zeiken dan bij pakweg Ajax of PSV. Die speler kunnen blijkbaar wel tegen de druk. Dus of die worden beter begeleid, of wij kopen alleen de kneusjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch klopt zijn verhaal niet helemaal, bij iedere club zou het hommeles zijn na zoveel verloren wedstrijden op rij, zelfs bij Cambuur.
Natuurlijk is er meer druk bij Feyenoord dan bij die laatste maar hij moet het niet omdraaien, die druk komt door slechte prestaties.
Datzelfde geldt uiteraard voor Been.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Als ie een echte vent was had ie gezegd :
[..]
Dat laatste is het. Betere spelers zijn mentaal sterker omdat zij overtuigd zijn van hun eigen kwaliteiten. Bij Feyenoord zijn er teveel onzekere spelers die mentaal door de ondergrens zakken bij tegenslag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje waar, wij beginnen volgens mij een stuk later te zeiken dan bij pakweg Ajax of PSV. Die speler kunnen blijkbaar wel tegen de druk. Dus of die worden beter begeleid, of wij kopen alleen de kneusjes.
DIT. EXACT FUCKING DIT.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Als ie een echte vent was had ie gezegd :
[..]
quote:. ''Bij Feyenoord overheerst te vaak de frustratie, de ergernis, de haat, het fatalisme. Het is nooit goed - en het wordt zogezegd nooit wat. Die voortdurende negatieve druk op trainers, op spelers, op bestuurders. Dat is volgens mij echt een ongezond grote factor geworden - en ik denk dat bijna iedereen die er heeft gewerkt, wel snapt wat ik bedoel.''
En dít. Ja, duh dat ze nu druk voelen. Het liep ze al dun door de broek na twee verliespartijen, dat gaat ze in de koppies zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:02 schreef Tarado het volgende:
, die druk komt door slechte prestaties.
Dat komt omdat PSV en Ajax topclubs zijn, dan begint het zeiken meestal wat eerder omdat ze goede resultaten verwachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje waar, wij beginnen volgens mij een stuk later te zeiken dan bij pakweg Ajax of PSV. Die speler kunnen blijkbaar wel tegen de druk. Dus of die worden beter begeleid, of wij kopen alleen de kneusjes.
Wij halen een redelijke speler bij een middenmotor (Groningen), een redelijke speler bij een middenmotor die redelijk speelt omdat er naast hem Pröpper staat (Veijinovic), een zeer matige spits van een degradatiekandidaat (ADO), een buitenspeler die 3 leuke potten speelt bij een middenmotor (Bilal) et cetera.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus dit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:19 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Wij halen een redelijke speler bij een middenmotor (Groningen), een redelijke speler bij een middenmotor die redelijk speelt omdat er naast hem Pröpper staat (Veijinovic), een zeer matige spits van een degradatiekandidaat (ADO), een buitenspeler die 3 leuke potten speelt bij een middenmotor (Bilal) et cetera.
Supporters denken dat we met die shit kunnen meedraaienWat is deze
Dat is een kwaliteitsprobleem. En druk, tuurlijk. Maar zullen we alsjeblieft focussen op het eerste, een factor waar je nog wat aan kan doen.
En de grootste muil hebben als ze na dergelijke wanprestaties op de bank moeten plaatsnemen of onderhandelen over een contract.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn er teveel onzekere spelers die mentaal door de ondergrens zakken bij tegenslag.
Nou dan zou de druk daar toch ook groter moeten zijn, terwijl je nooit hoort over Arenavrees op Philipsstadionvrees.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:12 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat PSV en Ajax topclubs zijn, dan begint het zeiken meestal wat eerder omdat ze goede resultaten verwachten.
Omdat het een kwaliteitsprobleem is. Ajax en PSV hebben kwaliteitsspelers. En tuurlijk, die druk is ook killing in de Kuip. Maar ook in de aRENa gaat het rommelen na zoveel jaren geen kampioenschap en geen uitzicht op meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou dan zou de druk daar toch ook groter moeten zijn, terwijl je nooit hoort over Arenavrees op Philipsstadionvrees.
Eens hoor. Vertel jij het ze even? O.a. Gullit denkt blijkbaar dat het wel een kwestie van druk is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:30 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Omdat het een kwaliteitsprobleem is. Ajax en PSV hebben kwaliteitsspelers. En tuurlijk, die druk is ook killing in de Kuip. Maar ook in de aRENa gaat het rommelen na zoveel jaren geen kampioenschap en geen uitzicht op meer.
En precies daar zit ook een probleem dat groter is dan je denkt. Hoevaak er wel niet panieksaankopen worden gedaan (ik noem maar even snel een Buys,Immers, Kramer)omdat ze zo perfect passen in Rotterdam. Het hele 'in de Kuip zijn ze al blij als ze hard werrekuh' cultuurtje moeten we echt vanaf. Daar kom je geen steek verder mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eens hoor. Vertel jij het ze even? O.a. Gullit denkt blijkbaar dat het wel een kwestie van druk is.
Zoveel druk is er overigens niet, wij fans vinden het vaak al redelijk prima als ze goed hun best doen en niet te laconiek overkomen
Alle supporters eruit!!1! Tijd voor een Kuip die enkel gevuld is met spelersvrouwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
Aardig stuk, jammer van de laatste zin.
Waarom? Gudde wil graag dat het onaangekondigd blijft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat er nog helemaal geen nieuwe protesten zijn aangekondigd.
Welgeteld twee keer. Misschien toch eens beter lezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Buiten gedeeltelijk terechte kritiek over de onduidelijkheid voor de toestemming van het houden van een protestmars en de handelswijze van de politie (laat zo'n mars toch gaan joh), lees ik vooral een hoop gejank over het gebruik van het woordje "klant".
Get a life zegt hij danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Een goed stuk?
De lat ligt niet erg hoog schijnbaar.
Buiten gedeeltelijk terechte kritiek over de onduidelijkheid voor de toestemming van het houden van een protestmars en de handelswijze van de politie (laat zo'n mars toch gaan joh), lees ik vooral een hoop gejank over het gebruik van het woordje "klant".
Get a life zeg, er valt genoeg op Gudde en cs. aan te merken, want ik ben net zo goed voorstander van een frisse wind in het Maasgebouw, maar met dit soort kleinzielige argumenten win je niet de oorlog en komt dit commentaar - zoals gewoonlijk bij Lunatic - weer buitengewoon zielig en infantiel over.
Ze komen er toch een aantal keren op terug hoor, doordat ze het hebben over de "schofferende woorden van Eric Gudde" die de bedoeling zouden hebben gehad om het supporterssentiment eens flink op te stoken in aanloop naar die protestmars.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welgeteld twee keer. Misschien toch eens beter lezen.
Amen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze komen er toch een aantal keren op terug hoor, doordat ze het hebben over de "schofferende woorden van Eric Gudde" die de bedoeling zouden hebben gehad om het supporterssentiment eens flink op te stoken in aanloop naar die protestmars.
Ik vind dat vergezocht.
Een breed gedragen supportersinitiatief om het bestuur te laten opstappen kan best succesvol zijn, het legioen is machtig, dat weten we allemaal, maar ik denk dat groeperingen als Lunatic en cs. succesvoller zouden zijn als ze zich alleen op zaken zouden richten die er toe doen en zich niet bezighouden met dergelijke vergezochte en kleinzielige argumenten.
Er valt genoeg aan te merken op de clubleiding, zoals het langslepende stadiondossier, het gebrek aan uitstraling, het zetten van de verkeerde poppetjes op de verkeerde plek enz.
Ik denk als Lunatic en cs. zich vol daarop zouden richten dat er veel meer tegenstanders (waaronder ik) te mobiliseren zouden zijn, en het legioen ook niet continu zo verdeeld zou zijn, om zodoende hopelijk tot een beter clubbestuur en betere toekomst te komen.
Maar ik zal wel te soft of te genuanceerd zijn ofzo.
De verdeeldheid van het legioen bij figuren als LN of FRFC leggenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze komen er toch een aantal keren op terug hoor, doordat ze het hebben over de "schofferende woorden van Eric Gudde" die de bedoeling zouden hebben gehad om het supporterssentiment eens flink op te stoken in aanloop naar die protestmars.
Ik vind dat vergezocht.
Een breed gedragen supportersinitiatief om het bestuur te laten opstappen kan best succesvol zijn, het legioen is machtig, dat weten we allemaal, maar ik denk dat groeperingen als Lunatic en cs. succesvoller zouden zijn als ze zich alleen op zaken zouden richten die er toe doen en zich niet bezighouden met dergelijke vergezochte en kleinzielige argumenten.
Er valt genoeg aan te merken op de clubleiding, zoals het langslepende stadiondossier, het gebrek aan uitstraling, het zetten van de verkeerde poppetjes op de verkeerde plek enz.
Ik denk als Lunatic en cs. zich vol daarop zouden richten dat er veel meer tegenstanders (waaronder ik) te mobiliseren zouden zijn, en het legioen ook niet continu zo verdeeld zou zijn, om zodoende hopelijk tot een beter clubbestuur en betere toekomst te komen.
Nou neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verdeeldheid van het legioen bij figuren als LN of FRFC leggen
Het zijn juist de lui van LN & FRFC die de vinger op de zere plek weten te leggen.
Ze krijgen alleen niets voor elkaar.quote:Toegegeven het is vaak ongenuanceerd en soms wat azijnzeikerig. Maar klaarblijkelijk is die taal nodig om iets voor elkaar te krijgen.
De FSV zou wel gek zijn. Die worden gefaciliteerd door de club tot en met. Bijt niet in de hand die je voert.quote:Met al dat politiek correcte gelul kom je ook nergens. Dat bewijst die slappe officiële supportersvereniging van ons wel. Daar hoor je nooit een wanklank richting het bestuur. Je zou haast denken dat die poppetjes daar door Gudde en consorten zijn neergezet.
Waren ze maar luis in de pels. Het is nu meer een vlo op de maan.quote:Nee, geef mij dan maar een vereniging als De Feijenoorder of die jongens van FRFC/LN. Soms puberaal gedrag maar op veel momenten toch de juiste luis in de pels van deze tyfus wat minder goed werkende directie.
okquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:29 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Nou neeLN & FRFC zijn vol-sla-gen idioot. Ze zijn vooral erg goed in hard schreeuwen en kleine dingen enorm opblazen.
okquote:Doet niets af van dit stuk, dat de essentie wel goed samenvat. Maar wederom erg schreeuwerig. En als je me een beetje kent, weet je dat ik alles af weet van schreeuwerigheid.
okquote:[..]
Ze krijgen alleen niets voor elkaar.
Dat zeg ik.quote:[..]
De FSV zou wel gek zijn. Die worden gefaciliteerd door de club tot en met. Bijt niet in de hand die je voert.
okquote:[..]
Waren ze maar luis in de pels. Het is nu meer een vlo op de maan.
Zitten in een pand dat door de club betaald wordt, hebben diverse lijntjes met de mensen in de club, een van de bekende relschoppers die aangesloten zit bij de FSV heeft met sleutels officieel toegang tot heel de Kuip...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:35 schreef Caland het volgende:
De FSV heeft juist al heel lang geen fuck meer met Feyenoord te maken (sinds dat varkenoordgroep verhaal en nu met het Legioen al helemaal niet).
Gelukkig. Ik was al even bang dat ie wist wat ie nou wildequote:Giovanni van Bronckhorst heeft nog geen idee hoe Feyenoord er zondag tegen FC Utrecht komt uit te zien. De trainer wisselt veelvuldig van opstelling en sluit een andere formatie en speelwijze voor zondag niet uit. 'Je presteert niet dus is het logisch dat je zoekende bent. We hebben tactisch goed kunnen trainen, maar ik ben er nog niet uit hoe we het gaan doen tegen FC Utrecht.'
Van Bronckhorst's adviseur Dick Advocaat was deze week alleen woensdag aanwezig in De Kuip. 'Mijn afspraken met hem zijn helder. Als adviseur wil je er dicht op zitten. Zo heb ik het met hem afgesproken, maar de afspraak was dat hij komt als ik denk dat wij hem nodig hebben. Daar ben ik heel duidelijk in geweest. Woensdag was hij hier, daarna hebben we alleen nog telefonisch contact gehad.'
De trainer blijft achter de beslissing staan om Advocaat toe te voegen aan de staf als adviseur. 'Ik denk dat het goed is als een extern persoon alles doorlicht. Ik zie dat niet als gezichtsverlies. Ervaring moet je hebben. Mijn eerste jaar als trainer is heel extreem. Ik word er sterk van, maar ik wil wel dat we presteren.'
Feyenoord maakt zich op voor de week van de waarheid waarin de ploeg zondag speelt bij FC Utrecht en donderdag de halve finale van de KNVB-beker. 'Cruciaal, al nemen we iedere wedstrijd op zichzelf. Maar het is een feit dat als we twee keer winnen voor de beker, we een prijs hebben en ons direct plaatsen voor Europees voetbal', aldus Van Bronckhorst, die tegen FC Utrecht weer over Rick Karsdorp kan beschikken. De rechtsback ontbrak tegen PEC Zwolle (3-1 verlies) en Roda JC Kerkrade (1-1) vanwege een liesblessure.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was al even bang dat ie wist wat ie nou wilde
Wat een harde taal richting Dickie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:40 schreef onlogisch het volgende:
Van Bronckhorst's adviseur Dick Advocaat was deze week alleen woensdag aanwezig in De Kuip. 'Mijn afspraken met hem zijn helder. Als adviseur wil je er dicht op zitten. Zo heb ik het met hem afgesproken, maar de afspraak was dat hij komt als ik denk dat wij hem nodig hebben. Daar ben ik heel duidelijk in geweest. Woensdag was hij hier, daarna hebben we alleen nog telefonisch contact gehad.'
Het past wel prima in het rijtje van wat er tot op heden bij Feyenoord is voorgevallen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:42 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Wat een harde taal richting Dickie.
Met al die berichtjes ga je je haast afvragen wat er voorgevallen is
Ze betalen gewoon netjes huur in dat nieuwe pand. Lijntjes binnen de club ja? No shit. Dat hebben die FRFC gasten ook. Op dat laatste voorbeeld zal ik maar niet eens ingaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:37 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Zitten in een pand dat door de club betaald wordt, hebben diverse lijntjes met de mensen in de club, een van de bekende relschoppers die aangesloten zit bij de FSV heeft met sleutels officieel toegang tot heel de Kuip...
Nee, inderdaad. Geen fuck meer met Feyenoord te maken. Uhuh.
Andere geluiden dan ik gehoord heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze betalen gewoon netjes huur in dat nieuwe pand
Warme lijntjes. Inteeltlijntjes.quote:Lijntjes binnen de club ja? No shit. Dat hebben die FRFC gasten ook.
Waarom niet? Bevreemdt me voldoende dat notoire hooligans allerlei rechten toebedeeld krijgen, al dan niet via de FSV. Doet de club goedquote:Op dat laatste voorbeeld zal ik maar niet eens ingaan.
Is Gijs niet gewoon democratisch gekozen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Andere geluiden dan ik gehoord heb.
[..]
Warme lijntjes. Inteeltlijntjes.
[..]
Waarom niet? Bevreemdt me voldoende dat notoire hooligans allerlei rechten toebedeeld krijgen, al dan niet via de FSV. Doet de club goed
Jazeker! Dat klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is Gijs niet gewoon democratisch gekozen?
Er is toch geen enkele reden waarom hij onbeperkte toegangsmiddelen tot het stadion zou moeten hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan iets dat je Feyenoord niet kan verwijten. Daar hebben ze geen invloed op.
Hebben ze lang genoeg gedaan hoor. Alleen ook toen nam je ze niet serieus, dus wat wil je nou man? Ik kan me nog een stuk herinneren met zo'n 40-45 punten die mis waren met deze directie, en vervolgens worden ze ook weggelachen. Het is toch nooit goed wat ze doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat vergezocht.
Mocht je zondag verliezen van Utrecht, dan wordt de druk op de wedstrijd tegen Az echt onnoemlijk groot.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:53 schreef Typisch het volgende:
Besef mij net dat dit wel een belangrijk weekje gaat worden voor Feyenoord.
Aanmodderen of massale protesten.
Ook al win je in Utrecht, ze gaan in de competitie verder toch niks meer klaarspelen. Beker is de enige kans op een beetje glans dit jaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mocht je zondag verliezen van Utrecht, dan wordt de druk op de wedstrijd tegen Az echt onnoemlijk groot.
Lunaticnews en FRFC1908 hebben zóveel domme dingen geroepen, dat niemand die gasten serieus kan nemen. Op een bepaald moment heb je het label "lachwekkende debielen" en kom je daar niet zomaar meer van terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hebben ze lang genoeg gedaan hoor. Alleen ook toen nam je ze niet serieus, dus wat wil je nou man? Ik kan me nog een stuk herinneren met zo'n 40-45 punten die mis waren met deze directie, en vervolgens worden ze ook weggelachen. Het is toch nooit goed wat ze doen.
Lekker makkelijk schreeuwen, Tomatenplukkert, maar er zelf wat aan doen zal je ook vertikken.
Zo hadden wij hier ook een user, HMF, maar da's van voor jouw tijd. We zullen je de details besparen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:01 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Lunaticnews en FRFC1908 hebben zóveel domme dingen geroepen, dat niemand die gasten serieus kan nemen. Op een bepaald moment heb je het label "lachwekkende debielen" en kom je daar niet zomaar meer van terug.
Vereeniging de Feijenoorder neem ik zo'n 1000 keer serieuzer.
Ik vind ze wel grappig. De (sfeer)acties e.d. die ze organiseren kan ik wel waarderen, maar dat domme geschreeuw er omheen is eigenlijk alleen maar zielig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:01 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Lunaticnews en FRFC1908 hebben zóveel domme dingen geroepen, dat niemand die gasten serieus kan nemen. Op een bepaald moment heb je het label "lachwekkende debielen" en kom je daar niet zomaar meer van terug.
Vereeniging de Feijenoorder neem ik zo'n 1000 keer serieuzer.
hahaha grappig hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo hadden wij hier ook een user, HMF, maar da's van voor jouw tijd. We zullen je de details besparen.
Oké.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:10 schreef groteknakworst het volgende:
Goeie teksten over neuzen @ 50 seconden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo hadden wij hier ook een user, HMF, maar da's van voor jouw tijd. We zullen je de details besparen.
[..]
Inhoudelijk hebben die jongens best vaak de vinger op de zere plek weten te leggen, maar de verpakking is vaak nogal slecht. Ellenlange stukken tekst waar niet doorheen te jakkeren is, liefst op zo'n vervelende GeenStijl manier geschreven. Best zonde, ten tijde van het hele GKL verhaal had ik het idee dat ze genuanceerder waren en daarmee ook meer effect sorteerden..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig. De (sfeer)acties e.d. die ze organiseren kan ik wel waarderen, maar dat domme geschreeuw er omheen is eigenlijk alleen maar zielig.
Rake opmerking. We zijn onderhand gewend in excuses te denken: geen geld, teveel druk, onervarenheid, ga zo maar door. Al twintig jaar hebben we altijd wel een excuus..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou dan zou de druk daar toch ook groter moeten zijn, terwijl je nooit hoort over Arenavrees op Philipsstadionvrees.
OHHHHquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Kan daar ook wel in mee gaan, zie het bij mijzelf ook terug. Kuipervrees dit, onervaren dat. Terwijl we eigenlijk veel meer mogen verwachten en moeten verwachten. Als je een miljoen per jaar verdient en met knikkende knietjes op het veld staat moet je misschien maar een ander vak gaan uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Rake opmerking. We zijn onderhand gewend in excuses te denken: geen geld, teveel druk, onervarenheid, ga zo maar door. Al twintig jaar hebben we altijd wel een excuus..
quote:Tijdens een oefenwedstrijd in de winterstop van Feyenoord tegen het Sporting de Charleroi zijn de Rotterdammers onder de indruk geraakt van de voetbalkunsten van Clinton Mata. Dat meldt het Belgische medium DH.
Mata is van origine een rechtermiddenvelder, maar zou ook uit de voeten kunnen als rechtsback en rechtsbuiten. Tijdens het oefenduel in het Portugese Albufeira wist de Belgische Angolees niet tot scoren te komen. Toch zou hij een goede indruk hebben gemaakt op de technische staf van Feyenoord, zo stelt het eerdergenoemde medium.
In België beschikt de 23-jarige speler, die sinds 2014 de clubkleuren van Sporting de Charleroi verdedigt, nog over een contract tot medio 2021. Feyenoord lijkt dus diep in de buidel te moeten tastte bij een eventuele overname.
Wat sneu ditquote:Trainer Giovanni van Bronckhorst vindt het logisch dat Dick Advocaat het eerste elftal van Feyenoord niet meer op het trainingsveld adviseert. ,,Mijn afspraken met Dick zijn helder", zei hij vrijdag tijdens het wekelijks persuurtje van de club uit Rotterdam. ,,Als je adviseur wordt bij een club, dan wil je daar in het begin zo dicht mogelijk op zitten. Dat was met hem afgesproken, dat hij er kort op zou zitten. Daarna hebben we de afspraak gemaakt dat hij komt als ik vind dat wij hem nodig hebben."
De komst van adviseur Advocaat maakte vorige week veel los bij de club uit Rotterdam. De Hagenaar profileerde zich zo nadrukkelijk, dat het leek alsof hij de nieuwe hoofdtrainer was. Van Bronckhorst benadrukt echter dat hij uiteindelijk bepaalt. Hij ziet de komst van Advocaat als adviseur niet als gezichtverlies. ,,Het is een heel extreem jaar. Ik leer hier veel van en word er alleen maar sterker van."
Aha de volgende speler die gaat bezwijken onder de gevreesde kuipvrees.quote:
De franstalige versie van hln.be. Volgens mij is dat dhnet.be ofzo. (niveautje ad/telegraaf)quote:
Renovatie...in welke vorm dan ook. De vraag is of je dat verwacht. Kan gaan om spelers, technische staf of wat dan ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap de vraag wel, ik geef alleen aan dat de vraag verkeerd geformuleerd is. Een renovatie in de spelersgroep zal geen verschil maken, dat gebeurt ieder jaar namelijk al.
quote:Feyenoord zag afgelopen zomer een behoorlijke groep jeugdspelers vertrekken. Zij besloten hun heil ergens anders te zoeken, ondanks dat technisch directeur Martin van Geel de talenten een aanbod deed. Dit werd afgewimpeld.
Robbert de Vos, Oussama Idrissi (beiden FC Groningen), Bram van Eijk (FC Utrecht) en Gilberto da Silva (Almere City) vertrokken bij Feyenoord. In het geval van De Vos kwam Van Geel te laat met een aanbod. De Vos nam verschillende opties in overweging en koos uiteindelijk voor FC Groningen.
"Mijn hart ligt bij Feyenoord en het is dan juist de kunst en de kracht om te zeggen: Nee ik doe het niet ga me ergens anders ontwikkelen. Van Geel respecteerde dit. Zijn aanbod kwam te laat. Hij wenste ons succes en zei dat hij me in de gaten zou houden. Als Feyenoord eerder was gekomen met dit aanbod, dan had het wel anders gelopen", zegt De Vos tegen Goal.com.
Bij FC Groningen ontwikkelt De Vos zich volop, zegt hij. "Bij Feyenoord hadden wij alle vier nooit deze kans op doorontwikkeling kunnen krijgen. Zeker als je kijkt naar de manier hoe Feyenoord daar momenteel in staat. De jongens waarmee ik vorig jaar in de A zat, krijgen ook heel moeilijk hun kans bij het eerste. Ik denk dat Feyenoord hun talenten wel meer kans had kunnen geven in plaats van spelers aan te trekken zoals Renato Tapia. Dat vind ik onzin. Ik zit nu dicht tegen mijn debuut aan en dat had bij Feyenoord wel anders geweest."
Afgelopen weekend nog een wedstrijdje van Charleroi bijgewoond, maar hij is me niet opgevallen. Er speelde een andere gast op rechtsbuiten, die was echt smerig goed. Dieumerci Ndongala ofzo.quote:
Die eventuele transfer wordt tegengehouden door de UEFA vanwege racismequote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een wedstrijdje van Charleroi bijgewoond, maar hij is me niet opgevallen. Er speelde een andere gast op rechtsbuiten, die was echt smerig goed. Dieumerci Ndongala ofzo.
Speciaal voor Maarten een filmpje bijgevoegd
quote:Feyenoord heeft negen mensen voorlopig de toegang tot de Kuip ontzegd na ongeregeldheden vorige week zondag rond het stadion. Volgens woordvoerder Raymond Salomon krijgen mogelijk nog vijf mensen een verbod voor de Kuip, maar die procedure loopt nog.
Het OM verdenkt de veertien van onder meer openlijke geweldpleging en baldadigheid. De namen zijn doorgegeven aan de KNVB. Onderzocht wordt nog of de supporters ook de toegang tot stadions in de rest van het land moet worden ontzegd. ,,Het is de standaard procedure dat de club vooruitlopend stadionverboden oplegt,'' legt Salomon uit.
Slechte prestaties
Fans hielden vorige week voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC een protestmars uit onvrede over de slechte prestaties van Feyenoord. Bij die actie werden 326 mensen aangehouden. Tien arrestanten hadden al een landelijk stadionverbod.
Salomon zegt dat de mensen die een stadionverbod hebben gekregen niet bij de groep van 326 supporters hoorden, maar elders bij het stadion werden aangehouden voor 'verkeerd gedrag'.
Ik ken helemaal niks, enkelt me klauw ophouwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:10 schreef groteknakworst het volgende:
Laten we het hopen👍🏿quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:17 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik de enige die bang begint te worden dat Van Geel in de zomer 2,5-3,5 miljoen gaat bieden op Cabral?
Ongelooflijkquote:
Nee. Maar ik had wel een VAN GEEL HEP WEER ZITTE SLAPE post van je verwacht omdat hij het nu even leuk doet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:17 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik de enige die bang begint te worden dat Van Geel in de zomer 2,5-3,5 miljoen gaat bieden op Cabral?
Geel is uiteraard wel een complete debiel vanwege de deal met Twente destijds, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met het terecht goedkoop wegdoen van Cabral en alles met het voor 4 jaar binnenhalen van de nog beduidend talentlozere Verhoek.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Maar ik had wel een VAN GEEL HEP WEER ZITTE SLAPE post van je verwacht omdat hij het nu even leuk doet.
Verhoek en Goossensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geel is uiteraard wel een complete debiel vanwege de deal met Twente destijds, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met het terecht goedkoop wegdoen van Cabral en alles met het voor 4 jaar binnenhalen van de nog beduidend talentlozere Verhoek.
Verhoek is nog beduidend erger dan Goossens, die ten minste ooit nog enig talent had maar ook veel blessures had meegemaakt. Verhoek is gewoon een vergelijkbaar gevalletje als Kramer. Compleet niet kunnen voetballen, maar op basis van 1 aardig seizoen bij ADO gehaald, wat bovendien ook nog eens op een leeftijd is waarop de groei wel zo'n beetje gestagneerd is (26) en voor een veel te dik salaris (ik meen 4x650k, bij Kramer een veel te dikke afkoopsom).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Verhoek en Goossens![]()
Geweldenaren.
Was ik maar zo onwetend.quote:
Die kale op 47 sec staat bij ons op W.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:10 schreef groteknakworst het volgende:
Lekker vaag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:36 schreef Antaris het volgende:
[..]
Mooi woord trouwens, verkeerd gedrag
Schandalig als wij straks een half jaar in de top 3 hebben gestaan en zij een half jaar bij de onderste 3 en ze nog boven ons zouden eindigen na 34 wedstrijden.quote:
quote:
Volgende week zondag om 7 uur staan we in de bekerfinale en op de derde plaats.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:28 schreef De_Pel het volgende:
Laten we positief blijven...
NEC en Groningen verloren: we sluiten februari af in het linker rijtje!
Giogod, Gudgod, Geelgod: G3goden
Barcelona kijk maar uit!!!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week zondag om 7 uur staan we in de bekerfinale en op de derde plaats naast de smeulende resten van wat voorheen het Maasgebouw was.
Niets aan de hans.
Ik denk niet, maar ik het zou het wel snappen. Geen idee wie het dan zou moeten overnemen trouwens, misschien kunnen we Advocaat doorschuivenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:37 schreef Vasion het volgende:
Volgens Jan Dirk zou Gio opstappen als er verloren wordt van AZ. Wat denken jullie?
Geloof je het zelf? Ik voorspel een ramp de komende 2 maanden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Zelfs Cambuur weet weer wat winnen is.
Ik vrees dat zelfs die wedstrijd volgende week een hele kluif gaat worden.
Maar de halve finale tegen AZ is natuurlijk belangrijker, laten we maar hopen dat er tekenen van herstel te zien zijn morgen.
Bedankt, nostradamus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Ik voorspel een ramp de komende 2 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |