Zelfs bij Barcelona kan het ontbreken van Busquets (een cruciale positie) dodelijk zijn. Doe eens niet alsof het onzin is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn eentje zeker.
Schei toch uit man.
Is er weer een boot de haven binnengevaren?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Vjenne én Elan. Ik ga weer aan het werk.
Heeft vast niks te maken met het feit dat er geen spelers zijn die de lijnen uit (kunnen) zetten inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn eentje zeker.
Schei toch uit man.
Dit ligt puur aan de trainer. Spelers lopen als verdwaalde mongooltjes op random posities zonder enige vorm van tactisch strijdplan.
Was het maar zo simpel Stijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs bij Barcelona kan het ontbreken van Busquets (een cruciale positie) dodelijk zijn. Doe eens niet alsof het onzin is.
Ik zeg dat je Clasie overschat, en dat ze met hem net zo slecht zijn als nu.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn in het elftal als je zesde eindigt?
Die zijn er gewoon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met het feit dat er geen spelers zijn die de lijnen uit (kunnen) zetten inderdaad.
Als je tenminste wist welke spelers op het middenveld een belangrijke factor zijn, zou je daar je elftal omheen kunnen bouwen. Is maar een idee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel Stijn.
Er zit überhaupt geen systeem in . Dat ligt niet aan 1 cruciale positie.
Je vraagt je serieus af waar je naar zit te kijken.
Waarom overschat ik hem dan? In elke topwedstrijd vorig seizoen heeft hij een zeer goede wedstrijd gespeeld. In Europa sneeuwde hij niet onder. I don't see it.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zeg dat je Clasie overschat, en dat ze met hem net zo slecht zijn als nu.
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je tenminste wist welke spelers op het middenveld een belangrijke factor zijn, zou je daar je elftal omheen kunnen bouwen. Is maar een idee.
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn er gewoon.
Trouwens zonder Clasie ook prima wedstrijden gespeeld vorig seizoen.
Dat zijn beiden geen constante factoren dit seizoen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.
Hij heeft 1 pot gemist vorig jaar.
Ik merk het inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.
Het probleem ligt veel meer aanvallend. Bilal en Elia nauwelijks doelpunten. Kramer zullen we het maar niet weer over hebben. Achahbar scoort alleen bij de lokale Turk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom overschat ik hem dan? In elke topwedstrijd vorig seizoen heeft hij een zeer goede wedstrijd gespeeld. In Europa sneeuwde hij niet onder. I don't see it.
Omdat ze verkeerd gebruikt worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn beiden geen constante factoren dit seizoen?
Misschien moet de trainer eerst eens beginnen met de lijnen uit te zetten. Alsof Clasie niet gewoon in deze aids zou meedelen. Hoe naïef.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.
Hij heeft 1 pot gemist vorig jaar.
Vertel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.
Het probleem ligt aanvallend inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem ligt veel meer aanvallend. Bilal en Elia nauwelijks doelpunten. Kramer zullen we het maar niet weer over hebben. Achahbar scoort alleen bij de lokale Turk.
En van Beek die totaal de weg kwijt is.
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.quote:
Je zei net dat Feyenoord vorig seizoen prima wedstrijden speelde zonder Clasie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel?Concrete voorbeelden graag.
Ik zou er maar mee ophouden, valt geen land te bezeilen met die jongen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.
Dat is grotendeels mentaal. En bovendien als je wekelijks in een andere opstelling speelt krijg je ook geen automatismen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem ligt aanvallend inderdaad.
Feyenoord lachwekkend simpel weggecounterd door AZ en PEC om maar kort te beginnen en jij begint over het aanvallende aspect.
Constant, paar wedstrijden. Sterk verhaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.
Backs zonder kwaliteit, veel ruimte tussen de linies.quote:
Mentaal?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is grotendeels mentaal. En bovendien als je wekelijks in een andere opstelling speelt krijg je ook geen automatismen.
En Van Beek speelt kut zeg ik. Al die eigen doelpunten zijn hem duidelijk niet in de koude kleren gaan zitten.
Natuurlijk mis je Clasie. Maar laten we nou niet doen alsof dit waardeloze spel ook maar enigsinds rechtvaardigt.
Kun je woordgrapjes gaan maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Backs zonder kwaliteit, veel ruimte tussen de linies.
Dat noemen we een mentaal probleem. Ik noteer het even.
De balans is weg door het vertrek van Clasie en dan ga jij er een heel zwamverhaal van maken. Moet jij weten. Verder moet je me ook nog even vertellen waar ik woordgrapjes maak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je woordgrapjes gaan maken.
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie.
Deels, het collectief faalt maar met 1 topspits als Pelle of een Guidetti in vroegere vorm kun je het naar de subtop tillen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie maar door een keihard falende trainer.
Karsdorp was voor de komst van Gio een prima back.
Gelul.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De balans is weg door het vertrek van Clasie.
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie maar door een keihard falende trainer.
Karsdorp was voor de komst van Gio een prima back.
Vindt jij Willems een prima back?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.
Je constante ''het is de schuld van Gio'' gedoe wordt doodvermoeiend. Hier valt onmogelijk mee te praten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelul.
De balans is weg doordat er een incapabele idioot aan het roer staat die geen idee heeft wat hij doet en constant mutaties aanbrengt die alleen maar zorgen voor nog meer onrust in plaats van verbetering .
Als ik sec naar de taken van een back kijk niet nee. Maar voor de Eredivisie is blijkbaar het verdedigende aspect niet het belangrijkst. Ik vind bijvoorbeeld Dani Alves ook geen goede back.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vindt jij Willems een prima back?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |