Zelfs bij Barcelona kan het ontbreken van Busquets (een cruciale positie) dodelijk zijn. Doe eens niet alsof het onzin is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn eentje zeker.
Schei toch uit man.
Is er weer een boot de haven binnengevaren?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Vjenne én Elan. Ik ga weer aan het werk.
Heeft vast niks te maken met het feit dat er geen spelers zijn die de lijnen uit (kunnen) zetten inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In zijn eentje zeker.
Schei toch uit man.
Dit ligt puur aan de trainer. Spelers lopen als verdwaalde mongooltjes op random posities zonder enige vorm van tactisch strijdplan.
Was het maar zo simpel Stijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs bij Barcelona kan het ontbreken van Busquets (een cruciale positie) dodelijk zijn. Doe eens niet alsof het onzin is.
Ik zeg dat je Clasie overschat, en dat ze met hem net zo slecht zijn als nu.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn in het elftal als je zesde eindigt?
Die zijn er gewoon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met het feit dat er geen spelers zijn die de lijnen uit (kunnen) zetten inderdaad.
Als je tenminste wist welke spelers op het middenveld een belangrijke factor zijn, zou je daar je elftal omheen kunnen bouwen. Is maar een idee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel Stijn.
Er zit überhaupt geen systeem in . Dat ligt niet aan 1 cruciale positie.
Je vraagt je serieus af waar je naar zit te kijken.
Waarom overschat ik hem dan? In elke topwedstrijd vorig seizoen heeft hij een zeer goede wedstrijd gespeeld. In Europa sneeuwde hij niet onder. I don't see it.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zeg dat je Clasie overschat, en dat ze met hem net zo slecht zijn als nu.
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je tenminste wist welke spelers op het middenveld een belangrijke factor zijn, zou je daar je elftal omheen kunnen bouwen. Is maar een idee.
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn er gewoon.
Trouwens zonder Clasie ook prima wedstrijden gespeeld vorig seizoen.
Dat zijn beiden geen constante factoren dit seizoen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi en Vejinovic. Alleen niet naast elkaar maar met de punt naar voren.
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.
Hij heeft 1 pot gemist vorig jaar.
Ik merk het inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.
Het probleem ligt veel meer aanvallend. Bilal en Elia nauwelijks doelpunten. Kramer zullen we het maar niet weer over hebben. Achahbar scoort alleen bij de lokale Turk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom overschat ik hem dan? In elke topwedstrijd vorig seizoen heeft hij een zeer goede wedstrijd gespeeld. In Europa sneeuwde hij niet onder. I don't see it.
Omdat ze verkeerd gebruikt worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn beiden geen constante factoren dit seizoen?
Misschien moet de trainer eerst eens beginnen met de lijnen uit te zetten. Alsof Clasie niet gewoon in deze aids zou meedelen. Hoe naïef.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie? Er zit echt niemand met tactisch inzicht in de ploeg hoor. Misschien Staaf of Taap een beetje, maar die zijn dan weer mentaal/qua ervaring niet ver genoeg om dat te brengen.
Hij heeft 1 pot gemist vorig jaar.
Vertel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan verzint wel vaker dingen om zijn argumenten kracht bij te zetten.
Het probleem ligt aanvallend inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem ligt veel meer aanvallend. Bilal en Elia nauwelijks doelpunten. Kramer zullen we het maar niet weer over hebben. Achahbar scoort alleen bij de lokale Turk.
En van Beek die totaal de weg kwijt is.
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.quote:
Je zei net dat Feyenoord vorig seizoen prima wedstrijden speelde zonder Clasie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel?Concrete voorbeelden graag.
Ik zou er maar mee ophouden, valt geen land te bezeilen met die jongen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.
Dat is grotendeels mentaal. En bovendien als je wekelijks in een andere opstelling speelt krijg je ook geen automatismen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem ligt aanvallend inderdaad.
Feyenoord lachwekkend simpel weggecounterd door AZ en PEC om maar kort te beginnen en jij begint over het aanvallende aspect.
Constant, paar wedstrijden. Sterk verhaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je geen constante factor zijn als het elftal slecht draait? Zelfs Vilhena speelde een klein aantal goede wedstrijden toen de rest massaal het schip in ging.
Backs zonder kwaliteit, veel ruimte tussen de linies.quote:
Mentaal?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is grotendeels mentaal. En bovendien als je wekelijks in een andere opstelling speelt krijg je ook geen automatismen.
En Van Beek speelt kut zeg ik. Al die eigen doelpunten zijn hem duidelijk niet in de koude kleren gaan zitten.
Natuurlijk mis je Clasie. Maar laten we nou niet doen alsof dit waardeloze spel ook maar enigsinds rechtvaardigt.
Kun je woordgrapjes gaan maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Backs zonder kwaliteit, veel ruimte tussen de linies.
Dat noemen we een mentaal probleem. Ik noteer het even.
De balans is weg door het vertrek van Clasie en dan ga jij er een heel zwamverhaal van maken. Moet jij weten. Verder moet je me ook nog even vertellen waar ik woordgrapjes maak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je woordgrapjes gaan maken.
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie.
Deels, het collectief faalt maar met 1 topspits als Pelle of een Guidetti in vroegere vorm kun je het naar de subtop tillen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie maar door een keihard falende trainer.
Karsdorp was voor de komst van Gio een prima back.
Gelul.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De balans is weg door het vertrek van Clasie.
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het faalt als collectief. Niet door ontbreken van Clasie maar door een keihard falende trainer.
Karsdorp was voor de komst van Gio een prima back.
Vindt jij Willems een prima back?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.
Je constante ''het is de schuld van Gio'' gedoe wordt doodvermoeiend. Hier valt onmogelijk mee te praten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelul.
De balans is weg doordat er een incapabele idioot aan het roer staat die geen idee heeft wat hij doet en constant mutaties aanbrengt die alleen maar zorgen voor nog meer onrust in plaats van verbetering .
Als ik sec naar de taken van een back kijk niet nee. Maar voor de Eredivisie is blijkbaar het verdedigende aspect niet het belangrijkst. Ik vind bijvoorbeeld Dani Alves ook geen goede back.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vindt jij Willems een prima back?
Dat is het risico van zijn speelstijl. Als het wel draait gaat heb je daar ook voordeel van. Maakt hem toch niet per definitie waardeloze back?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was hij niet. Hij kon goed opkomen en heeft een goede voorzet. Maar verdedigend heeft hij altijd hopeloos gefaald. Het aantal keer dat hij door verkeerd te timen achter een aanvaller moest rennen is ontelbaar.
Barney.gifquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jouw teksten hebben inhoudelijk nooit een punt.
Kas deed het toch prima 1e seizoenshelft?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik sec naar de taken van een back kijk niet nee. Maar voor de Eredivisie is blijkbaar het verdedigende aspect niet het belangrijkst. Ik vind bijvoorbeeld Dani Alves ook geen goede back.
Het is inderdaad allemaal de schuld van Clasie. Die had nooit weg moeten gaan. El Ahmadi of Vilhena zijn gewoon ZO slecht dat het deze resultaten compleet rechtvaardigt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je constante ''het is de schuld van Gio'' gedoe wordt doodvermoeiend. Hier valt onmogelijk mee te praten.
Ik staak.
Verdedigend niet, het was gewoon opvallend hoe vaak hij er naast zit. Ik rekende het tot jeugdig enthousiasme, net zoals bij die geseponeerde rode kaart bijvoorbeeld. Maar er zit nu na zoveel maanden als back geen verbetering in. Hij begon met dezelfde fouten (Reijka), die hij nu nog maakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kas deed het toch prima 1e seizoenshelft?
lekker boeie tegen Dordtquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
Vorig seizoen Fey Dordrecht 2 0 speelde Vilhena toch alleraardigst op de plek van Clasie?
Op het middenveld dan maar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdedigend niet, het was gewoon opvallend hoe vaak hij er naast zit. Ik rekende het tot jeugdig enthousiasme, net zoals bij die geseponeerde rode kaart bijvoorbeeld. Maar er zit nu na zoveel maanden als back geen verbetering in. Hij begon met dezelfde fouten (Reijka), die hij nu nog maakt.
Feitelijk is hier weinig aan gelogen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je constante ''het is de schuld van Gio'' gedoe wordt doodvermoeiend
Zeker, maar dat is maar 1 van de vele problemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk is hier weinig aan gelogen.
Gio bakt er geen tyfus weinig van. Dat mag benoemd worden.
Dat ontken ik nergens, maar hij durft niet toe te geven dat Clasie heel belangrijk was vorig jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk is hier weinig aan gelogen.
Gio bakt er geen tyfus weinig van. Dat mag benoemd worden.
Hij mag toch zeggen dat Clasie het verschil niet maakt? Ook met Clasie hebben ze er helemaal niks van gebakken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens, maar hij durft niet toe te geven dat Clasie heel belangrijk was vorig jaar.
Dat zeg ik net letterlijk, pannenkoek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens, maar hij durft niet toe te geven dat Clasie heel belangrijk was vorig jaar.
Veruit onze belangrijkste speler. En dat zie je meteen terug in het spel. Iedereen met meer dan één hersencel kon op zijn vingers natellen dat het wegvallen van Clasie een giga impact heeft op ons middenveld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De scheen maandag bij de beloften dra-ma-tisch te spelen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veruit onze belangrijkste speler. En dat zie je meteen terug in het spel. Iedereen met meer dan één hersencel kon op zijn vingers natellen dat het wegvallen van Clasie een giga impact heeft op ons middenveld.
Wat ik eerder al tegen GGMM zei, met het aantrekken van Vejinovic kon dat gat (deels) gedicht worden. Maar nu hij niet presteert, een KEA die ik gewoon zwak vind, en een Vilhena die wegens gedonder straks gratis de Kuip uit loopt en allerminst de indruk maakt een goed visitekaartje voor zichzelf af te willen geven, kan je niet anders dan concluderen dat ons middenveld (net als de rest) onthutsend slecht is.
Waar de Staaf opeens is gebleven, nobody knows
Die wedstrijd tegen de nummer 18, die pas gewonnen kon worden nadat Dordrecht met 10 man kwam te spelen? Toen speelde niemand van Feyenoord "alleraardigst".quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
Vorig seizoen Fey Dordrecht 2 0 speelde Vilhena toch alleraardigst op de plek van Clasie?
Ok dat zal dan wel zo zijn. Al werd er tenminste wel gewonnen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen de nummer 18, die pas gewonnen kon worden nadat Dordrecht met 10 man kwam te spelen? Toen speelde niemand van Feyenoord "alleraardigst".
Alsjeblieft zeg, dit is echt het domste wat je vandaag hebt uitgekraamd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen Clasie er nog gewoon bij was leek het in de PO's ook al nergens op qua veldspel. En dan kom je toch weer bij Gio uit.
Als je daadwerkelijk geen enkel causaal verband ziet ben je nog achterlijker dan je je voor doet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, dit is echt het domste wat je vandaag hebt uitgekraamd.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, dat Gio er niks van bakt is voor iedereen met meer dan 2 hersencellen ook wel duidelijk, maar je overdrijft nu een beetje.
Wat ik me afvraag is wanneer er nou wordt ingegrepen, Gio gaat niet zelf opstappen en Van Geel durft hem denk ik ook niet weg te sturenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, dat Gio er niks van bakt is voor iedereen met meer dan 2 hersencellen ook wel duidelijk, maar je overdrijft nu een beetje.
No shit, een beginnende trainer na een half jaar ontslaan zou dan ook het meest belachelijke plan ooit zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:15 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is wanneer er nou wordt ingegrepen, Gio gaat niet zelf opstappen en Van Geel durft hem denk ik ook niet weg te sturen
Ja dit komt vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit, een beginnende trainer na een half jaar ontslaan zou dan ook het meest belachelijke plan ooit zijn.
Weet ik niet, weet jij ook niet.quote:
26 punten uit de eerste 12 wedstrijden na de winterstop. Waaronder een gelijkspel uit bij Ajax, een overwinning uit bij AZ en winst thuis tegen PSV. Als je dat een heel seizoen doet kom je uit op 74 punten, dus dat was verre van dramatisch. Het ging de laatste 5 wedstrijden pas echt mis, na de wedstrijd tegen AZ op 5 april.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Hele 2e seizoenshelft vorig seizoen was dramatisch.
Dan degraderen we komend seizoen op deze manier. Geen grap.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet jij ook niet.
Feit is dat Van Geel ervoor koos om hem in het diepe te gooien, dan moet je hem ook gewoon 2 seizoenen de kans geven om alle beginnersfouten te maken die er zijn. Simple as that. Of de selectie moet massaal gaan muiten, maar dat zit er volgens mij nog niet echt in.
De hele staf functioneert voor geen klote. Waarvoor is Wouters er uberhaupt bijgehaald? Ik dacht vanwege een stukje ervaring.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet jij ook niet.
Feit is dat Van Geel ervoor koos om hem in het diepe te gooien, dan moet je hem ook gewoon 2 seizoenen de kans geven om alle beginnersfouten te maken die er zijn. Simple as that. Of de selectie moet massaal gaan muiten, maar dat zit er volgens mij nog niet echt in.
Ik zag Van Bronckhorst daarover een vraag beantwoorden vorige week, was wel een redelijke burrrrn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
De hele staf functioneert voor geen klote. Waarvoor is Wouters er uberhaupt bijgehaald? Ik dacht vanwege een stukje ervaring.
Ja, vind wel dat je overdrijft. Maar tegelijkertijd vind ik Gio een slechte trainer. Weet ook zeker dat als dit iemand was overkomen die niet zo'n clubman als Gio was dat hij nu ontslagen was.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Als je verder wil, en dat wil je als Feyenoordsupporter moet je eerst afscheid nemen van die tactische onbenul.
Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat dit niet het geval is.
Wat een kritische vragen ook weer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag Van Bronckhorst daarover een vraag beantwoorden vorige week, was wel een redelijke burrrrn.Zal het eens opzoeken...
Vanaf 3:08
Je hoort hem gewoon zijn woorden inslikken. Eigenlijk wou hij zeggen de ervaring die Dick heeft die heeft Wouters niet.
Als het echt niet meer goed komt dit seizoen en we eindigen ergens in de middenmoot zonder beker moet je als beoogd topclub ook de ballen hebben om de trainer eruit te gooien. We hebben geen geweldige selectie, maar zo'n dramatische prestatie is onverkoopbaar aan de supporters, ook al gaat het om een beginnende trainer met heel veel krediet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan degraderen we komend seizoen op deze manier. Geen grap.
Je moet Gio ook niet ontslaan, gewoon weer (terug) degraderen naar assistent of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:15 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is wanneer er nou wordt ingegrepen, Gio gaat niet zelf opstappen en Van Geel durft hem denk ik ook niet weg te sturen
Dat is nog kleinerendequote:Op woensdag 24 februari 2016 17:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet Gio ook niet ontslaan, gewoon weer (terug) degraderen naar assistent of zo.
Het gaat ook niet alleen om het resultaat maar als je kijkt naar dat het hele seizoen voetballend gewoon erg ondermaats is. Met oa Kuyt, Elia, El Ahmadi en Vermeer kun je niet zeggen dat het aan kwaliteit ligt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het echt niet meer goed komt dit seizoen en we eindigen ergens in de middenmoot zonder beker moet je als beoogd topclub ook de ballen hebben om de trainer eruit te gooien. We hebben geen geweldige selectie, maar zo'n dramatische prestatie is onverkoopbaar aan de supporters, ook al gaat het om een beginnende trainer met heel veel krediet.
Als je hem dan nog een seizoen laat zitten accepteer je gewoon dat je niets meer voorstelt als club. Dan is het einde zoek. Een seizoen is toch lang genoeg om jezelf als trainer te profileren en te laten zien wat je in huis hebt aan trainerstalent?
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om het resultaat maar als je kijkt naar dat het hele seizoen voetballend gewoon erg ondermaats is. Met oa Kuyt, Elia, El Ahmadi en Vermeer kun je niet zeggen dat het aan kwaliteit ligt.
Net als die pannenkoek bij AZ zeker...quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet Gio ook niet ontslaan, gewoon weer (terug) degraderen naar assistent of zo.
Ik doelde op het voetballende gedeelte. Dat was dramatisch na PSV uit vlak voor de winterstop.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
26 punten uit de eerste 12 wedstrijden na de winterstop. Waaronder een gelijkspel uit bij Ajax, een overwinning uit bij AZ en winst thuis tegen PSV. Als je dat een heel seizoen doet kom je uit op 74 punten, dus dat was verre van dramatisch. Het ging de laatste 5 wedstrijden pas echt mis, na de wedstrijd tegen AZ op 5 april.
De enige reden waarom het in elkaar stortte was omdat de spelers niet fit genoeg meer waren om het tactische plan uit te voeren, wat altijd gebeurt bij Rutten. Nu is er überhaupt geen tactisch plan en gaat het in januari al mis. Benieuwd aan wie dat nou ligt...
Gelukkig zeg jij dit, en niet een user die ik respecteer om zijn inhoudelijke meningenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk geen enkel causaal verband ziet ben je nog achterlijker dan je je voor doet.
Het werd wat opportunistischer en je zou kunnen zeggen dat die lijn is doorgezet dit seizoen. Maar alsnog waren er nog bepaalde automatismen en structuren te herkennen. Bovendien stond de ploeg gewoon goed met een vaste kern aan spelers in de as die altijd speelden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doelde op het voetballende gedeelte. Dat was dramatisch na PSV uit vlak voor de winterstop.
Dit geloof ik dus niet. Ik denk gewoon dat ploegen zich steeds beter instellen op het tactisch plan van Rutten. De spelers werden vanaf minuut 1 in die wedstrijden afgestraft, dat ligt niet aan fitheid maar aan een gebrek aan een (ja, lach maar) plan B als de Rutten-tactiek niet (meer) blijkt te werken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
26 punten uit de eerste 12 wedstrijden na de winterstop. Waaronder een gelijkspel uit bij Ajax, een overwinning uit bij AZ en winst thuis tegen PSV. Als je dat een heel seizoen doet kom je uit op 74 punten, dus dat was verre van dramatisch. Het ging de laatste 5 wedstrijden pas echt mis, na de wedstrijd tegen AZ op 5 april.
De enige reden waarom het in elkaar stortte was omdat de spelers niet fit genoeg meer waren om het tactische plan uit te voeren, wat altijd gebeurt bij Rutten. Nu is er überhaupt geen tactisch plan en gaat het in januari al mis. Benieuwd aan wie dat nou ligt...
Voetbal waar je naar kijkt is echt onacceptabel net als de resultaten . Verbaas me er ook oprecht over dat de helft het nog wel ziet zitten in hem.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vind wel dat je overdrijft. Maar tegelijkertijd vind ik Gio een slechte trainer. Weet ook zeker dat als dit iemand was overkomen die niet zo'n clubman als Gio was dat hij nu ontslagen was.
Die had tenminste de zelfkennis om e.e.a. aan tekortkomingen zelf in te zien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net als die pannenkoek bij AZ zeker...
Verschillende internetmensen zeggen dat ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij dit, en niet een user die ik respecteer om zijn inhoudelijke meningen.
Fitheid uit zich niet alleen maar in het 90 minuten vol kunnen gaan. Als je overwerkt bent kan je vanaf het eerste fluitsignaal al minder snel herstellen na een sprintje of heb je een slechtere coördinatie van bewegingen bij vermoeidheid. Dat werkte waarschijnlijk ook mentaal door omdat de spelers wisten dat ze niet 90 minuten alles konden geven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet. Ik denk gewoon dat ploegen zich steeds beter instellen op het tactisch plan van Rutten. De spelers werden vanaf minuut 1 in die wedstrijden afgestraft, dat ligt niet aan fitheid maar aan een gebrek aan een (ja, lach maar) plan B als de Rutten-tactiek niet (meer) blijkt te werken.
Ik geloof dat jij een andere tweede seizoenshelft gezien hebt als ik, want het werd niet opportunistischer maar het werd gewoon slechter. Ik herken het ook absoluut niet dat het goed stond, ondanks dat het dezelfde spelers waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het werd wat opportunistischer en je zou kunnen zeggen dat die lijn is doorgezet dit seizoen. Maar alsnog waren er nog bepaalde automatismen en structuren te herkennen. Bovendien stond de ploeg gewoon goed met een vaste kern aan spelers in de as die altijd speelden.
Al die dingen zijn nu ook helemaal weg. Aan het begin van het seizoen kom je er nog mee weg dat er een hoop nieuwe spelers moesten worden ingepast, maar toen ging het juist beter dan nu. Dat is wat mij betreft een reden om niet door te gaan met Gio.
Dat bedoel ik, ze werden niet afgestraft op fitheid, maar op een gebrek aan creativiteit. De bal ging maar rond zonder enig idee. Meeste wedstrijden hadden we 'gewoon' het meeste balbezit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fitheid uit zich niet alleen maar in het 90 minuten vol kunnen gaan. Als je overwerkt bent kan je vanaf het eerste fluitsignaal al minder snel herstellen na een sprintje of heb je een slechtere coördinatie van bewegingen bij vermoeidheid. Dat werkte waarschijnlijk ook mentaal door omdat de spelers wisten dat ze niet 90 minuten alles konden geven.
Ik ben geen fysioloog, maar mindere fitheid doet meer dan alleen vermoeidheid na de 70e minuut.
Gisteren Barca gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fitheid uit zich niet alleen maar in het 90 minuten vol kunnen gaan. Als je overwerkt bent kan je vanaf het eerste fluitsignaal al minder snel herstellen na een sprintje of heb je een slechtere coördinatie van bewegingen bij vermoeidheid. Dat werkte waarschijnlijk ook mentaal door omdat de spelers wisten dat ze niet 90 minuten alles konden geven.
Ik ben geen fysioloog, maar mindere fitheid doet meer dan alleen vermoeidheid na de 70e minuut.
Iedere optie behalve ontslaan/wegjagen etc, anders ben je je geloofwaardigheid (voor zover..) compleet kwijt en ken ge net zo goed opstappen. Het pluche zit lekker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja pech dan, had je hem maar niet moeten aanstellen.
Ach ja, stiekem geniet ik wel van de onrust bij Feyenoord.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere optie behalve ontslaan/wegjagen etc, anders ben je je geloofwaardigheid (voor zover..) compleet kwijt en ken ge net zo goed opstappen. Het pluche zit lekker.
Wiens kloon ben jij dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ach ja, stiekem geniet ik wel van de onrust bij Feyenoord.
Nee, dat is tegen de regels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rickman toch ofso?
Kloon je vanwege een ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |