Ik vind nu al dat saar teveel troep heeft maar als ze 2 word krijgt ze natuurlijk weer speelgoed passend bij haar leeftijd....quote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Inge gefelicitaart![]()
Nikki wat fijn dat het met jou ook zo goed gaat! En het klinkt idd zo dat jullie zwemmen in het speelgoed. Heel saai hoor ... maar bonnen voor hema/h&m voor kleertjes of ikea ofzo? Met het oog op de toekomst als ze naar een groot bed gaan? (Als ze dat al niet liggen)
Hier duurt het nog even tot augustus maar ook hier hebben we een shitload aan speelgoed. Dus misschien dat ik dan toch zo aso ga zijn (ik vind dat aso voor mijn gevoel) voor een kleine donatie aan de nieuwe slaapkamer van Boaz. Ik weet het anders ook gewoon niet ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ingee, gefeliciteerd met R!.
Nikki, wat geweldig dat het zo goed met je gaat. Je klinkt ook altijd zo lief over je mannen..
Rady, wat een leuke foto's!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Het open bedje gaat goed. Het helpt geen reet, maar terug in zn ledikant is ook niet nodig wmb.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:59 schreef Loj het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis na een heerlijk spontaan en zoveel mogelijk mobielloos weekendje weg
Ik was ook voor de bovenste gegaan Doten heb de link zelfs opgeslagen
Zouden de slaapproblemen door Js z'n oortjes kunnen komen... Wie weet...
Maar peuter is pas met 27 maanden gaan doorslapen en kan nog niet alleen in slaap komen. We moeten er maar doorheen, ooit wordt t beter
Ik had wel trouwens vandaag iets heel bizars.... Js deed een middagdutje en ik hoorde op een gegeven moment dat hij wakker werd en ging zitten. Dus ik naar z'n kamer, ik praat wat tegen hem, hij kijkt mij aan... Zegt "ba" terug, gaat weer liggen en slaapt door! Dus ik ga vanaf morgen z'n slaapzak maar eens weglaten... Wie weet is dat de oplossing (want ja, het slapen gaat hier nog steeds slecht).
Hoe ging t open bedje verder Away? Ik begin er ook steeds vaker aan te denken.
Fijne vakantie Fazz! Te cool! Ik wil ook weer ver reizen....
Weer lekker genoten met baard DAD?NTS! Sterkte en hopelijk kan de ha iets voor jullie betekenen!
Leuk hoor die housewarming. En weet je, je weet nooit met die dreumesjes hoe het gaat. Wel sneuJs zit (voor m'n gevoel al een jaar
) op 1 slaapje... Dus geen overgang tips
Knap Dyre en knap Kwak
Gefeliciteerd Inge, daar ben je dan
En een bijna peuter bij Burdie
Fijn Nikki dat het beter met je gaat
Cadeaudrama is heel herkenbaar.... Ik heb vooral ook nog knutselspullen gevraagd, dat gaat er altijd snel doorheen. Verder geld (voor op de spaar), kleding of ons abbo op Blijdorp![]()
Ze geven dan vaak aan dat ze geld geven niet leuk vinden en dan raadde ik aan om een klein autootje of kleurboek erbij te geven.
Maar cadeauverzinstress
Toffe foto's Rady!
Oh en morgen trouwens ziekenhuis hier... We gaan weer met Js naar het Sophia voor z'n teentje. Ik ben zo benieuwd of het eraf moet of zonder gevolgen kan blijven zitten! Als het goed is krijgen we morgen duidelijkheid! Alweer spannend
Gaat nog moeizaam hoor! Tafels tot 10 daarentegen...quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef Crumpette het volgende:
Ai JM,wat sneu voor je smurf en voor jou! Zulke korte slaaps zijn zo killing
.
Ingee gefeliciteerd! Zegt R al het alfabet op?![]()
Ik zag ook nog mooie fotos van Vrolijke V, en dat Nikki het goed maaktfijn!
Ohhh vandaag was het lekker warm jongens. Ondanks slaapweigeren overdag voor het eerst in forever (wtf??) Hebben we wel lekker buiten gespeeld, in de zon, zonder ijswind door de kleren.MOAR graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen garantie vrees ik. Hier is dochterlief (peuter) wel fan van haar popje, moet ook overal mee heen (en popje praat terug met hoog stemmetje, zo schattig). maar verder is ze er niet lief voor ofzo. Wordt omhooggegooid (en dan piept popje dat t heus geen pijn deed) en er worden kunsten mee uitgehaald, hij zit meestal in haar broekzak of onder haar trui (draagdoek volgens haar) maar in een bedje stoppen, eten geven of kleertjes aandoen dat dan niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef Loj het volgende:
Al beter DAD?
Als ik zo hoor over dreumessen met een pop, moet ik ook nog een meisje! Hier alleen maar dino's die tegen de deuren aan worden geslagen enzo![]()
Minder 'hard' nee zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hebben trouwens meer dreumesen dit: als L iets niet mag dan wordt hij boos. Dat uit hij door zo snel mogelijk naar iets hards te lopen (of door zijn knieen te zakken) en dan zijn voorhoofd ertegenaan (tegen de vloer) te bonken. Soms zo hard dat hij daarvan moet huilen, maar vaak valt het ook mee.
Heeft iemand een tip hoe we m dit af kunnen leren?
Maar is het niet zo dat dit in stand gehouden wordt doordat iedereen het maar gewoon zo doet? Als je je werk niet binnen de X aantal uren kunt doen die in je contract staan, dan heb je te veel werk en geef je dat terug aan je leidinggevende. Tenminste, zo werkt het bij de rest van werkend Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is het onderwijs, Crump.. Waar je al je werk waar je tijdens je gewone werkweken niet aan toe komt doorschuift naar de vakanties.
.
In t onderwijs wordt er dan eigenlijk gewoon gezegd dat je te langzaam werkt. Zie maar dat je t af krijgt, je krijgt er normuren voor. Als je teveel werk hebt is de suggestie meestal dat je volgend jaar maar een kleinere baanomvang moet nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat dit in stand gehouden wordt doordat iedereen het maar gewoon zo doet? Als je je werk niet binnen de X aantal uren kunt doen die in je contract staan, dan heb je te veel werk en geef je dat terug aan je leidinggevende. Tenminste, zo werkt het bij de rest van werkend Nederland.
Kuiken is morgen jarig, zaterdag feest.
Wij hebben geen ontbijtbare HEMA in de buurt't klinkt zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 15:52:34 ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Burdie het volgende:
Razz, dat is inderdaad schrikken![]()
![]()
.
Is er (behalve A) iemand bij je, of iemand die naar je toe kan komen? Lijkt me nu niet een fijn moment om alleen te zijn?
Nou, dit he. Ik wens je nog een paar rustige zwangere dagen/weken toe. Een bevalling van 3x niezen en 't is voorbij. Een perfect mooie en gezonde baby die nooit huilt, goed slaapt, altijd vrolijk is en bloemetjes poeptquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik gun je toch wel zo onvoorstelbaar veel rust he
Oh dat doe ik ook hoor! Zeker sinds Melle er is heb ik mijn vrije tijd echt heel erg nodig. Maar Burdies vraag ging over werk teruggeven, en dat gaat nu eenmaal niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:09 schreef Franny_G het volgende:
Razz, wat een gedoe weer..
Ik heb dus tijdens mijn vakantie helemaal niks voor school gedaan. Ik heb nog wel toetsen liggen om na te kijken, maar ik doe dat gewoon niet in mijn vakantie. En ik leg dat mijn leerlingen uit, en als de schoolleiding wil weten waarom ik de toetsen nog niet heb nagekeken, dan leg ik ze dat ook netjes uit. Soms lukt het gewoon niet om op tijd iets af te hebben, Daar hebben mijn leerlingen ook wel eens last van, en mijn schoolleiding ook..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Nee de schoolleiding staat hierbuiten. Hij heeft een gesprek aangevraagd en wil nu dat ik zijn info bevestig. Zo'n bord voor zijn kop dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:53 schreef Franny_G het volgende:
Kwak, herkenbaar van die knoop in je maag. Krijg ik ook altijd van zulke dingen.
Verder: eigenlijk heeft de schoolleiding je hier ongevraagd in betrokken. Hij heeft iets met hen uit te vechten en nu willen ze dat jij je daarover uitspreekt. Je kunt de bal ook terugkaatsen. Bijvoorbeeld door te zeggen dat ze best inzage kunnen krijgen in de uren die jij hebt gestoken in het project en hoe je die hebt besteed, maar dat jij je niet wilt uitspreken over zijn uren. Op die manier voorkom je dat jij echt een oordeel moet uitspreken over de vraag in hoeverre de uren die hij claimt terecht zijn of niet. Dat is namelijk helemaal niet jouw taak en ik vind dat ze jou en die collega ook niet zo moeten uitspelen, dat is niet erg handig. Je hebt je ook teruggetrokken uit deze taak toch? Dat was niet voor niets, en dat weet de schoolleiding toch ook?
Aha. Ik zou als ik jou was gewoon je eigen uren opschrijven die je aan het project hebt besteed en hoe je die besteed hebt. En verder niets. Dan moet de schoolleiding zelf maar bekijken wat ze daarvan vinden en wat ze ermee doen. En die collega moet het ook verder zelf maar uitzoeken. Je bent hem niets verplicht, maar ik zou ook die confrontatie verder lekker niet aangaan. Jij hebt je uren naar waarheid opgeschreven en wat hij heeft opgeschreven is zijn eigen verantwoordelijkheid. Als het niet waar is en hij dus eigenlijk een leugenaar is: tja, jij hoeft hem niet te ontmaskeren toch? Zulke mensen vallen echt wel een keer door de mand. De uren van een ander 'bevestigen' kan sowieso eigenlijk niet, want je bent er nu eenmaal niet altijd bij als een ander aan het werk is voor iets.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee de schoolleiding staat hierbuiten. Hij heeft een gesprek aangevraagd en wil nu dat ik zijn info bevestig. Zo'n bord voor zijn kop dus.
Ik ga idd mijn eigen uren nu terugrekenen, en zeggen dat ik het lastig vind me over zijn uren uit te spreken, maar wel dat ik er dingen tussen zie staan die hij volgens mij door mij heeft laten doen.
In word kun je zien hoe lang je aan een document gewerkt hebt schijnt. Ga ik eens naar kijken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:11 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Aha. Ik zou als ik jou was gewoon je eigen uren opschrijven die je aan het project hebt besteed en hoe je die besteed hebt. En verder niets. Dan moet de schoolleiding zelf maar bekijken wat ze daarvan vinden en wat ze ermee doen. En die collega moet het ook verder zelf maar uitzoeken. Je bent hem niets verplicht, maar ik zou ook die confrontatie verder lekker niet aangaan. Jij hebt je uren naar waarheid opgeschreven en wat hij heeft opgeschreven is zijn eigen verantwoordelijkheid. Als het niet waar is en hij dus eigenlijk een leugenaar is: tja, jij hoeft hem niet te ontmaskeren toch? Zulke mensen vallen echt wel een keer door de mand. De uren van een ander 'bevestigen' kan sowieso eigenlijk niet, want je bent er nu eenmaal niet altijd bij als een ander aan het werk is voor iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes zo toch?
N.B. hij heeft 48 uur geschreven voor zichzelf en we kregen er elk 24 uur voor
Kwak
ja, dat dacht ik ook later, maar hij weet echt wel wat voor dingen ik gemaakt heb en hij niet. denk eerder dat hij nu wellicht snapt waarom ik zo gestresst was vóór hij het ook werd, aan het eindequote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:41 schreef ingee het volgende:
Kwak, is dit niet motivatie voor hem om nog meer uren te vragen?
Edit: Ik bedoel *Let it go, let it gooooo*
Ben ik even blij dat ik niet in het onderwijs zit! Al doe ik ook mijn deel aan onbetaald overwerk wel.
Razz wat eng!
Ja ik ooook! En ze heeft eindelijk een goede bijnaam.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook later, maar hij weet echt wel wat voor dingen ik gemaakt heb en hij niet. denk eerder dat hij nu wellicht snapt waarom ik zo gestresst was vóór hij het ook werd, aan het einde. bespreek dit zelf ook nog wel even met de hem en daarna met de relevante mensen.
en daarna let it gooooo, promise.
Ik vind t zo leuk dat jij nu een dreumes hebt!lieve roodkapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |