abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:49:01 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160352727
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:41 schreef ingee het volgende:
Kwak, is dit niet motivatie voor hem om nog meer uren te vragen?

Edit: Ik bedoel *Let it go, let it gooooo*

Ben ik even blij dat ik niet in het onderwijs zit! Al doe ik ook mijn deel aan onbetaald overwerk wel.

Razz wat eng! :o
ja, dat dacht ik ook later, maar hij weet echt wel wat voor dingen ik gemaakt heb en hij niet. denk eerder dat hij nu wellicht snapt waarom ik zo gestresst was vóór hij het ook werd, aan het einde :+. bespreek dit zelf ook nog wel even met de hem en daarna met de relevante mensen.

en daarna let it gooooo, promise.

Ik vind t zo leuk dat jij nu een dreumes hebt! O+ lieve roodkapje O+
Kwak
pi_160353395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik ook later, maar hij weet echt wel wat voor dingen ik gemaakt heb en hij niet. denk eerder dat hij nu wellicht snapt waarom ik zo gestresst was vóór hij het ook werd, aan het einde :+. bespreek dit zelf ook nog wel even met de hem en daarna met de relevante mensen.

en daarna let it gooooo, promise.

Ik vind t zo leuk dat jij nu een dreumes hebt! O+ lieve roodkapje O+
Ja ik ooook! En ze heeft eindelijk een goede bijnaam. O+

Al mis ik mijn baby ook wel hoor! Lekker tutten en kirren en minipakjes.
pi_160354273
Tjee Razz wat een schrik. :{ Ik zal nooit begrijpen wat mensen bezielt die zulke daden plegen. Ze hebben echt geen idee wat ze de overvallen mensen aandoen. -O-

Kwak een heel net berichtje. Hopen dat het een eye-opener voor hem is en hij even goed nadenkt wat hij werkelijk gedaan heeft voor hij weer met uren in het rond begint te smijten. :*

Burd die traktatie! O+ Ik ga het idee heel brutaal van je pikken. Mijn S is namelijk gek op vissen, dus een traktatie als deze past helemaal bij hem. :)b

Crumpette tof hè dat ontbijten bij de Hema. Wij hebben het onlangs ook voor het eerst gedaan met T en S en het was een daverend succes.

JM je spoiler. O+

GM gezellig cakejes bakken met S. O+

Mijn jongens waren vanavond tijdens het avondeten weer supergezellig. Ze hadden weer praatjes voor 10. O+ We hebben afgelopen maanden best wat periodes gehad waarin we eerst zelf aten voor we T en S ophaalden van het kdv, simpelweg omdat we anders zelf niet aan eten toe kwamen door krijsende boze jongetjes. Nu is alles weer zo ontspannen, ze smeerden vanavond zelf hun broodjes (sort of) en zaten heerlijk te smullen. Zelfs met eten zijn die twee zó enorm verschillend. T stopt alles snel in zijn mond en is binnen no time klaar, terwijl S lekker de tijd neemt en tussendoor nog wat praat en echt geniet van het eten. Ik herken mezelf meer in T, maar zou graag iets meer S zijn als het om eten gaat. ;)
pi_160354907
Loj ik vind het echt rot dat jullie die druk allemaal ervaren. Maar ik denk dat het ook echt zo is. Misschien maar beter zo dat ik na de pabo niet het onderwijs ben in gegaan. Zou binnen no time knatsoverspannen zijn denk ik :X
Kan me ook altijd zo pissig maken als mensen verkondigen dat die leraren een luizenbaantje hebben met hun 12 weken vakantie bladiebla... nou ja je kent de vooroordelen vast wel.

Burd dat wou ik ook nog zeggen idd .. wat een toffe traktatie!
pi_160360253
Fijn Nikki, dat er weer meer rust is!

Onze heeft (na weer een door pieps onderbroken nacht helaas) net voor het eerst in dagen weer 's normaal gegeten *O* :Y) Bakje pap leeg in plaats van *insert voedsel* na 3 hapjes wegwuiven, goed teken denk ik!

Ik realiseer me wel dat ik met m'n paar slechte nachten wel een zeur ben tov een aantal van jullie met dit als standaard, sorry :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160360352
Idd Twinkle, en ik ben pas 30, met zoveel druk nog 40 jaar doorgaan gaat niet lukken. Ondanks dat ik echt best goed kan omgaan met druk.
Maar ik mis het leuke werk, leuke lessen voorbereiden en geven :)
Maargoed dat hoort ergens anders thuis ;)

Fijn dat hij weer wat heeft gegeten JM :) hopelijk gaat t snel beter!
En je mag best "klagen" over een paar slechte nachten hoor. Dat is toch ook zwaar :*
alleen toen m'n zusje laatst haar afspraak af zei omdat ze zo moe was, was ik wel geïrriteerd. Ze was boos geworden op haar zoontje (van 13 maanden) want hij was wakker geworden door een doorlekker. Toen was ze wel 20 min met hem bezig geweest en had ze hem daarna maar huilend weggelegd. En toen had hij ook nog 10 min gehuild! Dus ze was kapot...
Ik bedenk me nu, ik was misschien vooral verdrietig. Dat kind kon er toch niets aan doen dat hij was doorgelekt. En daarna laten huilen :'(
pi_160360629
Het gaat echt overal hetzelfde hè. :'). Ik heb ook een taak waarvoor ik 25 uren krijg. Daar zit ik nu al ver overheen en er moet nog zó veel gebeuren.

JM, rotnachten zijn gewoon rot! Loj, je zus. :'). :').
I was vannacht een aantal keer wakker (hij moest zo hoesten ;(), maar ik heb zelf voor het eerst in anderhalve week niet urenlang wakker gelegen. Ik zeg win!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160360637
Oh wat sneu Loj idd :{ .. Daar kan dat kind toch niks aan doen.
pi_160361251
Ik had het ook op de universiteit ja ~O> Vooral in de opdracht-inlever-weken, pfff... Nu noooooit meer overuren met een eigen bedrijf _O- :') Maar dat doe ik tenminste voor mezelf en mijn klanten O+

En Loj, je zus ;( Sneu, zo huilen..
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:37:20 #160
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160361276
Brrr razz wat eng. Hopelijk kon je een beetje voor slapen vannacht :*

JM spannend *O*

Kwak nette reactie, hopelijk reageert hij ook zo beschaafd terug.

Verder wel bijgelezen maar niet onthouden wat bij wie hoorde.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160361330
Verder heb ik nog wel hoofd- en keelpijn, maar lijk ik verder koortsvrij te zijn. En drie dagen niet eten was blijkbaar precies wat ik nodig had om weer op het gewicht van voor de zwangerschap te komen. *O*. Als ik dat eerder had geweten...

En dan potverdorie nog steeds niet in mijn skinny's van die tijd passen, hè. }:| .
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:44:33 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_160361373
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder heb ik nog wel hoofd- en keelpijn, maar lijk ik verder koortsvrij te zijn. En drie dagen niet eten was blijkbaar precies wat ik nodig had om weer op het gewicht van voor de zwangerschap te komen. *O*. Als ik dat eerder had geweten...

En dan potverdorie nog steeds niet in mijn skinny's van die tijd passen, hè. }:| .
Dat komt omdat je heupen breder worden na het baren, kun je afvallen wat je wil maar die botten blijven daar ;) #truestory.
disclaimer
pi_160361398
Ja ik weet het, ik ben duidelijk breder geworden.
pi_160361410
Fijn DaD!
en ik zeg maar ff niks over de 2 broekmaten kleiner post-zwanger he? :X :+
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:48:32 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_160361430
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:47 schreef JufMariska het volgende:
Fijn DaD!
Mja, kijk, ik ben ook tien broekmaten kleiner inmiddels, maar ik gok dat dat andere redenen heeft en dus niet echt vergelijkbaar in de situatie :P
disclaimer
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:49:46 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_160361450
Ooh en ik moet nog even Burdie feliciteren met d'r heuse PEUTER :D *O* O+
disclaimer
pi_160361457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, kijk, ik ben ook tien broekmaten kleiner inmiddels, maar ik gok dat dat andere redenen heeft en dus niet echt vergelijkbaar in de situatie :P
10 broekmaten?? Hoe doe je dat? Van maat 54 naar 36 ofzo...
S. 2014
J. 2016
pi_160361463
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:47 schreef JufMariska het volgende:
Fijn DaD!
Uitzonderingen die de regel bevestigen :P
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:50:37 #169
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160361464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat komt omdat je heupen breder worden na het baren, kun je afvallen wat je wil maar die botten blijven daar ;) #truestory.
+1 ik kon mijn skinnys echt nog niet aan toen ik op mijn prezwangerschapsgewicht zat. Pas ver daaronder en dan zat het bij de buik nog strak in de avond. Gok dat ze na de volgende baarronde naar de kledingcontainer kunnen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:51:44 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_160361480
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

10 broekmaten?? Hoe doe je dat? Van maat 54 naar 36 ofzo...
Jeansmaten he, niet dameskledingmaten :P
disclaimer
pi_160361492
Jaaa, Burdie, gefeliciteerd met Kuiken! *O*.
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:53:39 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160361505
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh en ik moet nog even Burdie feliciteren met d'r heuse PEUTER :D *O* O+
O+ echt he! Hij is zo groot ineens O+.
KuikenGuppy
pi_160361591
Een peuter! *O* Wat klinkt dat al 'oud' ineens :D
pi_160361659
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jeansmaten he, niet dameskledingmaten :P
Ik las je bericht in lif.. gefeliciteerd! Lekker bezig *O*
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:12:44 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_160361756
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik las je bericht in lif.. gefeliciteerd! Lekker bezig *O*
Ja, ben wel blij da'k na tien jaar eindelijk van dat overgewicht af ben.
Ik heb een jaar geleden ook heel streng tegen mezelf gezegd dat ik pas weer zwanger mocht worden als ik onder de 70 zou wegen. Nu ben ik daar (bijna) en wil ik eerst even een zomer van mijn lichaam genieten voor ik het weer dik maak _O-
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')