ja, dat dacht ik ook later, maar hij weet echt wel wat voor dingen ik gemaakt heb en hij niet. denk eerder dat hij nu wellicht snapt waarom ik zo gestresst was vóór hij het ook werd, aan het eindequote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:41 schreef ingee het volgende:
Kwak, is dit niet motivatie voor hem om nog meer uren te vragen?
Edit: Ik bedoel *Let it go, let it gooooo*
Ben ik even blij dat ik niet in het onderwijs zit! Al doe ik ook mijn deel aan onbetaald overwerk wel.
Razz wat eng!
Ja ik ooook! En ze heeft eindelijk een goede bijnaam.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook later, maar hij weet echt wel wat voor dingen ik gemaakt heb en hij niet. denk eerder dat hij nu wellicht snapt waarom ik zo gestresst was vóór hij het ook werd, aan het einde. bespreek dit zelf ook nog wel even met de hem en daarna met de relevante mensen.
en daarna let it gooooo, promise.
Ik vind t zo leuk dat jij nu een dreumes hebt!lieve roodkapje
Dat komt omdat je heupen breder worden na het baren, kun je afvallen wat je wil maar die botten blijven daarquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder heb ik nog wel hoofd- en keelpijn, maar lijk ik verder koortsvrij te zijn. En drie dagen niet eten was blijkbaar precies wat ik nodig had om weer op het gewicht van voor de zwangerschap te komen.. Als ik dat eerder had geweten...
En dan potverdorie nog steeds niet in mijn skinny's van die tijd passen, hè..
Mja, kijk, ik ben ook tien broekmaten kleiner inmiddels, maar ik gok dat dat andere redenen heeft en dus niet echt vergelijkbaar in de situatiequote:Op woensdag 2 maart 2016 09:47 schreef JufMariska het volgende:
Fijn DaD!
en ik zeg maar ff niks over de 2 broekmaten kleiner post-zwanger he?![]()
![]()
10 broekmaten?? Hoe doe je dat? Van maat 54 naar 36 ofzo...quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, kijk, ik ben ook tien broekmaten kleiner inmiddels, maar ik gok dat dat andere redenen heeft en dus niet echt vergelijkbaar in de situatie
Uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:47 schreef JufMariska het volgende:
Fijn DaD!
en ik zeg maar ff niks over de 2 broekmaten kleiner post-zwanger he?![]()
![]()
+1 ik kon mijn skinnys echt nog niet aan toen ik op mijn prezwangerschapsgewicht zat. Pas ver daaronder en dan zat het bij de buik nog strak in de avond. Gok dat ze na de volgende baarronde naar de kledingcontainer kunnen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je heupen breder worden na het baren, kun je afvallen wat je wil maar die botten blijven daar#truestory.
Jeansmaten he, niet dameskledingmatenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
10 broekmaten?? Hoe doe je dat? Van maat 54 naar 36 ofzo...
quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh en ik moet nog even Burdie feliciteren met d'r heuse PEUTER![]()
![]()
Ik las je bericht in lif.. gefeliciteerd! Lekker bezigquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeansmaten he, niet dameskledingmaten
Ja, ben wel blij da'k na tien jaar eindelijk van dat overgewicht af ben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik las je bericht in lif.. gefeliciteerd! Lekker bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |