SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _NIKKI_ op 28-02-2016 22:17:47 (typo) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind nu al dat saar teveel troep heeft maar als ze 2 word krijgt ze natuurlijk weer speelgoed passend bij haar leeftijd....quote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Inge gefelicitaart![]()
Nikki wat fijn dat het met jou ook zo goed gaat! En het klinkt idd zo dat jullie zwemmen in het speelgoed. Heel saai hoor ... maar bonnen voor hema/h&m voor kleertjes of ikea ofzo? Met het oog op de toekomst als ze naar een groot bed gaan? (Als ze dat al niet liggen)
Hier duurt het nog even tot augustus maar ook hier hebben we een shitload aan speelgoed. Dus misschien dat ik dan toch zo aso ga zijn (ik vind dat aso voor mijn gevoel) voor een kleine donatie aan de nieuwe slaapkamer van Boaz. Ik weet het anders ook gewoon niet ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ingee, gefeliciteerd met R!.
Nikki, wat geweldig dat het zo goed met je gaat. Je klinkt ook altijd zo lief over je mannen..
Rady, wat een leuke foto's!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Het open bedje gaat goed. Het helpt geen reet, maar terug in zn ledikant is ook niet nodig wmb.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:59 schreef Loj het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis na een heerlijk spontaan en zoveel mogelijk mobielloos weekendje weg
Ik was ook voor de bovenste gegaan Doten heb de link zelfs opgeslagen
Zouden de slaapproblemen door Js z'n oortjes kunnen komen... Wie weet...
Maar peuter is pas met 27 maanden gaan doorslapen en kan nog niet alleen in slaap komen. We moeten er maar doorheen, ooit wordt t beter
Ik had wel trouwens vandaag iets heel bizars.... Js deed een middagdutje en ik hoorde op een gegeven moment dat hij wakker werd en ging zitten. Dus ik naar z'n kamer, ik praat wat tegen hem, hij kijkt mij aan... Zegt "ba" terug, gaat weer liggen en slaapt door! Dus ik ga vanaf morgen z'n slaapzak maar eens weglaten... Wie weet is dat de oplossing (want ja, het slapen gaat hier nog steeds slecht).
Hoe ging t open bedje verder Away? Ik begin er ook steeds vaker aan te denken.
Fijne vakantie Fazz! Te cool! Ik wil ook weer ver reizen....
Weer lekker genoten met baard DAD?NTS! Sterkte en hopelijk kan de ha iets voor jullie betekenen!
Leuk hoor die housewarming. En weet je, je weet nooit met die dreumesjes hoe het gaat. Wel sneuJs zit (voor m'n gevoel al een jaar
) op 1 slaapje... Dus geen overgang tips
Knap Dyre en knap Kwak
Gefeliciteerd Inge, daar ben je dan
En een bijna peuter bij Burdie
Fijn Nikki dat het beter met je gaat
Cadeaudrama is heel herkenbaar.... Ik heb vooral ook nog knutselspullen gevraagd, dat gaat er altijd snel doorheen. Verder geld (voor op de spaar), kleding of ons abbo op Blijdorp![]()
Ze geven dan vaak aan dat ze geld geven niet leuk vinden en dan raadde ik aan om een klein autootje of kleurboek erbij te geven.
Maar cadeauverzinstress
Toffe foto's Rady!
Oh en morgen trouwens ziekenhuis hier... We gaan weer met Js naar het Sophia voor z'n teentje. Ik ben zo benieuwd of het eraf moet of zonder gevolgen kan blijven zitten! Als het goed is krijgen we morgen duidelijkheid! Alweer spannend
Gaat nog moeizaam hoor! Tafels tot 10 daarentegen...quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef Crumpette het volgende:
Ai JM,wat sneu voor je smurf en voor jou! Zulke korte slaaps zijn zo killing
.
Ingee gefeliciteerd! Zegt R al het alfabet op?![]()
Ik zag ook nog mooie fotos van Vrolijke V, en dat Nikki het goed maaktfijn!
Ohhh vandaag was het lekker warm jongens. Ondanks slaapweigeren overdag voor het eerst in forever (wtf??) Hebben we wel lekker buiten gespeeld, in de zon, zonder ijswind door de kleren.MOAR graag.
Geen garantie vrees ik. Hier is dochterlief (peuter) wel fan van haar popje, moet ook overal mee heen (en popje praat terug met hoog stemmetje, zo schattig). maar verder is ze er niet lief voor ofzo. Wordt omhooggegooid (en dan piept popje dat t heus geen pijn deed) en er worden kunsten mee uitgehaald, hij zit meestal in haar broekzak of onder haar trui (draagdoek volgens haar) maar in een bedje stoppen, eten geven of kleertjes aandoen dat dan niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef Loj het volgende:
Al beter DAD?
Als ik zo hoor over dreumessen met een pop, moet ik ook nog een meisje! Hier alleen maar dino's die tegen de deuren aan worden geslagen enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |