abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160324055
Is je roodkapje al weer een jaar Inge :o nog gefeliciteerd! *O*

Wat ruk zo JM :* hopelijk zijn de kiezen dan snel door

En een :* voor de dames met regelmatige zware nachten
Hier ook nog steeds een meisje dat elke paar uur nog komt. Het scheelt dat ik nooit anders gewend ben sinds haar geboorte :+

Rady wat heb je toch een heerlijke jongen O+ O+

Nog een prettige vakantie Fazz! Ook al zit je er nu al een dag of 2 denk ik :P

Ohja zo lief als ze bezig zijn met hun pop hč Inge O+ vandaag moest Lou's pop ook een luier om, want "pop poep!!". En ze sjouwt ermee rond in de supermarkt O+
pi_160324642
Loj hoe ging het in het ziekenhuis vandaag?

Beterschap DaD!

JM wat rot dat je mini zich zo rot voelde. Hopelijk zet de stijgende lijn door en is hij snel weer helemaal de oude.

Ingee wat schattig dat de poes gewoon blijft liggen terwijl hij rondgereden wordt. O+

S doet aan rollenspellen. Hij speelt het liefst dat hij een baby is. Meestal doet hij dat als hij uit bad komt en afgedroogd moet worden. Dan krijgt hij een badcape op zijn hoofd en dan moeten wij hem als een baby naar het aankleedkussen brengen terwijl hij "baby, baby, meh meh" roept. ;') O+

Nog even een paar dierentuinfoto's van mijn bijna peuters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160325433
Kiek nou Nikki! O+

Loj hoe is het gegaan? Blijft het teentje gewoon behouden of ... ?

Abbo's zijn inderdaad ook wel een goed idee! Ook omdat we nu op 1 salaris moeten leven sinds begin deze maand, totdat ik weer aan het werk ga ergens december/januari volgend jaar. Hebben we ons op voorbereid hoor, dus het is wel te doen. Alleen die extraatjes zullen nu veel minder vaak voorkomen tijdelijk. Dus da's wel een idee ook!

Boaz zat toen straks bij mij op schoot en in zijn guitigheid gooit ie zijn hoofd ineens naar achteren ... Dus ik had een flinke tand door mijn lip want ik zag hem even niet aankomen :')

En mijn hazenslaapjesslaper presteerde het gewoon vandaag om van 12 - 16 uur te slapen? :o .. Wat de hek .. nog nooit meegemaakt! Maar misschien dat ie niet helemaal lekker is ofzo want zure luiers en zulks .. tandjes wellicht.
pi_160333420
Nikki, wat een stoere jongens heb je! En weer zo gegroeid, en nu ook bijna peuters.

Abonnement kan ik ook echt aanraden als je niet weet wat te vragen. Wij hebben een abonnement op Blijdorp en maken er veel gebruik van. Vorige week zijn we een ochtendje gegaan en toen hebben we eigenlijk alleen in Oceanium gezeten, waar I lekker rondstruinde en naar vissen en schildpadden keek, en wij kopjes koffie dronken. Ik was er zeer content mee. :P .

Verder sterkte met tandjesleed en hopelijk vandaag een betere dag JM.

Ik moet vandaag weer aan het werk en zit daar dan behoorlijk tegenaan te hikken; geen zin. Maar nu ik al een uurtje bezig ben mijn lessen voor te bereiden voor zo meteen vind ik wel weer heel erg leuk. Beetje haat-liefde relatie heb ik momenteel met mijn werk, geloof ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:44:39 #95
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160334044
Melba huilt al drie kwartier non stop. :'( hij wil niet naar bed, wilde eerst per se ontbijtkoek, toen toch niet, toen moest er boter op, toen niet, toen pindakaas, toen niet, en toen was alles stom en nu staat hij weer bij mijn knie te dreinen.

Ik aai maar een beetje en laat hem wat gaan, want niks helpt. Wat een kutgevoel.
Kwak
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:57:52 #96
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160334268
Vervelend kwak. Hier helpt in bad stoppen vaak (als hij dat leuk vind). Even afleiding en dan lekker warm het bed in.

Hier ook een dierentuinabonnement. Heerlijk! Je kijkt wat je wil en zolang het leuk is.
pi_160334303
Ooh vervelend kwak, en herkenbaar... Saar zit ook weer in een jengeljengeljankjengelfase... ik trek vaak dr jas en schoenen maar aan, even een rondje buiten lopen is altijd goed.
S. 2014
J. 2016
pi_160334363
Ja, water! Zag laatst dit plaatje en vond vooral het bad-stukje erg herkenbaar :)

Mijn meneer heeft ok geleerd, maar hij kan de k nog niet uitspreken dus alles is de hele tijd otee! :D

En het Oceanium is echt geweldig! Wij gaan er ook wel eens heen als het echt vies weer is en stormt, dan is er niemand en kan hij toch lekker rondbanjeren. De verzorgers komen dan ook vaak even babbelen. En anders misschien praktische cadeaus Nikki? Een nieuw bord of een stapel sokken? Op gegeven moment zijn ze toch een beetje klaar met uitpakken op deze leeftijd, dus dan hoeven ze zelf ook niet heel enthousiast te zijn over wat ze krijgen :+
pi_160334640
Al beter DAD?

Als ik zo hoor over dreumessen met een pop, moet ik ook nog een meisje! Hier alleen maar dino's die tegen de deuren aan worden geslagen enzo :P O+

Toffe foto's Nikki! Echt O+ voor Blijdorp. Wij komen er echt zo'n twee tot drie keer per maand :')

Ik vind de prijzen voor bijvoorbeeld een abbo op Blijdorp nog best meevallen. Met drie bezoekjes heb ik het er al uit (en ik ben slim geweest, heb m'n abbo verlengd vlak voordat m'n peuter drie werd, daardoor is hij nog een heel jaar gratis :) )

Oh zo herkenbaar Franny, hier ook een haat/liefde relatie met m'n werk. Tijdens de lessen geniet ik, maar daarna :'(

:* Kwak... Dat is zo rot.
Hier werkt even naar buiten gaan ook meestal wel (al heb ik dan de eerste paar minuten een huilend kind, maar daarna is het goed)

Js was 's middags al een paar keer zelf in slaap gevallen zonder slaapzak. Terwijl dat 's nachts al maanden geleden is :')
Maar de poging van vannacht is mislukt :')
Een van 23.00-00.10 sessie en een 3.25-5.45 sessie (oh en een peuter sessie erbij van 1.15-1.40 :O
Iemand een redbulletje in de aanbieding :P

Ze gaan in de zomer een stuk van z'n teentje verwijderen. Op de foto bleek dat er een zwevend botsplintertje in het extra teentje zit, die zeer waarschijnlijk anders ooit voor last gaat zorgen. Op zich is het een kleine ingreep, die ze bij ons gewoon met een verdoving zouden doen :)
Dus m'n zomervakantie staat bij deze volgepland ;) Eerst op vakantie en daarna de operatie bij Js en daarna mag hij twee weken het niet belasten en dus eigenlijk niet lopen :') Dat wordt nog wat ;)
pi_160334980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef Loj het volgende:
Al beter DAD?

Als ik zo hoor over dreumessen met een pop, moet ik ook nog een meisje! Hier alleen maar dino's die tegen de deuren aan worden geslagen enzo :P O+

Geen garantie vrees ik. Hier is dochterlief (peuter) wel fan van haar popje, moet ook overal mee heen (en popje praat terug met hoog stemmetje, zo schattig). maar verder is ze er niet lief voor ofzo. Wordt omhooggegooid (en dan piept popje dat t heus geen pijn deed) en er worden kunsten mee uitgehaald, hij zit meestal in haar broekzak of onder haar trui (draagdoek volgens haar) maar in een bedje stoppen, eten geven of kleertjes aandoen dat dan niet.
Dreumesjongetje is een stuk liever en zorgzamer voor zijn popje en aap (vooral voor aap). Die worden liefdevol in de wieg gesmeten en dan krijgen ze daarna het flesje op hun hoofd om te drinken. (ok, de fijne motoriek is er niet, maar het zorgzame wel).

Dat wordt een uitdaging het niet lopen na de operatie inderdaad, lijkt me kansloos met een dreumes. Wel jammer dat het teentje eraf moet.

Hier een abonnement op burgers zoo. Is inderdaad een aanrader. Vind het ook heerlijk dat je niet het gevoel hebt dat je alles moet zien en alles uit je kaartje moet halen, maar dat je ook prima een uur op een plek kan blijven en dan naar huis. We zien een andere keer wel weer iets anders..

[ Bericht 19% gewijzigd door watmoetikkiezen op 01-03-2016 10:48:55 ]
pi_160335233
oh en de nieuwe woordjesfase zet door, nieuw in dit theater:
oog: oog en euss: neus
ellpp? : help
die laatste is echt handig dat hij dat kan zeggen. bijvoorbeeld als hij met iets veel te zwaars in zijn handen staat en het bijna op zijn tenen laat vallen. of als hij geprobeerd heeft door de spijltjes van de stoel te klimmen en vastzit met zijn hoofd. Eerder ging hij dan gewoon heel hard huilen, maar nu komt er eerst een vragend ellp?
pi_160335301
hebben trouwens meer dreumesen dit: als L iets niet mag dan wordt hij boos. Dat uit hij door zo snel mogelijk naar iets hards te lopen (of door zijn knieen te zakken) en dan zijn voorhoofd ertegenaan (tegen de vloer) te bonken. Soms zo hard dat hij daarvan moet huilen, maar vaak valt het ook mee.
Heeft iemand een tip hoe we m dit af kunnen leren?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:05:35 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160335427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hebben trouwens meer dreumesen dit: als L iets niet mag dan wordt hij boos. Dat uit hij door zo snel mogelijk naar iets hards te lopen (of door zijn knieen te zakken) en dan zijn voorhoofd ertegenaan (tegen de vloer) te bonken. Soms zo hard dat hij daarvan moet huilen, maar vaak valt het ook mee.
Heeft iemand een tip hoe we m dit af kunnen leren?
Minder 'hard' nee zeggen.
Dus bijv. niet: "nee je mag geen pen" maar "eigenlijk is een pen niet voor kindjes, hier heb je een potlood. Zullen we daar samen even mee tekenen?"
KuikenGuppy
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:07:49 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160335482
Kuiken mocht vandaag trakteren bij de gastouder O+.

KuikenGuppy
pi_160335637
Leuk Burdie!

Stip kan dat ook wel eens doen, maar hij zorgt er wel voor dat hij zichzelf geen pijn doet, dus dan ga ik idd ergens anders iets doen dat hij wel mag en vraag ik of hij mee komt doen. Als hij gewoon plat op de grond gaat liggen gaat vriend er wel eens naast liggen :') Kietelen en dan afleiden met het tofste autootje dat over je been kan rijden helpt ook wel. Al heb ik vanochtend wel alles uit de kast moeten halen om hem van de iPad af te krijgen. Hij bleef maar terug gaan naar de kast om hem te pakken en ik ben dat ding zo zat. We hebben de youtube app er al afgegooid, maar alsnog wil hij eigenlijk alleen daarop spelen als het even kan. En het liefst ook voor z'n neus bij het eten. Uhh, nee.
pi_160336102
Hoe is het vandaag met Lucas, JM?

Ai Loj, dat zal wel even pittig worden! En je nacht. ;(. En thanks for asking, ik ben nog lang niet beter, helaas. Heb nu vakantie en een to do list van hier tot Tokio, dus ik zit afwisselend rillend en zwetend van de koorts so's na te kijken. :'). Gelukkig had ik al geregeld dat I vandaag een dagje naar de go zou gaan. Ik wilde alleen ook wel graag even naar de kapper en zo, maar dat zie ik zo niet echt gebeuren.

Burdie, leuk hoor! O+. Wanneer is Kuiken precies jarig?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160336478
leuk Burdie, die traktatie.

We zeggen al niet erg vaak nee, maar af en toe mag iets gewoon echt niet (aan zusliefs haren trekken bijvoorbeeld). Het op de grond gaan liggen heb ik niet zo'n probleem mee. Peuter had en heeft dat ook wel eens. Het gaat me er echt om dat hij zichzelf pijn doet. Keihard zijn hoofd tegen de stalen kachel bijvoorbeeld (en daarna een ei op zijn hoofd, maar hij doet het dan gewoon de volgende keer weer). Hij is ook heel snel dus haast niet tegen te houden.
pi_160336526
DaD :o wut?? ziek, in je vakantie, werken? -O- :'( kan dat niet anders?

leuke traktatie burd!

Wij waren vanmorgen ontbijten bij de hema :) voor het eerst. Dik succes! Groot restaurant, W heeft lekker een halve croissant gesmikkeld en sap gedronken en vervolgens verhalen verteld aan andere dreumessen in het speelhuisje. Het moment dat hij weer begint weg te lopen is dan het moment om weer in te pakken :') maar het was fijn! Dank voor de tip Franny ^O^
pi_160336728
Dat is het onderwijs, Crump. :'). Waar je al je werk waar je tijdens je gewone werkweken niet aan toe komt doorschuift naar de vakanties. O+.

De HEMA is hier ook een succes! Die in het buurtwinkelcentrumpje hier heeft geen speelhuisje, maar wel genoeg bejaarden.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:10:15 #110
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160336750
Bedankt voor het meeleven en de tips. We zijn naar buiten gegaan (de hele straat heeft hij zelf uitgerend) toen wilde hij geen hand geven bij de grote weg dus in de wagen gezet, extra groot rondje naar de winkel en boodschapjes gedaan. Samen naar de lunchroom bij de bakker, heeft water gedronken en gelikt aan een krentenbol :')

En nu net thuis eet hij drie boterhammen (zonder korst, korst is evil momenteel) 1 met leverpastei, 2 met samen een hele avocado en daarna nog een banaan :o hij had blijkbaar honger :')

Eens kijken of hij zo wil slapen

/dagboek
Kwak
pi_160337157
Korst is soberso evil kwak. Lekker gegeten dus! W rent in eerste instantie weg van mij als ik hem roep voor het eten als hij echt beretrek heeft :') dreumesen. Logischer kunnen we het niet maken. Wel grappiger. Fijn dattie goed gegeten heeft! En buite lopen is tof ja O+.
pi_160337177
DaD ik zou toch ernstig geneigd zijn tot het compenseren van deze zogenaamde zieke vakantiedagen door me ziek te melden wanneer de school weer start hoor :( lächerlich! En beterschap.
pi_160337209
Ik was met Saar ook even lekker naar buiten gegaan, dan loopt ze tegen iedereen te zwaaien en zegt tegen iedereen "dahag" incl zwaai. O+
Paar meisjes hier uit de buurt willen altijd kroelen met Saar, onderbreken ook echt hun spel om te kroelen O+
S. 2014
J. 2016
pi_160337427
Beuh DaD, wat balen.. En idd, het onderwijs equals werken buiten je uren :{
Hier heel erg de goede kant op! Gisteravond nog wakker geworden met koortswangetjes en duidelijk pijn, dus toch nog maar een keer pcm en extra knuffelen, daarna geslapen tot 5u, half 6, 6u en 7.45 :') En vanmorgen nog een tuk van 2u :o

En hoop dat het vanmiddag beter gaat Kwak!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:19:04 #115
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160341745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is het onderwijs, Crump. :'). Waar je al je werk waar je tijdens je gewone werkweken niet aan toe komt doorschuift naar de vakanties. O+.
Maar is het niet zo dat dit in stand gehouden wordt doordat iedereen het maar gewoon zo doet? Als je je werk niet binnen de X aantal uren kunt doen die in je contract staan, dan heb je te veel werk en geef je dat terug aan je leidinggevende. Tenminste, zo werkt het bij de rest van werkend Nederland :P.

Kuiken is morgen jarig, zaterdag feest ;).

Wij hebben geen ontbijtbare HEMA in de buurt ;( 't klinkt zo leuk!
KuikenGuppy
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:38:59 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160342211
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat dit in stand gehouden wordt doordat iedereen het maar gewoon zo doet? Als je je werk niet binnen de X aantal uren kunt doen die in je contract staan, dan heb je te veel werk en geef je dat terug aan je leidinggevende. Tenminste, zo werkt het bij de rest van werkend Nederland :P.

Kuiken is morgen jarig, zaterdag feest ;).

Wij hebben geen ontbijtbare HEMA in de buurt ;( 't klinkt zo leuk!
In t onderwijs wordt er dan eigenlijk gewoon gezegd dat je te langzaam werkt. Zie maar dat je t af krijgt, je krijgt er normuren voor. Als je teveel werk hebt is de suggestie meestal dat je volgend jaar maar een kleinere baanomvang moet nemen :+
Kwak
pi_160342341
Mijn leidinggevende ziet me aankomen met mijn so's. :P. Maar het is zoals kwak zegt.

Een docente wiskunde heeft enige tijd geleden haar school aangeklaagd vanwege 'uitbuiting jegens de werkgever'. Zij besteedde ook, net als vrijwel elke andere docent, meer tijd aan haar taken dan dat ze ervoor vergoed kreeg. De rechter heeft haar ongelijk gegeven.
pi_160342549
Onderwijsstress.. Herkenbaar! Begint voor mij gelukkig pas weer in september.

Oh jongens ik zit te bibberen. Spoiler voor info, want misschien te herkenbaar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 15:52:34 ]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:00:37 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160342776
Razz, dat is schrikken :o -O- :*.
Is er (behalve A) iemand bij je, of iemand die naar je toe kan komen? Lijkt me nu niet een fijn moment om alleen te zijn?
KuikenGuppy
pi_160342849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Burdie het volgende:
Razz, dat is inderdaad schrikken :o -O- :*.
Is er (behalve A) iemand bij je, of iemand die naar je toe kan komen? Lijkt me nu niet een fijn moment om alleen te zijn?
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')