SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen garantie vrees ik. Hier is dochterlief (peuter) wel fan van haar popje, moet ook overal mee heen (en popje praat terug met hoog stemmetje, zo schattig). maar verder is ze er niet lief voor ofzo. Wordt omhooggegooid (en dan piept popje dat t heus geen pijn deed) en er worden kunsten mee uitgehaald, hij zit meestal in haar broekzak of onder haar trui (draagdoek volgens haar) maar in een bedje stoppen, eten geven of kleertjes aandoen dat dan niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef Loj het volgende:
Al beter DAD?
Als ik zo hoor over dreumessen met een pop, moet ik ook nog een meisje! Hier alleen maar dino's die tegen de deuren aan worden geslagen enzo![]()
Minder 'hard' nee zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hebben trouwens meer dreumesen dit: als L iets niet mag dan wordt hij boos. Dat uit hij door zo snel mogelijk naar iets hards te lopen (of door zijn knieen te zakken) en dan zijn voorhoofd ertegenaan (tegen de vloer) te bonken. Soms zo hard dat hij daarvan moet huilen, maar vaak valt het ook mee.
Heeft iemand een tip hoe we m dit af kunnen leren?
Maar is het niet zo dat dit in stand gehouden wordt doordat iedereen het maar gewoon zo doet? Als je je werk niet binnen de X aantal uren kunt doen die in je contract staan, dan heb je te veel werk en geef je dat terug aan je leidinggevende. Tenminste, zo werkt het bij de rest van werkend Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is het onderwijs, Crump.. Waar je al je werk waar je tijdens je gewone werkweken niet aan toe komt doorschuift naar de vakanties.
.
In t onderwijs wordt er dan eigenlijk gewoon gezegd dat je te langzaam werkt. Zie maar dat je t af krijgt, je krijgt er normuren voor. Als je teveel werk hebt is de suggestie meestal dat je volgend jaar maar een kleinere baanomvang moet nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat dit in stand gehouden wordt doordat iedereen het maar gewoon zo doet? Als je je werk niet binnen de X aantal uren kunt doen die in je contract staan, dan heb je te veel werk en geef je dat terug aan je leidinggevende. Tenminste, zo werkt het bij de rest van werkend Nederland.
Kuiken is morgen jarig, zaterdag feest.
Wij hebben geen ontbijtbare HEMA in de buurt't klinkt zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 15:52:34 ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Burdie het volgende:
Razz, dat is inderdaad schrikken![]()
![]()
.
Is er (behalve A) iemand bij je, of iemand die naar je toe kan komen? Lijkt me nu niet een fijn moment om alleen te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |