abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2016 @ 22:53:46 #1
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160162940
'Met name mannen van Marokkaanse herkomst tussen de 18 en 25 worden vaak van misdrijven verdacht. 20,3 procent van hen werd in 2012 van een of meer misdrijven verdacht. Dat is meer dan vier keer zo veel als bij autochtone mannen van dezelfde leeftijd (4,5 procent).'

20% (!!! :N )met een kloof van 7 jaar! Laat staan als de jaartallen 12 tot en met 35 waren :') Even serieus, 20%. Meer dan 1 op de 5 Marokkanen tussen de 18 en 25 die je tegenkomt, is tuig.

Dit is de reden waarom Nederland kapot gaat. En daarnaast was het natuurlijk niet lang wachten op weer een filmpje waar deze cultuurverrijkers zich even in de kijker zetten; http://www.dumpert.nl/med(...)ik_zakje_snoep_.html .

Wanneer houd het op?

Klacht lijkt mij duidelijk. Er moet iets veranderen in het land waar onze opa's voor gevochten hebben.
pi_160163155
Er is zelfs een top 500 met de meest criminele Marokkanen. Meeste mensen hebben hier geen weet van en maar goed ook want deze gasten zijn echt allemaal hartstikke gestoord.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  dinsdag 23 februari 2016 @ 22:58:37 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160163221
En maar huilen als je geen baan krijgt als Marokkaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160163280
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef -AMG- het volgende:
Er is zelfs een top 500 met de meest criminele Marokkanen. Meeste mensen hebben hier geen weet van en maar goed ook want deze gasten zijn echt allemaal hartstikke gestoord.
waar staat die top 500?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:00:30 #6
283639 Pino0
pi_160163295
Dit is tuig van de richel en de zachte hand hanteren werkt niet.

Nederlandse-Marokkanen moeten direct worden uitgezet na een misdrijf. Oprotten met dit primitieve tuig.
pi_160163310
Als ze allemaal zijn opgehangen
pi_160163319
Wat voor nuttigs stel je voor ts?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2016 23:01:42 ]
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:02:40 #9
283639 Pino0
pi_160163382
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat stel je voor ts?
Guantanamo bay, maar dan in Nederland. En natuurlijk met alle 'praktijken' die er gebeuren binnen de celmuren. De harde hand en laten zien wie de baas is.

Anders uitzetten na een misdrijf.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:03:11 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160163403
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Pino0 het volgende:
'Met name mannen van Marokkaanse herkomst tussen de 18 en 25 worden vaak van misdrijven verdacht. 20,3 procent van hen werd in 2012 van een of meer misdrijven verdacht. Dat is meer dan vier keer zo veel als bij autochtone mannen van dezelfde leeftijd (4,5 procent).'

20% (!!! :N )met een kloof van 7 jaar! Laat staan als de jaartallen 12 tot en met 35 waren :') Even serieus, 20%. Meer dan 1 op de 5 Marokkanen tussen de 18 en 25 die je tegenkomt, is tuig.

Dit is de reden waarom Nederland kapot gaat. En daarnaast was het natuurlijk niet lang wachten op weer een filmpje waar deze cultuurverrijkers zich even in de kijker zetten; http://www.dumpert.nl/med(...)ik_zakje_snoep_.html .

Wanneer houd het op?

Klacht lijkt mij duidelijk. Er moet iets veranderen in het land waar onze opa's voor gevochten hebben.
Haha. Er gaat heel veel veranderen de komende 30 jaar. Meer dan in de 300 jaar hiervoor. En uiteindelijk zijn die gastjes alleen maar in toom te houden met een sharia-wetgeving. Die zal er dus ook wel komen.
The End Times are wild
pi_160163430
Niks van gemerkt hoor gr Ellie Lust van opsporing verzocht
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:09:01 #12
283639 Pino0
pi_160163613
Wel grappig dat als er feiten op tafel gegooid worden, het altijd stil is aan de andere kant.
pi_160163684
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef -AMG- het volgende:
Top 600-beleid van Amsterdam bedoel je?
“The only time success comes before work is in the dictionary.” - Harvey Specter
pi_160163690
*houdt
pi_160163719
Om je vraag te beantwoorden: gelukkig daalt het aantal gedetineerden elk jaar nog, dus ook het absolute aantal gedetineerden van Marokkaanse afkomst. Ik vind het nog best positief dat we 'maar' 43000 gevangenen hebben. Nu maar hopen dat we het aantal nog verder kunnen terugschroeven.
pi_160163740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef Pino0 het volgende:

Nederlandse-Marokkanen moeten direct worden uitgezet na een misdrijf. Oprotten met dit primitieve tuig.
Je bent wat extreem maar ben het wel eens met het punt dat je volgens mij wil maken. Ontkennen van het Marokkanenprobleem heeft geen nut, ook niet voor de Marokkanen zelf.
“The only time success comes before work is in the dictionary.” - Harvey Specter
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:21:39 #18
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_160164026
Vraag maar eens aan een willekeurige politieagent wat-ie van de Marokkanen vindt.
Denk niet dat je dan veel positieve verhalen te horen krijgt.
Ik ken zelf een paar mensen die bij de politie werken.

Grappig hoe veel Marokkanen het altijd maar over respect hebben en dat eisen, terwijl ze dan zelf weer nergens respect voor hebben/tonen hier in Nederland.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_160164135
SSSST
IES NIET WAHR
IES DIESCRIEMINASIE
KIENDERBAISLAG
HOINK EN GG7 REACT
HOERSOEPSIEDIE
IES KOELTOER
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:26:44 #20
283639 Pino0
pi_160164182
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:13 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

Je bent wat extreem maar ben het wel eens met het punt dat je volgens mij wil maken. Ontkennen van het Marokkanenprobleem heeft geen nut, ook niet voor de Marokkanen zelf.
Ik ben zeker extreem. Ik heb heel erg nare situaties meegemaakt met Marokkanen zelf, dat ik het moeilijk vind om de positieve kanten nog te bekijken. Die situaties hebben mijn visie gevormd en niet de media.
pi_160164718
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef aloa het volgende:

[..]

waar staat die top 500?
Niet toegankelijk voor publiek voor zover ik weet.
pi_160164726
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:26 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ik ben zeker extreem. Ik heb heel erg nare situaties meegemaakt met Marokkanen zelf, dat ik het moeilijk vind om de positieve kanten nog te bekijken. Die situaties hebben mijn visie gevormd en niet de media.
Zelfde hier maar tegelijkertijd ook wel een aantal Marokkanen tegen gekomen die zich normaal gedraagden dus vandaar dat ik er toch iets genuanceerder naar kijk maar ik ben er wel achter dat er wel degelijk een Marokkanenprobleem in Nederland is waar iets aan gedaan moet worden.

Waar doel je eigenlijk om met die tweede zin, mag ook in PM.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:45:16 #23
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_160164728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Pino0 het volgende:
20% (!!! )met een kloof van 7 jaar! Laat staan als de jaartallen 12 tot en met 35 waren
:') :')
pi_160164848
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Niet toegankelijk voor publiek voor zover ik weet.
Maar jij kent het wel :D
pi_160164907
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:11 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

Top 600-beleid van Amsterdam bedoel je?
Andere groep.

En nog even door google gegooid maar niets te vinden over die top 500 die ik ken.
pi_160164946
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:48 schreef aloa het volgende:

[..]

Maar jij kent het wel :D
Dan zal ik maar terugnemen :P
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:51:41 #27
283639 Pino0
pi_160164949
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

Zelfde hier maar tegelijkertijd ook wel een aantal Marokkanen tegen gekomen die zich normaal gedraagden dus vandaar dat ik er toch iets genuanceerder naar kijk maar ik ben er wel achter dat er wel degelijk een Marokkanenprobleem in Nederland is waar iets aan gedaan moet worden.

Waar doel je eigenlijk om met die tweede zin, mag ook in PM.
Ik ben PM/DM banned.

Als ik de situaties moet uitleggen, kan ik een boek schrijven :P

Nu zag ik net op TV een lieve Marokkaan van de politie voor de camera. Je zag in zijn ogen en gezicht dat het een aardige vent is die iets wilt betekenen voor de maatschappij. Op zo'n moment heb ik dan een beetje spijt van bepaalde uitspraken. Ik woon in een multiculti wijk en zie veel Marokkaanse mensen die wél iets van hun leven willen maken.

Helaas liegen de cijfers er niet om. Heel erg jammer en ik heb oprecht medelijden met de Marokkanen die het wel goed doen. Dat doet mij veel pijn, zeker nu als ik er over schrijf (wat mij doet beseffen wat de goede Marokkanen moeten meemaken) en na ik die aardige politie agent heb gezien.
pi_160165100
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Vraag maar eens aan een willekeurige politieagent wat-ie van de Marokkanen vindt.
Denk niet dat je dan veel positieve verhalen te horen krijgt.
Ik ken zelf een paar mensen die bij de politie werken.

Grappig hoe veel Marokkanen het altijd maar over respect hebben en dat eisen, terwijl ze dan zelf weer nergens respect voor hebben/tonen hier in Nederland.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Het grappige is dat dit zo'n leuke vicieuze cirkel creëert. De gemiddelde agent ziet Marokkanen als tuig, dus controleert hij Marokkanen vaker, dus worden er meer Marokkanen opgepakt, dus ziet de gemiddelde agent Marokkanen als tuig, dus controleert hij Marokkanen vaker, dus worden er meer Marokkanen opgepakt etc.
pi_160165316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
HOINK EN GG7 REACT
Had wel minstens een reactie van hun verwacht, ja. Valt me tegen dit.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_160165415
Neemt niet weg dat er overal wel tuig tussen zit, of ze nou Marokkaans, Nederlands, of wat dan ook zijn. Grootste tuig zit denk ik nog in Aerdenhout en dergelijke ballenbakplaatsen. Je denkt toch zeker niet dat dat allemaal schoon geld is?

Tevens kampers :r
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_160166740
bange xenofoobjes
  woensdag 24 februari 2016 @ 01:19:08 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160166769
quote:

En waar wil je ze dan uitzetten? Gezien vele een Nederlands paspoort hebben kan dat niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160166794
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

En waar wil je ze dan uitzetten? Gezien vele een Nederlands paspoort hebben kan dat niet.
Velen hebben ook gewoon een Marokkaans paspoort dus kan wel lijkt me.
pi_160166860
Is incident
Zie!
pi_160166923
quote:
en dat terwijl maar ongeveer 17% van Nederland allochtoon is.
  woensdag 24 februari 2016 @ 01:33:10 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160166968
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:20 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

Velen hebben ook gewoon een Marokkaans paspoort dus kan wel lijkt me.
320.000 ongeveer, maar dat zijn dus voornamelijk de Marokkanen die in Marokko zijn geboren of waarvan een van de ouders in Marokko is geboren.
Als iemand in Nederland is geboren en zijn grootouders in Marokko dan wordt diegene volgens de wet als autochtoon gezien, maar volgens de maatschappij als Marokkaan.

Dat is vaak ook het probleem met deze jongeren, ze voelen zich nergens thuis, in Nederland zijn het geen Nederlanders en in Marokko geen marokkanen.

Ik zeg dit niet als excuus maar als reden. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 24-02-2016 01:40:44 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160167039
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

320.000 ongeveer, maar dat zijn dus voornamelijk de Marokkanen die in Marokko zijn geboren of waarvan een van de ouders in Marokko is geboren.
Is iemand in Nederland geboren en zijn grootouders in Marokko dan wordt diegene volgens de wet als autochtoon gezien, maar volgens de maatschappij als Marokkaan.

Dat is vaak ook het probleem met deze jongeren, ze voelen zich nergens thuis, in Nederland zijn het geen Nederlanders en in Marokko geen marokkanen.

Ik zeg dit niet als excuus maar als reden. ;)
De generatie Marokkanen waarvan alleen de grootouders in Marokko zijn geboren kunnen toch ook gewoon een Marokkaans paspoort aanvragen of gebeurd dat niet zoveel?

Wat je reden voor hun gedrag betreft: Dat is zoals je zelf al aangeeft inderdaad wellicht een reden maar zeker geen excuus. Chinezen in Nederland en vele andere groepen allochtonen in Nederland voelen zich ook zelden Nederlander maar zijn niet zo crimineel als Marokkanen. Er moet een specifiek beleid omtrent criminele Marokkanen komen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 01:45:04 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160167092
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:39 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

De generatie Marokkanen waarvan alleen de grootouders in Marokko zijn geboren kunnen toch ook gewoon een Marokkaans paspoort aanvragen of gebeurd dat niet zoveel?

Wat je reden voor hun gedrag betreft: Dat is zoals je zelf al aangeeft inderdaad wellicht een reden maar zeker geen excuus. Chinezen in Nederland en vele andere groepen allochtonen in Nederland voelen zich ook zelden Nederlander maar zijn niet zo crimineel als Marokkanen. Er moet een specifiek beleid omtrent criminele Marokkanen komen.
Die hebben veel minder vaak een dubbele nationaliteit.

Maar ik heb onlangs een reportage over dit onderwerp gezien, maar dan in Engeland en dat is dus ook de reden dat veel van deze jongeren zich aansluiten bij een terroristische groepering, omdat ze ergens bij willen horen en die groeperingen spelen daar goed op in. Belooft ze vanalles en laat ze ergens thuis en belangrijk voelen.

Nu zitten we vast...marokkanen krijgen minder kansen en daardoor gedragen ze zich sneller crimineel en omdat marokkanen zich vaker crimineel gedragen krijgen ze minder kansen.
Een vicieuze cirkel.

Ook is het erg lastig je goed te ontwikkelen wanneer je er continu aan herinnerd wordt dat je toch wel crimineel zal worden. Nogmaals, geen excuus.
pi_160167145
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die hebben veel minder vaak een dubbele nationaliteit.

Maar ik heb onlangs een reportage over dit onderwerp gezien, maar dan in Engeland en dat is dus ook de reden dat veel van deze jongeren zich aansluiten bij een terroristische groepering, omdat ze ergens bij willen horen en die groeperingen spelen daar goed op in. Belooft ze vanalles en laat ze ergens thuis en belangrijk voelen.

Nu zitten we vast...marokkanen krijgen minder kansen en daardoor gedragen ze zich sneller crimineel en omdat marokkanen zich vaker crimineel gedragen krijgen ze minder kansen.
Een vicieuze cirkel.

Ook is het erg lastig je goed te ontwikkelen wanneer je er continu aan herinnerd wordt dat je toch wel crimineel zal worden. Nogmaals, geen excuus.
Die vooroordelen over Marokkanen zijn toch ergens door ontstaan, waarom kunnen zij zich blijkbaar niet normaal gedragen en andere groeoen allochtonen in Nederland wel? Zie ook bijvoorbeeld het incident in Keulen waarvan een groot deel niet Syrisch maar Noord-Afrikaans bleek te zijn.
pi_160167175
Uit eigen ervaring weet ik dat zelfs de 'goede' Marokkanen door en door verrot zijn. Het verschil is dat ze een hogere tolerantiegrens hebben en zich dus niet om het minste en geringste als een aap gaan gedragen, maar vroeg of laat ga je hun ware aard zien.

En dan heb ik het nog niet eens over die zieke opvattingen van hun. Die opvattingen hebben ze vrijwel allemaal, ongeacht of ze universiteit doen of in de gevangenis zitten.
  woensdag 24 februari 2016 @ 01:59:28 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160167180
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:53 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

Die vooroordelen over Marokkanen zijn toch ergens door ontstaan, waarom kunnen zij zich blijkbaar niet normaal gedragen en andere groeoen allochtonen in Nederland wel? Zie ook bijvoorbeeld het incident in Keulen waarvan een groot deel niet Syrisch maar Noord-Afrikaans bleek te zijn.
Natuurlijk is het ergens begonnen, maar al zolang ze in Nederland zijn worden ze als tweederangs burgers gezien, het waren immers gastarbeiders.
Chinezen bv niet, gezien we erg blij waren met de producten die ze naar Nederland brachten, ook botst hun geloof (of het niet hebben van een) niet met het onze. (die wij vaak ook niet meer hebben)
Er is minder onbegrip met bv chinezen omdat hun cultuur meer gemeen heeft met onze cultuur.

Ik merk het zelf als migrant, dat ik hier de taal nog niet zo goed spreek wordt mij absoluut niet kwalijk genomen. Ook dat ik hier werk word niet gezien als het stelen van een baan.
Terwijl mijn Iraanse vriendin die hier iets minder lang woont veel harder wordt veroordeeld. Ook haar kinderen, terwijl die van mij al haast als Deens worden gezien. ;)

Mijn kinderen en ik zijn met open armen ontvangen, we worden haast op handen gedragen.

Terwijl mijn vriendin met de nek wordt aangekeken.
pi_160167227
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Natuurlijk is het ergens begonnen, maar al zolang ze in Nederland zijn worden ze als tweederangs burgers gezien, het waren immers gastarbeiders.
Chinezen bv niet, gezien we erg blij waren met de producten die ze naar Nederland brachten, ook botst hun geloof (of het niet hebben van een) niet met het onze. (die wij vaak ook niet meer hebben)
Er is minder onbegrip met bv chinezen omdat hun cultuur meer gemeen heeft met onze cultuur.

Ik merk het zelf als migrant, dat ik hier de taal nog niet zo goed spreek wordt mij absoluut niet kwalijk genomen. Ook dat ik hier werk word niet gezien als het stelen van een baan.
Terwijl mijn Iraanse vriendin die hier iets minder lang woont veel harder wordt veroordeeld. Ook haar kinderen, terwijl die van mij al haast als Deens worden gezien. ;)

Mijn kinderen en ik zijn met open armen ontvangen, we worden haast op handen gedragen.

Terwijl mijn vriendin met de nek wordt aangekeken.
Vreemd dat je Iraniërs als voorbeeld geeft in deze context, wilde dat net gebruiken als voorbeeld van relatief goed geintegreerde allochtonen in Nederland :P. Weet niet hoe de situatie in Denemarken is wat dat betreft maar in Nederland doen Iraniërs het toch relatief goed? En zo niet hoe zit het dan met bijvoorbeeld Bosniërs?
  woensdag 24 februari 2016 @ 02:36:44 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160167387
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

Vreemd dat je Iraniërs als voorbeeld geeft in deze context, wilde dat net gebruiken als voorbeeld van relatief goed geintegreerde allochtonen in Nederland :P. Weet niet hoe de situatie in Denemarken is wat dat betreft maar in Nederland doen Iraniërs het toch relatief goed? En zo niet hoe zit het dan met bijvoorbeeld Bosniërs?
Mensen zien aan het uiterlijk vaak niet of iemand nu uit Iran, Irak of bv Syrie komt. ;)

En inderdaad, ze doen het ook goed voor zover ik weet. Bosniërs zitten er hier niet zo heel veel geloof ik.
pi_160167472
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 02:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mensen zien aan het uiterlijk vaak niet of iemand nu uit Iran, Irak of bv Syrie komt. ;)

En inderdaad, ze doen het ook goed voor zover ik weet. Bosniërs zitten er hier niet zo heel veel geloof ik.
Oke, iets totaal anders maar heb ook meegelezen in het 'In welke taal denken jullie' topic en daarin zei je dat je Deens leert via het Engels, hoe goed is jouw Engels en heb je ook lessen gehad in uitspraak etc. wil namelijk wellicht zoiets gaan doen :P.
pi_160167833
Ik ben ook een keer aangezien voor marokkaan. Werd ik bijna meegenomen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160168160
Marokkanen hebben vaak een bepaalde grootheidswaanzin waardoor ze handelen alsof alles om hen draait en dat iedereen die het hier niet mee eens is 'tegen hen' is. Dit merk ik zelfs bij Marokkanen die gewoon een opleiding volgen, die plegen dan weliswaar geen misdaden maar willen vaak hun mening doordrukken, ook al is deze (deels) onjuist.
  woensdag 24 februari 2016 @ 08:35:19 #47
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160168352
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef DexterMoltisanti het volgende:

[..]

Oke, iets totaal anders maar heb ook meegelezen in het 'In welke taal denken jullie' topic en daarin zei je dat je Deens leert via het Engels, hoe goed is jouw Engels en heb je ook lessen gehad in uitspraak etc. wil namelijk wellicht zoiets gaan doen :P.
Mijn Engels is wel redelijk goed, ik ben tweetalig opgegroeid.Dus verders geen Engelse lessen gehad.
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:40:40 #48
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_160169081
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Om je vraag te beantwoorden: gelukkig daalt het aantal gedetineerden elk jaar nog, dus ook het absolute aantal gedetineerden van Marokkaanse afkomst. Ik vind het nog best positief dat we 'maar' 43000 gevangenen hebben. Nu maar hopen dat we het aantal nog verder kunnen terugschroeven.
Minder gevangenen houdt niet in dat er minder criminelen zijn. Er zijn nu gewoon minder gevangenen omdat dat politiek beleid is en omdat er binnen de politie nog steeds een herorganisatie bezig is.
pi_160169136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Pino0 het volgende:
Wel grappig dat als er feiten op tafel gegooid worden, het altijd stil is aan de andere kant.
Als je oude statistiek op tafel flikkert die al door iedereen is erkent valt daar weinig op te zeggen ja.
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:45:40 #50
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_160169146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Om je vraag te beantwoorden: gelukkig daalt het aantal gedetineerden elk jaar nog, dus ook het absolute aantal gedetineerden van Marokkaanse afkomst.
... vanwaar deze dus?
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:46:23 #51
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_160169163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 05:44 schreef Aiciu het volgende:
... was ze leuk?
pi_160169185
Overigens ben ik wel benieuwd waarom dat je denkt dat het percentage nog hoger zal liggen als je de leeftijdscategorie verbreed.
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:52:49 #53
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160169271
quote:

En Nederlandse Polen? Britten? Duitsers? mogen die wel blijven?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 09:58:00 #54
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_160169359
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:52 schreef haan33 het volgende:

[..]

En Nederlandse Polen? Britten? Duitsers? mogen die wel blijven?
Als ze zich gedragen.
En eigenschap die ze doorgaans beter beheersen dan marokkanen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:02:45 #55
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160169414
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:58 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als ze zich gedragen.
En eigenschap die ze doorgaans beter beheersen dan marokkanen
En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:04:04 #56
283639 Pino0
pi_160169426
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:45 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als je oude statistiek op tafel flikkert die al door iedereen is erkent valt daar weinig op te zeggen ja.
Oja, 2014 is zo lang geleden ook en totaal niet meer relevant...
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 10:04:41 #57
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_160169433
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:02 schreef haan33 het volgende:

[..]

En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?
Vraag het ts.
Van mij mogen ze al het tuig aanpakken.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:05:40 #58
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160169450
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Vraag het ts.
Van mij mogen ze al het tuig aanpakken.
Van mij ook, maar harder aanpakken blijkt meestal niet te werken(zie de VS)
'The Don Mega'
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 10:08:49 #59
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_160169482
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:05 schreef haan33 het volgende:

[..]

Van mij ook, maar harder aanpakken blijkt meestal niet te werken(zie de VS)
Simpelweg harder alleen is niet de oplossing. Het mag wel wat doordachter allemaal.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:08:56 #60
283639 Pino0
pi_160169483
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:02 schreef haan33 het volgende:

[..]

Er zijn ook criminelen die wij helemaal niet zien, en ik denk dat anti's daar onder vallen. Coke smokkel oid.

Dat is natuurlijk verkeerd, maar heb jij ooit een anti een oma zien beroven? Een homo in elkaar trappen met zijn 10en doen anti's niet zo snel. Bibliotheek overlast door jongeren vanaf 12 jaar oud, daar zitten bijna altijd Marokkanen tussen, zie zelden anti's/donkere mensen die voor overlast zorgen.

Hooligans etc, hoge corrupte baasjes, ook allemaal fout. Maar daar gaat het niet om. Dit is een deel van een bevolkingsgroep (Marokkaanse gemeenschap) die het dagelijkse leven beinvloed. Als het anti's waren die dat deden, had ik daar wel een topic over gemaakt.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:10:34 #61
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160169499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:08 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Er zijn ook criminelen die wij helemaal niet zien, en ik denk dat anti's daar onder vallen. Coke smokkel oid.

Dat is natuurlijk verkeerd, maar heb jij ooit een anti een oma zien beroven? Een homo in elkaar trappen met zijn 10en doen anti's niet zo snel. Bibliotheek overlast door jongeren vanaf 12 jaar oud, daar zitten bijna altijd Marokkanen tussen, zie zelden anti's/donkere mensen die voor overlast zorgen.

Hooligans etc, hoge corrupte baasjes, ook allemaal fout. Maar daar gaat het niet om. Dit is een deel van een bevolkingsgroep (Marokkaanse gemeenschap) die het dagelijkse leven beinvloed. Als het anti's waren die dat deden, had ik daar wel een topic over gemaakt.
Heb jij ooit een marokkaan als pedofiel in de krant gezien? Ooit met toeslagen zien frauderen?
'The Don Mega'
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:15:12 #62
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160169540
Dat 20% van jonge Marokkaanse mannen crimineel is, is wel veel, maar ongeveer dezelfde cijfers gelden voor Antillianen en Surinamers. Alleen zijn die groepen in absolute aantallen kleiner.

Neemt niet weg natuurlijk dat de overgrote meerderheid van hen, 80%, niet crimineel is.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160169625
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Pino0 het volgende:
Oja, 2014 is zo lang geleden ook en totaal niet meer relevant...
Nee, je gooit een probleem op tafel dat al jaren bekend is en waar al de nodige aandacht aan wordt besteed en doet alsof iedereen daarvoor weg kijkt omdat je geen reactie krijgt.

Oftewel, je bent gewoon een beetje een debieltje.
pi_160169784
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:45 schreef Kopiko het volgende:

[..]

... vanwaar deze dus?
Slaat nergens op inderdaad.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160169803
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:15 schreef Gutmensch het volgende:
Dat 20% van jonge Marokkaanse mannen crimineel is, is wel veel, maar ongeveer dezelfde cijfers gelden voor Antillianen en Surinamers. Alleen zijn die groepen in absolute aantallen kleiner.

Neemt niet weg natuurlijk dat de overgrote meerderheid van hen, 80%, niet crimineel is.
Ga weg.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:37:37 #66
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160169855
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:34 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ga weg.
Prima tegenargument, chapeau.
pi_160169886
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:37 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Prima tegenargument, chapeau.
Oh ik wou helemaal niet op je schijt ingaan. Maar bij dezen: surinamers zijn geen kleinere groep. Verder scheer je je nu weg.
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 10:40:55 #68
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_160169910
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:15 schreef Gutmensch het volgende:

20% werd verdacht in 2012.
Tel daarbij op degenen die nooit verdacht zijn en trek dit door naar een bredere tijdschaal en het getalletje word nog hoger.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:44:55 #69
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160170008
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:39 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Oh ik wou helemaal niet op je schijt ingaan. Maar bij dezen: surinamers zijn geen kleinere groep. Verder scheer je je nu weg.
De Surinamers zijn een iets kleinere groep inderdaad, enkele tienduizenden kleiner. De Antilliaanse groep is wel veel kleiner.

En nee.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:45:17 #70
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160170018
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Graag op anoniem
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:45:56 #71
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160170034
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:40 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

20% werd verdacht in 2012.
Tel daarbij op degenen die nooit verdacht zijn en trek dit door naar een bredere tijdschaal en het getalletje word nog hoger.
Het percentage normale Marokkanen wordt dan nog groter. Die 20% is al overdreven inderdaad.
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 10:48:33 #72
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_160170078
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:45 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Het percentage normale Marokkanen wordt dan nog groter. Die 20% is al overdreven inderdaad.
Ik volg redenering even niet. Leg eens uit.
Of beschouw je een criminele Marokkaan als een normale Marokkaan?
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:52:28 #73
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160170146
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:48 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ik volg redenering even niet. Leg eens uit.
Of beschouw je een criminele Marokkaan als een normale Marokkaan?
20% is verdacht van een misdrijf. Niet elke verdachte is ook daadwerkelijk crimineel. Dus het percentage criminele jonge Marokkaanse mannen ligt onder de 20%.
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 10:57:27 #74
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_160170235
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

20% is verdacht van een misdrijf. Niet elke verdachte is ook daadwerkelijk crimineel. Dus het percentage criminele jonge Marokkaanse mannen ligt onder de 20%.
Ik zou het eerder omdraaien.
20% is verdacht. Niet elke crimineel wordt ondanks het feilloze politieapparaat uiteindelijk ook verdacht.
Dus het percentage ligt hoger. Daarnaast worden alle verdachten buiten 2012 ook niet meegenomen
pi_160170312
Heel apart dat dit werkgevers niet meer op dit volk zitten te wachten.

Het is nu wel duidelijk dat racisme niet zomaar iets is wat we uit de evolutie hebben meegekregen.
pi_160170385
Marokkanenhaat wordt het helemaal in 2016 : :')
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:16:34 #77
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160170609
quote:
8s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:05 schreef papierentijdschrift het volgende:
Net als jodenhaat in 1938?
pi_160170626
quote:
15s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:16 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Waarom maak je nu een Godwin.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:25:01 #79
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160170788
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:17 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Waarom maak je nu een Godwin.
Omdat de vergelijking met de rassenhaat in de jaren 30 allesbehalve onzinnig is.
pi_160170800
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
Omdat de vergelijking met de rassenhaat in de jaren 30 allesbehalve onzinnig is.
Ja, maar je kent de regels van het internet toch. ;(
pi_160171418
quote:

[..]

Oh ja want we waren van plan Marokkanen in een kamp te steken. :') Doe normaal psychopaat.
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:00:23 #83
283639 Pino0
pi_160171530
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:10 schreef haan33 het volgende:

[..]

Heb jij ooit een marokkaan als pedofiel in de krant gezien? Ooit met toeslagen zien frauderen?
Zucht, daar gaan we weer. Ik zal het dan nog maar eens neerzetten voor een wegkijker zoals jij; Dat is meer dan vier keer zo veel als bij autochtone mannen van dezelfde leeftijd (4,5 procent).

Op dit soort onzinnige vragen ga ik niet eens meer in. Je slaat de plank volledig mis.
pi_160171786
Ik dacht dat dit klaagbaak was maar ik ben op Stormfront uitgekomen volgens mij
Ga weg
pi_160172127
Allemaal incidentjes mensen. Vooral blijven wegkijken.
pi_160172191
Dit zijn cijfers van marokkanen die officieel verdacht zijn of waren. Kan je nagaan hoeveel er niet geregistreerd is. Dus simpelweg misdrijven waar nog verdachten is beeld zijn of simpelweg niet in beeld komen. Ik denk dat wij het percentage criminele marokkaan wel kunnen opschroeven. Want ons opsporingsapparaat stelt niets voor.
pi_160172353
quote:
15s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:16 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Joden hadden geen crimineel gedrag vertoond om hun te haten. Eén volksmenner wist de haat op te roepen onder de bevolking. Marokkanen daar in tegen weten zichzelf, door hun criminele en gewelddadige gedrag, steeds weer in de negatieve picture te zetten. Hun eigen gedrag wekt haat op!
pi_160172400
Een groot deel van de allochtone bevolking is best ok, het probleem is dat ze zelf geen kritiek durven/willen geven op hun criminele medeallochtonen.
pi_160172616
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef thekolere het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Joden hadden geen crimineel gedrag vertoond om hun te haten. Eén volksmenner wist de haat op te roepen onder de bevolking. Marokkanen daar in tegen weten zichzelf, door hun criminele en gewelddadige gedrag, steeds weer in de negatieve picture te zetten. Hun eigen gedrag wekt haat op!
Nou dat is niet helemaal waar. In die jaren waren joden ook vaak lid van de onderklasse. Het is niet voor niks dat het Bargoens (dievenjargon: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bargoens ) veel Jiddische woorden bevat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:46:46 #90
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160172743
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef thekolere het volgende:

[..]

Slechte vergelijking.
...

Hun eigen gedrag wekt haat op!
Dat laatste zeiden de naz's ook over de joden, dus de vergelijking is helemaal niet zo slecht.
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:47:07 #91
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160172752
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:34 schreef mrPanerai het volgende:
Een groot deel van de allochtone bevolking is best ok, het probleem is dat ze zelf geen kritiek durven/willen geven op hun criminele medeallochtonen.
Waarom zouden ze kritiek moeten geven?
'The Don Mega'
pi_160173261
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:46 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Dat laatste zeiden de naz's ook over de joden, dus de vergelijking is helemaal niet zo slecht.
Jawel, volgens de nazi's waren de joden en communisten de oorzaak van de economische malaise. Hier in Nederland zorgen marokkanen voor een groot deel van de criminaliteit.
pi_160173743
quote:
8s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:05 schreef papierentijdschrift het volgende:
Ze roepen het over zichzelf af...
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_160173980
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef haan33 het volgende:

[..]

Zodat ze zich hopelijk gaan gedragen misschien :') :')
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:25:54 #95
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160174047
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Zodat ze zich hopelijk gaan gedragen misschien :') :')
Waarom zou de hardwerkende Marokkaan zich moeten verantwoorden voor tuig?
'The Don Mega'
pi_160174256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef haan33 het volgende:

[..]

Waarom zou de hardwerkende Marokkaan zich moeten verantwoorden voor tuig?
Zij begrijpen de cultuur beter, zij moeten zorgen voor schaamte bij dat tuig, gezichtsverlies bij t theehuis de moskee in de buurt etc.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:32:58 #97
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160174276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Zij begrijpen de cultuur beter, zij moeten zorgen voor schaamte bij dat tuig, gezichtsverlies bij t theehuis de moskee in de buurt etc.
Ja maar moeten wij ons verantwoorden voor die aanslag in Noorwegen?
'The Don Mega'
pi_160174330
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef haan33 het volgende:

[..]

Ja maar moeten wij ons verantwoorden voor die aanslag in Noorwegen?
Leef jij in Noorwegen dan, gaat om de gemeenschap waarin je woont. Maargoed dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:36:23 #99
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160174371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:35 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Leef jij in Noorwegen dan, gaat om de gemeenschap waarin je woont. Maargoed dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..
Of die pedofielen die altijd hollanders zijn, is ook onze gemeenschap
'The Don Mega'
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:41:54 #100
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160174536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Guantanamo bay, maar dan in Nederland. En natuurlijk met alle 'praktijken' die er gebeuren binnen de celmuren. De harde hand en laten zien wie de baas is.

Wat dacht je van door de gehaktmolen en verwerken tot hondenvoer? *O* Ben wel benieuwd of de honden ze lusten trouwens.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160174557
quote:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat joden oververtegenwoordigd waren in de criminaliteit in de jaren dertig van de vorige eeuw in Duitsland.
pi_160174575
Als je als 'kansarme' Marokkaan gelooft dat je geluk af hangt van je mooie jas en auto, van de vrouwen die je aan kan trekken met geld en van de rest van de spullen die je bij elkaar kan schrapen stopt een deel van de frustratie en deel van het geweld.

Wanneer je niet gediscrimineerd wordt om je achtergrond stopt een deel van de frustratie en van het geweld.

En wanneer je realiseert dat je intrinsiek verbonden bent met iedereen, en dat jet geluk en innerlijk rust ligt in het cultiveren van die connectie met het leven, dan stopt de frustratie, ongeluk en geweld compleet.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:45:03 #103
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160174633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

HOERSOEPSIEDIE

:D
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160174808
en gister opsporing verzocht:

en weer nieuws uit Overvecht:
http://www.powned.tv/nieu(...)tudentencomplex.html

Zag ze ook weer tekeer gaan tegen de politie. In de VS krijg je dan een knuppel in je reet.

w/
pi_160174848
Ach t komt ervan dat we het recht in eigen hand gaan nemen...vooral als t jou kind klein of achterkleinkind enzenz te pakken word genomen door die schoften...van mij mag t...ze hebben toch de vrije hand als t rechtssysteem er niks aan doet
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:29:06 #106
283639 Pino0
pi_160175936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:35 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.

Ik hoop dat hij dit leest (zie pagina 2 over mijn reactie met een Marokkaanse politie agent op TV); toen ik dat stukje schreef besefte ik goed hoe zwaar de goede Marokkanen het hebben. Ik heb er zelfs om gehuild. Ja, om een Marokkaanse politie agent op TV, heeft een volwassen kerel aan het janken gekregen.

haan33 wilt helaas de realiteit niet onder ogen zien en komt met de bekende antwoorden dat Nederlanders pedofiel zijn etc.
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:32:26 #107
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160176024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Wat een dooddoener.
'The Don Mega'
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:34:50 #108
356891 Abed
hooggeleid
pi_160176100
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij dit leest (zie pagina 2 over mijn reactie met een Marokkaanse politie agent op TV); toen ik dat stukje schreef besefte ik goed hoe zwaar de goede Marokkanen het hebben. Ik heb er zelfs om gehuild. Ja, om een Marokkaanse politie agent op TV, heeft een volwassen kerel aan het janken gekregen.

haan33 wilt helaas de realiteit niet onder ogen zien en komt met de bekende antwoorden dat Nederlanders pedofiel zijn etc.
haan heeft wel weer gelijk.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 24 februari 2016 @ 16:57:10 #109
283639 Pino0
pi_160179481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef Abed het volgende:

[..]

haan heeft wel weer gelijk.
Ik vind helemaal mooi.
pi_160179608
quote:
99s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:40 schreef Burrito het volgende:

[..]

Minder gevangenen houdt niet in dat er minder criminelen zijn. Er zijn nu gewoon minder gevangenen omdat dat politiek beleid is en omdat er binnen de politie nog steeds een herorganisatie bezig is.
Dat klopt. Desalniettemin loopt de criminaliteit terug. Zie ook hier.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:45 schreef Kopiko het volgende:

[..]

... vanwaar deze dus?
Het absolute aantal criminele Marokkanen is in de afgelopen tien jaar iets gedaald, net als het totale aantal criminelen. Zie hier, en ook hier.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:03:32 #111
453909 Parawan
whats poppin tonight?
pi_160179639
Bra bra bra brakkaboy
Had to sacrifice, never know what pain will bring.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:05:52 #112
453909 Parawan
whats poppin tonight?
pi_160179685
Marokkanen staan bekend om hun explosiviteit. Geweldig op de korte sprint maar hun uithoudingsvermogen mag zeker niet onderschat worden. Echte opportunisten zijn het. Dan hebben we het nog niet gehad over hun penis, die vaak boven gemiddeld is.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:16:11 #113
356891 Abed
hooggeleid
pi_160179914
Het is allemaal de schuld van de arrogante witman
pi_160180066
Hoe is "herkomst" gedefineerd in dit onderzoek?
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:28:32 #115
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160180163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Abed het volgende:
Het is allemaal de schuld van de arrogante witman
dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuiven
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:29:17 #116
356891 Abed
hooggeleid
pi_160180183
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuiven
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:36:31 #117
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160180330
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Abed het volgende:

[..]

Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.
voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piraten :')_!

nederlanders en hun moraal verrotte kompas, 2.5% van de bevolking zit momenteel een straf uit, dit is toch geen gevaarlijk land maar een kindercreche, en de grootste jankerds zijn de volwassenen :D
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:38:45 #118
453909 Parawan
whats poppin tonight?
pi_160180371
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef PeZu het volgende:

[..]

voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piraten :')_!

nederlanders en hun moraal verrotte kompas, 2.5% van de bevolking zit momenteel een straf uit, dit is toch geen gevaarlijk land maar een kindercreche, en de grootste jankerds zijn de volwassenen :D
Is dit echt? Bron?
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:41:11 #119
356891 Abed
hooggeleid
pi_160180424
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:24 schreef harrievankempen het volgende:
Allemaal incidentjes mensen. Vooral blijven wegkijken.
Witman gespot.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:42:35 #120
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160180449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:38 schreef Parawan het volgende:

[..]

Is dit echt? Bron?
het is nog veel minder zie ik

http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G3,G1,G4&STB=T,G2

nog geen 1 procent, oeh wat een gevaar _O-

mensen worden gewoon bang gemaakt en dat maakt ze lelijk in gedrag
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:43:58 #121
453909 Parawan
whats poppin tonight?
pi_160180473
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:

[..]

2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:45:06 #122
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160180491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:43 schreef Parawan het volgende:

[..]

2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.
dat mag je vinden ^O^
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:45:40 #123
453909 Parawan
whats poppin tonight?
pi_160180502
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:45 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat mag je vinden ^O^
:') :D
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:47:17 #124
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160180527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:45 schreef Parawan het volgende:

[..]

:') :D
ja wat wil je ermee zeggen dan jongetje? :D
pi_160180560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:51 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ik ben PM/DM banned.

Goh.
pi_160180653
quote:

[..]

1 procent is 1 op de 100. Dat heb je door toch? Dat zou betekenen dat we serieuze problemen zouden hebben in ons land.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:00:30 #127
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160180721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:55 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

1 procent is 1 op de 100. Dat heb je door toch?
doe je nu expres zo dom? 1 procent is 1 op de 100, ooh echt joh is dat soms waar procent voor staat zelfs? en er staat zelfs: nog geen 1 procent

quote:
Dat zou betekenen dat we serieuze problemen zouden hebben in ons land.
dat betekent dat je een bange broekenpoeper bent, een hele bange en angst is een bijzonder slechte raadgever

btw je had zelf kunnen rekenen

16.992.824 inwoners 10365 gedetineerden ^O^

dit is gewoon disneyland ^O^
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:20:48 #128
453909 Parawan
whats poppin tonight?
pi_160181011
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja wat wil je ermee zeggen dan jongetje? :D
Dat ik maar beter wijselijk mijn mond kan houden
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:26:08 #129
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160181097
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:20 schreef Parawan het volgende:

[..]

Dat ik maar beter wijselijk mijn mond kan houden
:')

gierige hollanders als ze 1-2 procent rente krijgen janken ze maar zo.n percentage boefjes is veel te veel.....
pi_160181301
Marokkanen moeten Marokkanen maar toespreken of iets. Want naar niet-Marokkanen luisteren ze in ieder geval niet. Naar wie dan wel?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:37:40 #131
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160181343
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Marokkanen moeten Marokkanen maar toespreken of iets. Want naar niet-Marokkanen luisteren ze in ieder geval niet. Naar wie dan wel?
en waar moet de 40 procent autochtone gedetineerden naar luisteren dan?
pi_160181373
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef PeZu het volgende:

[..]

naar anderen van hun soort xd
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:42:59 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160181491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:58 schreef Catch22- het volgende:
En maar huilen als je geen baan krijgt als Marokkaan
Want een individu is verantwoordelijk voor de daden van een wildvreemde, dit puur omdat ze dezelfde afkomst hebben?

Het is terecht wanneer een welwillende Marokkaan, met prima papieren, die gewoon normaal Nederlands spreekt, wordt afgewezen voor een baan, dit puur en alleen om basis van afkomst? Dit omdat de persoon toevallig dezelfde afkomst heeft als een grote groep tuig?
Krekker is de bom!
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:43:06 #134
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160181496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:38 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

naar anderen van hun soort xd
hun soort.... :')_!
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:44:16 #135
356891 Abed
hooggeleid
pi_160181516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want een individu is verantwoordelijk voor de daden van een wildvreemde, dit puur omdat ze dezelfde afkomst hebben?

Het is terecht wanneer een welwillende Marokkaan, met prima papieren, die gewoon normaal Nederlands spreekt, wordt afgewezen voor een baan, dit puur en alleen om basis van afkomst? Dit omdat de persoon toevallig dezelfde afkomst heeft als een grote groep tuig?
Dit.
pi_160196535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef haan33 het volgende:

[..]

Dat doen wij toch ook tegen onze kinderen of kinderen van anderen wanneer dingen niet gepast zijn.
pi_160196590
quote:

[..]

Het gevaar zit hem niet in de mensen die vast zitten maar in de mensen die vrij rondlopen.

Het is mee dus niet duidelijk wat je precies probeert aan te tonen met dat percentage.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 25 februari 2016 @ 15:02:45 #138
283639 Pino0
pi_160204033
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef PeZu het volgende:

[..]

40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.

Dat zegt al genoeg toch? Boom knuffelaartje
pi_160205022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Pino0 het volgende:

[..]

40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.

Haatzaaier.
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:53:59 #140
453909 Parawan
whats poppin tonight?
pi_160206328
quote:

[..]

Nu klinkt het net of de overige 60% bestaat uit 400.000 Marokkanen :P
pi_160206369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:57 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ik vind helemaal mooi.
mad.
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:00:30 #142
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160206498
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het gevaar zit hem niet in de mensen die vast zitten maar in de mensen die vrij rondlopen.

Het is mee dus niet duidelijk wat je precies probeert aan te tonen met dat percentage.
dat ik het relatieve aantal gevangen wel mee vind vallen
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:02:19 #143
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160206552
quote:

[..]

dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoor ^O^
pi_160206683
Ik denk dat PVV stemmen een goed begin is om er een einde aan te maken. Moet je wel je zolderkamer uit komen.
pi_160206838
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoor ^O^
_O_ Amen broeder
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:39:34 #146
283639 Pino0
pi_160207449
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.
pi_160207650
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.
Ah daar is onze rassenhater weer.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:01:15 #148
283639 Pino0
pi_160208008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef Abed het volgende:

[..]

Ah daar is onze rassenhater weer.
Go Israel!
pi_160208023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:01 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Go Israel!
Bedankt Hans.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:09:04 #150
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160208216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Pino0 het volgende:

[..]

jodenhater? wat lul jij nu weer ?

pi_160208233
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:

[..]

jodenhater? wat lul jij nu weer ?

Hij is frusti swa, geen argumenten meer en de nodige reprimandes van de mods.
pi_160208273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Niks van gemerkt hoor gr Ellie Lust van opsporing verzocht
Was die nou de mol of nie?
pi_160209272
http://www.dumpert.nl/med(...)ideo_van_de_dag.html

België is er nog erger aan toe dan Nederland :r
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:23:35 #154
338880 haan33
Studerende Boy
pi_160225169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Dat doen wij toch ook tegen onze kinderen of kinderen van anderen wanneer dingen niet gepast zijn.
Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?
'The Don Mega'
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:43:38 #155
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160225541
Nle koloniale geschiedenis haten maar tegelijkertijd het Berberse verleden of islamitisch imperialisme verheerlijken :')___

Stelletje hypocrieten. :')
graag op anoniem
  zondag 20 maart 2016 @ 21:04:42 #156
356891 Abed
hooggeleid
pi_160821119
quote:
15s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ach t komt ervan dat we het recht in eigen hand gaan nemen...vooral als t jou kind klein of achterkleinkind enzenz te pakken word genomen door die schoften...van mij mag t...ze hebben toch de vrije hand als t rechtssysteem er niks aan doet
pi_160821169
Kolonialisme weer in ere herstellen. We hebben alle benodigde middelen. Het enige wat ze vooralsnog red is onze oneindige goedwillendheid.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 21:07:20 ]
pi_160821210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef Pino0 het volgende:

[..]

dit is vreselijk onrealistisch
maar verder ben ik het er wel mee eens dat dit een groot probleem is
  maandag 21 maart 2016 @ 01:49:44 #159
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160827527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 05:44 schreef Aiciu het volgende:
Moet je maar niet zoveel bruiningscreme gebruiken jij flikker van de bovenste plank.
Irene is bae <3
  maandag 21 maart 2016 @ 02:02:57 #160
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160827563
Ze hebben ook vaker mentale stoornissen. Qua cultuur en genetica zijn het nou net niet gasten die je in NL wilt hebben. Hopelijk gaan ze terug... voorgoed.
graag op anoniem
  maandag 21 maart 2016 @ 12:00:05 #161
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_160830922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:23 schreef haan33 het volgende:

[..]

Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?
wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.

Kijk gewoon naar Molenbeek, de helft van de inwoners wist dat Abdeslam zich er schuil hielt en toch kwam er geen enkel signaal uit die hoek.
pi_160831383
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.

Kijk gewoon naar Molenbeek, de helft van de inwoners wist dat Abdeslam zich er schuil hielt en toch kwam er geen enkel signaal uit die hoek.
Er wonen 100.000 mensen in Molenbeek. 50.000 zouden er op de hoogte zijn geweest?

Overigens is Abdeslam opgepakt na een signaal uit die hoek.
pi_160831977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat je blank bent:

Doe jij dat eens voor tokkies in kleine kut dorpen en skinheads. Ze delen ook dezelfde cultuur, voetbal, sinterklaas, kerst, christendom, etc. Kun je dat?
pi_160832959
Gister in 'De Meldkamer' lieten ze een melding zien uit Kanaleneiland.

Man, man, man wat een pauperwijk met al die hangende Marocs met hun nektasjes en opgeschoren koppen :') :') :')

http://www.sbs6.nl/progra(...)na-uit-in-knokpartij
pi_160834013
Ik ben belgische....weet je...Brussel, Molenbeek, Borgerhout....allemaal broeihaarden van radicalen.
Ik vind oudere Marokkaanse vrouwen ook slordig, dik en vies...vuile voeten ...ach....
En als ze jong zijn zitten er best mooie meisjes tussen. Wanneer laten ze zich dan zo gaan ?
Ná het vierde kind zeker ?

Vgs mij hebben marokkanen ook geen trots. Want welke moeder wilt nu dat haar zoon al die rotzooi uitsteekt ? Welke moeder wilt dat haar kind zich opblaast ?

Met Chinezen of Joden nooit problemen, altijd die bruintjes met hun Allah Akbar.
pi_160834142
Denk ook wel dat het een vicieuze cirkel aan het worden is. Als je als Marokkaan praktisch vanaf de geboorte aan slecht wordt aangekeken, ga je vanzelf gekke dingen doen denk ik. Geen kansen als niemand je een goed leven gunt.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:38:46 #167
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_160835147
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:52 schreef Sander166 het volgende:
Gister in 'De Meldkamer' lieten ze een melding zien uit Kanaleneiland.

Man, man, man wat een pauperwijk met al die hangende Marocs met hun nektasjes en opgeschoren koppen :') :') :')

http://www.sbs6.nl/progra(...)na-uit-in-knokpartij
Ook altijd die reacties van mocro's in wegmisbruikers :')

Lijkt wel typisch Marokkaans om baas te willen spelen maar nooit verantwoordlijkheid op te nemen.
Salah Abdelslaam wil nu ook spijtoptant worden in ruil voor strafvermindering _O-

quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:47 schreef Faeroer het volgende:
Denk ook wel dat het een vicieuze cirkel aan het worden is. Als je als Marokkaan praktisch vanaf de geboorte aan slecht wordt aangekeken, ga je vanzelf gekke dingen doen denk ik. Geen kansen als niemand je een goed leven gunt.
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.
pi_160835185
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef mrPanerai het volgende:
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.
Dat zeker, maar ik kan best begrijpen dat de beeldvorming van de media een enorme invloed kan hebben op het zelfvertrouwen en op de omgang met anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')