waar staat die top 500?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef -AMG- het volgende:
Er is zelfs een top 500 met de meest criminele Marokkanen. Meeste mensen hebben hier geen weet van en maar goed ook want deze gasten zijn echt allemaal hartstikke gestoord.
Guantanamo bay, maar dan in Nederland. En natuurlijk met alle 'praktijken' die er gebeuren binnen de celmuren. De harde hand en laten zien wie de baas is.quote:
Haha. Er gaat heel veel veranderen de komende 30 jaar. Meer dan in de 300 jaar hiervoor. En uiteindelijk zijn die gastjes alleen maar in toom te houden met een sharia-wetgeving. Die zal er dus ook wel komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Pino0 het volgende:
'Met name mannen van Marokkaanse herkomst tussen de 18 en 25 worden vaak van misdrijven verdacht. 20,3 procent van hen werd in 2012 van een of meer misdrijven verdacht. Dat is meer dan vier keer zo veel als bij autochtone mannen van dezelfde leeftijd (4,5 procent).'
20% (!!!)met een kloof van 7 jaar! Laat staan als de jaartallen 12 tot en met 35 waren
Even serieus, 20%. Meer dan 1 op de 5 Marokkanen tussen de 18 en 25 die je tegenkomt, is tuig.
Dit is de reden waarom Nederland kapot gaat. En daarnaast was het natuurlijk niet lang wachten op weer een filmpje waar deze cultuurverrijkers zich even in de kijker zetten; http://www.dumpert.nl/med(...)ik_zakje_snoep_.html .
Wanneer houd het op?
Klacht lijkt mij duidelijk. Er moet iets veranderen in het land waar onze opa's voor gevochten hebben.
Top 600-beleid van Amsterdam bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef -AMG- het volgende:
Er is zelfs een top 500 met de meest criminele Marokkanen. Meeste mensen hebben hier geen weet van en maar goed ook want deze gasten zijn echt allemaal hartstikke gestoord.
Je bent wat extreem maar ben het wel eens met het punt dat je volgens mij wil maken. Ontkennen van het Marokkanenprobleem heeft geen nut, ook niet voor de Marokkanen zelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef Pino0 het volgende:
Dit is tuig van de richel en de zachte hand hanteren werkt niet.
Nederlandse-Marokkanen moeten direct worden uitgezet na een misdrijf. Oprotten met dit primitieve tuig.
Ik ben zeker extreem. Ik heb heel erg nare situaties meegemaakt met Marokkanen zelf, dat ik het moeilijk vind om de positieve kanten nog te bekijken. Die situaties hebben mijn visie gevormd en niet de media.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:13 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Je bent wat extreem maar ben het wel eens met het punt dat je volgens mij wil maken. Ontkennen van het Marokkanenprobleem heeft geen nut, ook niet voor de Marokkanen zelf.
Zelfde hier maar tegelijkertijd ook wel een aantal Marokkanen tegen gekomen die zich normaal gedraagden dus vandaar dat ik er toch iets genuanceerder naar kijk maar ik ben er wel achter dat er wel degelijk een Marokkanenprobleem in Nederland is waar iets aan gedaan moet worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ben zeker extreem. Ik heb heel erg nare situaties meegemaakt met Marokkanen zelf, dat ik het moeilijk vind om de positieve kanten nog te bekijken. Die situaties hebben mijn visie gevormd en niet de media.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Pino0 het volgende:
20% (!!! )met een kloof van 7 jaar! Laat staan als de jaartallen 12 tot en met 35 waren
Maar jij kent het welquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Niet toegankelijk voor publiek voor zover ik weet.
Andere groep.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:11 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Top 600-beleid van Amsterdam bedoel je?
Ik ben PM/DM banned.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Zelfde hier maar tegelijkertijd ook wel een aantal Marokkanen tegen gekomen die zich normaal gedraagden dus vandaar dat ik er toch iets genuanceerder naar kijk maar ik ben er wel achter dat er wel degelijk een Marokkanenprobleem in Nederland is waar iets aan gedaan moet worden.
Waar doel je eigenlijk om met die tweede zin, mag ook in PM.
Het grappige is dat dit zo'n leuke vicieuze cirkel creëert. De gemiddelde agent ziet Marokkanen als tuig, dus controleert hij Marokkanen vaker, dus worden er meer Marokkanen opgepakt, dus ziet de gemiddelde agent Marokkanen als tuig, dus controleert hij Marokkanen vaker, dus worden er meer Marokkanen opgepakt etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Vraag maar eens aan een willekeurige politieagent wat-ie van de Marokkanen vindt.
Denk niet dat je dan veel positieve verhalen te horen krijgt.
Ik ken zelf een paar mensen die bij de politie werken.
Grappig hoe veel Marokkanen het altijd maar over respect hebben en dat eisen, terwijl ze dan zelf weer nergens respect voor hebben/tonen hier in Nederland.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Had wel minstens een reactie van hun verwacht, ja. Valt me tegen dit.quote:
En waar wil je ze dan uitzetten? Gezien vele een Nederlands paspoort hebben kan dat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef Pino0 het volgende:
Nederlandse-Marokkanen moeten direct worden uitgezet na een misdrijf. Oprotten met dit primitieve tuig.
Velen hebben ook gewoon een Marokkaans paspoort dus kan wel lijkt me.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
En waar wil je ze dan uitzetten? Gezien vele een Nederlands paspoort hebben kan dat niet.
en dat terwijl maar ongeveer 17% van Nederland allochtoon is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:58 schreef henkkeumus het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nederland-allochtoon
[ afbeelding ]
320.000 ongeveer, maar dat zijn dus voornamelijk de Marokkanen die in Marokko zijn geboren of waarvan een van de ouders in Marokko is geboren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:20 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Velen hebben ook gewoon een Marokkaans paspoort dus kan wel lijkt me.
De generatie Marokkanen waarvan alleen de grootouders in Marokko zijn geboren kunnen toch ook gewoon een Marokkaans paspoort aanvragen of gebeurd dat niet zoveel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
320.000 ongeveer, maar dat zijn dus voornamelijk de Marokkanen die in Marokko zijn geboren of waarvan een van de ouders in Marokko is geboren.
Is iemand in Nederland geboren en zijn grootouders in Marokko dan wordt diegene volgens de wet als autochtoon gezien, maar volgens de maatschappij als Marokkaan.
Dat is vaak ook het probleem met deze jongeren, ze voelen zich nergens thuis, in Nederland zijn het geen Nederlanders en in Marokko geen marokkanen.
Ik zeg dit niet als excuus maar als reden.
Die hebben veel minder vaak een dubbele nationaliteit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:39 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
De generatie Marokkanen waarvan alleen de grootouders in Marokko zijn geboren kunnen toch ook gewoon een Marokkaans paspoort aanvragen of gebeurd dat niet zoveel?
Wat je reden voor hun gedrag betreft: Dat is zoals je zelf al aangeeft inderdaad wellicht een reden maar zeker geen excuus. Chinezen in Nederland en vele andere groepen allochtonen in Nederland voelen zich ook zelden Nederlander maar zijn niet zo crimineel als Marokkanen. Er moet een specifiek beleid omtrent criminele Marokkanen komen.
Die vooroordelen over Marokkanen zijn toch ergens door ontstaan, waarom kunnen zij zich blijkbaar niet normaal gedragen en andere groeoen allochtonen in Nederland wel? Zie ook bijvoorbeeld het incident in Keulen waarvan een groot deel niet Syrisch maar Noord-Afrikaans bleek te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die hebben veel minder vaak een dubbele nationaliteit.
Maar ik heb onlangs een reportage over dit onderwerp gezien, maar dan in Engeland en dat is dus ook de reden dat veel van deze jongeren zich aansluiten bij een terroristische groepering, omdat ze ergens bij willen horen en die groeperingen spelen daar goed op in. Belooft ze vanalles en laat ze ergens thuis en belangrijk voelen.
Nu zitten we vast...marokkanen krijgen minder kansen en daardoor gedragen ze zich sneller crimineel en omdat marokkanen zich vaker crimineel gedragen krijgen ze minder kansen.
Een vicieuze cirkel.
Ook is het erg lastig je goed te ontwikkelen wanneer je er continu aan herinnerd wordt dat je toch wel crimineel zal worden. Nogmaals, geen excuus.
Natuurlijk is het ergens begonnen, maar al zolang ze in Nederland zijn worden ze als tweederangs burgers gezien, het waren immers gastarbeiders.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:53 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Die vooroordelen over Marokkanen zijn toch ergens door ontstaan, waarom kunnen zij zich blijkbaar niet normaal gedragen en andere groeoen allochtonen in Nederland wel? Zie ook bijvoorbeeld het incident in Keulen waarvan een groot deel niet Syrisch maar Noord-Afrikaans bleek te zijn.
Vreemd dat je Iraniërs als voorbeeld geeft in deze context, wilde dat net gebruiken als voorbeeld van relatief goed geintegreerde allochtonen in Nederlandquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ergens begonnen, maar al zolang ze in Nederland zijn worden ze als tweederangs burgers gezien, het waren immers gastarbeiders.
Chinezen bv niet, gezien we erg blij waren met de producten die ze naar Nederland brachten, ook botst hun geloof (of het niet hebben van een) niet met het onze. (die wij vaak ook niet meer hebben)
Er is minder onbegrip met bv chinezen omdat hun cultuur meer gemeen heeft met onze cultuur.
Ik merk het zelf als migrant, dat ik hier de taal nog niet zo goed spreek wordt mij absoluut niet kwalijk genomen. Ook dat ik hier werk word niet gezien als het stelen van een baan.
Terwijl mijn Iraanse vriendin die hier iets minder lang woont veel harder wordt veroordeeld. Ook haar kinderen, terwijl die van mij al haast als Deens worden gezien.
Mijn kinderen en ik zijn met open armen ontvangen, we worden haast op handen gedragen.
Terwijl mijn vriendin met de nek wordt aangekeken.
Mensen zien aan het uiterlijk vaak niet of iemand nu uit Iran, Irak of bv Syrie komt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Vreemd dat je Iraniërs als voorbeeld geeft in deze context, wilde dat net gebruiken als voorbeeld van relatief goed geintegreerde allochtonen in Nederland. Weet niet hoe de situatie in Denemarken is wat dat betreft maar in Nederland doen Iraniërs het toch relatief goed? En zo niet hoe zit het dan met bijvoorbeeld Bosniërs?
Oke, iets totaal anders maar heb ook meegelezen in het 'In welke taal denken jullie' topic en daarin zei je dat je Deens leert via het Engels, hoe goed is jouw Engels en heb je ook lessen gehad in uitspraak etc. wil namelijk wellicht zoiets gaan doenquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mensen zien aan het uiterlijk vaak niet of iemand nu uit Iran, Irak of bv Syrie komt.
En inderdaad, ze doen het ook goed voor zover ik weet. Bosniërs zitten er hier niet zo heel veel geloof ik.
Mijn Engels is wel redelijk goed, ik ben tweetalig opgegroeid.Dus verders geen Engelse lessen gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Oke, iets totaal anders maar heb ook meegelezen in het 'In welke taal denken jullie' topic en daarin zei je dat je Deens leert via het Engels, hoe goed is jouw Engels en heb je ook lessen gehad in uitspraak etc. wil namelijk wellicht zoiets gaan doen.
Minder gevangenen houdt niet in dat er minder criminelen zijn. Er zijn nu gewoon minder gevangenen omdat dat politiek beleid is en omdat er binnen de politie nog steeds een herorganisatie bezig is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Om je vraag te beantwoorden: gelukkig daalt het aantal gedetineerden elk jaar nog, dus ook het absolute aantal gedetineerden van Marokkaanse afkomst. Ik vind het nog best positief dat we 'maar' 43000 gevangenen hebben. Nu maar hopen dat we het aantal nog verder kunnen terugschroeven.
Als je oude statistiek op tafel flikkert die al door iedereen is erkent valt daar weinig op te zeggen ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Pino0 het volgende:
Wel grappig dat als er feiten op tafel gegooid worden, het altijd stil is aan de andere kant.
... vanwaar deze dus?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Om je vraag te beantwoorden: gelukkig daalt het aantal gedetineerden elk jaar nog, dus ook het absolute aantal gedetineerden van Marokkaanse afkomst.
... was ze leuk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 05:44 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook een keer aangezien voor marokkaan. Werd ik bijna meegenomen
En Nederlandse Polen? Britten? Duitsers? mogen die wel blijven?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef Pino0 het volgende:
Als ze zich gedragen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
En Nederlandse Polen? Britten? Duitsers? mogen die wel blijven?
En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ze zich gedragen.
En eigenschap die ze doorgaans beter beheersen dan marokkanen
Oja, 2014 is zo lang geleden ook en totaal niet meer relevant...quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je oude statistiek op tafel flikkert die al door iedereen is erkent valt daar weinig op te zeggen ja.
Vraag het ts.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?
Van mij ook, maar harder aanpakken blijkt meestal niet te werken(zie de VS)quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vraag het ts.
Van mij mogen ze al het tuig aanpakken.
Simpelweg harder alleen is niet de oplossing. Het mag wel wat doordachter allemaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Van mij ook, maar harder aanpakken blijkt meestal niet te werken(zie de VS)
Er zijn ook criminelen die wij helemaal niet zien, en ik denk dat anti's daar onder vallen. Coke smokkel oid.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?
Heb jij ooit een marokkaan als pedofiel in de krant gezien? Ooit met toeslagen zien frauderen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er zijn ook criminelen die wij helemaal niet zien, en ik denk dat anti's daar onder vallen. Coke smokkel oid.
Dat is natuurlijk verkeerd, maar heb jij ooit een anti een oma zien beroven? Een homo in elkaar trappen met zijn 10en doen anti's niet zo snel. Bibliotheek overlast door jongeren vanaf 12 jaar oud, daar zitten bijna altijd Marokkanen tussen, zie zelden anti's/donkere mensen die voor overlast zorgen.
Hooligans etc, hoge corrupte baasjes, ook allemaal fout. Maar daar gaat het niet om. Dit is een deel van een bevolkingsgroep (Marokkaanse gemeenschap) die het dagelijkse leven beinvloed. Als het anti's waren die dat deden, had ik daar wel een topic over gemaakt.
Nee, je gooit een probleem op tafel dat al jaren bekend is en waar al de nodige aandacht aan wordt besteed en doet alsof iedereen daarvoor weg kijkt omdat je geen reactie krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Pino0 het volgende:
Oja, 2014 is zo lang geleden ook en totaal niet meer relevant...
Ga weg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:15 schreef Gutmensch het volgende:
Dat 20% van jonge Marokkaanse mannen crimineel is, is wel veel, maar ongeveer dezelfde cijfers gelden voor Antillianen en Surinamers. Alleen zijn die groepen in absolute aantallen kleiner.
Neemt niet weg natuurlijk dat de overgrote meerderheid van hen, 80%, niet crimineel is.
Oh ik wou helemaal niet op je schijt ingaan. Maar bij dezen: surinamers zijn geen kleinere groep. Verder scheer je je nu weg.quote:
20% werd verdacht in 2012.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:15 schreef Gutmensch het volgende:
Dat 20% van jonge Marokkaanse mannen crimineel is, is wel veel, maar ongeveer dezelfde cijfers gelden voor Antillianen en Surinamers. Alleen zijn die groepen in absolute aantallen kleiner.
Neemt niet weg natuurlijk dat de overgrote meerderheid van hen, 80%, niet crimineel is.
De Surinamers zijn een iets kleinere groep inderdaad, enkele tienduizenden kleiner. De Antilliaanse groep is wel veel kleiner.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oh ik wou helemaal niet op je schijt ingaan. Maar bij dezen: surinamers zijn geen kleinere groep. Verder scheer je je nu weg.
Het percentage normale Marokkanen wordt dan nog groter. Die 20% is al overdreven inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
20% werd verdacht in 2012.
Tel daarbij op degenen die nooit verdacht zijn en trek dit door naar een bredere tijdschaal en het getalletje word nog hoger.
Ik volg redenering even niet. Leg eens uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het percentage normale Marokkanen wordt dan nog groter. Die 20% is al overdreven inderdaad.
20% is verdacht van een misdrijf. Niet elke verdachte is ook daadwerkelijk crimineel. Dus het percentage criminele jonge Marokkaanse mannen ligt onder de 20%.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg redenering even niet. Leg eens uit.
Of beschouw je een criminele Marokkaan als een normale Marokkaan?
Ik zou het eerder omdraaien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
20% is verdacht van een misdrijf. Niet elke verdachte is ook daadwerkelijk crimineel. Dus het percentage criminele jonge Marokkaanse mannen ligt onder de 20%.
Net als jodenhaat in 1938?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:05 schreef papierentijdschrift het volgende:
Marokkanenhaat wordt het helemaal in 2016 :
Omdat de vergelijking met de rassenhaat in de jaren 30 allesbehalve onzinnig is.quote:
Ja, maar je kent de regels van het internet toch.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
Omdat de vergelijking met de rassenhaat in de jaren 30 allesbehalve onzinnig is.
Oh ja want we waren van plan Marokkanen in een kamp te steken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat de vergelijking met de rassenhaat in de jaren 30 allesbehalve onzinnig is.
Zucht, daar gaan we weer. Ik zal het dan nog maar eens neerzetten voor een wegkijker zoals jij; Dat is meer dan vier keer zo veel als bij autochtone mannen van dezelfde leeftijd (4,5 procent).quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een marokkaan als pedofiel in de krant gezien? Ooit met toeslagen zien frauderen?
Slechte vergelijking. Joden hadden geen crimineel gedrag vertoond om hun te haten. Eén volksmenner wist de haat op te roepen onder de bevolking. Marokkanen daar in tegen weten zichzelf, door hun criminele en gewelddadige gedrag, steeds weer in de negatieve picture te zetten. Hun eigen gedrag wekt haat op!quote:
Nou dat is niet helemaal waar. In die jaren waren joden ook vaak lid van de onderklasse. Het is niet voor niks dat het Bargoens (dievenjargon: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bargoens ) veel Jiddische woorden bevat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef thekolere het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Joden hadden geen crimineel gedrag vertoond om hun te haten. Eén volksmenner wist de haat op te roepen onder de bevolking. Marokkanen daar in tegen weten zichzelf, door hun criminele en gewelddadige gedrag, steeds weer in de negatieve picture te zetten. Hun eigen gedrag wekt haat op!
Dat laatste zeiden de naz's ook over de joden, dus de vergelijking is helemaal niet zo slecht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef thekolere het volgende:
[..]
Slechte vergelijking.
...
Hun eigen gedrag wekt haat op!
Waarom zouden ze kritiek moeten geven?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:34 schreef mrPanerai het volgende:
Een groot deel van de allochtone bevolking is best ok, het probleem is dat ze zelf geen kritiek durven/willen geven op hun criminele medeallochtonen.
Jawel, volgens de nazi's waren de joden en communisten de oorzaak van de economische malaise. Hier in Nederland zorgen marokkanen voor een groot deel van de criminaliteit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat laatste zeiden de naz's ook over de joden, dus de vergelijking is helemaal niet zo slecht.
Ze roepen het over zichzelf af...quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:05 schreef papierentijdschrift het volgende:
Marokkanenhaat wordt het helemaal in 2016 :
Zodat ze zich hopelijk gaan gedragen misschienquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze kritiek moeten geven?
Waarom zou de hardwerkende Marokkaan zich moeten verantwoorden voor tuig?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Zodat ze zich hopelijk gaan gedragen misschien![]()
Zij begrijpen de cultuur beter, zij moeten zorgen voor schaamte bij dat tuig, gezichtsverlies bij t theehuis de moskee in de buurt etc.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom zou de hardwerkende Marokkaan zich moeten verantwoorden voor tuig?
Ja maar moeten wij ons verantwoorden voor die aanslag in Noorwegen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Zij begrijpen de cultuur beter, zij moeten zorgen voor schaamte bij dat tuig, gezichtsverlies bij t theehuis de moskee in de buurt etc.
Leef jij in Noorwegen dan, gaat om de gemeenschap waarin je woont. Maargoed dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja maar moeten wij ons verantwoorden voor die aanslag in Noorwegen?
Of die pedofielen die altijd hollanders zijn, is ook onze gemeenschapquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:35 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Leef jij in Noorwegen dan, gaat om de gemeenschap waarin je woont. Maargoed dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..
Wat dacht je van door de gehaktmolen en verwerken tot hondenvoer?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Guantanamo bay, maar dan in Nederland. En natuurlijk met alle 'praktijken' die er gebeuren binnen de celmuren. De harde hand en laten zien wie de baas is.
Anders uitzetten na een misdrijf.
Ik kan me niet herinneren dat joden oververtegenwoordigd waren in de criminaliteit in de jaren dertig van de vorige eeuw in Duitsland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
quote:
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:35 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Leef jij in Noorwegen dan, gaat om de gemeenschap waarin je woont. Maargoed dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..
Wat een dooddoener.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.
haan heeft wel weer gelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.
Ik hoop dat hij dit leest (zie pagina 2 over mijn reactie met een Marokkaanse politie agent op TV); toen ik dat stukje schreef besefte ik goed hoe zwaar de goede Marokkanen het hebben. Ik heb er zelfs om gehuild. Ja, om een Marokkaanse politie agent op TV, heeft een volwassen kerel aan het janken gekregen.
haan33 wilt helaas de realiteit niet onder ogen zien en komt met de bekende antwoorden dat Nederlanders pedofiel zijn etc.
Dat klopt. Desalniettemin loopt de criminaliteit terug. Zie ook hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:40 schreef Burrito het volgende:
[..]
Minder gevangenen houdt niet in dat er minder criminelen zijn. Er zijn nu gewoon minder gevangenen omdat dat politiek beleid is en omdat er binnen de politie nog steeds een herorganisatie bezig is.
Het absolute aantal criminele Marokkanen is in de afgelopen tien jaar iets gedaald, net als het totale aantal criminelen. Zie hier, en ook hier.quote:
dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuivenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Abed het volgende:
Het is allemaal de schuld van de arrogante witman
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuiven
voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piratenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.
Is dit echt? Bron?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piraten_!
nederlanders en hun moraal verrotte kompas, 2.5% van de bevolking zit momenteel een straf uit, dit is toch geen gevaarlijk land maar een kindercreche, en de grootste jankerds zijn de volwassenen
Witman gespot.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:24 schreef harrievankempen het volgende:
Allemaal incidentjes mensen. Vooral blijven wegkijken.
het is nog veel minder zie ikquote:
2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nog veel minder zie ik
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G3,G1,G4&STB=T,G2
nog geen 1 procent, oeh wat een gevaar![]()
mensen worden gewoon bang gemaakt en dat maakt ze lelijk in gedrag
dat mag je vindenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:43 schreef Parawan het volgende:
[..]
2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.
ja wat wil je ermee zeggen dan jongetje?quote:
1 procent is 1 op de 100. Dat heb je door toch? Dat zou betekenen dat we serieuze problemen zouden hebben in ons land.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je nu expres zo dom? 1 procent is 1 op de 100, ooh echt joh is dat soms waar procent voor staat zelfs? en er staat zelfs: nog geen 1 procentquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
1 procent is 1 op de 100. Dat heb je door toch?
dat betekent dat je een bange broekenpoeper bent, een hele bange en angst is een bijzonder slechte raadgeverquote:Dat zou betekenen dat we serieuze problemen zouden hebben in ons land.
Dat ik maar beter wijselijk mijn mond kan houdenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat wil je ermee zeggen dan jongetje?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:20 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dat ik maar beter wijselijk mijn mond kan houden
en waar moet de 40 procent autochtone gedetineerden naar luisteren dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Marokkanen moeten Marokkanen maar toespreken of iets. Want naar niet-Marokkanen luisteren ze in ieder geval niet. Naar wie dan wel?
naar anderen van hun soort xdquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar moet de 40 procent autochtone gedetineerden naar luisteren dan?
Want een individu is verantwoordelijk voor de daden van een wildvreemde, dit puur omdat ze dezelfde afkomst hebben?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:58 schreef Catch22- het volgende:
En maar huilen als je geen baan krijgt als Marokkaan
hun soort....quote:
Dit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want een individu is verantwoordelijk voor de daden van een wildvreemde, dit puur omdat ze dezelfde afkomst hebben?
Het is terecht wanneer een welwillende Marokkaan, met prima papieren, die gewoon normaal Nederlands spreekt, wordt afgewezen voor een baan, dit puur en alleen om basis van afkomst? Dit omdat de persoon toevallig dezelfde afkomst heeft als een grote groep tuig?
Dat doen wij toch ook tegen onze kinderen of kinderen van anderen wanneer dingen niet gepast zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze kritiek moeten geven?
Het gevaar zit hem niet in de mensen die vast zitten maar in de mensen die vrij rondlopen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar moet de 40 procent autochtone gedetineerden naar luisteren dan?
Haatzaaier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.
Dat zegt al genoeg toch? Boom knuffelaartje
Nu klinkt het net of de overige 60% bestaat uit 400.000 Marokkanenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.
dat ik het relatieve aantal gevangen wel mee vind vallenquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het gevaar zit hem niet in de mensen die vast zitten maar in de mensen die vrij rondlopen.
Het is mee dus niet duidelijk wat je precies probeert aan te tonen met dat percentage.
dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoor
Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoor
Ah daar is onze rassenhater weer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.
jodenhater? wat lul jij nu weer ?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.
Hij is frusti swa, geen argumenten meer en de nodige reprimandes van de mods.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
jodenhater? wat lul jij nu weer ?_¡
Was die nou de mol of nie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Niks van gemerkt hoor gr Ellie Lust van opsporing verzocht
Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat doen wij toch ook tegen onze kinderen of kinderen van anderen wanneer dingen niet gepast zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ach t komt ervan dat we het recht in eigen hand gaan nemen...vooral als t jou kind klein of achterkleinkind enzenz te pakken word genomen door die schoften...van mij mag t...ze hebben toch de vrije hand als t rechtssysteem er niks aan doet
dit is vreselijk onrealistischquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Guantanamo bay, maar dan in Nederland. En natuurlijk met alle 'praktijken' die er gebeuren binnen de celmuren. De harde hand en laten zien wie de baas is.
Anders uitzetten na een misdrijf.
Moet je maar niet zoveel bruiningscreme gebruiken jij flikker van de bovenste plank.quote:Op woensdag 24 februari 2016 05:44 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook een keer aangezien voor marokkaan. Werd ik bijna meegenomen
wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?
Er wonen 100.000 mensen in Molenbeek. 50.000 zouden er op de hoogte zijn geweest?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.
Kijk gewoon naar Molenbeek, de helft van de inwoners wist dat Abdeslam zich er schuil hielt en toch kwam er geen enkel signaal uit die hoek.
Ik ga er van uit dat je blank bent:quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Zij begrijpen de cultuur beter, zij moeten zorgen voor schaamte bij dat tuig, gezichtsverlies bij t theehuis de moskee in de buurt etc.
Ook altijd die reacties van mocro's in wegmisbruikersquote:Op maandag 21 maart 2016 13:52 schreef Sander166 het volgende:
Gister in 'De Meldkamer' lieten ze een melding zien uit Kanaleneiland.
Man, man, man wat een pauperwijk met al die hangende Marocs met hun nektasjes en opgeschoren koppen![]()
![]()
![]()
http://www.sbs6.nl/progra(...)na-uit-in-knokpartij
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:47 schreef Faeroer het volgende:
Denk ook wel dat het een vicieuze cirkel aan het worden is. Als je als Marokkaan praktisch vanaf de geboorte aan slecht wordt aangekeken, ga je vanzelf gekke dingen doen denk ik. Geen kansen als niemand je een goed leven gunt.
Dat zeker, maar ik kan best begrijpen dat de beeldvorming van de media een enorme invloed kan hebben op het zelfvertrouwen en op de omgang met anderen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef mrPanerai het volgende:
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |