Ik kan me niet herinneren dat joden oververtegenwoordigd waren in de criminaliteit in de jaren dertig van de vorige eeuw in Duitsland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat de vergelijking met de rassenhaat in de jaren 30 allesbehalve onzinnig is.
quote:
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:35 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Leef jij in Noorwegen dan, gaat om de gemeenschap waarin je woont. Maargoed dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..
Wat een dooddoener.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.
haan heeft wel weer gelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.
Ik hoop dat hij dit leest (zie pagina 2 over mijn reactie met een Marokkaanse politie agent op TV); toen ik dat stukje schreef besefte ik goed hoe zwaar de goede Marokkanen het hebben. Ik heb er zelfs om gehuild. Ja, om een Marokkaanse politie agent op TV, heeft een volwassen kerel aan het janken gekregen.
haan33 wilt helaas de realiteit niet onder ogen zien en komt met de bekende antwoorden dat Nederlanders pedofiel zijn etc.
Dat klopt. Desalniettemin loopt de criminaliteit terug. Zie ook hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:40 schreef Burrito het volgende:
[..]
Minder gevangenen houdt niet in dat er minder criminelen zijn. Er zijn nu gewoon minder gevangenen omdat dat politiek beleid is en omdat er binnen de politie nog steeds een herorganisatie bezig is.
Het absolute aantal criminele Marokkanen is in de afgelopen tien jaar iets gedaald, net als het totale aantal criminelen. Zie hier, en ook hier.quote:
dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuivenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Abed het volgende:
Het is allemaal de schuld van de arrogante witman
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuiven
voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piratenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.
Is dit echt? Bron?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piraten_!
nederlanders en hun moraal verrotte kompas, 2.5% van de bevolking zit momenteel een straf uit, dit is toch geen gevaarlijk land maar een kindercreche, en de grootste jankerds zijn de volwassenen
Witman gespot.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:24 schreef harrievankempen het volgende:
Allemaal incidentjes mensen. Vooral blijven wegkijken.
het is nog veel minder zie ikquote:
2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nog veel minder zie ik
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G3,G1,G4&STB=T,G2
nog geen 1 procent, oeh wat een gevaar![]()
mensen worden gewoon bang gemaakt en dat maakt ze lelijk in gedrag
dat mag je vindenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:43 schreef Parawan het volgende:
[..]
2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.
ja wat wil je ermee zeggen dan jongetje?quote:
1 procent is 1 op de 100. Dat heb je door toch? Dat zou betekenen dat we serieuze problemen zouden hebben in ons land.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je nu expres zo dom? 1 procent is 1 op de 100, ooh echt joh is dat soms waar procent voor staat zelfs? en er staat zelfs: nog geen 1 procentquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
1 procent is 1 op de 100. Dat heb je door toch?
dat betekent dat je een bange broekenpoeper bent, een hele bange en angst is een bijzonder slechte raadgeverquote:Dat zou betekenen dat we serieuze problemen zouden hebben in ons land.
Dat ik maar beter wijselijk mijn mond kan houdenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat wil je ermee zeggen dan jongetje?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:20 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dat ik maar beter wijselijk mijn mond kan houden
en waar moet de 40 procent autochtone gedetineerden naar luisteren dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Marokkanen moeten Marokkanen maar toespreken of iets. Want naar niet-Marokkanen luisteren ze in ieder geval niet. Naar wie dan wel?
naar anderen van hun soort xdquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar moet de 40 procent autochtone gedetineerden naar luisteren dan?
Want een individu is verantwoordelijk voor de daden van een wildvreemde, dit puur omdat ze dezelfde afkomst hebben?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:58 schreef Catch22- het volgende:
En maar huilen als je geen baan krijgt als Marokkaan
hun soort....quote:
Dit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want een individu is verantwoordelijk voor de daden van een wildvreemde, dit puur omdat ze dezelfde afkomst hebben?
Het is terecht wanneer een welwillende Marokkaan, met prima papieren, die gewoon normaal Nederlands spreekt, wordt afgewezen voor een baan, dit puur en alleen om basis van afkomst? Dit omdat de persoon toevallig dezelfde afkomst heeft als een grote groep tuig?
Dat doen wij toch ook tegen onze kinderen of kinderen van anderen wanneer dingen niet gepast zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze kritiek moeten geven?
Het gevaar zit hem niet in de mensen die vast zitten maar in de mensen die vrij rondlopen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar moet de 40 procent autochtone gedetineerden naar luisteren dan?
Haatzaaier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.
Dat zegt al genoeg toch? Boom knuffelaartje
Nu klinkt het net of de overige 60% bestaat uit 400.000 Marokkanenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
40% autochtone gedetineerden in een land van 17 miljoen waar 400,000 ervan Marokkaans zijn.
dat ik het relatieve aantal gevangen wel mee vind vallenquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het gevaar zit hem niet in de mensen die vast zitten maar in de mensen die vrij rondlopen.
Het is mee dus niet duidelijk wat je precies probeert aan te tonen met dat percentage.
dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoor
Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt genoeg vooral dat racisten zoals jij mensen geen kansen geven, en maar janken dat ze crimineel zijn en geen werk hebben, hebben ze werk zijn het gore banenpikkers, nee nee eerlijke kansen voor iedereen hoor
Ah daar is onze rassenhater weer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.
jodenhater? wat lul jij nu weer ?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Kijk even op pagina 2. Heb gejankt om het feit dat de goede Marokkanen moeten leiden onder de vele slechte, jodenhater.
Hij is frusti swa, geen argumenten meer en de nodige reprimandes van de mods.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
jodenhater? wat lul jij nu weer ?_¡
Was die nou de mol of nie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Niks van gemerkt hoor gr Ellie Lust van opsporing verzocht
Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat doen wij toch ook tegen onze kinderen of kinderen van anderen wanneer dingen niet gepast zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ach t komt ervan dat we het recht in eigen hand gaan nemen...vooral als t jou kind klein of achterkleinkind enzenz te pakken word genomen door die schoften...van mij mag t...ze hebben toch de vrije hand als t rechtssysteem er niks aan doet
dit is vreselijk onrealistischquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Guantanamo bay, maar dan in Nederland. En natuurlijk met alle 'praktijken' die er gebeuren binnen de celmuren. De harde hand en laten zien wie de baas is.
Anders uitzetten na een misdrijf.
Moet je maar niet zoveel bruiningscreme gebruiken jij flikker van de bovenste plank.quote:Op woensdag 24 februari 2016 05:44 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook een keer aangezien voor marokkaan. Werd ik bijna meegenomen
wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?
Er wonen 100.000 mensen in Molenbeek. 50.000 zouden er op de hoogte zijn geweest?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.
Kijk gewoon naar Molenbeek, de helft van de inwoners wist dat Abdeslam zich er schuil hielt en toch kwam er geen enkel signaal uit die hoek.
Ik ga er van uit dat je blank bent:quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Zij begrijpen de cultuur beter, zij moeten zorgen voor schaamte bij dat tuig, gezichtsverlies bij t theehuis de moskee in de buurt etc.
Ook altijd die reacties van mocro's in wegmisbruikersquote:Op maandag 21 maart 2016 13:52 schreef Sander166 het volgende:
Gister in 'De Meldkamer' lieten ze een melding zien uit Kanaleneiland.
Man, man, man wat een pauperwijk met al die hangende Marocs met hun nektasjes en opgeschoren koppen![]()
![]()
![]()
http://www.sbs6.nl/progra(...)na-uit-in-knokpartij
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:47 schreef Faeroer het volgende:
Denk ook wel dat het een vicieuze cirkel aan het worden is. Als je als Marokkaan praktisch vanaf de geboorte aan slecht wordt aangekeken, ga je vanzelf gekke dingen doen denk ik. Geen kansen als niemand je een goed leven gunt.
Dat zeker, maar ik kan best begrijpen dat de beeldvorming van de media een enorme invloed kan hebben op het zelfvertrouwen en op de omgang met anderen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef mrPanerai het volgende:
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |