Hij is frusti swa, geen argumenten meer en de nodige reprimandes van de mods.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
jodenhater? wat lul jij nu weer ?_¡
Was die nou de mol of nie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Niks van gemerkt hoor gr Ellie Lust van opsporing verzocht
Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat doen wij toch ook tegen onze kinderen of kinderen van anderen wanneer dingen niet gepast zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:51 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ach t komt ervan dat we het recht in eigen hand gaan nemen...vooral als t jou kind klein of achterkleinkind enzenz te pakken word genomen door die schoften...van mij mag t...ze hebben toch de vrije hand als t rechtssysteem er niks aan doet
dit is vreselijk onrealistischquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Guantanamo bay, maar dan in Nederland. En natuurlijk met alle 'praktijken' die er gebeuren binnen de celmuren. De harde hand en laten zien wie de baas is.
Anders uitzetten na een misdrijf.
Moet je maar niet zoveel bruiningscreme gebruiken jij flikker van de bovenste plank.quote:Op woensdag 24 februari 2016 05:44 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook een keer aangezien voor marokkaan. Werd ik bijna meegenomen
wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kinderen is toch heel anders dan iemand die toevallig dezelfde geloofsovertuiging heeft?
Er wonen 100.000 mensen in Molenbeek. 50.000 zouden er op de hoogte zijn geweest?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
wie spreekt er hier over geloofsovertuiging? Ik had het over allochtonen over het algemeen.
Kijk gewoon naar Molenbeek, de helft van de inwoners wist dat Abdeslam zich er schuil hielt en toch kwam er geen enkel signaal uit die hoek.
Ik ga er van uit dat je blank bent:quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:32 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Zij begrijpen de cultuur beter, zij moeten zorgen voor schaamte bij dat tuig, gezichtsverlies bij t theehuis de moskee in de buurt etc.
Ook altijd die reacties van mocro's in wegmisbruikersquote:Op maandag 21 maart 2016 13:52 schreef Sander166 het volgende:
Gister in 'De Meldkamer' lieten ze een melding zien uit Kanaleneiland.
Man, man, man wat een pauperwijk met al die hangende Marocs met hun nektasjes en opgeschoren koppen![]()
![]()
![]()
http://www.sbs6.nl/progra(...)na-uit-in-knokpartij
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:47 schreef Faeroer het volgende:
Denk ook wel dat het een vicieuze cirkel aan het worden is. Als je als Marokkaan praktisch vanaf de geboorte aan slecht wordt aangekeken, ga je vanzelf gekke dingen doen denk ik. Geen kansen als niemand je een goed leven gunt.
Dat zeker, maar ik kan best begrijpen dat de beeldvorming van de media een enorme invloed kan hebben op het zelfvertrouwen en op de omgang met anderen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef mrPanerai het volgende:
Onzin want er zijn voorbeelden zat van Marokkanen die wel slagen in het leven. Maar het is makkelijker om er niet keihard voor te knokken en het slachtoffer spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |