Ik kan me niet herinneren dat joden oververtegenwoordigd waren in de criminaliteit in de jaren dertig van de vorige eeuw in Duitsland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat de vergelijking met de rassenhaat in de jaren 30 allesbehalve onzinnig is.
quote:
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:35 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Leef jij in Noorwegen dan, gaat om de gemeenschap waarin je woont. Maargoed dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..
Wat een dooddoener.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.
haan heeft wel weer gelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er valt niet met haan33 in discussie te gaan.
Ik hoop dat hij dit leest (zie pagina 2 over mijn reactie met een Marokkaanse politie agent op TV); toen ik dat stukje schreef besefte ik goed hoe zwaar de goede Marokkanen het hebben. Ik heb er zelfs om gehuild. Ja, om een Marokkaanse politie agent op TV, heeft een volwassen kerel aan het janken gekregen.
haan33 wilt helaas de realiteit niet onder ogen zien en komt met de bekende antwoorden dat Nederlanders pedofiel zijn etc.
Dat klopt. Desalniettemin loopt de criminaliteit terug. Zie ook hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:40 schreef Burrito het volgende:
[..]
Minder gevangenen houdt niet in dat er minder criminelen zijn. Er zijn nu gewoon minder gevangenen omdat dat politiek beleid is en omdat er binnen de politie nog steeds een herorganisatie bezig is.
Het absolute aantal criminele Marokkanen is in de afgelopen tien jaar iets gedaald, net als het totale aantal criminelen. Zie hier, en ook hier.quote:
dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuivenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Abed het volgende:
Het is allemaal de schuld van de arrogante witman
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weten ze best daarom roepen ze ook van die domme dingen over buitenlanders, schuld afschuiven
voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piratenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw.
Is dit echt? Bron?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
voc mentaliteit, slaven op je gouden koets , echte zeehelden... andersom zijn het dan piraten_!
nederlanders en hun moraal verrotte kompas, 2.5% van de bevolking zit momenteel een straf uit, dit is toch geen gevaarlijk land maar een kindercreche, en de grootste jankerds zijn de volwassenen
Witman gespot.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:24 schreef harrievankempen het volgende:
Allemaal incidentjes mensen. Vooral blijven wegkijken.
het is nog veel minder zie ikquote:
2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nog veel minder zie ik
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G3,G1,G4&STB=T,G2
nog geen 1 procent, oeh wat een gevaar![]()
mensen worden gewoon bang gemaakt en dat maakt ze lelijk in gedrag
dat mag je vindenquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:43 schreef Parawan het volgende:
[..]
2,5 procent zou ik wel veel vinden voor een landje als Nederland.
ja wat wil je ermee zeggen dan jongetje?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |