... was ze leuk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 05:44 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook een keer aangezien voor marokkaan. Werd ik bijna meegenomen
En Nederlandse Polen? Britten? Duitsers? mogen die wel blijven?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef Pino0 het volgende:
Dit is tuig van de richel en de zachte hand hanteren werkt niet.
Nederlandse-Marokkanen moeten direct worden uitgezet na een misdrijf. Oprotten met dit primitieve tuig.
Als ze zich gedragen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
En Nederlandse Polen? Britten? Duitsers? mogen die wel blijven?
En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ze zich gedragen.
En eigenschap die ze doorgaans beter beheersen dan marokkanen
Oja, 2014 is zo lang geleden ook en totaal niet meer relevant...quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je oude statistiek op tafel flikkert die al door iedereen is erkent valt daar weinig op te zeggen ja.
Vraag het ts.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?
Van mij ook, maar harder aanpakken blijkt meestal niet te werken(zie de VS)quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vraag het ts.
Van mij mogen ze al het tuig aanpakken.
Simpelweg harder alleen is niet de oplossing. Het mag wel wat doordachter allemaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Van mij ook, maar harder aanpakken blijkt meestal niet te werken(zie de VS)
Er zijn ook criminelen die wij helemaal niet zien, en ik denk dat anti's daar onder vallen. Coke smokkel oid.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
En anti's dan? die zijn procentueel gezien meer crimineel dan marokkanen. Waarom maakt ts hier dan geen topic over?
Heb jij ooit een marokkaan als pedofiel in de krant gezien? Ooit met toeslagen zien frauderen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er zijn ook criminelen die wij helemaal niet zien, en ik denk dat anti's daar onder vallen. Coke smokkel oid.
Dat is natuurlijk verkeerd, maar heb jij ooit een anti een oma zien beroven? Een homo in elkaar trappen met zijn 10en doen anti's niet zo snel. Bibliotheek overlast door jongeren vanaf 12 jaar oud, daar zitten bijna altijd Marokkanen tussen, zie zelden anti's/donkere mensen die voor overlast zorgen.
Hooligans etc, hoge corrupte baasjes, ook allemaal fout. Maar daar gaat het niet om. Dit is een deel van een bevolkingsgroep (Marokkaanse gemeenschap) die het dagelijkse leven beinvloed. Als het anti's waren die dat deden, had ik daar wel een topic over gemaakt.
Nee, je gooit een probleem op tafel dat al jaren bekend is en waar al de nodige aandacht aan wordt besteed en doet alsof iedereen daarvoor weg kijkt omdat je geen reactie krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Pino0 het volgende:
Oja, 2014 is zo lang geleden ook en totaal niet meer relevant...
Ga weg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:15 schreef Gutmensch het volgende:
Dat 20% van jonge Marokkaanse mannen crimineel is, is wel veel, maar ongeveer dezelfde cijfers gelden voor Antillianen en Surinamers. Alleen zijn die groepen in absolute aantallen kleiner.
Neemt niet weg natuurlijk dat de overgrote meerderheid van hen, 80%, niet crimineel is.
Oh ik wou helemaal niet op je schijt ingaan. Maar bij dezen: surinamers zijn geen kleinere groep. Verder scheer je je nu weg.quote:
20% werd verdacht in 2012.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:15 schreef Gutmensch het volgende:
Dat 20% van jonge Marokkaanse mannen crimineel is, is wel veel, maar ongeveer dezelfde cijfers gelden voor Antillianen en Surinamers. Alleen zijn die groepen in absolute aantallen kleiner.
Neemt niet weg natuurlijk dat de overgrote meerderheid van hen, 80%, niet crimineel is.
De Surinamers zijn een iets kleinere groep inderdaad, enkele tienduizenden kleiner. De Antilliaanse groep is wel veel kleiner.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oh ik wou helemaal niet op je schijt ingaan. Maar bij dezen: surinamers zijn geen kleinere groep. Verder scheer je je nu weg.
Het percentage normale Marokkanen wordt dan nog groter. Die 20% is al overdreven inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
20% werd verdacht in 2012.
Tel daarbij op degenen die nooit verdacht zijn en trek dit door naar een bredere tijdschaal en het getalletje word nog hoger.
Ik volg redenering even niet. Leg eens uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het percentage normale Marokkanen wordt dan nog groter. Die 20% is al overdreven inderdaad.
20% is verdacht van een misdrijf. Niet elke verdachte is ook daadwerkelijk crimineel. Dus het percentage criminele jonge Marokkaanse mannen ligt onder de 20%.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg redenering even niet. Leg eens uit.
Of beschouw je een criminele Marokkaan als een normale Marokkaan?
Ik zou het eerder omdraaien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
20% is verdacht van een misdrijf. Niet elke verdachte is ook daadwerkelijk crimineel. Dus het percentage criminele jonge Marokkaanse mannen ligt onder de 20%.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |