Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:41 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi.
Ik heb gisteren een account gemaakt en dus best nieuw hier.
Doen mensen hier altijd alsof je een kloon ben als je nieuw ben?
Best heel irritant.
Jaagt nieuwe gebruikers alleen maar weg, zeg maar.
Niet echt uitnodigend.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Bedankt voor de reactie.
Ik heb geprobeerd het aan een moderator van Nieuws te vragen om te bevestigen dat ik dat niet ben. Nou heb ik vooral in de Nieuws SC gezeten, dat leek mij wel gezellig.
Tot het gisternacht toch een beetje uit de hand liep.
Ik had een leuk gesprek met een bepaalde user en dat werd verbroken door een andere user.
Kan ik dit nu alsnog in het Nieuws Feedback Topic gooien?
Zal even hier antwoorden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoop op een moderator die vooral persoonlijke aanvallen aanpakt. M.i. is het prima dat het soms grof wordt, binnen de grenzen van de wet moet alles gezegd kunnen worden. Maar andere users persoonlijk aanvallen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten begint onderhand erg vervelend te worden.
Dit soort gedrag he ...quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, citeer jij even een andere user, kerel. Het is je gelukt, gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op die reactie? Vervelend voor hem dat hij dat vindt, dus laat hem lekker weggaan. Bij joop.nl zullen ze vast heel blij met hem zijn.
Een beetje raar dat je dit weggehaald hebt, Frutsel. Dat eerste, oké, dat kan natuurlijk best naar zijn voor iemand zo braaf, lief en onschuldig als ..-._---_-.-, die zelf nóóit andere users afserveert op politieke kleur, bijvoorbeeld door hen als "tokkies" weg te zetten.quote:
De eerste alinea zegt juist dat het tweede om prima redenen is weggehaaldquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een beetje raar dat je dit weggehaald hebt, Frutsel. Dat eerste, oké, dat kan natuurlijk best naar zijn voor iemand zo braaf, lief en onschuldig als ..-._---_-.-, die zelf nóóit andere users afserveert op politieke kleur, bijvoorbeeld door hen als "tokkies" weg te zetten.
Maar dat tweede weghalen slaat echt nergens op.
Kap nou eens met dat persoonlijke gedoe man. Je verpest een prima forum voor anderen. Ik zit ook niet te wachten op dit soort natrapperij in feedback, want dat is net zo goed ad hominem. Overigens heb je helemaal gelijk dat ik nooit iemand als "tokkie" weg zet. Dat is mijn stijl niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk best naar zijn voor iemand zo braaf, lief en onschuldig als ..-._---_-.-, die zelf nóóit andere users afserveert op politieke kleur, bijvoorbeeld door hen als "tokkies" weg te zetten.
Hoor wie het zegt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat persoonlijke gedoe man.
Moet je horen wie het zegt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat persoonlijke gedoe man.
Dan zet je maar een TR ofzo als je zoiets ziet. Zo hoort hetquote:
Jou werd niets gevraagd volgens mij. Dat voegt ook niets toe, reageer dan aub nietquote:
Eens. Sommige mensen hebben lange tenen en reageren erg agressief en op de persoon gericht op het moment dat een inhoudelijke mening hen niet bevalt. Dat kan je missen als kiespijn als je een op een goede manier wil discussiëren. Ik begrijp het sowieso niet waarom mensen zichzelf kunnen opfokken over een mening, grow up denk ik dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoop op een moderator die vooral persoonlijke aanvallen aanpakt.
Je kan dan natuurlijk ook gewoon erop wijzen dat die cijfers twijfelachtig zijn etc. en het daar bij laten. Een van de redenen dat ik aanraad om Lyrebird te verzoeken om hier moderator te worden is dat ik hem in de jaren dat ik hier kom nooit op de persoon heb zien spelen. De andere reden is dat hij inhoudelijk sterk is, hij is een zeer intelligente jongeman die veel van de wereld heeft gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal even hier antwoorden.
Twijfelachtige cijfers gebruiken om aan te tonen hoe ongewenst moslims en Afrikanen zijn heeft met een discussie niks te maken. Als jij die vorm gebruikt om je gelijk aan te tonen kunnen mensen je ook op die vorm aanvallen.
Jij kan helemaal niet voor heel FOK spreken joh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef ExTec het volgende:
Hallo hardwerkende vrijwilligers.
Zouden jullie deze ombuig poging tot joden bashen in de kiem kunnen smoren?
Heel Fok! zou jullie heel dankbaar zijn
Jawel,quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet voor heel FOK spreken joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |