SPOILER: Foto's van een bazenMono die een Moira ten huwelijk vraagt O+ :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mono is een harde eindbaas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat en waar we willen. Mono had het over augustus 2016 maar we moeten even kijken of dat financieel en organisatorisch haalbaar is. Anders wordt het misschien pas juli 2017. Of misschien heel iets anders, maar dat zien we de komende tijd wel ff
Hahahaha dankjewel hoor PeZu![]()
Maer natuurlijck!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:32 schreef renwan het volgende:
Mooie SC dit, 9/10 ga meeposten
Mits ik welkom ben natuurlijk
Had nu wel een Google Cardboard willen hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51163195105/?fref=nf
Sir David Attenborough
Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Had nu wel een Google Cardboard willen hebben
Heb handarbeid laten vallen toen het kon, 2 linkerhanden hier! Maar wel 3 jaar TD in een pretpark gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit van gehoord
Knip er zelf één.
nee, net mn tanden gepoetstquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Na een Straffe Hendrik en een Leffe Tripel, nu aan een Affligem Blonde.
Ik zat bij Muse.quote:
Jij had hier al gepost, derhalve geen lurker meerquote:
Veel plezier.quote:
Ze hebben hier weer een plantage opgerold. Zoals elke weekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alleen halenwil daar verder niet dood gevonden worden
Ik ga ze zien op Graspopquote:
Alles kan, melkkan, theekan, toekan, Hertog Kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:02 schreef FL_Freak het volgende:
Oh heet het tegenwoordig hertog kan SC.
Ja. Je moeder.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:20 schreef DrNick het volgende:
Iedereen heeft zeker wat belangrijkers te doen dan deze SC
Sorry, had spul te drinken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:20 schreef DrNick het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben hier weer een plantage opgerold. Zoals elke week
Zonde.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, wat zei ik, het is weer zoverhttp://denhelderactueel.n(...)nd-lijsterbesstraat/
[..]
Terecht wel, levensgevaarlijk. Ze moeten het gewoon legaliseren.quote:
True.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terecht wel, levensgevaarlijk. Ze moeten het gewoon legaliseren.
Sorry, dronk net Affligem.quote:
Ik ben ziek, maar anders had ik dat lekker gevonden.quote:
Jazeker. Dat mag allemaal!quote:
Al dat fantasygebeuren trekt mij niet zo. The Walking Dead is ook al afgelopen. Mijn levenquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.facebook.com/GameOfThrones/posts/10153634702137734
FAP FAP FAP
TWD heb ik na 6 afleveringen in het eerste seizoen voorgoed afgezet. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al dat fantasygebeuren trekt mij niet zo. The Walking Dead is ook al afgelopen. Mijn leven
quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TWD heb ik na 6 afleveringen in het eerste seizoen voorgoed afgezet. Niet mijn ding.
Zat amper verhaal in, het enige wat ze doen is wegrennen voor zombies en verder nog wat met emoties, nou daar heb ik niet zoveel mee.quote:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vindenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat amper verhaal in, het enige wat ze doen is wegrennen voor zombies en verder nog wat met emoties, nou daar heb ik niet zoveel mee.
Te vroeg op gegeven wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat amper verhaal in, het enige wat ze doen is wegrennen voor zombies en verder nog wat met emoties, nou daar heb ik niet zoveel mee.
Klopt. De eerste helft van het laatste seizoen was trouwens een beetje meh, maar de tweede helft was weer ouderwets genietenquote:
Ik had dat bij Breaking Bad, ik keek seizoen 1.. hoewel die kort was, ik dacht echt.. wtfquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Klopt. De eerste helft van het laatste seizoen was een beetje meh, maar de tweede helft was weer ouderwets genieten
Ik heb ooit de pilot gekeken en dacht precies hetzelfde. Ik heb ook veel andere series geprobeerd, maar TWD is de enige die me heeft kunnen blijven boeien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had dat bij Breaking Bad, ik keek seizoen 1.. hoewel die kort was, ik dacht echt.. wtfhoezo is iedereen hier zo lyrisch over? Het is niet slecht maar niet van oh wauw..
Naja toch maar door gekeken en nooit spijt van gehad
Afgehaakt (van wat ik me nu even snel kan herinneren): The Last Man On Earth, Ressurection, Under The Dome, Wilfred, Mr. Robot, The Bridge.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Boardwalk Empire, Breaking Bad, Better Call Saul, The Last Kingdom, Game of Thrones, Vikings, House of Cards (behalve laatste seizoen), Sherlock, True Detective (S01), Homeland en Rome gezien. Ben nu met Black Sails bezig.
Die gastquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik je ook kan aanraden, An Idiot Abroaden daarna The Moaning of life with Karl Pilkington
heerlijke autist
quote:
Welke regio van Rdam zit je chicka dan, Zuid toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
niet meer man, maar mn vriendin zei net dat t regent
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke regio van Rdam zit je chicka dan, Zuid toch?
quote:Eye on the TV
'cause tragedy thrills me
Whatever flavour
It happens to be like;
Killed by the husband
Drowned by the ocean
Shot by his own son
She used the poison in his tea
And kissed him goodbye
That's my kind of story
It's no fun 'til someone dies
quote:Don't look at me like
I am a monster
Frown out your one face
But with the other
Stare like a junkie
Into the TV
Stare like a zombie
While the mother
Holds her child
Watches him die
Hands to the sky crying
Why, oh why?
'cause I need to watch things die
From a distance
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat een rust hier![]()
Hallo mensen die ik niet ken
Jazekerquote:
Ja wel goed, ben verhuisd naar KLBSC, deze SC is dood.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jazeker
Ik dacht, ik verveel me, laat ik maar eens kijken of er hier nog wat te beleven valt
Hoe is ie
Ik merk het jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja wel goed, ben verhuisd naar KLBSC, deze SC is dood.
Nu je het zegt, sinds oktober al niet meer. Geen idee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik merk het ja
Weet jij toevallig waar Lt. Surge is gebleven? Ik meende een tijdje terug daarover een topic te lezen, maar kan hem niet weer vinden
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:20 schreef DrNick het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke regio van Rdam zit je chicka dan, Zuid toch?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik je ook kan aanraden, An Idiot Abroaden daarna The Moaning of life with Karl Pilkington
heerlijke autist
Yo!quote:
Sowieso, maar of het als SC-titel nou zo'n succes is.quote:
Nu klinkt het nog kliekerig dan dat het al was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso, maar of het als SC-titel nou zo'n succes is.
Dat je daar allemaal over nadenkt! WOW!quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nu klinkt het nog kliekerig dan dat het al was.
Daarom, gewoon weer ONZ SC.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef richolio het volgende:
Ik heb nooit bij de Hertog Jan SC gehoord. Ik voel me hier dus niet welkom.
In deze zit ik al meer dan 1000 delenquote:
Monopoliequote:
ja maar ook in fokstok etc, steeds open ik MyAT, en zie ik jouw naam 2-3 keerquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In deze zit ik al meer dan 1000 delen
SOOOOWWW, moet je horen wat ie zegt...quote:
ja maar vakantiegeld is nog niet binnenquote:
Zeg je nou dat ik geen leven heb?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ook in fokstok etc, steeds open ik MyAT, en zie ik jouw naam 2-3 keer
pmdat te constateren zou ik zelf ook geen leven hebben... dus jneequote:
aah kak jij ook, myAt gaat u helemaal flippen, zwab, dago, Ng allemaal zelfde topicsquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zit op een doordeweekse dag tijdens kantooruren op FOK! en je verbaast je hier over?
Kantooruren zijn voor slaven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zit op een doordeweekse dag tijdens kantooruren op FOK! en je verbaast je hier over?
You can run but you can't hide.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah kak jij ook, myAt gaat u helemaal flippen, zwab, dago, Ng allemaal zelfde topics
fuk dat man, ik kan al geen inktvis of octopus meer zien irl zonder gelijk te denken zwabberquote:
Ouwe student, hoe ist?quote:
aah jij was het ja!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
fuk dat man, ik kan al geen inktvis of octopus meer zien irl zonder gelijk te denken zwabber
is dat nu je doel, to improve al SC'squote:
Oud? ;squote:
omgquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah jij was het ja!
voetnoot:
ik verwarde jou laatst met bondage aangaande een nacht hier
AKWARD AKWARDquote:
It's my destiny...quote:
Yup, tijd dat je je ondertitel aanpast.quote:
Tja, we lijken natuurlijk ook heel erg veel op elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:41 schreef PeZu het volgende:
voetnoot:
ik verwarde jou laatst met bondage aangaande een nacht hier[/sub]
2 users op fok, in een sc, in onz, ja best welquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, we lijken natuurlijk ook heel erg veel op elkaar
Heb je ook blauw haar?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, we lijken natuurlijk ook heel erg veel op elkaar
quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 users op fok, in een sc, in onz, ja best wel
Nee, geen blauw haar.quote:
NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:19 schreef PeZu het volgende:
mega crosspost omdat: nou dat kun je zelf wel in elkaar zetten denk ik
[ afbeelding ]
PorkSgtbeans!quote:
Dagoquote:
Wat een gezelligheid in dit topic hè.quote:
Ik kan deze rust niet handelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid in dit topic hè.
Doe er wat aan!quote:
Ik ben er even weg vanquote:
Moet ik met een bord in het hoofdmenu gaan staan?quote:
Dat is zo'n gek idee nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet ik met een bord in het hoofdmenu gaan staan?
Hoi Paul!quote:
Welke noten heb je 't over?quote:
Aww yiss.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een doos Skuumkoppes gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
Skuumkoppe![]()
Laatst nog drie van op
Was godverdomme bijna 15 euro kwijt
Doos was in de aanbieding. ¤24quote:
Mooie bijdrage.quote:
Ik zie alleen maar tieten.quote:
Ja, het begint er weer op te lijken.quote:
Werd tijd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het begint er weer op te lijken.
Maar nu ga ik toch echt een rondje (race)fietsen.quote:
Wielrennersquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar nu ga ik toch echt een rondje (race)fietsen.
Vooroordelenquote:
Lokquote.quote:
waarom weet je ditquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
182 mensen die topic volgen, allemaal gestopt met FOK!?
Komt in beeld als je je muis op de TT houdt.quote:
Kom meeposten in dit geweldige topic.quote:
hee weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt in beeld als je je muis op de TT houdt.
Done!quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom meeposten in dit geweldige topic.
Techniek staat voor niets tegenwoordig.quote:
Goedzo.quote:
That's life.quote:
That's what the people sayquote:
Holy crap! It's him!quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:51 schreef Rozevla het volgende:
Het liefst ga ik ze te lijf met een hamer !!!!
Wauw.quote:
Mijn haat zit dan ook diep vandaagquote:
Dus ik zit daar in die zaal, dat tuig begint te spelen KUTMUZIEKquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mijn haat zit dan ook diep vandaag
Ik heb mensen uit gescholden
Geschreeuwd
En dingen kapot gegooid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag ook nog een vogel op de weg zitten, zo'n zwart met witte en oranje lange snavel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus ik zit daar in die zaal, dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK
Ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
EN WAAR DE FUCK IS DE HEADER
http://fok.d4v1d.nl/onzsc/header
Ik wil kankworstenquote:
Die rijden zo verdomde lekker die wielrenfietsen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een vogel op de weg zitten, zo'n zwart met witte en oranje lange snavel.
DUS IK VOL GAS OM HEM DOOD TE RIJDEN !!!!!!!!!!!!!!!
En toen dacht ik
Nee
Die vogel kan er niks aan doen
Dus weer geremd
Vogel gered
Wel een fiets omgetrapt die bij m'n voordeur stond
ZO EEN VUILE KUT WIELREN FIETS !!!!!!!!!1
Ja ook, maar hij moet in de header.quote:
We hadden een header met een plaatje van Euroshopper knakworsten, maar dan gefotosoept naar kankworsten. Kwam door m'n post hier: ONZ / [ONZ-SC #100]quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik las kankerworsten
omg
IK GA NAAR DE HEL !!!!
Jij ben ook helemaal leip he !!!quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hadden een header met een plaatje van Euroshopper knakworsten, maar dan gefotosoept naar kankworsten. Kwam door m'n post hier: ONZ / [ONZ-SC #100]
Rustig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:38 schreef Rozevla het volgende:
GODVER ARK !!!!
GOOI IK DE AS VAN MN SIGAAR IN MN NOG VOLLE BLIKJE COLA !!!!!![]()
KUT !!!!!!!!!!!!!!!![]()
Kan ik weer naar de keuken
er is niemandquote:
Positief blijven.quote:
niemand zonder n is toch iemandquote:
Wauw, dat is wel erg positief.quote:
Al klaar?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 05:20 schreef d4v1d het volgende:
Goedemorgen luitjes.
Straks een examen, maar het is echt veels te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |