SPOILER: Foto's van een bazenMono die een Moira ten huwelijk vraagt O+ :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mono is een harde eindbaas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat en waar we willen. Mono had het over augustus 2016 maar we moeten even kijken of dat financieel en organisatorisch haalbaar is. Anders wordt het misschien pas juli 2017. Of misschien heel iets anders, maar dat zien we de komende tijd wel ff
Hahahaha dankjewel hoor PeZu![]()
Maer natuurlijck!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:32 schreef renwan het volgende:
Mooie SC dit, 9/10 ga meeposten
Mits ik welkom ben natuurlijk
Had nu wel een Google Cardboard willen hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51163195105/?fref=nf
Sir David Attenborough
Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Had nu wel een Google Cardboard willen hebben
Heb handarbeid laten vallen toen het kon, 2 linkerhanden hier! Maar wel 3 jaar TD in een pretpark gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit van gehoord
Knip er zelf één.
nee, net mn tanden gepoetstquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Na een Straffe Hendrik en een Leffe Tripel, nu aan een Affligem Blonde.
Ik zat bij Muse.quote:
Jij had hier al gepost, derhalve geen lurker meerquote:
Veel plezier.quote:
Ze hebben hier weer een plantage opgerold. Zoals elke weekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alleen halenwil daar verder niet dood gevonden worden
Ik ga ze zien op Graspopquote:
Alles kan, melkkan, theekan, toekan, Hertog Kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:02 schreef FL_Freak het volgende:
Oh heet het tegenwoordig hertog kan SC.
Ja. Je moeder.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:20 schreef DrNick het volgende:
Iedereen heeft zeker wat belangrijkers te doen dan deze SC
Sorry, had spul te drinken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:20 schreef DrNick het volgende:
Iedereen heeft zeker wat belangrijkers te doen dan deze SC
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben hier weer een plantage opgerold. Zoals elke week
Zonde.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, wat zei ik, het is weer zoverhttp://denhelderactueel.n(...)nd-lijsterbesstraat/
[..]
Terecht wel, levensgevaarlijk. Ze moeten het gewoon legaliseren.quote:
True.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terecht wel, levensgevaarlijk. Ze moeten het gewoon legaliseren.
Sorry, dronk net Affligem.quote:
Ik ben ziek, maar anders had ik dat lekker gevonden.quote:
Jazeker. Dat mag allemaal!quote:
Al dat fantasygebeuren trekt mij niet zo. The Walking Dead is ook al afgelopen. Mijn levenquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.facebook.com/GameOfThrones/posts/10153634702137734
FAP FAP FAP
TWD heb ik na 6 afleveringen in het eerste seizoen voorgoed afgezet. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al dat fantasygebeuren trekt mij niet zo. The Walking Dead is ook al afgelopen. Mijn leven
quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TWD heb ik na 6 afleveringen in het eerste seizoen voorgoed afgezet. Niet mijn ding.
Zat amper verhaal in, het enige wat ze doen is wegrennen voor zombies en verder nog wat met emoties, nou daar heb ik niet zoveel mee.quote:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vindenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat amper verhaal in, het enige wat ze doen is wegrennen voor zombies en verder nog wat met emoties, nou daar heb ik niet zoveel mee.
Te vroeg op gegeven wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat amper verhaal in, het enige wat ze doen is wegrennen voor zombies en verder nog wat met emoties, nou daar heb ik niet zoveel mee.
Klopt. De eerste helft van het laatste seizoen was trouwens een beetje meh, maar de tweede helft was weer ouderwets genietenquote:
Ik had dat bij Breaking Bad, ik keek seizoen 1.. hoewel die kort was, ik dacht echt.. wtfquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Klopt. De eerste helft van het laatste seizoen was een beetje meh, maar de tweede helft was weer ouderwets genieten
Ik heb ooit de pilot gekeken en dacht precies hetzelfde. Ik heb ook veel andere series geprobeerd, maar TWD is de enige die me heeft kunnen blijven boeien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had dat bij Breaking Bad, ik keek seizoen 1.. hoewel die kort was, ik dacht echt.. wtfhoezo is iedereen hier zo lyrisch over? Het is niet slecht maar niet van oh wauw..
Naja toch maar door gekeken en nooit spijt van gehad
Afgehaakt (van wat ik me nu even snel kan herinneren): The Last Man On Earth, Ressurection, Under The Dome, Wilfred, Mr. Robot, The Bridge.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Boardwalk Empire, Breaking Bad, Better Call Saul, The Last Kingdom, Game of Thrones, Vikings, House of Cards (behalve laatste seizoen), Sherlock, True Detective (S01), Homeland en Rome gezien. Ben nu met Black Sails bezig.
Die gastquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik je ook kan aanraden, An Idiot Abroaden daarna The Moaning of life with Karl Pilkington
heerlijke autist
quote:
Welke regio van Rdam zit je chicka dan, Zuid toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
niet meer man, maar mn vriendin zei net dat t regent
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke regio van Rdam zit je chicka dan, Zuid toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |