Jup! EN IK WEET WIEquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:11 schreef iBenny het volgende:
Dit is alleen nog maar selectie? Volgende week valt er pas iemand af?
Begrijp ik dat nou goed?
Wel getekend, stond geen bedrag in. Maar ik ga niks zeggen. Is toch niet leuk johquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
ZEG DAN!
(Of moet je daar dan weer 5.000 euro voor betalen?)
Je bent helderziendequote:
Niet livequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent helderziende, of dit is niet live
.
ik weet het ook, hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent helderziende, of dit is niet live
.
Niet?quote:
quote:
wacht maar afquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef richolio het volgende:
Warme stem?
Denk wel dat ze beter een ander nummer had kunnen kiezen. Was verder niet echt slecht ofzo
Nope.. vanaf volgende week krijgen ze punten van de jury, en dan kan de publieksjury stemmen op de bottom 2/3 wie er moet blijven zeg maar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Mooi, ook niet om de haverklap een of andere flippo die iedereen oproept om toch maar 1000 keer te stemmen.
Publieksjury als in het daadwerkelijk aanwezige publiek?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nope.. vanaf volgende week krijgen ze punten van de jury, en dan kan de publieksjury stemmen op de bottom 2/3 wie er moet blijven zeg maar.
Yes.. een gedeelte van het publiekquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Publieksjury als in het daadwerkelijk aanwezige publiek?
Wel een keer prettig.
Ik juist wel.quote:
wiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef iBenny het volgende:
Er staat al een afvaller op Twitter. Geen idee of dat al van volgende week is of later
Zou jij moeten weten, meneer helderziende.quote:
ik zou met een drafje of in gallop wegdraven, van de manage.quote:
Smaken verschillen gelukkig! Misschien verander ik nog wel van gedachten als ik hem voor een 2e keer hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik juist wel.
Vond hem beter dan ik van hem verwacht had.
Doe eens een linkje via dm?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef iBenny het volgende:
Er staat al een afvaller op Twitter. Geen idee of dat al van volgende week is of later
Jawel. Al is het nog even wennenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef Disana het volgende:
Oh, het is al een half uur bezig. Kijkt er wel iemand, en is het een beetje leuk?
was vreselijk voor de opnamens. Iedereen om zich heen kijkend "wie is dat" en al die 10 jarigen en zo helemaal dood van de hysterie.quote:
Als hij praat. Als hij zingt klonk het totaal niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
hou op en schei uit. Jim Bakkum maar dan erger
Onder jongeren... Absoluut.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ben je dan ook al bn'er tegenwoordig
Ik dacht dré hazes.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laatst ook al bij late night voor jan en jan
Arme zielquote:
Dit klonk wel echt vet lullig voor die vrouw gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:07 schreef Nizno het volgende:
hoppa!
Ongelovelijkzulke knappe dochters van jou klaas!
ah het was wel duidelijk dat het gein wasquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit klonk wel echt vet lullig voor die vrouw gewoonZieke sneer
ja dat Fatima weer openlijk gaat zingen en dan zeker als Chantal ook nog presenteert vind ik best wel van lef getuigen.quote:
Ja inderdaad.. Lekker leuk straks op het podiumquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat Fatima weer openlijk gaat zingen en dan zeker als Chantal ook nog presenteert vind ik best wel van lef getuigen.
sowiesoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:17 schreef iBenny het volgende:
Dat finale-optreden van Pip en Pim tijdens Dance Dance Dance
Dit. Maar laat het haar maar niet horenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:24 schreef iBenny het volgende:
Ze kan nog steeds beter hockeyen dan zingen
vast van tevoren bedachtquote:
preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje penetrant aanwezig op de buis.
Omdat ze zo schattig gewoontjes zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies
bij battle on the dancefloor zit ze zelfs in de jury
waarom in hemelsnaam
om niet te zeggen saaiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze zo schattig gewoontjes zijn?
quote:
Komt goed volgende weekquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
sjow he, hit the road was niet helemaal het goede nummer
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn de ideale schoonzoon en -dochter
godverdomme en daar is zij weer!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn de ideale schoonzoon en -dochter
Whehe.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
godverdomme en daar is zij weer!
Ja, zij wordt een beetje gepromote als een nieuw sterretje. Ze lijkt me wel aardig an sich maar de hele tijd dat "fucking vet!" .. en "KUT" in haar commentaar...sowieso wordt er bij dance dance dance behoorlijk wat afgescholden.quote:
Furtjuh ken ik ook van dat filmpje wat over zijn geaardheid gaat..quote:Op zondag 13 maart 2016 12:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jan Versteegh is heerlijk.
Jan Kooiman kan goed zingen maar wat een zelfingenomen eikel, wordt ook lelijk oud (hopelijk).
Rutger Vink of Furtjuh: ken ik van uitgaan, op zich aardige jongen. Komt wel ENG over op tv met die overdreven glimlach en ogen. Zijn vriendje is echt een klootzak, erg arrogant en probeert een slaatje uit zijn relatie te slaan (heeft nu ook opeens een youtube kanaal)
Verder me geprobeerd niet te irriteren aan dat mokumse mokkel met die paardenmuil, maar ik kon het niet laten, wat een goor wijf is dat. Jammer dat ze fantastisch zingt.
Datquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze moet niet zo moeilijk kijken als ze zingt..
quote:
Hij heeft meerdere keren opgetreden en ze hebben de beste versie uitgezonden?quote:
ging wat mis toen, idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren opgetreden en ze hebben de beste versie uitgezonden?
Oh echt? Ik zei maar wat, eerlijk gezegd.quote:
Leuk samen met Waylon in één programmaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jammer dat Ilse niet in de jury zit.
ja klopt. Grappigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zei maar wat, eerlijk gezegd.![]()
Iets technisch? Dan kan ik me nl voorstellen dat je dat niet op tv gooit, als het toch niet live wordt uitgezonden.
Hmm.. in de studio was het prima.. Er werd gezegd "er zat storing op de microfoon in de regie".. maar dat gebeurde nog een keer, waarna we in de studio duidelijk zagen dat Waylon zei dat het nog een keer moest.. zonder contact met de regiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zei maar wat, eerlijk gezegd.![]()
Iets technisch? Dan kan ik me nl voorstellen dat je dat niet op tv gooit, als het toch niet live wordt uitgezonden.
Whut?, dit klinkt een stuk minder duidelijk dan hoe ik het in mijn hoofd zag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. in de studio was het prima.. Er werd gezegd "er zat storing op de microfoon in de regie".. maar dat gebeurde nog een keer, waarna we in de studio duidelijk zagen dat Waylon zei dat het nog een keer moest.. zonder contact met de regie
Alles?quote:
Het komt er op neer dat het optreden gewoon slecht was en het daarom nog een keer over moest. Ons werd gezegd door een storing, maar dat was gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Whut?, dit klinkt een stuk minder duidelijk dan hoe ik het in mijn hoofd zag.
Ik dacht gewoon aan het geluid/licht wat uitviel oid.
[..]
Alles?![]()
Dus toen ik naar het sinterklaasjournaal zat te kijken hadden ze het niet over de echte sinterklaas?
Jij ook verliefd op Jan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel, dit ging een stuk beter dan ik had verwacht toen hij in het begin zijn hoge nootjes oefende.
Ah, kijk. Dat klinkt al een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat het optreden gewoon slecht was en het daarom nog een keer over moest. Ons werd gezegd door een storing, maar dat was gewoon niet zo.
Nee, niet echt.quote:
Een of ander internet figuur, geloof ik.quote:
Gaat wel drie miljoen bakvissen schelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:58 schreef Martinello het volgende:
Voorzichtig schat ik dat dit de afvaller gaat worden.
Die heb ik ook nog van het NSF een paar jaar geledenquote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:58 schreef Martinello het volgende:
Voorzichtig schat ik dat dit de afvaller gaat worden.
Ah ja, vlogger, geen idee dat er zoveel kinderen bekend zijn door dit.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een of ander internet figuur, geloof ik.
Die ogen!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:04 schreef MissJ het volgende:
de passie waarmee Waylon zingt![]()
![]()
![]()
Ik hou ervan.
En dit idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:04 schreef MissJ het volgende:
de passie waarmee Waylon zingt![]()
![]()
![]()
Ik hou ervan.
jaaaa!quote:
Idd, zag ik niet aankomen.quote:
Dit was echt het mooiste nummer vonden wequote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd, zag ik niet aankomen.
Had echt wel wat hoger gemogen.
Dit is er ook zo een die 2 keer is gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd, zag ik niet aankomen.
Had echt wel wat hoger gemogen.
Nee, heeft nog 2 kandidaten hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Waylon zijn haar zit nu ook weer zo lekker de laatste tijd.
Als zij weg moet, vertrekt Waylon dan ook?
Dan hadden ze die punten ook ff moeten verdubbelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is er ook zo een die 2 keer is gedaan.
Dat is wel een heel klein beetje het concept van dit programma.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Verder vind ik de lage cijfers belachelijk. Glennis steelde nogal de thunder van die gast net, oneerlijk.
Dit zou geen duo-programma moeten zijn.
Sorry, ik kijk voor het eerst..quote:
Ja.. eerste puntentelling telt...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hadden ze die punten ook ff moeten verdubbelen.
Ja snap ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is wel een heel klein beetje het concept van dit programma.
Dan kijkt ook geen hond, bepaalde kandidaten geeft niemand iets om..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, dan zouden we wel Waylon![]()
missen
Lieke moet nogquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:14 schreef Ole het volgende:
Ik vind wel dat Trijntje tot nu toe haar kandidaten het best uit de verf laat komen.
O jaquote:
Ook als het daarna beter is, keken ze daarom zo sip toen ze de punten gaven?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. eerste puntentelling telt...
echt he. Irritant schreeuwend paard is hetquote:
Onacceptabel natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, dan zouden we wel Waylon![]()
missen
Jepquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook als het daarna beter is, keken ze daarom zo sip toen ze de punten gaven?
Ik vind het een afschuwelijk mens, maar zingen kan ze wel. Maarja, ongeschikt voor dit programma, want ze overstemt alles en iedereen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Irritant schreeuwend paard is het
Hm, aan de ene kant bagger, maar anders wil iedereen een tweede, derde vierde kans natuurlijk.quote:
vond ik ook. In de zaal vond ik het nog erger. Maar Jan moet door dus hop hoge cijfers.quote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
vond ik ook. In de zaal vond ik het nog erger. Maar Jan moet door dus hop hoge cijfers.
Mindset. Eerst een uur "VERLIES VERLIES" moeten schreeuwen geeft niet echt een winning mood, natuurlijk.quote:
Ja, nu heb ik dat beeld ook in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Moet altijd denken aan Ruben van de Meer, met 'blikken in je ogen'.
dat had ik eerder met iemand anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mindset. Eerst een uur "VERLIES VERLIES" moeten schreeuwen geeft niet echt een winning mood, natuurlijk.
Iemand die nog moet, of iemand die al geweest is?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat had ik eerder met iemand anders.
wie zal eruit gaan Roger?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand die nog moet, of iemand die al geweest is?
Oh, iedereen is al geweest.
Nou ik heb het niet meerquote:
Niet Klaas, gok ik.quote:
en gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet Klaas, gok ik.
Hoop die vlogger
Maakt niet uit tochquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:34 schreef MissJ het volgende:
komt door jouw geschreeuw Glennis, daardoor was hij niet goed te horen
De Kwisquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, ik zie dat er nu ook een lekker kwalitatief hoogstaand programma begint.
eigenlijk wel eensquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maakt niet uit tochBlij dat ie weg is.
Geen idee wat er verder op tv is, maar ik had het ongetwijfeld over iets wat niet nu op rtl4 is.quote:
behoorlijk jaquote:
Eensquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:13 schreef cactussoep het volgende:
Pim kan het beter bij dansen houden dat kan hij veel beter
Inderdaad, Waylon is gewoon bizar goed. En lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waylon zingt iedere zanger uit Nederland eruit.
Ik vond een prima opening
Iedereen heeft een prettiger geluid dan Glennisquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:19 schreef iBenny het volgende:
Fatima heeft een prettiger geluid dan Glennis
ditquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een prettiger geluid dan Glennis
Ik vind hem wel grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:18 schreef iBenny het volgende:
Die jurk van Chantal kan eigenlijk gewoon niet.
Dat ze het leuk heeft met dr Tarzan hoeft nog niet meteen te betekenen dat je je als Jane moet verkleden.
Roel als coachquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:22 schreef roos85 het volgende:
Nu ik Roel zo zie, wat een gemis dat hij niet meer bij TVOH coach is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |