SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach zo is fokkiequote:Op zondag 21 februari 2016 12:02 schreef Sked het volgende:
[..]
weet ik t joh
ik kreeg toch ook de schuld
Goed, met jou?quote:
Ja, morgen weer een bezichtigingquote:Op zondag 21 februari 2016 11:59 schreef Sked het volgende:
[..]
nja, volgende keer beter, maar zal wel niet makkelijk zijn om iets leuks te vinden
ook ook ookquote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed, met jou?
[..]
Ja, morgen weer een bezichtiging
Fokker heeft een obsessie voor Fokkiequote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach zo is fokkie
fokker weet die naam al vanaf december toen sprak ik die gast nooit
Nee heb wel kans, waarom zou ik anders gaan kijkenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je wel een beetje kans om de woningen te krijgen dan of is het meer voor spek en bonen?
dat doen sommige mensen gewoon uit nieuwsgierigheidquote:Op zondag 21 februari 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb wel kans, waarom zou ik anders gaan kijken
nee ze heeft gewoon niks te doen op haar vrije maandagquote:Op zondag 21 februari 2016 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je wel een beetje kans om de woningen te krijgen dan of is het meer voor spek en bonen?
kloptquote:Op zondag 21 februari 2016 12:08 schreef Tjacka het volgende:
ik had gisteren een broodje makreel
de tering dat is echt lekker
Ben niet eens vrijquote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ze heeft gewoon niks te doen op haar vrije maandag
Oh nee dat zou ik niet doenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
dat doen sommige mensen gewoon uit nieuwsgierigheid
oh dat is nog wel gezellig ookquote:Op zondag 21 februari 2016 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee dat zou ik niet doen
Ben gewoon uitgenodigd door twee meisjes voor een kijkavond
ik dm welquote:Op zondag 21 februari 2016 12:10 schreef Sked het volgende:
[..]
oh dat is nog wel gezellig ook
blijf je wel in centrum?
meisjesquote:Op zondag 21 februari 2016 12:13 schreef Sked het volgende:
[..]
meisjes kijken is veel leuker als het 25 graden is
eerst maar emotioneel stabiel worden voor de chicksquote:Op zondag 21 februari 2016 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
in deze SC zijn we een van de weinige die op meisjes vallen
Ohja, das niet liefquote:Op zondag 21 februari 2016 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokker had foto's van Fokkie en gepost of zoiets
Hoi hoiquote:
Dat is ook niet zo liefquote:
Sorry van mij dat ik iedereen z'n Facebook doorstuurquote:Op zondag 21 februari 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Tjacka, mijn oprechte excuses, vergeef me
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry van mij dat ik iedereen z'n Facebook doorstuur
Dan kiest hij iemand die nog geen eens FB heeft ook. Wel echt een klaphark ookquote:Op zondag 21 februari 2016 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry van mij dat ik iedereen z'n Facebook doorstuur
Hoe voelt dat? Als iemand zo'n obsessie voor je heeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kiest hij iemand die nog geen eens FB heeft ook. Wel echt een klaphark ook
Wel makkelijk met nepaccountje verderquote:Op zondag 21 februari 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kiest hij iemand die nog geen eens FB heeft ook. Wel echt een klaphark ook
Al heel wat jaren niet meer gehad dus ik kreeg wel even een stijfje gisterquote:Op zondag 21 februari 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Als iemand zo'n obsessie voor je heeft.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heel wat jaren niet meer gehad dus ik kreeg wel even een stijfje gister
Daar zou ik dan weer geen stijfje van krijgenquote:
Snert is zo lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer geen stijfje van krijgen
Moet jij niet in Doetinchem zitten vandaag trouwens?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel makkelijk met nepaccountje verder
Om half 11 ofzo met een bus naar Doetinchem voor 90 minuten aidsquote:Op zondag 21 februari 2016 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij niet in Doetinchem zitten vandaag trouwens?
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Om half 11 ofzo met een bus naar Doetinchem voor 90 minuten aids
Nee bedankt
Ik zet een escape inquote:Op zondag 21 februari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN BEN JE NOU EINDELIJK AL EENS MET GAME OF THRONES BEGONNEN GRGR
Dudequote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Whoohoo mensen ik ga snert eten vanavond
Na Vitesse zet je hem aanquote:
Gisteren gehad.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, ik dacht dat Ama patat zou gaan eten.
Gezond hoor. En lekker.
Nee. Na 1x keer gedaan bedenk ik mij nu.. toen ik mijn knie de nacht ervoor had verdraaid. Toen had ik er echt helemaal geen zin in.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Zeg jij nooit zelf je vader af oid Amarantha?
quote:
Dat ze moe is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als een vrouw gelijk languit bij je op de bank gaat liggen.
Wat voor signaal geeft ze dan af?
Als een kerel dat zou doen zou ik hem naar buiten trappen.quote:
Ja dat zou ik ook doen iddquote:Op zondag 21 februari 2016 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als een kerel dat zou doen zou ik hem naar buiten trappen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als een vrouw gelijk languit bij je op de bank gaat liggen.
Wat voor signaal geeft ze dan af?
quote:
Of hier gewoon erkennen dat hij single is. Dat zou nog beter zijn want dit begint een beetje comedy capers te wordenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Mikey als je je buurvrouw zo graag wil nemen dan moet je misschien maar overwegen om het uit te maken met je vriendin.
Nee gek. ik snap alleen signalen niet, Van de mensen die ik ken kan ik ze lezen en begrijpen bij nieuwe mensen is dat lastig.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Mikey als je je buurvrouw zo graag wil nemen dan moet je misschien maar overwegen om het uit te maken met je vriendin.
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
smook niet meer slecht voor me hersenen
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of hier gewoon erkennen dat hij single is. Dat zou nog beter zijn want dit begint een beetje comedy capers te worden
merk het jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
smook niet meer slecht voor me hersenen
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee gek. ik snap alleen signalen niet, Van de mensen die ik ken kan ik ze lezen en begrijpen bij nieuwe mensen is dat lastig.
autiplein.nlquote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
Waar heb je je vriendin leren kennen Mikey?
Had je een vriendinnetje dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ben sinds gister ook weer single
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar niet zo lang was teveel gedoe
Ja, was ik maar autist.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doen jullie zo lullig.
Jaloers?
Waarom antwoord je niet gewoon op mijnj vraag?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaloers?
Ja. Ik ben super jaloers op je.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaloers?
autist zijn is wel mijn jeugddroom jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaloers?
Ik ben bang 1 dag.quote:
Omdat ik hier niet kom om lullige vragen te beantwoorden.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet gewoon op mijnj vraag?
Lullige vragen? Ik vraag waar je je vriendin hebt leren kennenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik hier niet kom om lullige vragen te beantwoorden.
Merk alleen dat jullie allemaal zonder reden nog al vijandig doen.
ik loop gewoon te kloten he mikeyquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik hier niet kom om lullige vragen te beantwoorden.
Merk alleen dat jullie allemaal zonder reden nog al vijandig doen.
Op vakantie daarna eerst lange tijd msn contact.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lullige vragen? Ik vraag waar je je vriendin hebt leren kennen
Maar als jij dat niet kan beantwoorden is het voor mij sowieso al duidelijk.
Tsja, ik vind het nogal erg er boven op liggen. Elke dag geforceerd over andere vrouwen praten. Nooit over je eigen vriendin.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op vakantie daarna eerst lange tijd msn contact.
En nu?
Waar ga je heen?quote:
Dit zou ik dus echt niet chill vinden als het mijn vriend was. "Ik chill nu met een sexy Roemeense vrouw".quote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag geforceerd over andere vrouwen praten.
Oh dat zou mijn vriendin prima vinden met mijn libido.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt niet chill vinden als het mijn vriend was. "Ik chill nu met een sexy Roemeense vrouw".
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je hem nog beetje schoongemaakt enz?
Niks mis meequote:
slechtquote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ging het slapen? (Vooral het wakker worden)
Komt omdat ik het geen plek kan geven.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het nogal erg er boven op liggen. Elke dag geforceerd over andere vrouwen praten. Nooit over je eigen vriendin.
Oh haha. Heeft de tattoo nog afgegeven?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kon niet slapen had niets daarmee te maken
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha. Heeft de tattoo nog afgegeven?
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
heb je eindelijk traantje onder je oog ins?
Dat was wel te verwachten ja. Nu gewoon meerdere keren per dag insmeren, af en toe even beetje schoonmaken.quote:
Hm ken ik niet zo goedquote:
eerste paar dagen schoonmaken voor het insmerenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten ja. Nu gewoon meerdere keren per dag insmeren, af en toe even beetje schoonmaken.
Ik heb er altijd maar een. Altijd zoeken.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Altijd bijzonder hoe je in één avond van 5 naar 1 aansteker gaat.
Koop dure zippo kaolo fijnquote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb er altijd maar een. Altijd zoeken.
Ik zou er meer moeten hebben, maar dan raak ik ze ook kwijt.
Als je 7x per dag moet smeren (ligt er aan hoe snel het weer droog is) dan is dat niet nodig hoor. Ik heb dat echt nooit gedaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste paar dagen schoonmaken voor het insmeren
Komende dagen niet gym pfffquote:Op zondag 21 februari 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
Eerste keer wakker worden hele arm was zo stijf
En was eerste uurtjes best misselijk ook wel
daar gingen wij ook nog wel eens op vakantiequote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ken ik niet zo goed
Wij gignen soms naar het Zwarte Woud
Het doet echt heel veel pijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wil ook wel een tattoo, maar vind het eng
ik kreeg papiertje mee van de shop waarop stond dat ik het 3x per dag schoon moest maken en insmerenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je 7x per dag moet smeren (ligt er aan hoe snel het weer droog is) dan is dat niet nodig hoor. Ik heb dat echt nooit gedaan.
de pijn is echt ondragelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 14:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wil ook wel een tattoo, maar vind het eng
Ja dat zeg ik net hier boven ook 2 a 3x zal ik wel doen. Maar smeren kan soms wel vaker voorkomen dan 3x, verschilt echt per persoon en ook de plek waar je je tattoo hebt,quote:Op zondag 21 februari 2016 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kreeg papiertje mee van de shop waarop stond dat ik het 3x per dag schoon moest maken en insmeren
chestquote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ligt ook beetje aan waar toch
waar heb je hem?
ik zat meer op mn achter/onderbeen te denken
quote:
Op de huid is wel handig ja hahahaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Als je geen pijn wilt Etsu moet je het op plekken doen waar je veel vet hebt, sowieso huid
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op de huid is wel handig ja hahaha
op mn kont maar dan moet ik m telkens showenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Als je geen pijn wilt Etsu moet je het op plekken doen waar je veel vet hebt, sowieso huid
Denk dat het op je reet serieus een beetje kriebelig aanvoelt alleenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
op mn kont maar dan moet ik m telkens showen
heb hem op mijn bovenarmquote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net hier boven ook 2 a 3x zal ik wel doen. Maar smeren kan soms wel vaker voorkomen dan 3x, verschilt echt per persoon en ook de plek waar je je tattoo hebt,
Ik ken helaas iets te veel mensen die dat hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ga denk nooit een tattoo nemen, misschien een hakenkruis op me borst ooit
Sieg op je linkerwang en Heil op je rechter tochquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ga denk nooit een tattoo nemen, misschien een hakenkruis op me borst ooit
I kill niggers op je borst tochquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sieg op je linkerwang en Heil op je rechter toch
nee kan je niet maken dan neemt niemand je aan hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sieg op je linkerwang en Heil op je rechter toch
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee kan je niet maken dan neemt niemand je aan hoor
haha, dat zou je wel willen he van mijn ontblote bovenlichaamquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha, dat zou je wel willen he van mijn ontblote bovenlichaam![]()
nee maak wel foto als het helemaal mooi geheeld is
dm je ontwerp wel
mag ik ook zien ins?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha, dat zou je wel willen he van mijn ontblote bovenlichaam![]()
nee maak wel foto als het helemaal mooi geheeld is
dm je ontwerp wel
waarom zouden je collegas je borst zien?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig vinden ze je vast wel een toffe kerel op het werk als ze erachter komen dat je een hakenkruis op je lijf hebt staan.
Ik heb wel wat neven met Good night left side op hun lichaam.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig vinden ze je vast wel een toffe kerel op het werk als ze erachter komen dat je een hakenkruis op je lijf hebt staan.
Er staat dus "er achter komen". Kan ook zijn omdat je het een keer verteld tegen een collega ofzo die je mag.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom zouden je collegas je borst zien?
oh zo ja naja zolang het bedrijf er geen schade van oploopt lijkt me het geen probleemquote:Op zondag 21 februari 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staat dus "er achter komen". Kan ook zijn omdat je het een keer verteld tegen een collega ofzo die je mag.
Anders gewoon in Polen werken johquote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh zo ja naja zolang het bedrijf er geen schade van oploopt lijkt me het geen probleem
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel wat neven met Good night left side op hun lichaam.
Ik zou nu natuurlijk kunnen vragen wat er grappig aan isquote:
hoezo een pre?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gewoon in Polen werken joh
Daar is dat een pre.
Oh ja moeilijk uit te leggen, ik vind het op zich wel "grappig" dat mensen daar schijt aan hebben en gewoon doen. Of het slim is dat is een 2de vraag.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk kunnen vragen wat er grappig aan is
Begrijpelijke tattoo als je ziet hoe Polen door linksen is genakt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk kunnen vragen wat er grappig aan is
Ik bedoelde meer of Ama wist wat de leus betekendequote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijke tattoo als je ziet hoe Polen door linksen is genakt.
maar ook door rechtsquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijke tattoo als je ziet hoe Polen door linksen is genakt.
Ach je zal er vaak geen baan mee krijgen hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of Ama wist wat de leus betekende![]()
Maar ik vind het ook niet heel schokkend moet ik zeggen nee
Ik ben wel bekend met links, rechts enz. En alles erom heen. Naja alles, wel veel.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of Ama wist wat de leus betekende![]()
Maar ik vind het ook niet heel schokkend moet ik zeggen nee
Hitler was niet extreem rechts.quote:
nee dat niet, maar ze zijn wel aangevallenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hitler was niet extreem rechts.
Zeker economisch niet.
Hehequote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter betaalt ze je terug in natura
o ja hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zijn wel aangevallen
weet niet of een hakenkruis dan zo goed teken geeft
Nee dat misschien niet. Maar vind het niet in dezelfde gradatie vallen als ene hakenkruis ofzoquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach je zal er vaak geen baan mee krijgen hoor
Dat is wat ik ook bedoelde met : Of het nou zo slim is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach je zal er vaak geen baan mee krijgen hoor
Finland is daarna dan ook niet 40 jaar nog harder gepakt door communisme.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
das wel cool
in finland word het niet zo gewaardeerd
Qua carriere is een tattoo sowieso best vaak niet slim helaasquote:Op zondag 21 februari 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook bedoelde met : Of het nou zo slim is.
Nope alleen tijdens WW2 zijn ze slachtoffer geworden van communismequote:Op zondag 21 februari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Finland is daarna dan ook niet 40 jaar nog harder gepakt door communisme.
Dan vergeet dat snel hoor.
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat je doet/wilt doen en waar je de tat hebtquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua carriere is een tattoo sowieso best vaak niet slim helaas
Mijn tats zullen dan ook altijd bedekbaar zijn in pakquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua carriere is een tattoo sowieso best vaak niet slim helaas
Uiteraard. Maar op veel werkplekken hoef je niet met een tattoo aan te komen die zichtbaar isquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat je doet/wilt doen en waar je de tat hebt
kan het op mijn werk gewoon flikkenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar op veel werkplekken hoef je niet met een tattoo aan te komen die zichtbaar is
Zijn ze wel steeds losser in hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar op veel werkplekken hoef je niet met een tattoo aan te komen die zichtbaar is
Op het momenten dat je iets met je handen doet is het vaak al een stuk minder problematisch jaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan het op mijn werk gewoon flikken
heb toch niks met de gasten te maken
Mijn moeder moest haar tats toen ze nog werkte wel echt bedekken hoor in Nederland.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze wel steeds losser in hoor.
Horeca is wel wat makkelijker daarin ja. Of als je in een callcenter gaat werken, ze geven geen neuk als je hele kop onderzitquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan het op mijn werk gewoon flikken
heb toch niks met de gasten te maken
In het bedrijfsleven sowieso nietquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze wel steeds losser in hoor.
mja volgens mij maakt het in de horeca sowieso niet zo barveel uitquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het momenten dat je iets met je handen doet is het vaak al een stuk minder problematisch ja
Ligt aan het restaurant natuurlijk, maar meestal zal het wel kunnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mja volgens mij maakt het in de horeca sowieso niet zo barveel uit
ook meiden in de bediening met tats op hun polsen
Sommige werkgevers vinden het nog steeds niet chill. Maar ik merk wel om mij heen dat het wel steeds minder een probleem is (mits je gewoon een beetje netjes eruit ziet verder, als je bijv. een paar bloemen op je arm hebt staan dan doen ze daar tegenwoordig wat minder moeilijk over).quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder moest haar tats toen ze nog werkte wel echt bedekken hoor in Nederland.
vroeg het voor de grap eens aan de sous chefquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Horeca is wel wat makkelijker daarin ja. Of als je in een callcenter gaat werken, ze geven geen neuk als je hele kop onderzit
In verzorgingstehuis maakt het in ieder geval niet uit. En daar loop je in t-shirt.quote:
Je hebt met niemand wat te maken dusjaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vroeg het voor de grap eens aan de sous chef
zei hij van als je helemaal onderzit moet je dat zelf weten zolang je maar gewoon werkt
ze zullen het in een 5 sterren restaurant minder snel gedogen maar denk dat er over het algemeen niet moeilijk over gedaan wordtquote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt aan het restaurant natuurlijk, maar meestal zal het wel kunnen.
Dat zal dan eerder werkgerelateerde redenen hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Piercings vonden ze wel wat minder chill maar ook omdat je die gewoon eruit kan halen voor je daar heen gaat.
Ja ook hygiėne. Maar ook omdat je die gewoon eruit kan halen, net als kettingen enz. Alles wat uit/af kan moet uit en af qua sieraden. En veiligheid. Heel veel redenen wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal dan eerder werkgerelateerde redenen hebben
Bij mij ookquote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
maarja mijn tat zit zo hoog op mijn arm dat hij niet te zien is ook niet in een t shirt
was wel grappig van de zomer was ik op vakantiequote:
hoezo gedaan voor je oudersquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan mijn pols wel makkelijk verbergen (moet ik wel sieraden om mogen doen), ook in het begin gedaan voor mijn ouders haha. Onderarm is wel wat lastig als ik t-shirt aan moet
Omdat ze toen allebei nog best wel anti waren (mijn moeder is dus inmiddels bijgedraaid en vind het ook wel boeiend als ik weer eens heen ga).quote:
Oh het interesseert me ook vrij weinig wie het weet en wie nietquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was wel grappig van de zomer was ik op vakantie
had wat matties gemaakt op die camping en ze kwamen pas achter mijn tat toen we gingen zwemmen
Mijn ouders 0. Mijn moeder wil er wel 1 (komt ook wel door mij) maar weet zeker dat ze dat toch nooit meer gaat doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn ouders hebben beide meerdere tats dus zou wel hypocriet zijn als ze gingen haten
Mijn oma moest huilen toen ik mijn tat liet zienquote:Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het interesseert me ook vrij weinig wie het weet en wie niet![]()
M`n ma wil af en toe nog weleens bitchen op tattoodragers enzo, en dan is het: Oh ja jij hebt er ook 1
ik maakte selfie tijdens zetten en kreeg terugquote:Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het interesseert me ook vrij weinig wie het weet en wie niet![]()
M`n ma wil af en toe nog weleens bitchen op tattoodragers enzo, en dan is het: Oh ja jij hebt er ook 1
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maakte selfie tijdens zetten en kreeg terug
"wreszcie eheheh"
iets in de trant van
after all
lol
mijn ene oma heeft ook tat en andere is er wel gewend nu mn broertje er al al 7 heeftquote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn oma moest huilen toen ik mijn tat liet zien
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn oma moest huilen toen ik mijn tat liet zien
en verder loop ik er ook niet mee te koop en vergeet ik soms zelf dat ik hem heb
hehehequote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn ene oma heeft ook tat en andere is er wel gewend nu mn broertje er al al 7 heeft
Je hebt je tong eruit gehaald? Pijnlijkquote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
En toen ik uit huis ging heb ik mijn lip laten piercen. (En tongpiercing eruit gehaald, ik hou niet van teveel ijzer in mijn gezicht op 1 plek)
was niet omdat ze hem zo lelijk vondquote:
Tongpiercing grapjas.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt je tong eruit gehaald? Pijnlijk
Mijn broertje is na zn 16e heel hard gegaanquote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
wacht nog steeds op de dag dat mijn broertje een tat gaat nemen
wij mochten pas na 18dequote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje is na zn 16e heel hard gegaan
Ik zou 16 persoonlijk wel wat jong vindnequote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje is na zn 16e heel hard gegaan
na je 16e mag je hequote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou 16 persoonlijk wel wat jong vindne
Ja het mag. Maar het is nog wel jong voor zo`n beslissingquote:
Tja, daarna hebben ouders er niet zoveel over te zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het mag. Maar het is nog wel jong voor zo`n beslissing
ahh ik dacht dat ze t zo verschrikkelijk vond dat ze moest huilequote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was niet omdat ze hem zo lelijk vond
was meer omdat ze door mijn tat herinnerd werd aan iemand
nee lolquote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ahh ik dacht dat ze t zo verschrikkelijk vond dat ze moest huile
ZIjn dan ook schijtbeesten hequote:
Heeft een vriendin van mij gedaan toen ze 18 wasquote:Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou het wel lullig zijn als je kind van 16 de naam van zn vriendinnetje tattooeerde.
drugs are badquote:Op zondag 21 februari 2016 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Wat zou jij doen als je kon toveren?
a. Ik zou een grote spuuglelijke nieuwbouwwijk bouwen voor m’n familie.![]()
ik wilde deze quotenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van mij gedaan toen ze 18 wasOp een truckersfestival
quote:
Ik moest echt mijn best doen om haar niet keihard uit te lachen toen ze het liet zienquote:
Zou t kei dom vinden maar los daarvan gewoon super lief dat iemand dat voor jou doet.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest echt mijn best doen om haar niet keihard uit te lachen toen ze het liet zien
Maar dan overheerst toch de domheid wel?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou t kei dom vinden maar los daarvan gewoon super lief dat iemand dat voor jou doet.
Het was de naam van een jongen met wie ze niet echt een stabiele relatie hadquote:Op zondag 21 februari 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou t kei dom vinden maar los daarvan gewoon super lief dat iemand dat voor jou doet.
Ooooh, ik dacht joooooooooooouw naamquote:Op zondag 21 februari 2016 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was de naam van een jongen met wie ze niet echt een stabiele relatie had
Ik zou crack wel op mijn arm laten tatoeėrenquote:Op zondag 21 februari 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht joooooooooooouw naam.
Midden op je borst kei grootquote:Op zondag 21 februari 2016 19:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou crack wel op mijn arm laten tatoeėren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |