Je hebt met niemand wat te maken dusjaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vroeg het voor de grap eens aan de sous chef
zei hij van als je helemaal onderzit moet je dat zelf weten zolang je maar gewoon werkt
ze zullen het in een 5 sterren restaurant minder snel gedogen maar denk dat er over het algemeen niet moeilijk over gedaan wordtquote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt aan het restaurant natuurlijk, maar meestal zal het wel kunnen.
Dat zal dan eerder werkgerelateerde redenen hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Piercings vonden ze wel wat minder chill maar ook omdat je die gewoon eruit kan halen voor je daar heen gaat.
Ja ook hygiëne. Maar ook omdat je die gewoon eruit kan halen, net als kettingen enz. Alles wat uit/af kan moet uit en af qua sieraden. En veiligheid. Heel veel redenen wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal dan eerder werkgerelateerde redenen hebben
Bij mij ookquote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
maarja mijn tat zit zo hoog op mijn arm dat hij niet te zien is ook niet in een t shirt
was wel grappig van de zomer was ik op vakantiequote:
hoezo gedaan voor je oudersquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan mijn pols wel makkelijk verbergen (moet ik wel sieraden om mogen doen), ook in het begin gedaan voor mijn ouders haha. Onderarm is wel wat lastig als ik t-shirt aan moet
Omdat ze toen allebei nog best wel anti waren (mijn moeder is dus inmiddels bijgedraaid en vind het ook wel boeiend als ik weer eens heen ga).quote:
Oh het interesseert me ook vrij weinig wie het weet en wie nietquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was wel grappig van de zomer was ik op vakantie
had wat matties gemaakt op die camping en ze kwamen pas achter mijn tat toen we gingen zwemmen
Mijn ouders 0. Mijn moeder wil er wel 1 (komt ook wel door mij) maar weet zeker dat ze dat toch nooit meer gaat doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn ouders hebben beide meerdere tats dus zou wel hypocriet zijn als ze gingen haten
Mijn oma moest huilen toen ik mijn tat liet zienquote:Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het interesseert me ook vrij weinig wie het weet en wie niet![]()
M`n ma wil af en toe nog weleens bitchen op tattoodragers enzo, en dan is het: Oh ja jij hebt er ook 1
ik maakte selfie tijdens zetten en kreeg terugquote:Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het interesseert me ook vrij weinig wie het weet en wie niet![]()
M`n ma wil af en toe nog weleens bitchen op tattoodragers enzo, en dan is het: Oh ja jij hebt er ook 1
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maakte selfie tijdens zetten en kreeg terug
"wreszcie eheheh"
iets in de trant van
after all
lol
mijn ene oma heeft ook tat en andere is er wel gewend nu mn broertje er al al 7 heeftquote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn oma moest huilen toen ik mijn tat liet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |