Of hier gewoon erkennen dat hij single is. Dat zou nog beter zijn want dit begint een beetje comedy capers te wordenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Mikey als je je buurvrouw zo graag wil nemen dan moet je misschien maar overwegen om het uit te maken met je vriendin.
Nee gek. ik snap alleen signalen niet, Van de mensen die ik ken kan ik ze lezen en begrijpen bij nieuwe mensen is dat lastig.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Mikey als je je buurvrouw zo graag wil nemen dan moet je misschien maar overwegen om het uit te maken met je vriendin.
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
smook niet meer slecht voor me hersenen
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of hier gewoon erkennen dat hij single is. Dat zou nog beter zijn want dit begint een beetje comedy capers te worden
merk het jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
smook niet meer slecht voor me hersenen
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee gek. ik snap alleen signalen niet, Van de mensen die ik ken kan ik ze lezen en begrijpen bij nieuwe mensen is dat lastig.
autiplein.nlquote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
Waar heb je je vriendin leren kennen Mikey?
Had je een vriendinnetje dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ben sinds gister ook weer single
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar niet zo lang was teveel gedoe
Ja, was ik maar autist.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doen jullie zo lullig.
Jaloers?
Waarom antwoord je niet gewoon op mijnj vraag?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaloers?
Ja. Ik ben super jaloers op je.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaloers?
autist zijn is wel mijn jeugddroom jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |