SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door The_Emotion op 21-02-2016 02:04:20 ]
Volwassen? Jij zoekt mijn oma op op facebook en post fotos van mij openbaarquote:Op zondag 21 februari 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
Volwassen ook Stefan om te reporten beetje kinderachtig je hele leven draait natuurlijk om FOK. Mij boeit dit dus echt geen ene kanker.
Dat laatste is gewoon best wel vreemd.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Het boeit je zo weinig dat je fotos van mensen op FOK! gaat zoeken. En van hun oma.
Ik deed het niet. Ik kreeg het van een Fokker maar als nogquote:Op zondag 21 februari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volwassen? Jij zoekt mijn oma op op facebook en post fotos van mij openbaar
Wat een mongool eerste klas ben je danJa dan report ik je kapot ja
Ja, Tjacka is dan ook een mongoolquote:Op zondag 21 februari 2016 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik deed het niet. Ik kreeg het van een Fokker maar als nog
Dat is vrij logisch allemaalquote:
IK WAS HETquote:Op zondag 21 februari 2016 01:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een ding Tjacka is het dit keer niet.
SKEEEEEEED!!!!quote:Op zondag 21 februari 2016 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Boeie heb toch al een ban. Het was Sked.
Sked heeft niet eens facebook lamlulquote:Op zondag 21 februari 2016 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Boeie heb toch al een ban. Het was Sked.
Dus? Via hem heb ik het wel. Ik heb ook geen Facebookquote:Op zondag 21 februari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sked heeft niet eens facebook lamlul
Ik ken Sked iets beter dan jij en ik weet wel vrij zeker dat hij die fotos niet aan jou geeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dus? Via hem heb ik het wel. Ik heb ook geen Facebook
JE BENT OPGELICHTquote:Op zondag 21 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken Sked iets beter dan jij en ik weet wel vrij zeker dat hij die fotos niet aan jou geeft.
Maar go on
Arnhemmers kun je niet vertrowuen inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2016 01:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
JE BENT OPGELICHT
HET WAS SKED
VERRADER!!!!!
welke oproepquote:Op zondag 21 februari 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn oproep wordt niet gereageerd.
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
lol fokker heeft het zelf verwijdert hahahahha
JE BENT PWNEDquote:Op zondag 21 februari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhemmers kun je niet vertrowuen inderdaad
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
lol fokker heeft het zelf verwijdert hahahahha
Er zijn ook berichten weg. Althans 1.quote:
Waarschijnlijk het kanker-bericht van Fokkerquote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook berichten weg. Althans 1.
Jezus wat heb jij opquote:
Nee heeft hij zelf weg gehaald. Maar goed je foto's staan nog wel in vorige deel, kan hij niet deleten.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het kanker-bericht van Fokker
Is hij verliefd op je?quote:
Denk het ja.quote:
Die ligt allang op bed joh.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:03 schreef Rickertman96 het volgende:
REMQOOOOOOOOOOOO
LAAT JE ZIEN
LAAT JE HOREN
Dankjequote:
Is die paint ook hier geweest?quote:
In de vorige topic staat mijn foto nog he?quote:
Ik kom ook voor het eerst in GRTDquote:Op zondag 21 februari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de vorige topic staat mijn foto nog he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel.quote:Your beauty never ever scared me.
No worriesquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekregen.Die is gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nu wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekregen.Het is een werkje geweest, vooral het haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nu wel."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Waarom niet nu meteen?quote:Op zondag 21 februari 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijgt binnenkort plekje in mijn fobo.
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een werkje geweest, vooral het haar
Ah. Met de paint als centerpiece?quote:Op zondag 21 februari 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik hem helemaal opnieuw wil doen. (mijn fobo)
Persoonlijk niet m'n beste, wel blij met het resultaat. Het gezicht was was minder moeite als anders, maar het haarwerk des te meer.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind hem serieus wel goed geluktDoe het je zeker niet na.
Geen ideequote:
Zat ook een beetje warrig jaquote:Op zondag 21 februari 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Persoonlijk niet m'n beste, wel blij met het resultaat. Het gezicht was was minder moeite als anders, maar het haarwerk des te meer.
Meh, het is een uitdaging.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ideeMoet nog even bedenken wat ik voor de rest er allemaal in ga doen.
[..]
Zat ook een beetje warrig jaEen kort kapsel is wel wat makkelijker te tekenen denk ik
Oh nice, ik zie het jaquote:Op zondag 21 februari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, het is een uitdaging.
Ik heb user moemoe ook getekend, met waaiende haren, staat in haar fobo
Gast wtf manquote:Op zondag 21 februari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, het is een uitdaging.
Ik heb user moemoe ook getekend, met waaiende haren, staat in haar fobo
Truste.quote:
je had niet moeten zeggen dat dat je charmante foto wasquote:Op zondag 21 februari 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast wtf manHoelang wil je die post nog laten staan?
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je had niet moeten zeggen dat dat je charmante foto was
Je wil een portret, vraag het gewoonquote:Op zondag 21 februari 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast wtf manHoelang wil je die post nog laten staan?
Nee preciesquote:Op zondag 21 februari 2016 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je wil een portret, vraag het gewoon
Verwijder die foto gewoon, je bent niet voor niets modquote:Op zondag 21 februari 2016 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je wil een portret, vraag het gewoon
Jo Fokkie lang niet gezien man.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verwijder die foto gewoon, je bent niet voor niets mod
Ik vraag altijd toestemming, Ama doet er niet zo moeilijk overquote:Op zondag 21 februari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verwijder die foto gewoon, je bent niet voor niets mod
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 21 februari 2016 02:05 schreef Rickertman96 het volgende:
TOOOOOOOOR FÜR DIE FC BAYERN
THOMAAAAAAAAAS
MÜLLEEEEEER
DANKE
BITTE
Remco waarom slaap jij nog niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag altijd toestemming, Ama doet er niet zo moeilijk over
Verwijder hem gewoon manquote:Op zondag 21 februari 2016 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag altijd toestemming, Ama doet er niet zo moeilijk over
Ik vraag me eerder af wat ik in GRTD te zoeken heb, moest even wat fixen hier.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Remco waarom slaap jij nog niet?
Dat is gelukkig geen incompetente mongool inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
hij is weg nu.
frank heb die verwijdert
Ja rare mensen af en toe.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat ik in GRTD te zoeken heb, moest even wat fixen hier.
Nee iddquote:Op zondag 21 februari 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gelukkig geen incompetente mongool inderdaad
Ja geniet maar van je laatste paar posts. Wil ej nog wat kwijt?quote:
Laat je paint werkjes is zien danquote:Op zondag 21 februari 2016 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat ik in GRTD te zoeken heb, moest even wat fixen hier.
Hoezo laatste posts? Waar heb je het over?quote:Op zondag 21 februari 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geniet maar van je laatste paar posts. Wil ej nog wat kwijt?
Misschien nog wat kliekjes op je pc?
Pak de zoekfunctie, genoeg KLB topicsquote:Op zondag 21 februari 2016 02:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Laat je paint werkjes is zien dan
Fokker is al 2 topics nogal geobsedeerd met mijn fotos postenquote:
triestquote:Op zondag 21 februari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokker is al 2 topics nogal geobsedeerd met mijn fotos posten
Hoe zit het nou met die meerderheid?quote:
Nee, gaat om delegates.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die meerderheid?
Win je als je de meerderheid van de staten gewonnen hebt of telt de een meer mee dan de ander?
Beetje jammer dat jij geen foto wilt verwijderen die hier onvrijwillig wordt gepost.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
Beetje jammer dat KLB mods hier voor ingezet moeten worden
Hoe werkt dat dan?quote:
delegates is kiesmannen toch? Als de meerderheid voor bernie zou stemmen, betekent dat dat alle kiesmannen stemmen op bernie in een staat. Een kleine overwinning in californie zou dan al veel kiesmannen binnenbrengen.quote:
Nope.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als de meerderheid voor bernie zou stemmen, betekent dat dat alle kiesmannen stemmen op bernie in een staat. Een kleine overwinning in californie zou dan al veel kiesmannen binnenbrengen.
#FeelTheBernquote:Op zondag 21 februari 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
http://www.isidewith.com/(...)1938192462:801556210
Lawl 93 met Bernie
10 procent met Ted Cruz
Maar in Iowa was het toen zo dat het qua percentage echt 0,1 procent verschil was ofzo maar Clinton had veel meer delegaties. Snap daar vrij weinig vanquote:Op zondag 21 februari 2016 02:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
delegates is kiesmannen toch? Als de meerderheid voor bernie zou stemmen, betekent dat dat alle kiesmannen stemmen op bernie in een staat. Een kleine overwinning in californie zou dan al veel kiesmannen binnenbrengen.
i think
Ja, dat had toen met superdelegates te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in Iowa was het toen zo dat het qua percentage echt 0,1 procent verschil was ofzo maar Clinton had veel meer delegaties. Snap daar vrij weinig van
Heeft 'ie gedaan,maar voor iedereen is het zondagochtend heel vroeg. Je hoeft je echt niet af te geven op remqo hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij geen foto wilt verwijderen die hier onvrijwillig wordt gepost.
Hm. Ja ik dacht dus 3 states gehad: 2-1 voor Clinton, maar zo makkelijk werkt het dus nietquote:Op zondag 21 februari 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat had toen met superdelegates te maken.
Daar snap ik echt helemaal niets van.
Hij wist dat er in het vorige topic nog een foto stond, en hij gaat vervolgens eerst 2x vragen of hij me niet als paint mag gebruiken ipv die foto gewoon verwijderen. Heeft niks met afgeven te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft 'ie gedaan,maar voor ieder is het zondagochtend heel vroeg. Je hoeft je echt niet af te geven op remqo hoor.
Probleem oplossen met humor. Kan ook. En ach, het is nu allemaal weg. En daar gaat het om. Kunnen we boos naar elkaar kijken, maar laten we eerlijk zijn, mensen die privezooi gaan rondstrooien zijn gewoonweg treurig. En als je het dan toch perse moet doen, heb dan ook het lef om je eigen bakkes tentoon te stellen. Maar ook dat niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wist dat er in het vorige topic nog een foto stond, en hij gaat vervolgens eerst 2x vragen of hij me niet als paint mag gebruiken ipv die foto gewoon verwijderen. Heeft niks met afgeven te maken.
Ik vind het niet erg dat mijn kop hierop komt aangezien heel GRTD mijn gezicht wel kent inmiddels. Maar gaat gewoon om het principequote:Op zondag 21 februari 2016 02:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probleem oplossen met humor. Kan ook. En ach, het is nu allemaal weg. En daar gaat het om. Kunnen we boos naar elkaar kijken, maar laten we eerlijk zijn, mensen die privezooi gaan rondstrooien zijn gewoonweg treurig. En als je het dan toch perse moet doen, heb dan ook het lef om je eigen bakkes tentoon te stellen. Maar ook dat niet.
Met het vorige topic heb ik niets mee te maken, en ama heeft al aangeven geen probleem te hebben met het posten van de paintquote:Op zondag 21 februari 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wist dat er in het vorige topic nog een foto stond, en hij gaat vervolgens eerst 2x vragen of hij me niet als paint mag gebruiken ipv die foto gewoon verwijderen. Heeft niks met afgeven te maken.
De paint?quote:Op zondag 21 februari 2016 02:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met het vorige topic heb ik niets mee te maken, en ama heeft al aangeven geen probleem te hebben met het posten van de paint
Die is toch weg nu? anders deed Ome Frank het welquote:Op zondag 21 februari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De paint?Het gaat toch niet om de paint? Het gaat om een facebook-foto die die fokker post?
En opgelost, daar gaat het om. Niet om het hoe, wie, wat waar of hoe, maar dat het gebeurt, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De paint?Het gaat toch niet om de paint? Het gaat om een facebook-foto die die fokker post?
En hoezo heb je met dat topic niks te maken? Wat maakt het uit of hij in een open of gesloten topic staatquote:Op zondag 21 februari 2016 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die is toch weg nu? anders deed Ome Frank het wel
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
vragen eens doorgelezen
er zijn maar weinig topics waar we hetzelfde antwoorden fokkie
Waar staat die fotoquote:Op zondag 21 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoezo heb je met dat topic niks te maken? Wat maakt het uit of hij in een open of gesloten topic staat
Ja, nu ben je te laat vriend. Anders had je me kunnen aanschouwenquote:
Abortus, euthanasie en nog ietsquote:
Ooh nakendquote:Op zondag 21 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nu ben je te laat vriend. Anders had je me kunnen aanschouwen
Dat nog net niet. Maar ik kijk er niet van op als Fokker die ook heeftsquote:
En Same-sex marriagequote:
Ik heb weer chillin sessie gehad met de buurvrouw.quote:
Met de buurvrouw?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb weer chillin sessie gehad met de buurvrouw.
Wat een boefquote:Op zondag 21 februari 2016 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb weer chillin sessie gehad met de buurvrouw.
Your similar answer: Yes, as long as they can pass the same physical tests as menquote:Op zondag 21 februari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
Should the military allow women to serve in combat roles?
Deze dan Inso
Uhu zelfde jaquote:Op zondag 21 februari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Your similar answer: Yes, as long as they can pass the same physical tests as men
quote:
Sexy Roemeense damequote:
Frank en ik posten hier nooit, we hebben hier geen reet de doen, maar er zijn alarmbellen die even om ingrijpen vraagtquote:Op zondag 21 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoezo heb je met dat topic niks te maken? Wat maakt het uit of hij in een open of gesloten topic staat
Waarom zou je dan niet in een gesloten topic fotos mogen verwijderen?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank en ik posten hier nooit, we hebben hier geen reet de doen, maar er zijn alarmbellen die even om ingrijpen vraagt
lekker hoorquote:
Mwah.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
denk op social buiten 2 dingen wel het zelfde
Denk dat dat wel mee valtquote:Op zondag 21 februari 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah.
Abortus anders, same-sex marriage ool
Death penalty ook
Ben je niet voor doodstraf?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
denk op social buiten 2 dingen wel het zelfde
Geen flauw idee of iemand dat weleens tegen jullie heeft gezegd - lijkt me eerlijk gezegd stuk van niet, dus waarschijnlijk ga ik voor repeteerplaat spelen - maar kom jullie weleens vaker tegen op het forum en ik kan jullie om de een of andere reden niet uit elkaar houden.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet in een gesloten topic fotos mogen verwijderen?
Hmquote:
Dat horen we wel vaker jaquote:Op zondag 21 februari 2016 03:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Geen flauw idee of iemand dat weleens tegen jullie heeft gezegd - lijkt me eerlijk gezegd stuk van niet, dus waarschijnlijk ga ik voor repeteerplaat spelen - maar kom jullie weleens vaker tegen op het forum en ik kan jullie om de een of andere reden niet uit elkaar houden.
Hm oke, meer overheidsredenen dusquote:Op zondag 21 februari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je de overheid die macht niet mag geven.
Mwah. ook dat ligt vrij dicht bij elkaar hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat horen we wel vaker ja![]()
Maar mijn UI is knapper
Dat vooral ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En omdat het rechtsysteem niet waterdicht is.
Tsja, dat is een stukje geloof in de goedheid van de mens van me, kan er niks aan doenquote:Op zondag 21 februari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En het grootste deel van die mensen is niet te verbeteren.
Die goedheid van de mens is meer op hoop dan op feiten gebasseerd neem ik aan?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat is een stukje geloof in de goedheid van de mens van me, kan er niks aan doen
Tuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die goedheid van de mens is meer op hoop dan op feiten gebasseerd neem ik aan?
Mwah, persoonlijk zou ik dan liever voor het realisme kiezen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar dat is ook niet verkeerd
Zou in VS gematigd republikein zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vraag me dan toch af, na het lezen, aarden jullie meer naar de republikeinse of democratische kant?
Republikeins tochquote:Op zondag 21 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou in VS gematigd republikein zijn.
93 procent Sanders. What do ya thinkquote:Op zondag 21 februari 2016 03:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vraag me dan toch af, na het lezen, aarden jullie meer naar de republikeinse of democratische kant?
Omdat je in west/noord europa met bepaalde normen en waarden opgroeid in grote mate.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Republikeins toch![]()
Toch altijd wel grappig Europeanen, met name West- en Noord- heeft altijd meer een hart voor de democraten.
Om in dit voorbeeld te blijven, ik geloof erin dat iemand na weet ik veel hoeveel jaar gevangenschap, dat os voor iedereen anders wel na gaat denken over zijn leven en zijn daden en met zichzelf in het reine kan komen , maar ook schuld en spijt kan betuigen en uiteindelijk, ook al weet hij dat het niks oplost, zichzelf kan verbeteren,quote:Op zondag 21 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, persoonlijk zou ik dan liever voor het realisme kiezen.
Nou ja, goed, ik vind sommige politiek te hard hoor. Het leven draait om geluk, dat begint al bij het begin, in welk gezin ben je geboren, wie zijn je ouders? Je kunt daar al pech in hebben. Om die reden ben ik meer van socialistische aard - ik zie het als plicht om als mens met wat meer geluk te zorgen voor de mensen met minder geluk en zo een evenwicht te creëren - al zijn er zoveel meer visies op het leven natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je in west/noord europa met bepaalde normen en waarden opgroeid in grote mate.
Dan nog zijn die mensen vaak zodanig verknipt dat ze nooit naar het goede zullen neigen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:23 schreef Fok-it het volgende:
Om in dit voorbeeld te blijven, ik geloof erin dat iemand na weet ik veel hoeveel jaar gevangenschap, dat os voor iedereen anders wel na gaat denken over zijn leven en zijn daden en met zichzelf in het reine kan komen , maar ook schuld en spijt kan betuigen en uiteindelijk, ook al weet hij dat het niks oplost, zichzelf kan verbeteren,
Dat is nogal een uitspraak. Waarom neem je dat aan?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is voor mij namelijk echt geen reden om aan te nemen dat de mens goed is.
Eens. Maar dat betekend niet dat je de overheid groter moet maken. Want de overheid kan nooit voor geluk zorgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
- ik zie het als plicht om als mens met wat meer geluk te zorgen voor de mensen met minder geluk en zo een evenwicht te creëren -
Omdat er bijzonder weinig voorbeelden zijn waar mensen op grote schaal naar het "goede" neigen.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:25 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dat is nogal een uitspraak. Waarom neem je dat aan?
Maar tegen mij zeg je geen enkel iemand. Je word dus geboren met een natuurlijke drang naar het slechte?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er bijzonder weinig voorbeelden zijn waar mensen op grote schaal naar het "goede" neigen.
Dat lijkt me evident.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
Je word dus geboren met een natuurlijke drang naar het slechte?
Mensen die naar het goede neigen treden zelden op in het openbaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er bijzonder weinig voorbeelden zijn waar mensen op grote schaal naar het "goede" neigen.
Dat is inderdaad ook zoiets ja. Want dat zie je hier ook, waar de overheid zogenaamd het leven wil beteren - ik noem bijv. jeugdzorg - zie je dat ze vreselijk blundert. Dus ja... Er blijft altijd een element van gevoel ook over.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Maar dat betekend niet dat je de overheid groter moet maken. Want de overheid kan nooit voor geluk zorgen.
Of ze zijn er gewoon niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:28 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mensen die naar het goede neigen treden zelden op in het openbaar.
Als je iets al sneller dan iemand anders definieert als een zonde gebeurt dat natuurlijk ook eerder.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident.
Iedereen neigt naar zonden.
Adiosquote:Op zondag 21 februari 2016 03:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zoiets ja. Want dat zie je hier ook, waar de overheid zogenaamd het leven wil beteren - ik noem bijv. jeugdzorg - zie je dat ze vreselijk blundert. Dus ja... Er blijft altijd een element van gevoel ook over.
Maar goed luitjes, ik ga ook naar bed. Leuk om eens in GRTD gepost te hebben. Hoewel jullie niet uit elkaar zijn te houden, zijn jullie volgens mij best een prima stelletje bij elkaar. Trusten alvast!
Nee, dat is niet waar. En ik spreek niet voor mezelf.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident.
Iedereen neigt naar zonden.
Een zonde is gewoon een handeling tegen de morele wetten. Ik ken niemand die daar niet in meer of mindere mate naar neigt.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je iets al sneller dan iemand anders definieert als een zonde gebeurt dat natuurlijk ook eerder.
Ik wel, meerdere mensen zelfs.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zonde is gewoon een handeling tegen de morele wetten. Ik ken niemand die daar niet in meer of mindere mate naar neigt.
Ik bedoel: jij ziet drugs misschien als een zonde. Als je dan geen onderscheid maakt qua zondes met een moordenaar dan denk je al sneller dat de mens neigt naar zondigheidquote:Op zondag 21 februari 2016 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zonde is gewoon een handeling tegen de morele wetten. Ik ken niemand die daar niet in meer of mindere mate naar neigt.
Nou, dan zouden ze zichzelf iets meer in de spotlight moeten zetten.quote:
Er is wel onderscheid natuurlijk, maar dat maakt het 1e natuurlijk nog wel een zonde.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel: jij ziet drugs misschien als een zonde. Als je dan geen onderscheid maakt qua zondes met een moordenaar dan denk je al sneller dat de mens neigt naar zondigheid
Je hoeft niet je hele leven goed te zijn om good will te hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar stel er zijn enkele mensen die inherrent goed zouden zijn.
Dan moet dat een bijzonder kleine minderheid zijn.
Oneens.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet je hele leven goed te zijn om good will te hebben
Zonder goed geen kwaad en andersom, misschien moet je je dat beseffen? Er is geen zwart/wit, goed/kwaad. De balans. Jij bent het kwade toch of je denkt dat? Alles draait om wat je denkt.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar stel er zijn enkele mensen die inherrent goed zouden zijn.
Dan moet dat een bijzonder kleine minderheid zijn.
Dat besef ik me maar al te goed ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:35 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zonder goed geen kwaad en andersom, misschien moet je je dat beseffen?
Dan ben je erg streng voor de mens die het wel probeertquote:
Jawel, want op het moment dat je iets doet wat niet "goed" is, is dat per definitie zondig?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Dan ben je erg streng voor de mens die het wel probeertwant dat lukt niet. En dat heeft niks te maken met zondig zijn
Ok, je bent dus gelovig?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is wel onderscheid natuurlijk, maar dat maakt het 1e natuurlijk nog wel een zonde.
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 21 februari 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want op het moment dat je iets doet wat niet "goed" is, is dat per definitie zondig?
Als er twee mensen in een brandend huis liggen en jij red de een en de ander sterft ben je dus zondig omdat je niet beide hebt kunnen redden?quote:Op zondag 21 februari 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon de definitie van zonde.
Nee. Niet, zolang je naar eer en geweten hebt gehandeld.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er twee mensen in een brandend huis liggen en jij red de een en de ander sterft ben je dus zondig omdat je niet beide hebt kunnen redden?
Misschien deed Mandela dat ook wel. Hij vermoorde niet omdat het een warlord was in ieder geval.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Niet, zolang je naar eer en geweten hebt gehandeld.
Moord is NOOIT gerechtvaardigd.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien deed Mandela dat ook wel. Hij vermoorde niet omdat het een warlord was in ieder geval.
En daarom vind ik hem eerder goedwillig dan zondig. Want zijn gedachtengoed in het algemeen kwam uit een goed hart, met goede bedoelingen
Daarom. En dat vind ik niet zondigquote:Op zondag 21 februari 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat iedereen in zijn leven wel eens iemand (bewust) heeft gekwetst of egoistisch is geweest.
Of teruggeslagen als je geslagen wordt.
Jij rechtvaardigd het wel voor jezelf anders als mensen aan je familie komenquote:
Voor mezelf.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij rechtvaardigd het wel voor jezelf anders als mensen aan je familie komen
Neequote:
quote:
Dat denk ik wel.quote:
Oh maar dat Mandela zondig is geweest ontken ik ook niet. Maar als persoon in het algemeen bedoel ik. Als hij bij de poort zou staan religieus gesproken. Zou ik hem niet als zondaar zienquote:Op zondag 21 februari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mezelf.
Uiteraard is dat wel zondig.
Iedereen is een zondaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar dat Mandela zondig is geweest ontken ik ook niet. Maar als persoon in het algemeen bedoel ik. Als hij bij de poort zou staan religieus gesproken. Zou ik hem niet als zondaar zien
Dat niet. Maar mensen kunnen het altijd zien als een handeling die te verklaren was gezien omstandigheden.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Of denk je dat stel ik zou iemand omleg om wat voor reden dan ook dat er straks wordt gezegd.
"Nou, goed gedaan"
Uiteraard.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat niet. Maar mensen kunnen het altijd zien als een handeling die te verklaren was gezien omstandigheden.
Met extreme situaties geef ik je gelijk hoor dat er vaak geen tussenweg is. Maar iemand terugslaan als je geslagen wordt, dat zie ik gewoon als een opzichzelfstaand iets. Niet goed, niet zondig. Gewoon niets.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar het maakt het niet goed.
Het blijft een zonde.
Daar is vrijwel elke religie/levensbeschouwing het mee oneens.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar iemand terugslaan als je geslagen wordt, dat zie ik gewoon als een opzichzelfstaand iets.
En iemand uitschelden? Voordringen? Je kan het steeds trivialer en onbenulliger makenquote:Op zondag 21 februari 2016 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is vrijwel elke religie/levensbeschouwing het mee oneens.
Zondig is niets meer dan iets wat niet goed is.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:49 schreef Fok-it het volgende:
En iemand uitschelden? Voordringen? Je kan het steeds trivialer en onbenulliger maken
Allemaal zondig?
maar dat komt omdat de definitie ook zwaar 'is'quote:Op zondag 21 februari 2016 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zondig is niets meer dan iets wat niet goed is.
Ik vind iemand uitschelden niet goed, zondig gedrag.
Ik denk dat jij de definitie veel te zwaar opneemt.
Zondig is gewoon iets wat niet goed is.
Zondig:quote:Let there be no filthiness nor foolish talk nor crude joking, which are out of place, but instead let there be thanksgiving.
Het lijkt me vrij duidelijk dat iemand uitschelden daar onder valt.quote:goddelijke voorschriften of verboden schendend
Nee oke, als je zondig gelijk stelt aan verkeerd dan zal dar wel niet. Maar ik blijf bij m'n punt dat iemand goed kan zijn als hij van tijd tot tijd 'zondig' is geweest. Dat heeft wel z'n gradaties natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zondig:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk dat iemand uitschelden daar onder valt.
En daarbij wordt iemand uitschelden natuurlijk wereldwijd in welke bevolkingsgroep nou niet als iets goeds gezien
En ik denk dat de term helemaal niet zo zwaar is.
Mensen vinden het alleen vervelend om het te horen over zichzelf. Het liefst praten we ons eigen gedrag goed, dat is menselijk.
Je ziet ze alleen zo weinig.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, als je zondig gelijk stelt aan verkeerd dan zal dar wel niet. Maar ik blijf bij m'n punt dat iemand goed kan zijn als hij van tijd tot tijd 'zondig' is geweest. Dat heeft wel z'n gradaties natuurlijk.
Trouwens. Heel ander vraagjequote:Op zondag 21 februari 2016 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zondig:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk dat iemand uitschelden daar onder valt.
En daarbij wordt iemand uitschelden natuurlijk wereldwijd in welke bevolkingsgroep nou niet als iets goeds gezien
En ik denk dat de term helemaal niet zo zwaar is.
Mensen vinden het alleen vervelend om het te horen over zichzelf. Het liefst praten we ons eigen gedrag goed, dat is menselijk.
Daar weet ik veel te weinig van af, om daar echt iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trouwens. Heel ander vraagje![]()
wanneer iemand de waarheid van de christelijke leer, waarvan hij door de Heiligen Geest is verlicht en overtuigd, loochent en deze vijandig lastert en vervolgt". Men verliest dan het 'genadeleven' en is bij voorbaat uitgesloten van het eeuwig leven.
Dus een Christen kan uitgesloten worden van het eeuwige leven
Maar hoe zit dat met een ongelovige dan, die zijn hele leven zondig is geweest maar later in zijn leven bekeert tot God en vanaf dan goed leeft. Die krijgt wel het eeuwige leven toch? Terwijl hij in het verleden misschien meer gezondigd heeft dan een Christen die zijn geloof verloochent
Dus je geloof loochenen zou dan misschien nog zwaarder mee kunnen tellen dan helemaal niet gelovenquote:Op zondag 21 februari 2016 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar weet ik veel te weinig van af, om daar echt iets zinnigs over te zeggen.
Maar op het moment dat iemand "loochent" zijn ze per definitie niet Christenlijk meer.
Verder is het vooral een eeuwigdurende discussie over "eens gered, altijd gered"
Ik geloof daar niet zo in.
Ik denk dat een Christen net zo goed kan worden uitgesloten als een Atheist.
Ik denk dat je dat mag stellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je geloof loochenen zou dan misschien nog zwaarder mee kunnen tellen dan helemaal niet geloven
Zal ook wel per Christen verschillen hoe diegene er op kijkt.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat mag stellen.
Iemand die gelooft en bewust de regels loochent zal m.i. zwaarder worden gestraft dan iemand die nooit gelooft heeft.
ach, beter een uur te vroeg dan te laatquote:Op zondag 21 februari 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
ik heb me vergist in de tijdNu ben ik een uur te vroeg klaar met alles
Kon net zo goed nog even slapen
Dat is waarquote:Op zondag 21 februari 2016 11:49 schreef Sked het volgende:
[..]
ach, beter een uur te vroeg dan te laat
het is nat, koud en het waaitquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 11:51 schreef supersof het volgende:
ik had van de week een bezichtiging van een kamer tegenover je huis sked
Ja bahquote:Op zondag 21 februari 2016 11:53 schreef Sked het volgende:
[..]
het is nat, koud en het waait![]()
[..]zou je wel een hoop tijd schelen met verhuizen
heyquote:
nja, volgende keer beter, maar zal wel niet makkelijk zijn om iets leuks te vindenquote:Op zondag 21 februari 2016 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bah
Haha klopt, heb de kamer niet gekregen helaas. Zit boven die visserswinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |