SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door The_Emotion op 21-02-2016 02:04:20 ]
Volwassen? Jij zoekt mijn oma op op facebook en post fotos van mij openbaarquote:Op zondag 21 februari 2016 01:45 schreef Fokker101 het volgende:
Volwassen ook Stefan om te reporten beetje kinderachtig je hele leven draait natuurlijk om FOK. Mij boeit dit dus echt geen ene kanker.
Dat laatste is gewoon best wel vreemd.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Het boeit je zo weinig dat je fotos van mensen op FOK! gaat zoeken. En van hun oma.
Ik deed het niet. Ik kreeg het van een Fokker maar als nogquote:Op zondag 21 februari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volwassen? Jij zoekt mijn oma op op facebook en post fotos van mij openbaar
Wat een mongool eerste klas ben je danJa dan report ik je kapot ja
Ja, Tjacka is dan ook een mongoolquote:Op zondag 21 februari 2016 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik deed het niet. Ik kreeg het van een Fokker maar als nog
Dat is vrij logisch allemaalquote:
IK WAS HETquote:Op zondag 21 februari 2016 01:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een ding Tjacka is het dit keer niet.
SKEEEEEEED!!!!quote:Op zondag 21 februari 2016 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Boeie heb toch al een ban. Het was Sked.
Sked heeft niet eens facebook lamlulquote:Op zondag 21 februari 2016 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Boeie heb toch al een ban. Het was Sked.
Dus? Via hem heb ik het wel. Ik heb ook geen Facebookquote:Op zondag 21 februari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sked heeft niet eens facebook lamlul
Ik ken Sked iets beter dan jij en ik weet wel vrij zeker dat hij die fotos niet aan jou geeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dus? Via hem heb ik het wel. Ik heb ook geen Facebook
JE BENT OPGELICHTquote:Op zondag 21 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken Sked iets beter dan jij en ik weet wel vrij zeker dat hij die fotos niet aan jou geeft.
Maar go on
Arnhemmers kun je niet vertrowuen inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2016 01:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
JE BENT OPGELICHT
HET WAS SKED
VERRADER!!!!!
welke oproepquote:Op zondag 21 februari 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn oproep wordt niet gereageerd.
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
lol fokker heeft het zelf verwijdert hahahahha
JE BENT PWNEDquote:Op zondag 21 februari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhemmers kun je niet vertrowuen inderdaad
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
lol fokker heeft het zelf verwijdert hahahahha
Er zijn ook berichten weg. Althans 1.quote:
Waarschijnlijk het kanker-bericht van Fokkerquote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook berichten weg. Althans 1.
Jezus wat heb jij opquote:
Nee heeft hij zelf weg gehaald. Maar goed je foto's staan nog wel in vorige deel, kan hij niet deleten.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het kanker-bericht van Fokker
Is hij verliefd op je?quote:
Denk het ja.quote:
Die ligt allang op bed joh.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:03 schreef Rickertman96 het volgende:
REMQOOOOOOOOOOOO
LAAT JE ZIEN
LAAT JE HOREN
Dankjequote:
Is die paint ook hier geweest?quote:
In de vorige topic staat mijn foto nog he?quote:
Ik kom ook voor het eerst in GRTDquote:Op zondag 21 februari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de vorige topic staat mijn foto nog he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel.quote:Your beauty never ever scared me.
No worriesquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekregen.Die is gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nu wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekregen.Het is een werkje geweest, vooral het haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nu wel."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Waarom niet nu meteen?quote:Op zondag 21 februari 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijgt binnenkort plekje in mijn fobo.
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een werkje geweest, vooral het haar
Ah. Met de paint als centerpiece?quote:Op zondag 21 februari 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik hem helemaal opnieuw wil doen. (mijn fobo)
Persoonlijk niet m'n beste, wel blij met het resultaat. Het gezicht was was minder moeite als anders, maar het haarwerk des te meer.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind hem serieus wel goed geluktDoe het je zeker niet na.
Geen ideequote:
Zat ook een beetje warrig jaquote:Op zondag 21 februari 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Persoonlijk niet m'n beste, wel blij met het resultaat. Het gezicht was was minder moeite als anders, maar het haarwerk des te meer.
Meh, het is een uitdaging.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ideeMoet nog even bedenken wat ik voor de rest er allemaal in ga doen.
[..]
Zat ook een beetje warrig jaEen kort kapsel is wel wat makkelijker te tekenen denk ik
Oh nice, ik zie het jaquote:Op zondag 21 februari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, het is een uitdaging.
Ik heb user moemoe ook getekend, met waaiende haren, staat in haar fobo
Gast wtf manquote:Op zondag 21 februari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, het is een uitdaging.
Ik heb user moemoe ook getekend, met waaiende haren, staat in haar fobo
Truste.quote:
je had niet moeten zeggen dat dat je charmante foto wasquote:Op zondag 21 februari 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast wtf manHoelang wil je die post nog laten staan?
quote:Op zondag 21 februari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je had niet moeten zeggen dat dat je charmante foto was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |