SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach zo is fokkiequote:Op zondag 21 februari 2016 12:02 schreef Sked het volgende:
[..]
weet ik t joh
ik kreeg toch ook de schuld
Goed, met jou?quote:
Ja, morgen weer een bezichtigingquote:Op zondag 21 februari 2016 11:59 schreef Sked het volgende:
[..]
nja, volgende keer beter, maar zal wel niet makkelijk zijn om iets leuks te vinden
ook ook ookquote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed, met jou?
[..]
Ja, morgen weer een bezichtiging
Fokker heeft een obsessie voor Fokkiequote:Op zondag 21 februari 2016 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach zo is fokkie
fokker weet die naam al vanaf december toen sprak ik die gast nooit
Nee heb wel kans, waarom zou ik anders gaan kijkenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je wel een beetje kans om de woningen te krijgen dan of is het meer voor spek en bonen?
dat doen sommige mensen gewoon uit nieuwsgierigheidquote:Op zondag 21 februari 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb wel kans, waarom zou ik anders gaan kijken
nee ze heeft gewoon niks te doen op haar vrije maandagquote:Op zondag 21 februari 2016 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je wel een beetje kans om de woningen te krijgen dan of is het meer voor spek en bonen?
kloptquote:Op zondag 21 februari 2016 12:08 schreef Tjacka het volgende:
ik had gisteren een broodje makreel
de tering dat is echt lekker
Ben niet eens vrijquote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ze heeft gewoon niks te doen op haar vrije maandag
Oh nee dat zou ik niet doenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
dat doen sommige mensen gewoon uit nieuwsgierigheid
oh dat is nog wel gezellig ookquote:Op zondag 21 februari 2016 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee dat zou ik niet doen
Ben gewoon uitgenodigd door twee meisjes voor een kijkavond
ik dm welquote:Op zondag 21 februari 2016 12:10 schreef Sked het volgende:
[..]
oh dat is nog wel gezellig ook
blijf je wel in centrum?
meisjesquote:Op zondag 21 februari 2016 12:13 schreef Sked het volgende:
[..]
meisjes kijken is veel leuker als het 25 graden is
eerst maar emotioneel stabiel worden voor de chicksquote:Op zondag 21 februari 2016 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
in deze SC zijn we een van de weinige die op meisjes vallen
Ohja, das niet liefquote:Op zondag 21 februari 2016 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokker had foto's van Fokkie en gepost of zoiets
Hoi hoiquote:
Dat is ook niet zo liefquote:
Sorry van mij dat ik iedereen z'n Facebook doorstuurquote:Op zondag 21 februari 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Tjacka, mijn oprechte excuses, vergeef me
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry van mij dat ik iedereen z'n Facebook doorstuur
Dan kiest hij iemand die nog geen eens FB heeft ook. Wel echt een klaphark ookquote:Op zondag 21 februari 2016 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry van mij dat ik iedereen z'n Facebook doorstuur
Hoe voelt dat? Als iemand zo'n obsessie voor je heeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kiest hij iemand die nog geen eens FB heeft ook. Wel echt een klaphark ook
Wel makkelijk met nepaccountje verderquote:Op zondag 21 februari 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kiest hij iemand die nog geen eens FB heeft ook. Wel echt een klaphark ook
Al heel wat jaren niet meer gehad dus ik kreeg wel even een stijfje gisterquote:Op zondag 21 februari 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Als iemand zo'n obsessie voor je heeft.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heel wat jaren niet meer gehad dus ik kreeg wel even een stijfje gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |