SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
dinsdag altijdgeslaagdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst je auto rijbewijs maar eens zien te halen he.
yup.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat heeft een 100% garantie dat je slaagt?
Wow nice, deze zin is gewoon goed geschreven!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wel 130 eu was beetje korting normaal 180
elke zin is goed geschreven ik heb nog een serieus topic gemaakt ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow nice, deze zin is gewoon goed geschreven!
Ik was douchen vriend.quote:
Hoe ben je in het echt dam?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was douchen vriend.
En ja ben op fok niet hetzelfde als hier.
Gewoon chill.quote:
Wat is dat dan voor injectie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest eigenlijk iedere maand, of om de maand een injectie zetten.
Heb er nu iets van 10 maanden mee gewacht. Merk het direct dat ik hem heb gezet.
Dan hoef je toch niks te halen ;squote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Twijfels wat ik bij de winkel ga halen. Ik hoef geen eten (avondeten) meer te kopen voor vandaag of morgen. Hmm
heyy daar neem ik elke dag een pilletje voorquote:
Ik moet wel iets nog halen ja. Ik ga morgen om 14:00 al warm eten. Maar alle 4 ga ik niet halen. Sowieso snoep en koekjes vallen af haha.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niks te halen ;s
Nee grapje, moet wel
chocoladesnoep
koekjes
chips
Hoezo ga je dan al warm eten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet wel iets nog halen ja. Ik ga morgen om 14:00 al warm eten. Maar alle 4 ga ik niet halen. Sowieso snoep en koekjes vallen af haha.
verstandig. Al die suikerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet wel iets nog halen ja. Ik ga morgen om 14:00 al warm eten. Maar alle 4 ga ik niet halen. Sowieso snoep en koekjes vallen af haha.
dat suiker ;squote:
Omdat ik bij mijn vader ga eten morgen, die eet op zondag altijd tussen de middag ergens warm (altijd al zo geweest, ook toen ik thuis woonde). En ik eet wel eens snoep of koekjes maar niet vaak, ben meer van de chips en soms chocolade.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan al warm eten?
Eet je nooit snoepjes en koekjes?
Haal anders kaasstengelsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik bij mijn vader ga eten morgen, die eet op zondag altijd tussen de middag ergens warm (altijd al zo geweest, ook toen ik thuis woonde). En ik eet wel eens snoep of koekjes maar niet vaak, ben meer van de chips en soms chocolade.
En merk je dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
heyy daar neem ik elke dag een pilletje voor
die met marsepein is echt heerlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het serieus wel matig dat de AH Ritter Sport eruit heeft gehaald (althans zijn ze mee bezig). Jumbo verkocht het sowieso al niet.
Ik vind die met biscuit erg lekker. En die met yoghurtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die met marsepein is echt heerlijk
Ja best wel eigenlijk. Vooral als ik het een paar dagen vergeet in te nemenquote:
Wat merk je dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Vooral als ik het een paar dagen vergeet in te nemen
chagrijniger en emotionelerquote:
Oh grappigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
chagrijniger en emotioneler
sneller boos ook
Nee, natuurwinkel in de Weverstraatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh grappig
Koop je gewoon bij de drogist ofzo?
Maar zo kan je van elke vitamine wel pillen slikken, zijn best prijzig zie ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, natuurwinkel in de Weverstraat
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zo kan je van elke vitamine wel pillen slikken, zijn best prijzig zie ik
Nou voor elke van die pillen heb je wel aantal dingen waar het goed voor is. Sommige mensen slikken echt tig pillen elke dagquote:
Gewoon zaad slikken tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou voor elke van die pillen heb je wel aantal dingen waar het goed voor is. Sommige mensen slikken echt tig pillen elke dagzou voor mij misschien ook wel goed zijn maar als je dan weer een andere vitamine pil ziet denk je van: ja die heb ik ook nodig enz
![]()
Of is het bij jou ook voorgeschreven zoals bij Kaneel?
Oooh zo, gaat me bij b12 vooral om stemmingswisselingen, prikkelbaarheid en concentratie. En je gewoon wat fijner voelenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou voor elke van die pillen heb je wel aantal dingen waar het goed voor is. Sommige mensen slikken echt tig pillen elke dagzou voor mij misschien ook wel goed zijn maar als je dan weer een andere vitamine pil ziet denk je van: ja die heb ik ook nodig enz
![]()
Of is het bij jou ook voorgeschreven zoals bij Kaneel?
Hmmquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh zo, gaat me bij b12 vooral om stemmingswisselingen, prikkelbaarheid en concentratie. En je gewoon wat fijner voelen
Die ik heb zijn kleine tabletjes die je onder je tong moet leggen en dan smelten ze. En het smaakt heel lekker. Ook een van de redenen dat ik het blijf slikken want ik heb een hekel aan die grote pillenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm
Als je die dingen noemt moet ik het toch echt gaan slikken
Daar heb ik alcohol voorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh zo, gaat me bij b12 vooral om stemmingswisselingen, prikkelbaarheid en concentratie. En je gewoon wat fijner voelen
Volgende week maar eens bestellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ik heb zijn kleine tabletjes die je onder je tong moet leggen en dan smelten ze. En het smaakt heel lekker. Ook een van de redenen dat ik het blijf slikken want ik heb een hekel aan die grote pillen
17* halve tammelingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij mag niet eens alcohol, jij bent 14
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou een tosti van maisbrood lekker smaken?
Heb ik helaas niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]en dan is het het chillst met komijnekaas
Heb je wel gewone kaas? Dan kun je daar een beetje komijn overheen doenquote:
Heb alleen gemalen komijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je wel gewone kaas? Dan kun je daar een beetje komijn overheen doen
niet waarquote:
leuk johquote:
2 jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk joh
twee jaar nu toch? of al drie?
Scheelt dat beide reisverslaafd zijn anders hadden jullie elkaar behoorlijk in de weg gezeten volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 jaarand still going strong
niet mijn stijl jatten!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tata voer joh, echte mannen eten geen kaas weet je tog
Hoezo? Het liefst gaan we samen, maar afgelopen kerst zat ik zelf een maand in Zuid-Amerika. Daar was Ezell gewoon ok mee hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat beide reisverslaafd zijn anders hadden jullie elkaar behoorlijk in de weg gezeten volgens mij
leuk hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 jaarand still going strong
Ja daarom zeg ik het toch ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Het liefst gaan we samen, maar afgelopen kerst zat ik zelf een maand in Zuid-Amerika. Daar was Ezell gewoon ok mee hoor
Ik denk dat hij bedoelt dat jullie beide van reizen houden en het dan wel begrijpen dat de een weg wil en als de ander niet kan dat jullie dan geen problemen daarmee hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Het liefst gaan we samen, maar afgelopen kerst zat ik zelf een maand in Zuid-Amerika. Daar was Ezell gewoon ok mee hoor
ach soquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik het toch ook![]()
Als zij er niet van had gehouden had ze het ook niks gevonden dat je soms lang weg bent
Precies. Dan snap je het beter van elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat jullie beide van reizen houden en het dan wel begrijpen dat de een weg wil en als de ander niet kan dat jullie dan geen problemen daarmee hebben.
ja ik zie het nu ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat jullie beide van reizen houden en het dan wel begrijpen dat de een weg wil en als de ander niet kan dat jullie dan geen problemen daarmee hebben.
Nice. Hopelijk ben ik dan ook in de buurtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach soja
We plannen zelfs al om volgend jaar naar china te gaan![]()
mag je een hondsatespiesje mee-etenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Hopelijk ben ik dan ook in de buurt
Qua eten zijn er wel andere landen in Azië die meer aantrekken moet ik zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je een hondsatespiesje mee-eten
Chinees is vet lekker. Ik ga wel eens mee met de familie van Ezell en dan zit ik altijd sick te kanenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua eten zijn er wel andere landen in Azië die meer aantrekken moet ik zeggen
Wat eet je dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chinees is vet lekker. Ik ga wel eens mee met de familie van Ezell en dan zit ik altijd sick te kanen
Ik weet niet hoe alles heet maar we nemen altijd iets van: witte rijst, eend, garnalen, chinese spinazie, en nog meestal iets van tofu ofzoquote:
An ja dim sum noemen ze dat toch? Of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe alles heet maar we nemen altijd iets van: witte rijst, eend, garnalen, chinese spinazie, en nog meestal iets van tofu ofzo
en dan worden er gewoon grote verschillende schalen op tafel gezet. Dus 1 schaal vol met eend, etc.
en dan schep je gewoon je kommetje met rijst, en dan vreet je een beetje van die andere borden
Dim sum zijn allemaal kleine hapjes. Maar dat is voor de lunch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
An ja dim sum noemen ze dat toch? Of ben ik in de war?
Bahquote:
Dat is gewoon ziekquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik had trouwens laatst bij de sumo alle rondes helemaal volgemaakt en tot slot nog 2 bollen ijs op
ohquote:
Ik zat zo enorm vol dat ik gewoon moest uitbuiken in het restaurantquote:
Vind je het gekquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat zo enorm vol dat ik gewoon moest uitbuiken in het restaurant
en Ezell kwam tot de 6e ronde, maar daar nam ze nog maar 2 gerechtjes
Rijst zit in de sushi hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het gek
Rijst of noodles erbij ook?
Johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee, maar wel beefrolletjes en eendenborstfilet en zalm enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JohNee ik bedoel die kommen, met chicken curry en ramen enzo
Beefrolletjes met kaas genotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar wel beefrolletjes en eendenborstfilet en zalm enzo
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had ook 1 ronde met 5x garnalenspiesjes
Wat voor sushi vind je het lekkerst daar?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had ook 1 ronde met 5x garnalenspiesjes
Het is gewoon chemisch maar ja. Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar dit klinkt wel lekker.
geflambeerde zalmquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor sushi vind je het lekkerst daar?
Crunchy avocado is zooo lekkerquote:
Vraag of een van je huisgenoten boodschappen gaat doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
Jongens,
ik heb echt heel erg zin in chocolade
maar het regent
en ik ben aangekomen
zal ik het halen of niet
Ik heb wel een paraplu en ik ben nog niet buiten geweest vandaag dus het zou wel even gezond zijn om naar buiten te gaan toch
Gewoon doen. Beter dat je even naar buiten gaat tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
Jongens,
ik heb echt heel erg zin in chocolade
maar het regent
en ik ben aangekomen
zal ik het halen of niet
Ik heb wel een paraplu en ik ben nog niet buiten geweest vandaag dus het zou wel even gezond zijn om naar buiten te gaan toch
Er is maar een huisgenoot thuis en hij is een beetje raar en hij slaapt nogquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vraag of een van je huisgenoten boodschappen gaat doen
Oke, ga ik doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beter dat je even naar buiten gaat toch
hij slaapt nog?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Er is maar een huisgenoot thuis en hij is een beetje raar en hij slaapt nog
ik heb geen fietsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij slaapt nog?![]()
OK, nou doe je zwembroek aan en fiets snel naar de supermarkt
Doe je hardloopkleding aan en ren naar de supermarktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen fiets
morgen weer wel
Nee doe niet zo raar ;squote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je hardloopkleding aan en ren naar de supermarkt
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pak een paraplu en loop naar de supermarkt?
Hoelang is lang?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Aldo wat is jouw budget alsje voor langere periode gaat reizen?
Maandenquote:
Ja Ama, sommige letten daar wel opquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je wel doorgeven aan UWV he.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Ama, sommige letten daar wel op
Nee flauw
Verschil wel heel erg ja dat is zoquote:
De laatste keer dat ik daar was (Vietnam) besteedde ik 1500 incl. vlucht. Dus dat zal nu wel iets duurder zijn. En in India gaf ik 2000 uit per maand, maar toen leefde ik wel als een vorst (en de reiskosten tikken vooral aan daarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschil wel heel erg ja dat is zo
Maar zeg goedkope landen in Azië/Z-A?
met je chineesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit zelf trouwens te kijken voor 2 weken scandinavie deze zomer![]()
2000 in India?? Jezusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was (Vietnam) besteedde ik 1500 incl. vlucht. Dus dat zal nu wel iets duurder zijn. En in India gaf ik 2000 uit per maand, maar toen leefde ik wel als een vorst (en de reiskosten tikken vooral aan daar)
Ik ben dus niet skeerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2000 in India?? JezusDe gemiddelde skere backpacker doet het met 500 denk ik
Maar zelfs single rooms zijn daar cheap as fuck toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben dus niet skeer![]()
![]()
Ik had daar gewoon elke avond mijn eigen kamer, deed de shit die ik wilde, had 5 binnenlandse vluchten etc. etc.
Ik had in Udaipur een eenpersoonskamer voor 2,30 per nachtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zelfs single rooms zijn daar cheap as fuck toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had in Udaipur een eenpersoonskamer voor 2,30 per nacht
Heheh, dat is zo baasquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had in Udaipur een eenpersoonskamer voor 2,30 per nacht
Ik moest bukken om door de deur te komen, er stond 1 bed en aan het plafond hing een lightbulb, 1 stoel, geen ramenquote:
Ach voor 2,30 zou het mij niks boeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest bukken om door de deur te komen, er stond 1 bed en aan het plafond hing een lightbulb, 1 stoel, geen ramen
Hoe was de wc-situatie in India?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest bukken om door de deur te komen, er stond 1 bed en aan het plafond hing een lightbulb, 1 stoel, geen ramen
Gat in de grond, geen wc papier maar een kraantjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was de wc-situatie in India?
Soms wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
Voor een euro of tien zit je gewoon in een suite probsbly
Als linkshandige heb je daar wel probleem inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gat in de grond, geen wc papier maar een kraantjeNiemand gebruikt daar zijn linkerhand, want dat is hun poepafveeghand
Als je dan lekker in een restaurant met je linkerhand je chapati door je curry aan het dippen bent vind iedereen je een enorme viespeuk jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als linkshandige heb je daar wel probleem inderdaad
Je moet je wel bedenken dat dit India is he sof. In Japan heb je wc's die je reet schoonwassen terwijl er allerlei geurtjes naar keuze uit de wc-pot komen en je allerlei geluidjes kan instellen zodat mensen niks kunnen horenquote:
India is het meest smerige schijthol waar ik ooit ben geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat dit India is he sof. In Japan heb je wc's die je reet schoonwassen terwijl er allerlei geurtjes naar keuze uit de wc-pot komen en je allerlei geluidjes kan instellen zodat mensen niks kunnen horen
Ik zou alleen naar Japan willen van heel Aziequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat dit India is he sof. In Japan heb je wc's die je reet schoonwassen terwijl er allerlei geurtjes naar keuze uit de wc-pot komen en je allerlei geluidjes kan instellen zodat mensen niks kunnen horen
Maar je wilt wel graag naar Afrika, daar heb je dat ook hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
Ik kan echt niet tegen vieze dingen en vieze mensen. Beetje smetvrees denk ik
Is lachen johquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
Ik kan echt niet tegen vieze dingen en vieze mensen. Beetje smetvrees denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik vind het daar anders ofzo. Ik weet niet, kan het niet uitleggenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wilt wel graag naar Afrika, daar heb je dat ook he
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is lachen joh
Zoals in India kwam ik dit tegen
super eng zulke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Zwitserlandquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar Europa heeft ook genoeg moois te bieden verder.
Bijv. Montenegro lijkt me ook mooi land.quote:
Oostenrijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijv. Montenegro lijkt me ook mooi land.
Over bergen en Japan gesproken. Die omgeving rondom Mount Fujiquote:
Japan lijkt me ook heel erg coolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over bergen en Japan gesproken. Die omgeving rondom Mount Fuji
Die laat zich volblaffen door een Duitser in Aziequote:
Heinz?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laat zich volblaffen door een Duitser in Azie
ze ontkent hetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Günther.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sloerie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wow, je hebt wel een sociaal leven?quote:
chillin with a fit lady.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh wow, je hebt wel een sociaal leven?
quote:
Deed het echt zoveel pijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
iedereen die zegt tat doet geen pijn, gekkenhuis
Waar smeer je het nu mee in?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werd er echt niet vrolijk van nee.
Ah ok, goed zoquote:
Mwaoh.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh Inso, goed dat je er bent. Wat vind jij?
Moet Engeland uit de EU?
Verdwijnt de pond dan nietquote:Op zondag 21 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh.
Principieel wel ja.
Of het beter voor het VK is, mwah mwah durf het te betwijfelen.
Waarom?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Of het beter voor het VK is, mwah mwah durf het te betwijfelen.
Ja ook wel stoned man. Gister was ik ook weer kapot stoned pooh niet normaal. Ik had OG Kush, Lemon Haze iets van 12 jointjes op een avond gepoft. Hoeveel rook jij op een dag dan?quote:
Ja niet in mijn eentje hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:24 schreef Amarantha het volgende:
12 op een avond haal ik nooit niet een keer.
Altijd zo chill als je wakker word.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:24 schreef Amarantha het volgende:
12 op een avond haal ik nooit niet een keer.
Gedeeltelijk met een vriend van mij. Bijdehandjequote:Op zondag 21 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb jij dus niet 12 jointjes gerookt
Woon jij nou in Londen?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb jij dus niet 12 jointjes gerookt
Inso heeft gewoon gelijk. Je kan ook wel zeggen: Ik heb 1 liter wodka gehad. Waarvan je vervolgens meer dan de helft dan hebt uitgedeeld haha.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk met een vriend van mij. Bijdehandje
Pools bloed he, daar zou ik niet van staan te kijkenquote:Op zondag 21 februari 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso heeft gewoon gelijk. Je kan ook wel zeggen: Ik heb 1 liter wodka gehad. Waarvan je vervolgens meer dan de helft dan hebt uitgedeeld haha.
Misschien slecht voorbeeldquote:Op zondag 21 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pools bloed he, daar zou ik niet van staan te kijken
Dat heb ik wel is gedaan trouwens. Alleen dat doe ik nooit meer.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pools bloed he, daar zou ik niet van staan te kijken
Oke oke gedeeltelijk 12 jointjes.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso heeft gewoon gelijk. Je kan ook wel zeggen: Ik heb 1 liter wodka gehad. Waarvan je vervolgens meer dan de helft dan hebt uitgedeeld haha.
Bij 1 liter kots ik alles eronder.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
bij 1 liter wordt het pas echt gezellig
Wat voor stuff heb jij nu dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij 1 liter kots ik alles eronder.
Jack Herer.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat voor stuff heb jij nu dan?
Wel een super lieve UI.
Maar weet wel wat ik koop.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ga je nu zo doen. Aangezien je bij de shop haalt kan het soms ook kut spul zijn.
Goeie tijd ja.quote:
Oscars zijn volgende weekquote:Op zondag 21 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie tijd ja.
Morgennacht Oscars-stream zoeken.
Nederlandse tv die het niet meer live uitzendt
En terechtquote:Op zondag 21 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie tijd ja.
Op maandag hoor je te werken.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie tijd ja.
Oh je hebt gelijk inderdaadquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga dus een bierdopjes tafel maken.
Zegt het mongooltje wat niet weet dat Engeland bij de EU zitquote:
Nee man, genotstvquote:
Ok Stefan. Misschien interesseert mij dat vrij weinig.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt het mongooltje wat niet weet dat Engeland bij de EU zit
Oke Fokker, oke.
Maar van 1 merk denk ik. Zie nu dit filmpje:quote:
voor hoe lang is de vraagquote:Op zondag 21 februari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt het mongooltje wat niet weet dat Engeland bij de EU zit
Oke Fokker, oke.
Wat welquote:Op zondag 21 februari 2016 01:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ok Stefan. Misschien interesseert mij dat vrij weinig.
Ruttegod houdt ze er wel inquote:
Echt he.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Fokker is beetje geobsedeerd volgens mij.
quote:Op zondag 21 februari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he.
Hij dmde me laatst een foto van m`n oma die hij op fb heeft gevonden![]()
Ziek ventje
Doei Stefanquote:Op zondag 21 februari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he.
Ziek ventje
hahah wtfquote:Op zondag 21 februari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he.
Ziek ventje
Wat een bullshit.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aan niemand op FOK je facebook geven iedereen naait je haha
Ik heb mijn facebook dan ook niet aan jou gegeven smurf.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aan niemand op FOK je facebook geven iedereen naait je haha
Jaquote:Op zondag 21 februari 2016 01:43 schreef Rickertman96 het volgende:
Je lijkt heel erg op Wytse van der Goot
En dan nog. Foto's van daar hier plaatsen is niet de bedoeling lijkt mij.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn facebook dan ook niet aan jou gegeven smurf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |