Die ik heb zijn kleine tabletjes die je onder je tong moet leggen en dan smelten ze. En het smaakt heel lekker. Ook een van de redenen dat ik het blijf slikken want ik heb een hekel aan die grote pillenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm
Als je die dingen noemt moet ik het toch echt gaan slikken
Daar heb ik alcohol voorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh zo, gaat me bij b12 vooral om stemmingswisselingen, prikkelbaarheid en concentratie. En je gewoon wat fijner voelen
Volgende week maar eens bestellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ik heb zijn kleine tabletjes die je onder je tong moet leggen en dan smelten ze. En het smaakt heel lekker. Ook een van de redenen dat ik het blijf slikken want ik heb een hekel aan die grote pillen
17* halve tammelingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij mag niet eens alcohol, jij bent 14
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou een tosti van maisbrood lekker smaken?
Heb ik helaas niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]en dan is het het chillst met komijnekaas
Heb je wel gewone kaas? Dan kun je daar een beetje komijn overheen doenquote:
Heb alleen gemalen komijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je wel gewone kaas? Dan kun je daar een beetje komijn overheen doen
niet waarquote:
leuk johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |