Omdat ik bij mijn vader ga eten morgen, die eet op zondag altijd tussen de middag ergens warm (altijd al zo geweest, ook toen ik thuis woonde). En ik eet wel eens snoep of koekjes maar niet vaak, ben meer van de chips en soms chocolade.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan al warm eten?
Eet je nooit snoepjes en koekjes?
Haal anders kaasstengelsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik bij mijn vader ga eten morgen, die eet op zondag altijd tussen de middag ergens warm (altijd al zo geweest, ook toen ik thuis woonde). En ik eet wel eens snoep of koekjes maar niet vaak, ben meer van de chips en soms chocolade.
En merk je dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
heyy daar neem ik elke dag een pilletje voor
die met marsepein is echt heerlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het serieus wel matig dat de AH Ritter Sport eruit heeft gehaald (althans zijn ze mee bezig). Jumbo verkocht het sowieso al niet.
Ik vind die met biscuit erg lekker. En die met yoghurtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die met marsepein is echt heerlijk
Ja best wel eigenlijk. Vooral als ik het een paar dagen vergeet in te nemenquote:
Wat merk je dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Vooral als ik het een paar dagen vergeet in te nemen
chagrijniger en emotionelerquote:
Oh grappigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
chagrijniger en emotioneler
sneller boos ook
Nee, natuurwinkel in de Weverstraatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh grappig
Koop je gewoon bij de drogist ofzo?
Maar zo kan je van elke vitamine wel pillen slikken, zijn best prijzig zie ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, natuurwinkel in de Weverstraat
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zo kan je van elke vitamine wel pillen slikken, zijn best prijzig zie ik
Nou voor elke van die pillen heb je wel aantal dingen waar het goed voor is. Sommige mensen slikken echt tig pillen elke dagquote:
Gewoon zaad slikken tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou voor elke van die pillen heb je wel aantal dingen waar het goed voor is. Sommige mensen slikken echt tig pillen elke dagzou voor mij misschien ook wel goed zijn maar als je dan weer een andere vitamine pil ziet denk je van: ja die heb ik ook nodig enz
![]()
Of is het bij jou ook voorgeschreven zoals bij Kaneel?
Oooh zo, gaat me bij b12 vooral om stemmingswisselingen, prikkelbaarheid en concentratie. En je gewoon wat fijner voelenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou voor elke van die pillen heb je wel aantal dingen waar het goed voor is. Sommige mensen slikken echt tig pillen elke dagzou voor mij misschien ook wel goed zijn maar als je dan weer een andere vitamine pil ziet denk je van: ja die heb ik ook nodig enz
![]()
Of is het bij jou ook voorgeschreven zoals bij Kaneel?
Hmmquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh zo, gaat me bij b12 vooral om stemmingswisselingen, prikkelbaarheid en concentratie. En je gewoon wat fijner voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |