Was ik dus gister even bij de kroeg geweest. Rij ik samen met mijn karnis naar huis. Ik deed even rustig aan, want ik weet dat je breinschade van alcohol krijgt. Mijn karnis besloot dit echter niet te doen.
Dus we rijden naar huis, en hij knalt opeens een stoepje op. In alle paniek stuurt die de kant van de sloot op. Valt er in met fiets en al, maar klimt er vrij snel weer uit.
Dus ik denk KUT. Ik kon hem die fiets er niet zelf uit laten halen, maar was dit dus een klein glibberig bergje. Dus ik loop er heen heel voorzichtig, glij uit, en vervolgens kom ik met me hele rechterbeen erin, gelukkig was hij niet zo diep. Nou ik til de fiets eruit, mijn karnis trekt de fiets omhoog, maar ik moet nog omhoog. Omdat we allebij niet weten hoe, staan we er enkele minuten.
Vervolgens komt een politie busje aangereden, wat ons uitlacht, en vraagt hoe we in godsnaam in de sloot terecht zijn gekomen. Ik geef als verklaring: Hij is over een steen gestruikeld en viel in de sloot. Hier lachte ze nog meer om, maar zeiden gelukkig dat als we naar huis gingen er geen probleem was.
Foto in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Nat en modderig door karnis.
Anti-Klacht: Niet opgepakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 11:40:22 ]