Haha ik zit echt zo van als ik vrijgezel geweest was dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo help
je hebt een vriendin dus gewoon normaal doen of uitmaken en je 'droomvrouw' pakken
ben je wel gelukkig met je huidige vriendin?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik zit echt zo van als ik vrijgezel geweest was dan wist ik het wel.
Nu maar een koude douche genomen.
Waarom vraag je dit dan als je toch al niks met haar doet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik zit echt zo van als ik vrijgezel geweest was dan wist ik het wel.
Nu maar een koude douche genomen.
Omdat hoe ga ik om met die verleiding ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit dan als je toch al niks met haar doet?
Als we samen zijn wel vaak eenzaam door de afstand.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je wel gelukkig met je huidige vriendin?
hm ja herkenbaarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als we samen zijn wel vaak eenzaam door de afstand.
Ik doe ook niks behalve kijken en denken damn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hm ja herkenbaar
Maar beetje raar om dan zo aan haar te denken. Zou me dan heel schuldig voelen tov mijn vriend
ja daar zou ik me al kut bij voelen als ik dat had, kan bij jou toch anders zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik doe ook niks behalve kijken en denken damn.
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn vriendin het niet zo chill vind als hij de buurvrouw even neemt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
Doen trouwens ook niet, mits afgesproken
Oost Europese vrouwen like damn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
Doen trouwens ook niet, mits afgesproken
Ik kan me Mikey sowieso bijzonder moeilijk voorstellen met een vriendin maar ik moet het maar geloven hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn vriendin het niet zo chill vind als hij de buurvrouw even neemt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me Mikey sowieso bijzonder moeilijk voorstellen met een vriendin maar ik moet het maar geloven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |