Ha, leuk! Was toen ook in zo'n tentje, vlakbij Rossio (treinstation), supergezellig en gemoedelijk idd. En de beste gegrilde sardientjes everrrr gegetenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens gisteren in mijn eentje in een restaurantje geluncht, best wel een stap is dat uiteindelijkMaar ik vond dat ik het toch wel verdiende ipv een broodje uit de hand eten. Maar ik had een tonijnsteak met wat aardappelen, en een glas wijn voor 1,20 euro wat echt tot 0.5cm onder de rand van het glas was volgegoten
Ik zat in een restaurantje met alleen maar Portugeze, echt zo'n zondagslunch wat allemaal families kwamen doen en zo, vet gezellig. Naast mij zaten twee oudere dames die daar blijkbaar vaak kwamen want alle obers kwamen met ze praten. En daar kwam elke 5 minuten weer een extra gerecht op tafel haha, vlees, vis, rijst, patat, gekookte aardappels, aardappelchips. Het opeten ging niet zo hard
quote:
Ik wilde ook graag sardientjes maar dat kon blijkbaar alleen in de zomer. Maar ik wil sowieso nog wel een keer terug naar Lissabon als toerist, echt een leuke stad!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:56 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ha, leuk! Was toen ook in zo'n tentje, vlakbij Rossio (treinstation), supergezellig en gemoedelijk idd. En de beste gegrilde sardientjes everrrr gegetenLeuk hoe dat zo leeft daar, eten met je gezin (en dan niet bij de McD oid). Dat heb je hier helemaal niet, al begint het steeds meer te komen (hier in Amsterdam althans wel).
[..]
Goede keuze
Combinatie van een mooie (binnen)stad + zon, zee, strand vind ik echt superquote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag sardientjes maar dat kon blijkbaar alleen in de zomer. Maar ik wil sowieso nog wel een keer terug naar Lissabon als toerist, echt een leuke stad!
Echt doen, is een topstadquote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag sardientjes maar dat kon blijkbaar alleen in de zomer. Maar ik wil sowieso nog wel een keer terug naar Lissabon als toerist, echt een leuke stad!
Ik ging vier dagen. In de ochtend lekker de stad bezichtigen en dan 's middags lekker naar het strand. Vond het daar prachtigquote:Op maandag 22 februari 2016 12:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Echt doen, is een topstad
Ik was er end Septembre, toen waren er nog wel sardientjes, gelukkig. Hopelijk dit jaar weer terug, even kijken naar een goede deal voor tickets. Strand ben ik niet geweest, maar dat zou ik ook wel willen proberen.
hier zeikregent hetquote:Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Barreltje het volgende:
ik ben een mooi weer hardlopen..
* kijkt naar buiten *
geen zihin!!!
Maar ik had net een stukje boterkoek dus nu moet het echt ECHT!!!
Hopelijk ergens in Septembre weer, in de nazomer.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ging vier dagen. In de ochtend lekker de stad bezichtigen en dan 's middags lekker naar het strand. Vond het daar prachtig
Ben jaloers. Al heb ik nog een weekje Ibiza op het programma staan.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:30 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hopelijk ergens in Septembre weer, in de nazomer.Kijk er nu al naar uit haha.
ik zal dinsdag even kijken, moet toch naar de stadquote:Op maandag 22 februari 2016 12:38 schreef Tink89 het volgende:
Die mini-tony's, hebben ze die niet bij de wereldwinkel? Die heeft hier een gigantisch assortiment. Ook heerlijke gele currypasta zonder conserveermiddelen en toegevoegde suiker en andere rotzooi enzo. Nomnomnom!
Zo, en nu ga ik lunchen
Beter niet!quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
.hoe tof zou het zijn als het zo'n assorti doos was
Mijn vader komt uit Rheden!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ouders leerden elkaar kennen in Rheden en hebben ook altijd in die contreien gewoond (Arnhem-Dieren-Eerbeek-Rheden). Maar oma kwam uit Tilburg dus ik reken mijn brabanderschap goed
De tiny tony's waar SQ het over heeft is echt 1 klein blokje chocola en zijn er volgens mij alleen in melk en puur.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:38 schreef Tink89 het volgende:
Die mini-tony's, hebben ze die niet bij de wereldwinkel? Die heeft hier een gigantisch assortiment. Ook heerlijke gele currypasta zonder conserveermiddelen en toegevoegde suiker en andere rotzooi enzo. Nomnomnom!
Zo, en nu ga ik lunchen
Nee gewoon lekker. En verantwoord want slaafvrij en 100% herleidbare ingrediënten etc.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:09 schreef Rauw. het volgende:
Is dat gezonder dan normale chocola ofzo?
Of gewoon hype?
Daar betaal je dan ook voorquote:Op maandag 22 februari 2016 13:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker. En verantwoord want slaafvrij en 100% herleidbare ingrediënten etc.
Jup. Zo duur dat het zonde is om de hele reep in 1x op te eten. Complete mindfuck, dat wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor
Haha, dat heb ik dus totaal niet met die Tony's chocolade.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jup. Zo duur dat het zonde is om de hele reep in 1x op te eten. Complete mindfuck, dat wel.
Gewoon uit het raam op de weg gegooid??quote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Chocola moet per definitie in 1 keer op. Behalve de Cote d'Or 86%, daar kan ik na 2 stukjes vanaf blijven.
Zaterdag maakte ik een foutje mijn chocola aan te vullen terwijl ik in de auto zat. Ik ging voor de 86% maar er was een 72% reep met koffie smaak in de aanbieding bij de AH, dus ik die proberen. WRONG!!!
Ik heb de helft van de reep dus maar uit mijn raam gekieperd. Het was dat, of zelf compleet opeten.
Als het zonder verpakking is, kan dat prima. Heeft verder niemand last van... Ik zou het niet doen, maar ik eet dan ook wekenlang elke dag 1 blokje. Zie onderschrift van heeel lang geleden ookquote:Op maandag 22 februari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam op de weg gegooid??
Onderschrift gelezen. Jij bent een beetje de vrouwelijke Ivo Niehe?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als het zonder verpakking is, kan dat prima. Heeft verder niemand last van... Ik zou het niet doen, maar ik eet dan ook wekenlang elke dag 1 blokje. Zie onderschrift van heeel lang geleden ook
Nou dat valt nog te bezien, het duurt best lang voordat dingen afgebroken zijn en ik vraag me ook af of alle dieren er tegen kunnen als die het zouden binnenkrijgen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als het zonder verpakking is, kan dat prima. Heeft verder niemand last van... Ik zou het niet doen, maar ik eet dan ook wekenlang elke dag 1 blokje. Zie onderschrift van heeel lang geleden ook
Caramel-zeezout?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:07 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik heb onlangs voor het eerst in m'n leven een reep Tony's gekocht.
Misschien had ik net de verkeerde reep te pakken (die met een oranje verpakking), maar ik vond het niet bijzonder
Honden mogen sowieso geen chocolade. Zal wel voor meer dieren gelden.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien, het duurt best lang voordat dingen afgebroken zijn en ik vraag me ook af of alle dieren er tegen kunnen als die het zouden binnenkrijgen.
Ik vind het onbeschoft en verspilling. Als je niet eens de wilskracht hebt om even te wachten tot je het aan iemand kan geven of zo.
Huh, zo uit je raam geflikkerd? Meen je dat nou?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Chocola moet per definitie in 1 keer op. Behalve de Cote d'Or 86%, daar kan ik na 2 stukjes vanaf blijven.
Zaterdag maakte ik een foutje mijn chocola aan te vullen terwijl ik in de auto zat. Ik ging voor de 86% maar er was een 72% reep met koffie smaak in de aanbieding bij de AH, dus ik die proberen. WRONG!!!
Ik heb de helft van de reep dus maar uit mijn raam gekieperd. Het was dat, of zelf compleet opeten.
Ik stond op een parkeerplaats in het bos.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam op de weg gegooid??
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien, het duurt best lang voordat dingen afgebroken zijn en ik vraag me ook af of alle dieren er tegen kunnen als die het zouden binnenkrijgen.
Ik vind het onbeschoft en verspilling. Als je niet eens de wilskracht hebt om even te wachten tot je het aan iemand kan geven of zo.
Ja, hi! Misschien heb je de OP niet helemaal begrepen, maar dit is het topic voor dikke mensen. HELE DIKKE MENSEN. En die zijn dat niet geworden van de lucht.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Huh, zo uit je raam geflikkerd? Meen je dat nou?Gooi hem dan op de achterbank ofzo, dan kan je 'm thuis weggooien.
Kan gebeuren. Niet meer doen héquote:Op maandag 22 februari 2016 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er werkelijk geen seconde over nagedacht dat het echt heel slecht zou zijn. Vond mezelf zelfs nog prima bezig omdat ik dus wel de wikkel netjes in de auto weg gooide.
Ik vind jouw 'als je niet eens kan wachten' minstens zo onbeschoft, dan heb je gewoon echt niet begrepen hoe godsvreselijkverschrikkelijk moelijk de relatie met eten en niet eten voor sommige mensen in dit topic is en ik vind het echt behoorlijk kwetsend zoals je het stelt.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Het gaat er niet om of het een euro gekost heeft of 100, ik houd gewoon niet van voedselverspilling, zeker niet als je weet hoe chocola gemaakt wordt. Een klokhuis is geen eetbaar voedsel meer. Maar goed dat is een andere discussie, onthoud het voor de volgende keer iig.
Ik snap best dat het moeilijk is. Maar dat is een strijd tussen jou en jezelf. Nu belast je er andere mensen, dieren, het milieu mee. Nu heb je jouw schuldgevoel afgekocht, want hee je hebt het niet opgegeten! Maar dan koop je de volgende keer misschien weer iets wat je weggooit. Dan had je het beter kunnen opeten, en er genoeg spijt van krijgen dat je het volgende keer niet meer koopt.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind jou 'als je niet eens kan wachten' minstens zo onbeschoft, dan heb je gewoon echt niet begrepen hoe godsvreselijkverschrikkelijk moelijk de relatie met eten en niet eten voor sommige mensen in dit topic is en ik vind het echt behoorlijk kwetsend zoals je het stelt.
BEquote:Op maandag 22 februari 2016 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind jouw 'als je niet eens kan wachten' minstens zo onbeschoft, dan heb je gewoon echt niet begrepen hoe godsvreselijkverschrikkelijk moelijk de relatie met eten en niet eten voor sommige mensen in dit topic is en ik vind het echt behoorlijk kwetsend zoals je het stelt.
Nee, ik kan me dus niet eens even beheersen, daarom ben ik #viesdik en daarom probeer ik keer op keer weer keihard mezelf in te houden. En soms lukt dat wel, en soms lukt dat niet. En dan gooi ik het liever weg dan dat ik het in mijn mik steek.
Huh? Wat heeft de OP hier nou weer mee te maken? Het enige wat ik zei is dat ik het niet vond kunnen dat je een chocoladereep uit je raam gooide- niet meer, niet minder. Ik kom ook van weetikhoeveel kilo, je hoeft mij niet te vertellen wat dik is.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Ja, hi! Misschien heb je de OP niet helemaal begrepen, maar dit is het topic voor dikke mensen. HELE DIKKE MENSEN. En die zijn dat niet geworden van de lucht.
En verspilling, sure... die hele euro, daar hadden echt hordes Afrikaanse kindjes jarenlang op kunnen teren, my bad, ik had het moeten bewaren en op moeten sturen.
Ja, je hebt gelijk, ik had het inderdaad beter in de prullenbak kunnen gooien, maar ik dacht echt 'het is afbreekbaar, het kan geen kwaad' net zoals ik een klokhuis nog steeds uit het raam gooi 9 van de 10 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |