nee, kun je alleen bestellen!quote:Op maandag 22 februari 2016 10:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oe! waar krijg je die, gewoon in de supermarkt? ik zie daar altijd alleen die grote repen liggen
Ik zou er ook vast een leuke dag kunnen hebben hoor, maar ik kan gewoon de stap niet zetten om erheen te gaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn vrouw zei af en dus had hij een verdomd goede reden gehad om ook af te zeggen en hij deed het nietDaarbij heeft hij zich meer vermaakt dan ik en wil hij volgend jaar weer.
En we kunnen samen best leuk melig worden, dus dat helpt ook wel![]()
Bij Duitse witte Riesling is hoe hoger hoe drogerquote:Op maandag 22 februari 2016 10:30 schreef MutedFaith het volgende:
Zo kom je er nog eens achter dat t halve topic opeens uit Limburg komt.
Ik ga maar eens kijken wat er zoal staat. Want wijn en hooverboards klinkt op zich wel als iets waar ik me een dag mee kan vermaken..
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Diep van binnen zijn we allemaal Limburgs
*van hoenderhok vandaan rent*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet niet wat je mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Hier Achterhoeks en Drents DNA.quote:
Mijn Achterhoekse en Twentse DNA zal z'n oorsprong ook wel hebben in Duitsland. Hoewel, dat weet ik eigenlijk wel zeker. Mijn achternaam is een Duitse stad.quote:
Ik heb direct een idee wat jouw achternaam is als jij uit Twente komt.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn Achterhoekse en Twentse DNA zal z'n oorsprong ook wel hebben in Duitsland. Hoewel, dat weet ik eigenlijk wel zeker. Mijn achternaam is een Duitse stad.
Doe eens een DM dan, want ik acht de kans minimaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb direct een idee wat jouw achternaam is als jij uit Twente komt.
Mijn achternaam is soldaat op z'n Duits en zijn 160jaar geleden gemigreerd uit de omgeving van die Duitse stad die ik vermoed.![]()
Doetinchemquote:Op maandag 22 februari 2016 10:53 schreef Barreltje het volgende:
Hier een opa uit Noord Holland, een Oma uit Doetinchem
En aan de andere kant een Opa uit Brabant en een Oma uit het Westland..
Lekker mengelmoesje
Geen idee waar ook.. De pest is dat ze een van de meest voorkomende achternamen in NL heft dus terugzoeken is dan weer wat lastiger.. maar ik moet er binnenkort eens aan beginnenquote:
Is toch allemaal onder de rivieren...quote:Op maandag 22 februari 2016 11:05 schreef MutedFaith het volgende:
Oma uit België, Opa uit Limburg en een Opa en Oma uit de omgeving van Helmond.
Maar ik voel me een rasechte Limburger hoor.
Das onhandig ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geen idee waar ook.. De pest is dat ze een van de meest voorkomende achternamen in NL heft dus terugzoeken is dan weer wat lastiger.. maar ik moet er binnenkort eens aan beginnen
ja, als ik moest kiezen tussen Limburg en Helmond zou ik het ook wel weten...quote:Op maandag 22 februari 2016 11:05 schreef MutedFaith het volgende:
Oma uit België, Opa uit Limburg en een Opa en Oma uit de omgeving van Helmond.
Maar ik voel me een rasechte Limburger hoor.
geen twijfel!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als ik moest kiezen tussen Limburg en Helmond zou ik het ook wel weten...
Als ik moest kiezen tussen Limburg of Helmond zou ik mezelf direct van kant maken.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als ik moest kiezen tussen Limburg en Helmond zou ik het ook wel weten...
Anders ik welquote:Op maandag 22 februari 2016 11:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Limburg of Helmond zou ik mezelf direct van kant maken.
Als jij zo achterhoeks en twents bent, dan moet het toch eigenlijk Loooonaa zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn Achterhoekse en Twentse DNA zal z'n oorsprong ook wel hebben in Duitsland. Hoewel, dat weet ik eigenlijk wel zeker. Mijn achternaam is een Duitse stad.
Niet voor een weekendje inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
niks mis met limburg hoor
of nja...niet heel veel
welkom terug!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, ik ben kapot moe. Vannacht om 3 uur thuis en ben helaas geen ster in uitslapen. Na een veel te kort nachtje 62.0 op de weegschaal, een paar ons erbij na een paar dagen ongestructureerd eten en te weinig slaap, dus dat is denk ik morgen al weer weg. Dikke prima!
Heb al wel 2 dagen iets raars; wel honger, dat merk ik aan mijn maag die begint te knorren, maar totaal geen eetlust.
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 22 februari 2016 11:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
welkom terug!
en mischien te druk bezig geweest?
Prima wonen hier.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
niks mis met limburg hoor
of nja...niet heel veel
ik denk dat je het daarmee dus wel verklaardquote:Op maandag 22 februari 2016 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoConferentie van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, ook nog willen hardlopen daar en de stad willen zien. Mijn verkoudheid en hoest is er ook niet beter op geworden. Maarja vandaag een thuiswerkdagje om bij te komen..
ja, we hebben een paar jr terug overwogen richting Eindhoven te verhuizen, maar een van de redenen om het niet te doen was toch wel de aanzienlijk hogere huizenprijsquote:Op maandag 22 februari 2016 11:18 schreef HarveySpecter het volgende:
Limburg is in ieder geval wel goedkoop wonen. Dat is wel een pluspuntje!
Ik haat mijn ouders er om, dat ze me zo genoemd hebben. Goddomme zeg.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij zo achterhoeks en twents bent, dan moet het toch eigenlijk Loooonaa zijn?
Is een mooie omgeving hoor, kom er regelmatig.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een reden dat zulke huizen in zulke oorden zo betaalbaar zijn he.
Ik zeg niks over mooi. Integendeel, het is er prachtig.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is een mooie omgeving hoor, kom er regelmatig.
Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik mijn geliefde Drenthe ga moeten verlaten voor Gelderland in de toekomst.
Er is zo weinig werkquote:Als ik daar in de buurt werk had dan wist ik het wel.
Ik woon in Gelderland (ook een mooie omgeving). Maar Gelderland is doorgaans echt een stuk duurder.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is een mooie omgeving hoor, kom er regelmatig.
Als ik daar in de buurt werk had dan wist ik het wel.
Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik mijn geliefde Drenthe ga moeten verlaten voor Gelderland in de toekomst.
wij hebben serieus nog even overwogen om in het begin een huis in DH aan te houden.. maar uiteindelijk is dat gekkenwerk ( Zeker als er babies komen oid.. ) en 3 ton is ook weer een beetje duur voor een weekendhuisjequote:Op maandag 22 februari 2016 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niks over mooi. Integendeel, het is er prachtig.
Maar het is vooral een gevalletje.
[..]
Er is zo weinig werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |