quote:Op zondag 21 februari 2016 23:02 schreef MutedFaith het volgende:
O: Bloedworst, spek en appel op brood met stroop en mosterd
T: Sprits en klein zakje chips
L: pantosti met cheddar en ham
D: Wrap met rauwe ham, sriracha en kikkererwtensalade
S: Wedstrijd
Moet nog wat eten denkik. Bijna thuis, dan zie ik wel.
Dat is toch echt duizendhonderd calorietjes?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:02 schreef MutedFaith het volgende:
O: Bloedworst, spek en appel op brood met stroop en mosterd
Klinkt ook niet echt als veel... Alleen maar gegrilde groente?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef mrspoeZ het volgende:
B naan met kaas
T soep, stokbrood
D gegrilde groente
T wijn
11k stappen
Kan je lekker op vooruit dan toch. Niks mis mee.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:21 schreef MutedFaith het volgende:
Bloedworst, spek en appel samen gebakken ja.
Had 50 gram spekjes, 90 gram bloedworst en een appel. Samen met het brood, stroop en mosterd voor 750 kcal. #worthit
hoe kun je met zo'n lijst nou commentaar geven op de karigheid van andermans lijstje? Damn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef mrspoeZ het volgende:
B naan met kaas
T soep, stokbrood
D gegrilde groente
T wijn
11k stappen
Ligt natuurlijk een beetje aan hoeveel wijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 07:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kun je met zo'n lijst nou commentaar geven op de karigheid van andermans lijstje? Damn.
Anyway, maandag! Vannacht gedroomd over binge eating. Fantastisch
quote:Op maandag 22 februari 2016 07:16 schreef Rauw. het volgende:
Herinner mij net dat ik met mijn huidige gewicht niet meer officieel obees ben en geel ipv rood op de BMI charts.![]()
![]()
Instant minder kans op een hartaanval en zulks.
#fit
Vandaag;
O: iets met oatmeal, yoghurt en cacao en een halve banaan
T: Shake en banaan
L: Kip en bietjes
D: Gehakt/rode kool/ui
S: Crossfit
T: Shake of ?
ghehequote:Op maandag 22 februari 2016 08:09 schreef MutedFaith het volgende:
De hele ardennen op je brood als ontbijt?
Autocorrect... Ardenner dusquote:Op maandag 22 februari 2016 08:09 schreef MutedFaith het volgende:
De hele ardennen op je brood als ontbijt?
dat zijn ieniemini chocolaatjes van Tony's.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rauw, gele cijfers wh00t!
Tiny? tony's wat is dat?
Mini's van Tony's Chocolonely gok ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rauw, gele cijfers wh00t!
Tiny? tony's wat is dat?
nee hoor. Wil je niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:41 schreef MutedFaith het volgende:
Rauw
[..]
Mini's van Tony's Chocolonely gok ik.
Isa, hoe was de huishoudbeurs? Mijn vrouw wil er graag een dag heen.. Maar ik vraag me af of ik er wel mee heen wil..
Nou! Als je een dagje naar de HHB wilt heb ik nog wel een kaartje van 10 euro. Zo goedkoop ga je het nergens vinden. Normale entree 19,95 en was in de voorverkoop 14,95.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:41 schreef MutedFaith het volgende:
Rauw
Mini's van Tony's Chocolonely gok ik.
Isa, hoe was de huishoudbeurs? Mijn vrouw wil er graag een dag heen.. Maar ik vraag me af of ik er wel mee heen wil..
Hey, ik moet wel nog van mijn entreekaart af hè! (mijn schone zus kon niet)quote:Op maandag 22 februari 2016 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde zeggen: en je vrouw ook niet, maar ze is natuurlijk Limburgs, dus die willen dat vaak wél.
Het was gisteren idioot rustig. Op de terugweg was station Amsterdam RAI vrijwel leeg of eigenlijk zoals elk station 's avonds laat. Een handjevol mensen. Heenweg ook plek zat in de trein.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben 1 keer met mijn moeder geweest, met de trein. Toen we in Eindhoven instapten pasten we er al niet meer in wegens de scheepsladingen paarse pittige Limburgse kapsels met trolleys en toen besloot ik al dat het ook meteen mijn laatste keer zou zijn.
Sorry liefhebbers.
Uhm, wat insinueer jij nu over limburgers? De HHB is voor mij - als rasechte limburgse - echt de hel. De Margriet winterfair is zo mogelijk nog erger...quote:Op maandag 22 februari 2016 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde zeggen: en je vrouw ook niet, maar ze is natuurlijk Limburgs, dus die willen dat vaak wél.
Ja, dat is ook wel mijn mening, maar wonder boven wonder valt mijn broer 100% niet in die categoriequote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef Rauw. het volgende:
Huishoudbeurs
Nu zal ik wel een lompe boerse hork zijn maar de enige mannen die daar rondlopen hebben hun ballen in de tas van hun vrouw.
Met winkelen ben ik niet zo'n type die buiten elke winkel staat te wachten, maar de huishoudbeurs mag ze toch echt een ander voor zoeken.
dit is puur gebaseerd op mijn persoonlijke bevinding van destijdsquote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhm, wat insinueer jij nu over limburgers? De HHB is voor mij - als rasechte limburgse - echt de hel. De Margriet winterfair is zo mogelijk nog erger...
Ik vind het vooral iets voor vrouwen van begin 40 met rood haar, waar ze dan ook vandaan komen
Anyway: ik ga een T nemen. Honger!
Heeft hij zich vast stierlijk verveelt die dag en is hij uit verveling mee gegaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel mijn mening, maar wonder boven wonder valt mijn broer 100% niet in die categorieIk heb eigenlijk ook best een heel stoere en mannelijke broer.
ik denk dat het héél erg afhankelijk is van met welke mindset je er heen gaat. Als je gaat/moet omdat je vrouw graag gratis zooi hosselt maar jezelf liever een beetje had zitten aftrekken op de bank met een biertje, ja, dan is het wel kansloos. Maar als je gaat met de mindset van: "Fuck it, ik ga lol maken op de huishoudbeurs want dat is cult!" Dán vooral dóen!quote:Op maandag 22 februari 2016 10:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heeft hij zich vast stierlijk verveelt die dag en is hij uit verveling mee gegaan.
Zijn vrouw zei af en dus had hij een verdomd goede reden gehad om ook af te zeggen en hij deed het nietquote:Op maandag 22 februari 2016 10:13 schreef Rauw. het volgende:
Heeft hij zich vast stierlijk verveelt die dag en is hij uit verveling mee gegaan.
oe! waar krijg je die, gewoon in de supermarkt? ik zie daar altijd alleen die grote repen liggenquote:Op maandag 22 februari 2016 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn ieniemini chocolaatjes van Tony's.
Er is ook een moment dat je moet zeggen;quote:Op maandag 22 februari 2016 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het héél erg afhankelijk is van met welke mindset je er heen gaat. Als je gaat/moet omdat je vrouw graag gratis zooi hosselt maar jezelf liever een beetje had zitten aftrekken op de bank met een biertje, ja, dan is het wel kansloos. Maar als je gaat met de mindset van: "Fuck it, ik ga lol maken op de huishoudbeurs want dat is cult!" Dán vooral dóen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |