quote:Op maandag 22 februari 2016 11:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Je klinkt helemaal niet Haags Haarlems?
'Ze' horen iig Noord-Hollands. En dat vind ik maar gek. Ik heb echt op heel veel plekken gewoond, maar daar niet. Een ex uit Amstelveen, maar dat is het wel.quote:
Joh, hoe vaak ik dat hoor dat ik uit Twente of de Achterhoek kom...quote:Op maandag 22 februari 2016 11:46 schreef Artoo het volgende:
Haha, ja! Dat heb ik ook een tijd gehad. Inmiddels vindt men het lastiger te plaatsen. Maar ik krijg de vraag ook nog wel eens. "Kom je uit het Oosten?" "Ja, Oldenzaal, nabij Enschede." "Ahá, de Achterhoek!" Ja joh
Nja, Twents klopt in mijn geval, maar hoe weten mensen niet dat Enschede in Twente ligt?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Joh, hoe vaak ik dat hoor dat ik uit Twente of de Achterhoek kom...
Daar ligt Duitsland nog tussenin voor mij.
valt achteraf altijd tegen, niet de moeite waard!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef HarveySpecter het volgende:
Man, wat heb ik een zin in MCDonalds![]()
![]()
![]()
Laat die nou net op de hoek zitten. Kan iemand me alsjeblieft tegenhouden?
Ja maar nog geen riolering toch. Altijd naar het hokje buiten om te kakken!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:50 schreef Lonaa het volgende:
"Hebben ze daar dan wel internet, in de Achterhoek? HIHAHO"
Op je klompen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja maar nog geen riolering toch. Altijd naar het hokje buiten om te kakken!
Maar jij hebt dan ook geluk dat je in de mooiste stad van ons land woont.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik ben in m'n leven nog nooit in Limburg geweest
Geboren en getogen Amsterdamse hier, maar zover ik weet heb ik geen accent. Alleen als ik ga schelden. Dan wel
True. Maar soms heb je van die dagen, dan wil je gewoon vette hapquote:Op maandag 22 februari 2016 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
valt achteraf altijd tegen, niet de moeite waard!
Zeer zekerquote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geluk dat je in de mooiste stad van ons land woont.
Nee, precies. Dan ga je eerst naar de kerk en daarna naar opa & oma op de boerderie waar je groentesoep en je toetje in hetzelfde bord krijgt.quote:
das inderdaad veel leuker dan een broodje op straat! Ik doe dat ook veel lieverquote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens gisteren in mijn eentje in een restaurantje geluncht, best wel een stap is dat uiteindelijkMaar ik vond dat ik het toch wel verdiende ipv een broodje uit de hand eten. Maar ik had een tonijnsteak met wat aardappelen, en een glas wijn voor 1,20 euro wat echt tot 0.5cm onder de rand van het glas was volgegoten
Ik zat in een restaurantje met alleen maar Portugeze, echt zo'n zondagslunch wat allemaal families kwamen doen en zo, vet gezellig. Naast mij zaten twee oudere dames die daar blijkbaar vaak kwamen want alle obers kwamen met ze praten. En daar kwam elke 5 minuten weer een extra gerecht op tafel haha, vlees, vis, rijst, patat, gekookte aardappels, aardappelchips. Het opeten ging niet zo hard
Ha, leuk! Was toen ook in zo'n tentje, vlakbij Rossio (treinstation), supergezellig en gemoedelijk idd. En de beste gegrilde sardientjes everrrr gegetenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens gisteren in mijn eentje in een restaurantje geluncht, best wel een stap is dat uiteindelijkMaar ik vond dat ik het toch wel verdiende ipv een broodje uit de hand eten. Maar ik had een tonijnsteak met wat aardappelen, en een glas wijn voor 1,20 euro wat echt tot 0.5cm onder de rand van het glas was volgegoten
Ik zat in een restaurantje met alleen maar Portugeze, echt zo'n zondagslunch wat allemaal families kwamen doen en zo, vet gezellig. Naast mij zaten twee oudere dames die daar blijkbaar vaak kwamen want alle obers kwamen met ze praten. En daar kwam elke 5 minuten weer een extra gerecht op tafel haha, vlees, vis, rijst, patat, gekookte aardappels, aardappelchips. Het opeten ging niet zo hard
quote:
Ik wilde ook graag sardientjes maar dat kon blijkbaar alleen in de zomer. Maar ik wil sowieso nog wel een keer terug naar Lissabon als toerist, echt een leuke stad!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:56 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ha, leuk! Was toen ook in zo'n tentje, vlakbij Rossio (treinstation), supergezellig en gemoedelijk idd. En de beste gegrilde sardientjes everrrr gegetenLeuk hoe dat zo leeft daar, eten met je gezin (en dan niet bij de McD oid). Dat heb je hier helemaal niet, al begint het steeds meer te komen (hier in Amsterdam althans wel).
[..]
Goede keuze
Combinatie van een mooie (binnen)stad + zon, zee, strand vind ik echt superquote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag sardientjes maar dat kon blijkbaar alleen in de zomer. Maar ik wil sowieso nog wel een keer terug naar Lissabon als toerist, echt een leuke stad!
Echt doen, is een topstadquote:Op maandag 22 februari 2016 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag sardientjes maar dat kon blijkbaar alleen in de zomer. Maar ik wil sowieso nog wel een keer terug naar Lissabon als toerist, echt een leuke stad!
Ik ging vier dagen. In de ochtend lekker de stad bezichtigen en dan 's middags lekker naar het strand. Vond het daar prachtigquote:Op maandag 22 februari 2016 12:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Echt doen, is een topstad
Ik was er end Septembre, toen waren er nog wel sardientjes, gelukkig. Hopelijk dit jaar weer terug, even kijken naar een goede deal voor tickets. Strand ben ik niet geweest, maar dat zou ik ook wel willen proberen.
hier zeikregent hetquote:Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Barreltje het volgende:
ik ben een mooi weer hardlopen..
* kijkt naar buiten *
geen zihin!!!
Maar ik had net een stukje boterkoek dus nu moet het echt ECHT!!!
Hopelijk ergens in Septembre weer, in de nazomer.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ging vier dagen. In de ochtend lekker de stad bezichtigen en dan 's middags lekker naar het strand. Vond het daar prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |