Ben jaloers. Al heb ik nog een weekje Ibiza op het programma staan.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:30 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hopelijk ergens in Septembre weer, in de nazomer.Kijk er nu al naar uit haha.
ik zal dinsdag even kijken, moet toch naar de stadquote:Op maandag 22 februari 2016 12:38 schreef Tink89 het volgende:
Die mini-tony's, hebben ze die niet bij de wereldwinkel? Die heeft hier een gigantisch assortiment. Ook heerlijke gele currypasta zonder conserveermiddelen en toegevoegde suiker en andere rotzooi enzo. Nomnomnom!
Zo, en nu ga ik lunchen
Beter niet!quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
.hoe tof zou het zijn als het zo'n assorti doos was
Mijn vader komt uit Rheden!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ouders leerden elkaar kennen in Rheden en hebben ook altijd in die contreien gewoond (Arnhem-Dieren-Eerbeek-Rheden). Maar oma kwam uit Tilburg dus ik reken mijn brabanderschap goed
De tiny tony's waar SQ het over heeft is echt 1 klein blokje chocola en zijn er volgens mij alleen in melk en puur.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:38 schreef Tink89 het volgende:
Die mini-tony's, hebben ze die niet bij de wereldwinkel? Die heeft hier een gigantisch assortiment. Ook heerlijke gele currypasta zonder conserveermiddelen en toegevoegde suiker en andere rotzooi enzo. Nomnomnom!
Zo, en nu ga ik lunchen
Nee gewoon lekker. En verantwoord want slaafvrij en 100% herleidbare ingrediėnten etc.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:09 schreef Rauw. het volgende:
Is dat gezonder dan normale chocola ofzo?
Of gewoon hype?
Daar betaal je dan ook voorquote:Op maandag 22 februari 2016 13:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker. En verantwoord want slaafvrij en 100% herleidbare ingrediėnten etc.
Jup. Zo duur dat het zonde is om de hele reep in 1x op te eten. Complete mindfuck, dat wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor
Haha, dat heb ik dus totaal niet met die Tony's chocolade.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jup. Zo duur dat het zonde is om de hele reep in 1x op te eten. Complete mindfuck, dat wel.
Gewoon uit het raam op de weg gegooid??quote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Chocola moet per definitie in 1 keer op. Behalve de Cote d'Or 86%, daar kan ik na 2 stukjes vanaf blijven.
Zaterdag maakte ik een foutje mijn chocola aan te vullen terwijl ik in de auto zat. Ik ging voor de 86% maar er was een 72% reep met koffie smaak in de aanbieding bij de AH, dus ik die proberen. WRONG!!!
Ik heb de helft van de reep dus maar uit mijn raam gekieperd. Het was dat, of zelf compleet opeten.
Als het zonder verpakking is, kan dat prima. Heeft verder niemand last van... Ik zou het niet doen, maar ik eet dan ook wekenlang elke dag 1 blokje. Zie onderschrift van heeel lang geleden ookquote:Op maandag 22 februari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam op de weg gegooid??
Onderschrift gelezen. Jij bent een beetje de vrouwelijke Ivo Niehe?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als het zonder verpakking is, kan dat prima. Heeft verder niemand last van... Ik zou het niet doen, maar ik eet dan ook wekenlang elke dag 1 blokje. Zie onderschrift van heeel lang geleden ook
Nou dat valt nog te bezien, het duurt best lang voordat dingen afgebroken zijn en ik vraag me ook af of alle dieren er tegen kunnen als die het zouden binnenkrijgen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als het zonder verpakking is, kan dat prima. Heeft verder niemand last van... Ik zou het niet doen, maar ik eet dan ook wekenlang elke dag 1 blokje. Zie onderschrift van heeel lang geleden ook
Caramel-zeezout?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:07 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik heb onlangs voor het eerst in m'n leven een reep Tony's gekocht.
Misschien had ik net de verkeerde reep te pakken (die met een oranje verpakking), maar ik vond het niet bijzonder
Honden mogen sowieso geen chocolade. Zal wel voor meer dieren gelden.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien, het duurt best lang voordat dingen afgebroken zijn en ik vraag me ook af of alle dieren er tegen kunnen als die het zouden binnenkrijgen.
Ik vind het onbeschoft en verspilling. Als je niet eens de wilskracht hebt om even te wachten tot je het aan iemand kan geven of zo.
Huh, zo uit je raam geflikkerd? Meen je dat nou?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Chocola moet per definitie in 1 keer op. Behalve de Cote d'Or 86%, daar kan ik na 2 stukjes vanaf blijven.
Zaterdag maakte ik een foutje mijn chocola aan te vullen terwijl ik in de auto zat. Ik ging voor de 86% maar er was een 72% reep met koffie smaak in de aanbieding bij de AH, dus ik die proberen. WRONG!!!
Ik heb de helft van de reep dus maar uit mijn raam gekieperd. Het was dat, of zelf compleet opeten.
Ik stond op een parkeerplaats in het bos.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam op de weg gegooid??
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien, het duurt best lang voordat dingen afgebroken zijn en ik vraag me ook af of alle dieren er tegen kunnen als die het zouden binnenkrijgen.
Ik vind het onbeschoft en verspilling. Als je niet eens de wilskracht hebt om even te wachten tot je het aan iemand kan geven of zo.
Ja, hi! Misschien heb je de OP niet helemaal begrepen, maar dit is het topic voor dikke mensen. HELE DIKKE MENSEN. En die zijn dat niet geworden van de lucht.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Huh, zo uit je raam geflikkerd? Meen je dat nou?Gooi hem dan op de achterbank ofzo, dan kan je 'm thuis weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |