Vond dat hij een goede tweede helft speelde. In het live topic na de eerste helft gezegd dat hij in een stevige dip zat, maar in de tweede helft herpakte hij zich. Vilhena toen ook niet meer gezien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord speelde hij helemaal niet goed juist. Hij scoorde leuk, maar verder was hij volslagen onzichtbaar.
In de tweede helft stortte heel het middenveld van Feyenoord na een kwartier in. Beetje kip-ei of dat Bazoer daardoor beter in de wedstrijd kwam of andersom.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond dat hij een goede tweede helft speelde. In het live topic na de eerste helft gezegd dat hij in een stevige dip zat, maar in de tweede helft herpakte hij zich. Vilhena toen ook niet meer gezien.
Je hoeft natuurlijk niet altijd op te vallen om goed te spelen. Maar inderdaad, eerste helft was zeer matig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de tweede helft stortte heel het middenveld van Feyenoord na een kwartier in. Beetje kip-ei of dat Bazoer daardoor beter in de wedstrijd kwam of andersom.
Ik vond hem in ieder geval niet opvallen, zeker niet in de eerste helft.
Johann Vogel is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet altijd op te vallen om goed te spelen. Maar inderdaad, eerste helft was zeer matig.
Juist de man die ik in gedachten had.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Johann Vogel is het hier mee eens.
4-0 voor Ajax.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Aan AZ ga je nog een enorme kluif krijgen volgende week, die zijn echt op stoom
Ik vrees dan Willem II-uit weer zo'n typisch frustrerend gelijkspel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef TheVulture het volgende:
AZ gaat voetballen dan winnen wij simpel 3-0quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Klein beetje calimero misschien, maar ik snap zijn punt welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
Frustratie bij Milik: 'Ik werk harder voor het team dan het team voor mij'
Zaterdag, 20 februari 2016 om 21:10
Arek Milik is ontevreden over de manier van spelen van Ajax. De aanvaller, die zijn basisplaats is verloren aan Anwar El Ghazi, uit zijn ongenoegen in een interview met de krant Przeglad Sportowy.
Milik geeft aan dat hij in de spiegel moet kijken, maar dat hij er ook van overtuigd is dat de speelstijl hem niet helpt. “Ik werk harder voor het team dan het team voor mij. We houden vooral vast aan balbezit en krijgen niet veel kansen om te scoren. Dat is een probleem. De buitenspelers krijgen in ons systeem meer kansen dan de spits. Ik krijg nauwelijks twee kansen in een wedstrijd”, aldus de 22-voudig international.
“Ik probeer wel vrij te lopen, maar als de bal dan niet komt, kan ik ook weinig doen. Maar goed: daar moet ik mij niet achter verschuilen. Ik moet blijven schieten en hard werken, ook op de training”, aldus Milik, die verder aangeeft dat hij kampioen wil worden met Ajax. “Ik besefte onlangs dat ik nog niets heb gewonnen in clubverband. Ik heb geen prijs gewonnen, ook al ben ik daar een paar keer dicht bij geweest. Tijd om dat te veranderen.”
Het zou misschien helpen als hij een voorzet kreeg, al ben ik met je eens dat hij beter kanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
Draaide een prima seizoen idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax onder Jol was hij ook van prima waarde.
Denk t ook. Nu gewoon wat rouleren met Cerny, muric, van de beek en nouri. Tweede worden we toch wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV gaat met gemak kampioen worden, helaas.
Hij heeft echt wel een punt, de manier waarop Ajax aanvalt is al jaren een kerkhof voor de centrale spitsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
Gemak niet, maar ze gaan het wel worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV gaat met gemak kampioen worden, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |