Clouseau is echt wel leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het nieuwe album van Clouseau en dat van Nick of Simon als prijs. Dan moet je je kandidaten wel echt haten.
zeker!quote:
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef Cee het volgende:
Ik denk bij het intro hiervan toch steeds dat ze Rob de Nijs gaan draaien.
Nee, die ik was 7, jij was 88, natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan?
Spaan & Vermeegenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat alles wat aanbrandt in vredesnaam staan?
van jongs af aan dit altijd een zeer tof nummer gevonden, kwam er pas heel laat achter dat dit uit Nederland kwamquote:
Joh, toen ik er achter kwam dat Nirvana's Love Buzz ook van hun was ontplofte m'n hoofd zowat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
van jongs af aan dit altijd een zeer tof nummer gevonden, kwam er pas heel laat achter dat dit uit Nederland kwam
Dat vindt Rob vast niet, dit stond in zijn Top 2000-lijstjequote:
Ik weet nog dat Rob er zelfs op stond dat dit de megahit op 3FM werd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat vindt Rob vast niet, dit stond in zijn Top 2000-lijstje
Ik word al misselijk als ik Jay Z, en als ik hem hoor is het al helemaal erg.quote:
Beetje rond kerst en O&N uitzenden, kan best groot worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kan Radio 2 een lijstje maken van de pakweg 2000 meest aangevraagde platen en die lijst dan een keer uitzenden...
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje rond kerst en O&N uitzenden, kan best groot worden.
quote:
Ah was jij datquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:02 schreef Againzender het volgende:
Bert draaide een plaatje voor onze niet meer zo kleine Roel
Tot halverwege je verhaal dacht ik 'joh, waar maak je je druk om' maar die laatste zin laat het me helemaal snappen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ah was jij dat![]()
Ik heb hele dag eigenlijk verheugd op vanavond, ik had Telegraph Road aangevraagd, maar gister avond kwam niet zo goed uit. Dus ze zouden vandaag terug bellen, ik denken dat zemijn nummer al hadden (niet dus) en had contact gehad met iemand via twitter (op tablet)..waar ik op mijn telefoon geen twitter heb(werkt niet lekker mrt prive berichten.
Ik ben nietgebeld en geen Telegraph Road.. Had er erg veel zin in en ben echt geschrokken vanavond hoe veel dit met mij doet![]()
Tuurlijk, ik heb ook 4 verschillende versies op mp3, maar op radio is toch anders, magischer...
Alsof je een cabrio rijdt, je favoriete muziek op heb staan en snel je kap opengooit zodat iedereen kan horen wat jij lekkere muziek vindt
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit stiekem even 3fm te luisteren, sinds tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |